Crank Bross Multitool

Data: 2011-07-29 23:43:35
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross Multitool
Witam,
Czy uzywa ktos CrankBross MultiToola 19?
Czy te dodatkowe srubokrety (ktorych nie ma mniejszy 17) sie wam do czegos przydaja (zwlaszcza kiedy nie macie tarczy hamulcowej)?
Multi 17 znam, ale roznica w cenie nie jest duza.

Przy okazji, znalazlem w Warszawie sklep z Crank Brossami w dobrych internetowych cenach (jak w Centrum Rowerowym w Bydgoszczy)- Wektor na Jana Pawla II 68.

TA

Data: 2011-08-04 13:36:55
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross Multitool
In article <Titus_Atomicus-730EA0.23433529072011@newsfeed.onet.pl>,

[...]

Czyli jednak bezuzyteczne.
Albo wszystkich ktorzy tego uzywaja mam w KFie. Co tez jest jakas antyrekomendacja...

TA

Data: 2011-08-04 11:49:16
Autor: Olgierd
Crank Bross Multitool
Dnia Thu, 04 Aug 2011 13:36:55 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Albo wszystkich ktorzy tego uzywaja mam w KFie. Co tez jest jakas
antyrekomendacja...

Czas na jakÄ…Ĺ› tyradÄ™ ;-)

--
:-) Olgierd