Crank Bross - gdzie?

Data: 2010-06-16 02:44:56
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross - gdzie?
Witam,
Chcialem kupic kilka drobiazow Crank Brossow - pompki, zestaw kluczy.
Kto to sprzedaje w Warszawie w dobrych cenach?
No i dlaczego Cyklotur tego nie ma wysylkowo?
:-(
Pozdrav
TA

Data: 2010-06-16 03:05:53
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross - gdzie?
Witam,
I jeszcze jedno - czy manometr przy pompce rowerowej to rzecz niezbedna?
Jakie sa wasze opinie?
TA

Data: 2010-06-16 05:49:09
Autor: Jacek_P
Crank Bross - gdzie?
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisal:
I jeszcze jedno - czy manometr przy pompce rowerowej to rzecz niezbedna?
Jakie sa wasze opinie?

Zdradź, dokąd cię teraz wyobraźnia niesie? ;)

Syberia?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-16 12:56:55
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross - gdzie?
In article <hv9okl$uet$2@srv.cyf-kr.edu.pl>,
 Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]
> Jakie sa wasze opinie?

Zdradź, dokąd cię teraz wyobraźnia niesie? ;)

E, tam zimno.
Qrde, czy na prawde nie moge sobie, ot tak, kupic fajnej pompki?
Bo teraz jest tak, ze jak juz zmienie detke, to potem musze sie rozgladac za ciezarowka z kompresorem, zeby dopompowac te moje Supremy.
I wszytsko wskazuje na to, ze jednak je przepompowalem.

TA

Data: 2010-06-16 08:12:39
Autor: kml
Crank Bross - gdzie?

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-486C20.03055316062010news.onet.pl...
Witam,
I jeszcze jedno - czy manometr przy pompce rowerowej to rzecz niezbedna?
Jakie sa wasze opinie?

Miałem kiedyś takie pompki w taniej wersji a teraz nie mam i nic złego się nie dzieje. Gdybym _musiał_ mieć manometr to kupiłbym w sklepie samochodowym, firmy Kufieta (jakoś tak) za ~15zeta wyskalowany do 6 atm. Do mtb w zupełności styka ;)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-16 09:20:30
Autor: Fabian
Crank Bross - gdzie?
Witam,
I jeszcze jedno - czy manometr przy pompce rowerowej to rzecz niezbedna?
Jakie sa wasze opinie?

Tylko w szosówce, gdzie na palec trudno odróżnić 6 od 7 atm.

Fabian.

Data: 2010-06-16 07:23:32
Autor: MadMan
Crank Bross - gdzie?
Dnia Wed, 16 Jun 2010 02:44:56 +0200,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Chcialem kupic kilka drobiazow Crank Brossow - pompki, zestaw kluczy.
Kto to sprzedaje w Warszawie w dobrych cenach?
No i dlaczego Cyklotur tego nie ma wysylkowo?

centrumrowerowe.pl - coś mają. Co do manometru - w pompce ręcznej "awaryjnej" niekoniecznie, w pompce
stacjonarnej używanej w domu - musowo. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-16 12:46:17
Autor: zcxz
Crank Bross - gdzie?
On 16-06-2010 07:23, MadMan wrote:
centrumrowerowe.pl - coś mają.
to chyba w Bydgoszczy :)
na obozowej jest sklepik co sie zowie SportSet(.pl) czy jakos tak

--
zcxz

Data: 2010-06-16 12:58:08
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross - gdzie?
In article <a5obrncauyk8.dlg@rower.power.pl>,
 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> [...]

centrumrowerowe.pl - coś mają. Co do manometru - w pompce ręcznej "awaryjnej" niekoniecznie, w pompce

To ja nie rozumiem tego rozgraniczenia.
Rzadko zmieniam detki w domu, a warsztatu nie prowadze.

TA

Data: 2010-06-16 13:01:45
Autor: Fabian
Crank Bross - gdzie?
[...]

Wiesz, niektórzy używają wielu rowerów z różnymi oponami na różne
warunki. Ja w tym roku zmieniałem opony chyba kilkanaście razy, nie
tylko w swoich rowerach, poza domem wymieniałem dętkę 2-3 razy. Poza tym
jak bym miał pompować koła do szosówki bez pompki stacjonarnej to chyba
bym się pociął. ;)

Fabian.

Data: 2010-06-16 14:08:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Crank Bross - gdzie?
Fabian bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
jak bym miał pompować koła do szosówki bez pompki stacjonarnej to chyba
bym się pociął. ;)

Ja tam wolę kompresor... ;-)

Data: 2010-06-16 15:00:11
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross - gdzie?
In article <1wfxd52cr3n2x$.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

Fabian bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić): > jak bym miał pompować koła do szosówki bez pompki stacjonarnej to chyba
> bym się pociął. ;)

Ja tam wolę kompresor... ;-)

Nie wszedzie znajdziesz kompresor. Jak sobie wyobrazasz jazde na niedopompowanych kolach (z ciezkimi sakwami) nawet powiedzmy 10-20km do najblizszego kompresora?

TA

Data: 2010-06-16 15:31:15
Autor: MadMan
Crank Bross - gdzie?
Dnia Wed, 16 Jun 2010 15:00:11 +0200,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Jak sobie wyobrazasz jazde na niedopompowanych kolach (z ciezkimi sakwami) nawet powiedzmy 10-20km do najblizszego kompresora?

Standardowo - nieco uważniej niż przed złapaniem kapcia. Przynajmniej na szosowych oponach, bo nawet moja gówniana pompka
awaryjna do 3-4 atmosfer dobije bez większego problemu. A im szersza
opona tym ciśnienie wymagane niższe (na Maxxisach 1.6" chyba nigdy nie
złapałem kapcia, a ich ciśnienie dopuszczalne to zdaje się między 3 a 5
atmosfer). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-16 16:20:57
Autor: Fabian
Crank Bross - gdzie?
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Fabian bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
jak bym miał pompować koła do szosówki bez pompki stacjonarnej to chyba
bym się pociął. ;)

Ja tam wolę kompresor... ;-)

Każdy woli kompresor ale nie każdy ma ;)

Fabian.

Data: 2010-06-17 00:51:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Crank Bross - gdzie?
[...]

Ale znaczna część stacji benzynowych (a już chyba wszystkie sieciowe) mają
;-)

Data: 2010-06-17 09:13:01
Autor: Fabian
Crank Bross - gdzie?
[...]

I na większości nie napompujesz więcej niż 6 atm. Ja w Gdańsku znam
tylko jedno takie miejsce, zupełnie nie po drodze. Za to w zasięgu 500 m
od miejsca zamieszkania mam 3 stacje benzynowe i na żadnej z nich nie
nadmucham opon do szosy.

Fabian.

Data: 2010-06-18 14:32:07
Autor: Podmiejski
Crank Bross - gdzie?
Crank Bros. - kupiłem jako OEM na moim Cannondale Caffeine F2 (sklep
rowerowy eX na Czerniakowskiej/Śniadeckiej). (Mam parę zbędnych
pedałów Eggbeaters bracia Crank na sprzedaż jeśli ktoś jest
zainteresowany).

Manometr w pompie - według Richard Ballantyne (Richard's Bicycle
Book), nie tak precyzyjny jak oddzielny od pompy.

Data: 2010-06-18 23:53:13
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross - gdzie?
In article <212ed6f9-99d0-40cd-aa20-091366e7ed95@y11g2000yqm.googlegroups.com>,
 Podmiejski <michaeldembinski@gmail.com> wrote:

[...]
E, chyba oddzielnie nie sprzedaja.
Przygotowywuje sie psychicznie do zamowienia w centrumrowerowym.pl

Manometr w pompie - według Richard Ballantyne (Richard's Bicycle
Book), nie tak precyzyjny jak oddzielny od pompy.

Pewnie nie jest, ale ja pytam czy w ogole sie jakos przydaje...
Jakas roznica w cenie i wadze jest.

Pozdrav
TA

Data: 2010-06-16 13:43:40
Autor: zcxz
Crank Bross - gdzie?
On 16-06-2010 02:44, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Chcialem kupic kilka drobiazow Crank Brossow - pompki, zestaw kluczy.
Kto to sprzedaje w Warszawie w dobrych cenach?
masz dokladnie:
http://www.sportset.pl/sklep/index.php?cPath=8_19
http://www.sportset.pl/sklep/index.php?cPath=39

--
zcxz

Data: 2010-06-16 14:58:06
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross - gdzie?
In article <hvada7$phu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
 zcxz <valter@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Chcialem kupic kilka drobiazow Crank Brossow - pompki, zestaw kluczy.
> Kto to sprzedaje w Warszawie w dobrych cenach?

Hm, to chyba nie sa dobre ceny.
:-(
TA

Data: 2010-06-16 14:07:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Crank Bross - gdzie?
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje
(niepotrzebne skreślić):
No i dlaczego Cyklotur tego nie ma wysylkowo?

Bo CentrumRowerowe.pl ma.

Crank Bross - gdzie?