Crank Bross - gdzie?

Data: 2010-06-16 03:05:53
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross - gdzie?
Witam,
I jeszcze jedno - czy manometr przy pompce rowerowej to rzecz niezbedna?
Jakie sa wasze opinie?
TA

Data: 2010-06-16 05:49:09
Autor: Jacek_P
Crank Bross - gdzie?
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisal:
I jeszcze jedno - czy manometr przy pompce rowerowej to rzecz niezbedna?
Jakie sa wasze opinie?

Zdradź, dokąd cię teraz wyobraźnia niesie? ;)

Syberia?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-06-16 12:56:55
Autor: Titus Atomicus
Crank Bross - gdzie?
In article <hv9okl$uet$2@srv.cyf-kr.edu.pl>,
 Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]
> Jakie sa wasze opinie?

Zdradź, dokąd cię teraz wyobraźnia niesie? ;)

E, tam zimno.
Qrde, czy na prawde nie moge sobie, ot tak, kupic fajnej pompki?
Bo teraz jest tak, ze jak juz zmienie detke, to potem musze sie rozgladac za ciezarowka z kompresorem, zeby dopompowac te moje Supremy.
I wszytsko wskazuje na to, ze jednak je przepompowalem.

TA

Data: 2010-06-16 08:12:39
Autor: kml
Crank Bross - gdzie?

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-486C20.03055316062010news.onet.pl...
Witam,
I jeszcze jedno - czy manometr przy pompce rowerowej to rzecz niezbedna?
Jakie sa wasze opinie?

Miałem kiedyś takie pompki w taniej wersji a teraz nie mam i nic złego się nie dzieje. Gdybym _musiał_ mieć manometr to kupiłbym w sklepie samochodowym, firmy Kufieta (jakoś tak) za ~15zeta wyskalowany do 6 atm. Do mtb w zupełności styka ;)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-16 09:20:30
Autor: Fabian
Crank Bross - gdzie?
Witam,
I jeszcze jedno - czy manometr przy pompce rowerowej to rzecz niezbedna?
Jakie sa wasze opinie?

Tylko w szosówce, gdzie na palec trudno odróżnić 6 od 7 atm.

Fabian.

Crank Bross - gdzie?