Data: 2009-06-08 06:41:20 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Hej,
Jakis czas temu pytalem tutaj o crashpady do mojego motocykla. Kupilem crashpady firmy PWL http://www.pwlracing.com/suzuki/crash_pad_suzuki_sv_1000_2004_2008.html Pare dni temu mialem niegrozna glebe przy predkosci okolo 20-40km/h. Motocykl przejechal po asfalcie okolo 10 metrow. Crashpady zadzialaly tak jak powinny. Gwint w ramie nie ucierpial, wygiela sie tylko sruba od crashpada. W motocyklu nie ucierpiala chlodnica, skonczylo sie na przytartej owiewce i wydechu. Zdjecia pogadowe: http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#5344162017055994674 http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#5344162336072396130 http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#5344594477388451810 http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#5344594533003956114 Mysle, ze to bylo dobrze wydane 220zl :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-08 09:24:39 | |
Autor: Monster | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Piotr Klimek pisze:
Hej,Witaj w klubie:-) Jak Ci się to udało,przyhamowałeś na białym? -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-06-08 07:50:17 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Mon, 08 Jun 2009 09:24:39 +0200) ktos podajacy sie za Monster
wyklawiaturowal co nastepuje: Hej,Witaj w klubie:-) Asfalt byl mokry. Przepalowalem ten zakret, wiec probowalem sie ratowac. Odprostowalem motocykl i podczas hamowania ucieklo mi przednie kolo. Nic ciekawego :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-08 01:00:05 | |
Autor: artur.zabronski | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 8 Cze, 09:50, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
To Ty nie wiesz, że bez ABS-u nie ma turystyki? ;-) -- Artur |
|
Data: 2009-06-08 08:03:07 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Mon, 8 Jun 2009 01:00:05 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za artur.zabronski@gmail.com
wyklawiaturowal co nastepuje: Asfalt byl mokry. Przepalowalem ten zakret, wiec probowalem sie ratowac.To Ty nie wiesz, że bez ABS-u nie ma turystyki? ;-) Zrobilismy z kolega w ciagu tygodnia 2700km, w tym czasie byly dwie gleby. Obie by sie nie zdazyly gdyby nasze motocykle mialy ABS. IMO cos jest w tym stwierdzeniu :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-08 13:02:25 | |
Autor: Karambol | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
>>> To Ty nie wiesz, że bez ABS-u nie ma turystyki? ;-) To mi przypomina stwierdzenie "plywac umiem - ale tylko w pletwach" -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl http://club.roadlook.pl/Karambol/mitsubishi-galant.html |
|
Data: 2009-06-08 11:18:18 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Mon, 8 Jun 2009 13:02:25 +0200) ktos podajacy sie za Karambol
wyklawiaturowal co nastepuje: To Ty nie wiesz, że bez ABS-u nie ma turystyki? ;-) Juz tu kiedys dyskutowalem na temat ABSu. Najwyrazniej nie jezdze na tyle dobrze, zeby unikac gleb bez ABS, wiec moj nastepny motocykl na pewno bedzie mial ABS i tyle. W nosie mam imidż, wole sie nie wywracac :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-08 05:55:44 | |
Autor: artur.zabronski | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 8 Cze, 13:18, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
- ale tylko w pletwach" No ale nie potrafisz odpuścić jak Ci już koło sunie? Nieraz zdarzyło mi się uśliznąć przy ostrym hamowaniu ale mam odruch, że odpuszczam - oczywiście kończy się to dziwną akrobacją na motocyklu ale udaje się. -- Artur |
|
Data: 2009-06-08 13:28:50 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Mon, 8 Jun 2009 05:55:44 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za artur.zabronski@gmail.com
wyklawiaturowal co nastepuje: No ale nie potrafisz odpuścić jak Ci już koło sunie? Nieraz zdarzyło Czasami sie udaje, ale nie mam 100% skutecznosci :) Zreszta kolo sie moze 'sunac' jak jedziesz na wprost, przy lekkim zlozeniu juz sie sunie tylko sie wywracasz :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-08 06:32:12 | |
Autor: artur.zabronski | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 8 Cze, 15:28, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
No dobra ale mówiłeś, że odprostowałeś? :-) -- Artur |
|
Data: 2009-06-08 13:42:42 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Mon, 8 Jun 2009 06:32:12 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za artur.zabronski@gmail.com
wyklawiaturowal co nastepuje: On 8 Cze, 15:28, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote: Widocznie nie do konca. Zreszta watek nie jest o mojej glebie (bo nie ma o czym pisac), tylko o tym, ze crashpady daly rade :) Ale jesli chcesz wiedziec wiecej to bylo tak: Wyszedlem z poprzedniego zakretu dodajac gazu, wjechalem w ta serpentyne z predkoscia okolo 60km/h, zlozylem sie do zakretu. Stwierdzilem, ze przepalowalem, wiec wyprostowalem motocykl i zaczalem hamowac. W tym momencie jechalem juz na dupie. Pewnie nie odprostowalem do konca, poza tym bylo mokro. Obrazek pogladowy: http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#5344162471853750690 http://picasaweb.google.pl/pklimek/Motobieszczady#5344162591353708322 Trzeba bylo zewrzec zwieracze i mocniej pochylic motocykl zamiast kombinowac z hamowaniem. Lub lepiej hamowac. W tym drugim przypadku ABS by uratowal dupe. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-08 18:08:38 | |
Autor: Norbi | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Piotr Klimek pisze:
Wyszedlem z poprzedniego zakretu dodajac gazu, wjechalem w ta serpentyne z Nie jestem specjalista od tamtych winkli - bylem tam moze z 2x i to w wiekszosci zaraz po zakupie motocykla wiec bardziej sie uczac niz jezdzac - ale IMO to faktycznie przepalowales ten winkiel :) - o ile na suchym spoko - to na mokrym nie odwazylbym sie w niego z taka predkoscia wjechac :)
Jedynie liczyc ze opony wytrzymaja - czyli dogiac i tyle... Ale o tym latwo na sucho dyskutowac :) Co do ABS - ostatnio tez gosc opowiadal jak w malym Bandziorze zaufal ABS-owi i po prostu polozyl moto - tyle ze w gre dodatkowo doszlo dosc slabe opanowanie sprzeta i male ogolne doswiadczenie kierownika... Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-06-09 06:19:01 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Mon, 08 Jun 2009 18:08:38 +0200) ktos podajacy sie za Norbi
wyklawiaturowal co nastepuje: Wyszedlem z poprzedniego zakretu dodajac gazu, wjechalem w ta serpentyne z Nie da sie ukryc, ze przepalowalem i w sumie tutaj lezy blad, a nie w pozniejszym ratowaniu sytuacji. Jechalismy 2 dni w deszczu, zeby sobie po nich polatac i jakas glupia mokra nawierzchnia nie miala prawa mnie przystopowac :)
No latwo i nawet troszeczke bez sensu jest takie bicie piany :) Co do ABS - ostatnio tez gosc opowiadal jak w malym Bandziorze zaufal Osobiscie ogladalem czlowieka, ktory dostal prawo jazdy i kupil motocykl nie dalej niz miesiac temu a na szkoleniu z bezpiecznej jazdy wszystkie manewry wykonywal bez zadnych problemow, wlasnie dzieki ABSowi. Ja bym po prostu chcial miec ABS, jak kiedys bede mial motocykl z tym wynalazkiem i troche go potestuje to moze zmienie zdanie. A na razie bede sie wywracal raz na jakis czas :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-09 10:03:17 | |
Autor: (pj) | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Piotr Klimek pisze:
Ja bym po prostu chcial miec ABS, jak kiedys bede mial motocykl z tym jaja kobyły posiadacz moto z ABS, twierdze, ze ten - jak i inne wynalazki - BTW: niedlugo zaczna montowac pewnie ESP - oglupiaja w sensie "czucia" moto i skazuja kierownika na bycie taka troche - bez obrazy - dupa motocyklowa. Dodatkowo, potwierdza to jazda na torze. Z drugiej strony, wiekszosc kierownikow pewnie nie ma ambicji jazdy power-slajdami, na kolanie w winklu itepe. I dobrze. Wszystko dla ludzi. Z autami to takie porownanie dot. tylnego napedu, sztuki driftu, itp - wiekszosci kierowcow to niepotrzebne (np. mnie) - ale sa tacy, ktorych niezmiernie cieszy taka umiejetnosc, a i z pewnoscia daje lepsze opanowanie auta jako takiego - rowniez w sytuacjach kryzysowych (poslizg w ruchu "cywilnym"). Poza tym z wiekiem mija czas eksperymentow i "szalenstw", takze juz niedlugo pewnie tez bede mial moto z ABS... ;-) howgh -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-09 08:39:53 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Tue, 09 Jun 2009 10:03:17 +0200) ktos podajacy sie za (pj)
wyklawiaturowal co nastepuje: Ja bym po prostu chcial miec ABS, jak kiedys bede mial motocykl z tym ABS mozna wylaczyc, w suzuki to tylko jeden bezpiecznik. Z drugiej strony, wiekszosc kierownikow pewnie nie ma ambicji jazdy power-slajdami, na kolanie w winklu itepe. I dobrze. Wszystko dla ludzi.No ja miewam takie ambicje, tylko czasem sie one koncza gleba :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-09 16:39:28 | |
Autor: de Fresz | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 2009-06-09 10:03:17 +0200, "(pj)" <jd15c27@gmail.com> said:
BTW: niedlugo zaczna montowac pewnie ESP Już montują. W Bumach GT (może innych też, nie pomnę). -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-06-09 18:41:11 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On Tue, 09 Jun 2009 16:39:28 +0200, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:
[...] BTW: niedlugo zaczna montowac pewnie ESPJuż montują. W Bumach GT (może innych też, nie pomnę). Kontrolę trakcji to pewnie tak - w niektórych Paneuroplanach też jest TCS - ale ESP/ESC w motocyklu? Trochę sobie tego nie wyobrażam, elektroniczna kontrola stabilności wykorzystuje to, że puszka ma 4 koła, więc może przyhamować zewnętrzne czy wewnętrzne koła w zakręcie, w motocyklu trochę o to trudno. ;-) Szybkie guglanie jakoś nie pozwoliło mi znaleźć informacji o ESP/ESC w motocyklach, aczkolwiek nie chciało mi się za długo grzebać ;-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2009-06-09 18:59:43 | |
Autor: Vir | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
BMW kombinuje system poprawy trakcji poprzez zmienne pochylenia kół. Widziałem taki projekt z wahliwym łożyskiem w główce i wahliwym na boki wahaczem tylnej osi. Nie wiem tylko, czy to miało jakieś zewnętrzne sterowanie, czy działało na zasadzie sprytnej mechaniki. Obstawiam to pierwsze. Vir Duża czarna bawarka |
|
Data: 2009-06-09 19:36:21 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On Tue, 09 Jun 2009 18:59:43 +0200, Vir <agentmarek@onet.pl> wrote:
[...] BMW kombinuje system poprawy trakcji poprzez zmienne pochylenia kół. Widziałem taki projekt z wahliwym łożyskiem w główce i wahliwym na boki wahaczem tylnej osi. A to też widziałem, ale to na razie tylko koncepcja, nic seryjnie tego nie ma. Nawet o prototypach nic nie czytałem. A pomysł ogólnie całkiem słuszny, tylko skomplikowany w implementacji. :-) VirLeslie -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-06-10 11:11:37 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Leszek Karlik napisał(a):
A to też widziałem, ale to na razie tylko koncepcja, nic seryjnie tego swiat stanal na krawedzi... -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-06-09 20:10:03 | |
Autor: Qlfon | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Vir pisze:
Moim zdaniem wywazaja otwarte drzwi... Przeciez juz dawno wynaleziono boczne kolka... Az strach sie bac w ktora to strone idzie. Niech nie daj Boze Unia sie o tym dowie i za kilka lat to bedzie obowiazkowe wyposazenie jak dzis katalizator a jak bedziesz chial miec moto ktore sie przewraca to ubezpieczenie 200% wyzsze. Chore to sie robi. -- Qlfon, Kraków |
|
Data: 2009-06-09 22:18:27 | |
Autor: de Fresz | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 2009-06-09 18:41:11 +0200, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said:
BTW: niedlugo zaczna montowac pewnie ESPJuż montują. W Bumach GT (może innych też, nie pomnę). A jednak chodziło o ASC. Rypią mi się te akronimy. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-06-09 23:02:22 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On Tue, 09 Jun 2009 22:18:27 +0200, de Fresz <defresz@nospamo2.pl> wrote:
[...] A jednak chodziło o ASC. Rypią mi się te akronimy.Kontrolę trakcji to pewnie tak - w niektórych Paneuroplanach teżBTW: niedlugo zaczna montowac pewnie ESPJuż montują. W Bumach GT (może innych też, nie pomnę). A. No, to się ładnie nazywa ale jest to dokładnie to samo co ABS-TCS w ST1100 wprowadzone przez Hondę w 1996, czyli jakieś, umm, 13 lat temu :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2009-06-09 22:25:51 | |
Autor: Wojciech G. | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Użytkownik "de Fresz" napisał :
Już montują. W Bumach GT (może innych też, nie pomnę). W innych też. A nawet (o zgrozo ;) ) w R 1200 GS Adventure. -- PZDR Wojciech G. K1200RSport, Wawa zone. |
|
Data: 2009-06-10 09:10:19 | |
Autor: Don Pedro | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
(pj) pisze:
Piotr Klimek pisze: A widzisz, w MotoGP mają kontrolę trakcji i jakoś im to nie przeszkadza ;) W cywilnych moto też rośnie moc z roku na rok, heble robią się coraz ostrzejsze i pewnie za kilka (-dziesiąt?) lat bez elektroniki nie będzie się dało jeździć. pozdr DP TL-S Pees: żeby nie było - też do ABS w moto nie jestem przekonany. |
|
Data: 2009-06-10 19:03:04 | |
Autor: zbigi | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Don Pedro napisał(a):
(pj) pisze: A co rozumiesz pod pojeciem "kontrola trakcji"? ;) W cywilnych moto też rośnie moc z roku na rok, heble robią się coraz ostrzejsze i pewnie za kilka (-dziesiąt?) lat bez elektroniki nie będzie się dało jeździć. Oczywiscie. :) Bez wlozenia karty kredytowej do slotu nie da sie wogle odpalic silnika i odblokowac hamulca postojowego ;) A wszystko po to, by moc zdalnie i online potracac mandaty w chwili przekroczenia predkosci... -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-06-08 23:19:55 | |
Autor: ditron | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 8 Cze, 15:42, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Trzeba bylo zewrzec zwieracze i mocniej pochylic motocykl zamiast Ten pierwszy wariant jest IMO lepszy. W wariancie 2-im mialbys pewnosc ze nikt Ci w dupe nie wjedzie ? |
|
Data: 2009-06-09 08:39:02 | |
Autor: kakmar | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia 08.06.2009 Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał/a:
Widzę ślad metalu na asfalcie przed początkiem łuku przy linii środkowej, ciągnący się do miejsca gdzie stoją motocykle. Czy to Ty zrobiłeś? Tak tylko z ciekawości pytam. Trzeba bylo zewrzec zwieracze i mocniej pochylic motocykl zamiast No ba, ale 60 tam (tak patrząc ze zdjęć) i po wewnętrznej to szybko raczej. Jakie gumy? -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2009-06-09 08:41:12 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Tue, 9 Jun 2009 08:39:02 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
wyklawiaturowal co nastepuje: Widzę ślad metalu na asfalcie przed początkiem łuku przy linii środkowej, ciągnący się do miejsca gdzie stoją motocykle. Czy to Ty zrobiłeś? Tak, to moj slad :) Trzeba bylo zewrzec zwieracze i mocniej pochylic motocykl zamiast Z przodu ContiForce, z tylu Michelin Sport Power 2CT. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-09 14:16:20 | |
Autor: (pj) | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Piotr Klimek pisze:
. Jakie gumy? uomatko! wszystko jasne! :-[ (przód poleciał, tak?) z tylu Michelin Sport Power 2CT. dzizas! ale komplecik! jakbys miał na odwrót, to bys pewnie dał radę... weż se do kompletu zaloż taki sam przód, jak masz (ładny!) tył, pojedź tam jeszcze raz i zobacz róznice... ;-) -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-06-09 12:21:17 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Tue, 09 Jun 2009 14:16:20 +0200) ktos podajacy sie za (pj)
wyklawiaturowal co nastepuje: . Jakie gumy? Nie da sie ukryc, ze nei jest to najlepsza opona na swiecie :) Troche z przypadku ja mam. Zeby bylo smieszniej boki sa zdarte bardziej niz srodek a mam ja od nowosci :) z tylu Michelin Sport Power 2CT. Zasponsorujcie mi kilka kompletow opon, crashpadow, kombinezonow, kaskow i tygodniowy urlop. Jestem gotow wypierdolic sie (lub nie) na tym winklu w kazdej konfiguracji ktora wymyslicie :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-09 22:27:56 | |
Autor: Wojciech G. | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Użytkownik "Piotr Klimek" napisał :
Jestem gotow wypierdolic sie (lub nie) na tym winklu w Ja cierpię dolę. Co za twardziel. A jak zejdziesz w którejś z tych konfiguracji ? -- PZDR Wojciech G. K1200RSport, Wawa zone. |
|
Data: 2009-06-10 00:58:58 | |
Autor: kakmar | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia 09.06.2009 Wojciech G. <wojciech@wytnijto.ursynet.com> napisał/a:
Użytkownik "Piotr Klimek" napisał :No nie no, już nie chce mi się szukać linków do fotek ale jak nie ma tam barierki to sam się piszę na szukanie gdzie jest granica przyczepności i co dalej ;) I mnie styknie urlop i opony, tak żebym tylko wiedział co danego dnia na kołach. -- kakmaratgmaildorcom |
|
Data: 2009-06-08 16:26:51 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Piotr Klimek pisze:
Czasami sie udaje, ale nie mam 100% skutecznosci :) Zreszta kolo sie mozeObawiam sie niestety, ze nie masz racji. Poslizg kola przedniego w zlozeniu "drogowym" (nie torowym z kolanem w asfalcie) jest powiedzmy w 50% do wyprowadzenia, przede wszystkim oduczeniem sie trzymania hamulca :) -- pozdr Rogal DRZ400E http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2009-06-08 07:49:04 | |
Autor: artur.zabronski | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 8 Cze, 16:26, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
Zgadzam się :-) U mnie zawsze to wyglądało w taki sposób - szybkie odpuszczenie hamulca i mocne szarpnięcie ciałem do pionu wraz z kontrą kierownicą w drugą stronę, przeważnie to się kończy lekkim wężykiem i dziwną akrobacją ale udaje się :-) -- Artur |
|
Data: 2009-06-08 16:56:10 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
artur.zabronski@gmail.com pisze:
Zgadzam się :-) U mnie zawsze to wyglądało w taki sposób - szybkieMagiczne pytanie.. jezdzisz przeciwskretem? Jak tak to po co sie szarpac z motocyklem? -- pozdr Rogal DRZ400E http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2009-06-08 08:08:38 | |
Autor: artur.zabronski | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 8 Cze, 16:56, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
Tak. Może nie szarpać, po prostu podnieść się tułowiem a tym samym całym motocyklem do pionu, taki już mam odruch i nie wiem czy dzięku niemu, czy nie nigdy się nie wyjebałem ;-) -- Artur |
|
Data: 2009-06-08 23:31:47 | |
Autor: ditron | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 8 Cze, 17:08, artur.zabron...@gmail.com wrote:
On 8 Cze, 16:56, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote: Chyba nie odrozniacie drobnych uslizgow od utraty przyczepnosc przedniego kola w zlozeniu... W tej sytuacji jest jeszcze z gorki + hamowanie.. i masz cala mase na przednim kole. W momencie kiedy to kolo traci przyczep. to juz cala masa leci na ryj. i nie ma zadnego czasu na szarpanie sie z kierownicą IMO |
|
Data: 2009-06-09 00:30:47 | |
Autor: artur.zabronski | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 9 Cze, 08:31, dit...@wp.pl wrote:
No ale kto hamuje zaciskając klamke na maksa? :-) W momencie kiedy to kolo traci przyczep. to juz cala masa leci na ryj.No jak zacisniesz klamke do końca, że w mgnieniu oka suniesz na dupie to tak :-) -- Artur |
|
Data: 2009-06-09 01:10:46 | |
Autor: ditron | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
On 9 Cze, 09:30, artur.zabron...@gmail.com wrote:
On 9 Cze, 08:31, dit...@wp.pl wrote: No ale kto hamuje zaciskając klamke na maksa? :-)> W momencie kiedy to kolo traci przyczep. to juz cala masa leci na ryj.Nie ze na maksa! Przy pewnych warunkach to nie musi byc wcale mocne hamowanie.. Zalezy od stanu/jakosci opony i od nawierzchni - na ten przyklad jakby tam byl rozlany olej to starczyloby lekko przytrzymac hampel zeby poleciec w krzaki bez czasu na reakcje. |
|
Data: 2009-06-10 06:10:01 | |
Autor: zbigi | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
ditron@wp.pl napisał(a):
On 9 Cze, 09:30, artur.zabron...@gmail.com wrote: Num... :) Zalezy od stanu/jakosci opony i od nawierzchni - na ten przyklad jakby Phi! Gdyby tam byl olej, to nie trzeba byloby dotykac dzwigni hamulca, zeby poleciec na pysk, a raczej na bok. :) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-06-09 09:00:13 | |
Autor: Spider A.J. | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
<ditron@wp.pl> wrote W tej sytuacji jest jeszcze z gorki + hamowanie.. i masz cala mase na przednim kole. W momencie kiedy to kolo traci przyczep. to juz cala masa leci na ryj. i nie ma zadnego czasu na szarpanie sie z kierownicą IMO Wlasnie z tego powodu tyle sie tu pierdoli o oponach, na niektorych jest tak jak mowisz a na innych wcale nie. -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) http://www.foto-spider.pl RF900RS2 |
|
Data: 2009-06-09 06:07:53 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Mon, 8 Jun 2009 08:08:38 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za artur.zabronski@gmail.com
wyklawiaturowal co nastepuje: Magiczne pytanie.. jezdzisz przeciwskretem? Jak tak to po co sie szarpacTak. Może nie szarpać, po prostu podnieść się tułowiem a tym samym To jak juz Ci sie kiedys nie uda (czego Ci z calego serca nie zycze) to wroc tutaj i jeszcze raz opowiedz o tym jak sie wychodzi z takich sytuacji :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-08 20:32:00 | |
Autor: Monster | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
artur.zabronski@gmail.com pisze:
On 8 Cze, 16:26, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote: Zazwyczaj,ale bywają przypadki ze po dotknięciu klamki już szorujesz dupą po asfalcie bez możliwości korekty:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-06-09 06:21:11 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Mon, 08 Jun 2009 16:26:51 +0200) ktos podajacy sie za Grzegorz Rogala
wyklawiaturowal co nastepuje: Piotr Klimek pisze: A na mokrym ile jest szans na wyjscie bez szwanku z sytuacji? :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-09 10:29:13 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Piotr Klimek pisze:
A na mokrym ile jest szans na wyjscie bez szwanku z sytuacji? :) Mozemy sobie teoretyzowac do usranej smierci, ja uwazam, ze nie ma 100% zaleznosci miedzy awaryjnym hamowaniem w winklach/na mokrym/sliskim/czymkolwiek, czy przepalowanym winklem a gleba. Nalezy sie wyzbyc po prostu odruchow ktore przesuwaja te procenty w strone gleby. -- pozdr Rogal DRZ400E http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2009-06-09 08:43:30 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Tue, 09 Jun 2009 10:29:13 +0200) ktos podajacy sie za Grzegorz Rogala
wyklawiaturowal co nastepuje: A na mokrym ile jest szans na wyjscie bez szwanku z sytuacji? :) Wiem, ja tylko chcialem napisac, ze crashpady daja rade :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-10 18:26:01 | |
Autor: Soulsick | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Piotr Klimek pisze:
Dnia (Mon, 8 Jun 2009 01:00:05 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za artur.zabronski@gmail.com A dopiero wróciłem z delegacji, a tu widzę nasze przygody opisujesz :-). Poza tym ustaliliśmy, że te gleby nie nauczyły nas nic, więc nie wyciągaj wniosków :-) -- Soulsick |
|
Data: 2009-06-11 14:27:24 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Wed, 10 Jun 2009 18:26:01 +0200) ktos podajacy sie za Soulsick
wyklawiaturowal co nastepuje: Asfalt byl mokry. Przepalowalem ten zakret, wiec probowalem sie ratowac.To Ty nie wiesz, że bez ABS-u nie ma turystyki? ;-) Ja tylko chcialem napisac, ze crashpady PWL daly rade, reszte sami wyciagneli :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-09 10:28:35 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Piotr Klimek napisał(a):
Mysle, ze to bylo dobrze wydane 220zl :) Ja to widze inaczej: jakbys nie wydal tych 220 zl to bys nie wyjebal :) -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-06-09 08:44:08 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Dnia (Tue, 09 Jun 2009 10:28:35 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
wyklawiaturowal co nastepuje: Mysle, ze to bylo dobrze wydane 220zl :) I w rece bylo by mi cieplo, bo chcialem kupic za ta kase grzane manetki :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-06-09 19:40:36 | |
Autor: Don Pedro | |
Crashpady PWL - przetestowalem :) | |
Piotr Klimek pisze:
Dnia (Tue, 09 Jun 2009 10:28:35 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil' Intrygujący punkt widzenia :) pozdr DP TL-S |
|