Craxa nie spadnie

Data: 2011-02-25 21:16:00
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
Takiego drukowania już dawno nie widziałem. Znaczy, Filipiak zadziałał i chyba jeszcze nie raz zobaczymy cuda na ich stadionie.
yamma
PS. Co nie zmienia, że Legia gra niezła chujnię.

Data: 2011-02-25 21:23:31
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Craxa nie spadnie
Pewna osoba, czyli yamma
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Takiego drukowania już dawno nie widziałem. Znaczy, Filipiak
zadziałał i chyba jeszcze nie raz zobaczymy cuda na ich stadionie.
yamma
PS. Co nie zmienia, że Legia gra niezła chujnię.

Możesz rozwinąć dla tych, co nie oglądają...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-02-25 21:44:11
Autor: rotax
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 21:23, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

[...]

Nieuznany gol dla Legii, a później gol dla Cracovii po ręce. Można powiedzieć, że to sprawiedliwość dziejowa po ubiegłej rundzie :) Ale póki co jest 3:3 po ładnej bramce Wawrzyniaka.

BTW jak na nasza lige to calkiem niezly mecz. I to nie tylko ze wzgledu na ilosc goli :)

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-02-25 22:03:07
Autor: Paweł W.
Craxa nie spadnie

Nieuznany gol dla Legii, a później gol dla Cracovii po ręce.

Karny dla Cracovii "z kapelusza".

p.

Data: 2011-02-25 22:26:52
Autor: rotax
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 22:03, Paweł W. pisze:
Nieuznany gol dla Legii, a później gol dla Cracovii po ręce.

Karny dla Cracovii "z kapelusza".

p.

Tu bym polemizował - 9 na 10 sędziów odgwizdałoby karnego, Astiz wystawił nogę, a Dudzic tylko na to czekał i wykorzystał.

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-02-25 22:24:34
Autor: maciej
Craxa nie spadnie
rotax napisał:

Nieuznany gol dla Legii

Żeby był gol piłka całym obwodem musi przekroczyć linię bramkową. Obwód mierzony na jej "równiku".
Nie jestem przekonany, czy ten gol był, a w sumie skłaniam się do zdania, że nie było.

Skaba beznadzieja. Astiz dno, najsłabszy na boisku. Hubnik fajnie wygląda.

Data: 2011-02-25 22:31:22
Autor: rotax
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 22:24, maciej pisze:
rotax napisał:

[...]

Jak dla mnie to Kaczmarek wyciągnął piłkę już zza linii, ale to już jest teoretyzowanie :)

Skaba beznadzieja. Astiz dno, najsłabszy na boisku. Hubnik fajnie wygląda.

To fakt, kawał porządnego napastnika, te kilka strzałów (celnych) z pierwszej piłki to jest coś co na naszych boiskach się nieczęsto widzi. A sytuacji z 68 minuty to już było miodzio. Legia może na nim nieźle zarobić.

Niezły mecz zagrał też moim zdaniem Cabral, kilka razy fajnie poprowadził piłkę, kilka razy ładnie podał, zwłaszcza ta piętka przy golu Wawrzyniaka to było coś :)

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-02-25 22:56:16
Autor: ..Aldi..Romek..
Craxa nie spadnie
[...]

jak dla mnie - nie ma mowy o żadnym golu w tej sytuacji
Kaczmarek fantastycznie się spisał, było to kiedyś dokładnie
omawiane na Liga+ Extra

natomiast przyjęcie piłki ręką przez Ntibazonkizę - bezdyskusyjne
z drugiej strony - po zamieszaniu w polu karnym nie strzelił na pustą bramkę
Cracovia mogła wygrać, Legia też...

.... a co z Vrdoljakiem? Paskudnie to wyglądało!

Data: 2011-02-26 15:46:05
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
...Aldi..Romek.. wrote:

... a co z Vrdoljakiem? Paskudnie to wyglądało!

Wszystko w porządku. Lekkie wstrząśnienie mózgu ale na Polonię będzie gotowy.
yamma

Data: 2011-02-25 22:48:43
Autor: OlO
Craxa nie spadnie

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <kihltd@alfa-system.pl> napisał w wiadomości news:4d680fed$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

pirwsz bramka , wykopujac Skabie pilke z rak malo mu ich nie polamali

druga bramka - czarny przyjal pilke reka

trzecia bramka ja widzialem ze tez przyjal reka , ale w tv mowili ze spalony wiec sam nie wiem co i jak , bo transmisja w orange hu....wa

Data: 2011-02-25 22:01:35
Autor: DysoN
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 21:16, yamma pisze:
Takiego drukowania już dawno nie widziałem. Znaczy, Filipiak zadziałał i
chyba jeszcze nie raz zobaczymy cuda na ich stadionie.
yamma
PS. Co nie zmienia, że Legia gra niezła chujnię.

Wynik idealny dla Wisly :D

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2011-02-25 22:03:14
Autor: PawelC
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 22:01, DysoN pisze:
[...]

Zwłaszcza po uwzględnieniu wyniku w Gdyni :)

Data: 2011-02-25 22:25:32
Autor: Aman
Craxa nie spadnie

PS. Co nie zmienia, że Legia gra niezła chujnię.

mnie to zastanawia co skłania Skorżę do uporczywego wystawiania Manu. Gość jest cienki a w dodatku nawet mu sie nie chce nadrabiac ambicja. Prawie wcale sie nie wraca , stoi na tym skrzydle i tylko czeka az dostanie pilke do nogi , a potem klapki na oczy i przed siebie długa. Chyba lepiej ustawic na skrzydlach Radovica i Kucharczyka , a do Srodka dac Cabrala i Gola (dopoki Vdorljak sie nie wyleczy). Borysiukowi tez mogliby w koncu przetlumaczyc zeby nie strzelal z dystansu bo po prostu nie umie tego robic i kazdy strzal to strata pilki. Ze stalymi fragmentami niech tez sobie da spokoj .
A jesli chodzi o Astiza i Skabe to mam nadzieje ze to 1razowe wybryki.
Kelhar mnie nie przekonuje.
Na duży plus Hubnik i Rzezniczak . Maly plus dla Cabrala i Wawrzyniaka za bramkę
A Chinyama to juz teraz chyba by i w okregowce sobie nie poradzil . Pilka odbijala sie od niego jak od drzewa :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-02-25 22:34:24
Autor: rotax
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 22:25, Aman pisze:

> [...]

fragmentami niech tez sobie da spokoj .
> A jesli chodzi o Astiza i Skabe to mam nadzieje ze to 1razowe wybryki.

Miałem napisać to samo, ale mnie wyręczyłeś :)

Kelhar mnie nie przekonuje.

Początek miał niezły. Dajmy mu szansę :)

A Chinyama to juz teraz chyba by i w okregowce sobie nie poradzil .
Pilka odbijala sie od niego jak od drzewa :)

Za krótko grał :) W końcu jak zawsze coś by tam wbił :)

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-02-25 22:35:25
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
Aman wrote:
PS. Co nie zmienia, że Legia gra niezła chujnię.

mnie to zastanawia co skłania Skorżę do uporczywego wystawiania Manu.
Gość jest cienki a w dodatku nawet mu sie nie chce nadrabiac ambicja.

Radziłbym jednal zdjąć "klapki niechęci do małych szybkich piłkarzy" z oczu. Większość akcji Legii szła jego stroną.

A jesli chodzi o Astiza i Skabe to mam nadzieje ze to 1razowe wybryki.
Kelhar mnie nie przekonuje.

Ja czekam na powtórki. Bardzo mnie interesuje 3 bramka dla Craxy. Albo tam był spalony albo Kelhar w porę nie wyszedł.

Na duży plus Hubnik i Rzezniczak . Maly plus dla Cabrala i
Wawrzyniaka za bramkę

O to mi chodziło właśnie pisząc o Hubnik w innym wątku. Dostał "patelnie" i po prostu strzelił. Szkoda, że to pierwsze uderzenie mu nie poszło z pół metra w bok - byłaby piękna bramka.

A Chinyama to juz teraz chyba by i w okregowce sobie nie poradzil .
Pilka odbijala sie od niego jak od drzewa :)

A to fakt. Kompletnie nie rozumiem tej zmiany. No ale problemy Skorży z odpowiednią selekcją są znane nie od dzisiaj. A ponieważ dobry trener, to przede wszystkim odpowiednia selekcja więc, IMO, Maciuś raczej poza Polską kariery nie zrobi. W ogóle bardzo mi się nie podoba jego taktyka. Legia gra zbyt otwartą piłkę, zbyt mało piłkarzy idzie do asekuracji i bardzo łatwo daje się wypunktować. Jest wręcz bezbronna w kontratakach.
yamma

Data: 2011-02-25 22:42:34
Autor: Aman
Craxa nie spadnie

Radziłbym jednal zdjąć "klapki niechęci do małych szybkich piłkarzy" z oczu.
Większość akcji Legii szła jego stroną.

raczej strona Kucharczyka ,dopoki gral. A Manu... 16 meczow i 0 asyst i 0 goli. Ogladales pewnie wczoraj mecz LEcha i porownaj sobie skrzydlowego Bragi - Alana z Manu...  Robil z Arboleda co chcial. Tez jest maly i szybki

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-02-25 22:47:12
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
Aman wrote:
[...]

Wiesz, to tak jakby nie ta półka. Ja do Manu nie mam zbyt wielkich zastrzeżeń. Gra dokładnie tak ile jest warty.
yamma

Data: 2011-02-25 23:14:06
Autor: Aman
Craxa nie spadnie

[...]

Braga budżet ma na poziomie Legii i Lecha. Ja do Manu zastrzeżenia mam  , bo od skrzydlowego wymagam przede wszystkim asyst a gdy nadarzy się okazja (np taka jak w Krakowie) to i gola. Manu tylko biega  i to tez jak mu sie chce . Dzis ze 2 razy odprowadzal tylko wzrokiem pilakrzy Cracovii gdy atakowali. A na przykladzie Ntibazonkizy bylo widac jak skrzydlowy potrafi przydac sie w obronie.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-02-26 00:15:36
Autor: TheBest
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 23:14, Aman pisze:

Braga budżet ma na poziomie Legii i Lecha.

12M Euro wiec nawet mniej od Lecha

Data: 2011-02-26 00:25:18
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
TheBest wrote:
W dniu 2011-02-25 23:14, Aman pisze:

Braga budżet ma na poziomie Legii i Lecha.

12M Euro wiec nawet mniej od Lecha

 I to jest dla mnie wielka zagadka. Przecież oni o klasę przewyższali Lecha pod względem zwykłych piłkarskich umiejętności.
yamma

Data: 2011-02-26 11:10:48
Autor: Cavallino
Craxa nie spadnie
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ik9dqc$okl$1inews.gazeta.pl...
TheBest wrote:
[...]

Technicznych - to raz.
Wystarczy sprawdzić skąd biorą zawodników, zagadka się wyjaśni.

Są w rytmie meczowym - to dwa.
A w Lechu powtarza się sytuacja sprzed rundy jesiennej, do tego treneiro potraktował ten mecz jako sparing, w którym można sobie eksperymenty porobić.
Chociaż chodzą słuchy, że po porażce z Polonią dostał taki prikaz z góry, bo w lidze Lech ma do stracenia więcej niż do zyskania w kolejnej rundzie LE.

Data: 2011-02-26 12:49:24
Autor: Fidelio
Craxa nie spadnie
TheBest wrote:
[...]

Bo to jest zespół z kraju innej kultury piłkarskiej.

Data: 2011-02-25 22:50:37
Autor: Fidelio
Craxa nie spadnie
 A Manu... 16 meczow i 0 asyst

Bzdura.

Data: 2011-02-25 23:00:09
Autor: tester
Craxa nie spadnie
A Manu... 16 meczow i 0 asyst

Bzdura.

Ale pewnie w granicach błędu statystycznego :)

Data: 2011-02-25 23:10:27
Autor: Aman
Craxa nie spadnie

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik987f$sdg$1@news.onet.pl...
A Manu... 16 meczow i 0 asyst

Bzdura.

to w jakim meczu mial te asysty ? a jak byla z 1 to widocznie przeoczylem , co i tak nie zmienia faktu ze pilkarzem jest miernym

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-02-25 23:22:36
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 23:10, Aman pisze:

[...]

Co najmniej dwie: Z Lechem (Kucharczyk) i z Koroną (Radović).
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-02-25 23:36:54
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
Andrzej Zbierzchowski wrote:
[...]

I ze Śląskiem w PP.
yamma

Data: 2011-02-26 12:55:15
Autor: Fidelio
Craxa nie spadnie
[...]

No właśnie ja zapamiętałem właśnie tę, bo to była asysta, która pogrążyła Lecha.

Data: 2011-03-11 20:59:54
Autor: Cavallino
Craxa nie spadnie
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:

Borysiukowi tez mogliby w koncu przetlumaczyc zeby nie strzelal z dystansu bo po prostu nie umie tego robic i kazdy strzal to strata pilki.

Chyba przeczytał i się wkurzył. ;-)

Data: 2011-02-25 23:19:43
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)
[...]

Weź poprawkę na warunki.

Na szybko, tyle ile wiedziałem, a widziałem skrót na ekstraklasa.tv:

1. Nieuznany gol Wawrzyniaka: Bramka może być uznana, jeżeli piłka CAŁYM OBWODEM przekroczy linię bramkową czyli jeśli między piłką i linią jest prześwit. Z powtórki nie moiżna za cholerę ustalić, czy piłka całym obwodem przekroczyła linię bramkową. Może później będą lepsze ujęcia, w tej chwili nie wiadomo.

2. Bramki Legii: Napiszę tyle: Ładne i nieprzypadkowe. Najładniejsza Kucharczyka moim zdaniem choć na legijnym forum zachwycaja się trafieniem Wawrzyniaka.

3. Bramki Cracovii - pierwsza i trzecia na wcisk (warunki, niezdecydowanie piłkarzy Legii). Drugiej nie powinno być - ręka Ntibazonkizy. Faul Astiza na Dudzicu dosyć przypadkowy, nie podejmuję się oceny czy sędzia gwizdnął słusznie, zresztą nie ma znaczenia. Moment wcześniejszy, czyli niedostrzezona ręka był kluczowy.
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-02-25 23:49:39
Autor: yamma
[...]

Warunki w II połowie raczej się nie zmieniły a po wejściu Cabrala gra zaczęła wyglądać o niebo lepiej. Kto wie jakim wynikiem zakończyłby się ten mecz gdyby nie upadek Vrdoljaka. Skorża po prostu popełnił błąd przy ustalaniu meczowej 11-tki. Kurcze, coś mi to przypomina... A, już wiem! Początek sezonu. Maciuś potrzebował kilka meczów żeby dopasować do siebie piłkarzy. Niestety, końcówka rundy jesiennej umocniła Skorżę na stołku i całe odium spadło na Bogu ducha winnego Jóżwiaka. Nie wiem czy to jest niedosyt po tym meczu ale bardzo mi się nie podoba taktyka defensywna Legii.
Vrdoljakowi na szczęście nic się nie stało więc podejrzewam, że już w meczu z Ruchem (w PP) Borysiuk zacznie wyciągać drzazgi z tyłka bo dzisiaj przy kontrach Craxy zachowywał się jak dziecko we mgle.
yamma

Data: 2011-02-26 11:38:44
Autor: Roberto
On 25 Lut, 23:19, Andrzej Zbierzchowski <a...@vp.pl> wrote:

2. Bramki Legii: Napiszę tyle: Ładne i nieprzypadkowe. Najładniejsza
Kucharczyka moim zdaniem choć na legijnym forum zachwycaja się
trafieniem Wawrzyniaka.

Po błędach obrony. Bramkana 2-2 to asysta Jarabicy. Jej nie powinno
być na 100 %
[...]

Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa. To był błąd bramkarza i nikt
tam nikogo nie kopał. Piłka była na ziemi. Jarabica nie atakował
bramkarza, nawet nie skakał do piłki. Na 2-1 faul i tyle. Co do ręki
to gdzie się zaczyna ręka??? Między ręką a resztą jest jeszcze bark. A
nawet gdyby to Saidi był sam a obrona Legii stała. Idealne podanie do
Dudzica.

Data: 2011-02-27 20:00:19
Autor: tester
Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)
Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa.

Wiem, że poziom c+ jest niski ale ponoć Cracovii nie powinien być uznany żaden gol.

Data: 2011-02-27 11:44:55
Autor: Roberto
On 27 Lut, 20:00, "tester" <tester...@onet.pl> wrote:
> Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawid owa.

Wiem, e poziom c+ jest niski ale pono Cracovii nie powinien by uznany
aden gol.

No oczywiście. Wielka Legia:)

Data: 2011-02-27 20:48:39
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-02-27 20:00, tester pisze:
Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa.

Wiem, że poziom c+ jest niski ale ponoć Cracovii nie powinien być uznany
żaden gol.

Druga na 100% nie. Pierwsza - wydaje mi się prawidłowa, jeśli Skaba nie został kopnięty w rękę. Trzecia - mam wrażenie że ze spalonego.

A widzieliście, jak się w którymś momencie Hubnik obrócił z piłką i uderzył z ostrego kąta? :)))
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-02-27 21:06:56
Autor: yamma
tester wrote:
Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa.

Wiem, że poziom c+ jest niski ale ponoć Cracovii nie powinien być
uznany żaden gol.

Słuchaj, jak Filipiak potrafił doprowadzić do tego aby spuszczono ŁKS żeby tylko Cracovia nie spadła to co to dla niego jakiś Bartos? Mogę się założyć, że jeszcze nie raz będziemy świadkami drukarni w Krakowie. A dlaczego? Ano dlatego, że jedynymi klubami, które możnaby teraz spuścić z ligi przy zielonym stoliku są kluby śląskie. A kluby śląskie są pod ochroną nadtrenera Piechniczka. Filipiak ma troszkę za krótkie ręce na Piechniczka.
yamma

Data: 2011-02-27 14:30:54
Autor: Roberto
On 27 Lut, 21:06, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
tester wrote:

> Wiem, e poziom c+ jest niski ale pono Cracovii nie powinien by
> uznany aden gol.

S uchaj, jak Filipiak potrafi doprowadzi do tego aby spuszczono KS eby
tylko Cracovia nie spad a to co to dla niego jaki Bartos? Mog si za o y ,
e jeszcze nie raz b dziemy wiadkami drukarni w Krakowie. A dlaczego? Ano
dlatego, e jedynymi klubami, kt re mo naby teraz spu ci z ligi przy
zielonym stoliku s kluby l skie. A kluby l skie s pod ochron nadtrenera
Piechniczka. Filipiak ma troszk za kr tkie r ce na Piechniczka.
yamma

Wszyscy są spiskowcami i wszyscy przeciw Legii. A teoria z
Piechniczkiem. Miodzio:)

Data: 2011-02-27 22:17:53
Autor: Cavallino
Użytkownik "tester" <tester324@onet.pl> napisał w wiadomości news:4d6a9f42$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa.

Wiem, że poziom c+ jest niski ale ponoć Cracovii nie powinien być uznany żaden gol.

Ale tylko zdaniem Skorży.

Data: 2011-02-28 08:18:02
Autor: AJK
26-02-2011, 20:38, Roberto napisał:

[...]

O, rany boskie... A ja naiwny myślałem, że są jakieś granice... Już
odpuszczę to wykopywanie Skabie piłki, bo to wczoraj załatwiły powtórki,
zbliżenia i przepisy, ale to "Gdzie sie zaczyna ręka?" i "a nawet gdyby,
to..." mnie zabiło. To już nawet nie jest fanatyzm, ani ślepota, to już
czysta, żywa i bezdenna. I jeszcze ten uroczy brak strachu, że
publicznie się wyjdzie na głupka i brnięcie głębiej i głębiej... Ubaw
najlepszy od czasu, gdy Fortuna w jednym poście zacytował oficjalne
pismo Cracovii, a w następnym zaprzeczył, że Cracovia napisał w nim, to
co napisała i co on sam zacytował.
Żyły wodne. Tam na pewno są jakieś żyły wodne :-)

--
AJK ("Gdzie się zaczyna ręka?" No, w sumie racja - w łokciu na pewno się
nie zaczyna :-))

Data: 2011-02-28 13:48:57
Autor: Roberto
On 28 Lut, 08:18, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:
26-02-2011, 20:38, Roberto napisa :

> Po b dach obrony. Bramkana 2-2 to asysta Jarabicy. Jej nie powinno
> by na 100 %

> Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawid owa. To by b d bramkarza i nikt
> tam nikogo nie kopa . Pi ka by a na ziemi. Jarabica nie atakowa
> bramkarza, nawet nie skaka do pi ki. Na 2-1 faul i tyle. Co do r ki
> to gdzie si zaczyna r ka??? Mi dzy r k a reszt jest jeszcze bark.
> A nawet gdyby to Saidi by sam a obrona Legii sta a. Idealne podanie
> do Dudzica.

O, rany boskie... A ja naiwny my la em, e s jakie granice... Ju
odpuszcz to wykopywanie Skabie pi ki, bo to wczoraj za atwi y powt rki,
zbli enia i przepisy, ale to "Gdzie sie zaczyna r ka?" i "a nawet gdyby,
to..." mnie zabi o. To ju nawet nie jest fanatyzm, ani lepota, to ju
czysta, ywa i bezdenna. I jeszcze ten uroczy brak strachu, e
publicznie si wyjdzie na g upka i brni cie g biej i g biej... Ubaw
najlepszy od czasu, gdy Fortuna w jednym po cie zacytowa oficjalne
pismo Cracovii, a w nast pnym zaprzeczy , e Cracovia napisa w nim, to
co napisa a i co on sam zacytowa .
y y wodne. Tam na pewno s jakie y y wodne :-)

--
AJK ("Gdzie si zaczyna r ka?" No, w sumie racja - w okciu na pewno si
nie zaczyna :-))- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Mam bać się ciebie??? A kim ty jesteś. Zresztą poczytaj sobie inne
moje wypowiedzi na temat tej bramki. Poczytaj ze zrozumieniem czasami.
Nie potrafisz, nie czytaj. Ale powtórzę ci jeszcze raz że nie jestem
pewny czy była ręka czy nie. Przy pierwszej bramce tak. Jestem pewny
że nie było faulu. A te twoje płaczliwe komentarze to zostaw dla
siebie. A jak nie wiesz co to znaczy czytanie ze zrozumieniem, tylko
będziesz się tu wszystkim pod publiczę wydurniał, to twoja sprawa, ale
po co czas marnować.

Data: 2011-03-01 00:25:45
Autor: AJK
28-02-2011, 22:48, Roberto napisał:

[...]

Stadionowe żyły wodne, nic tylko żyły wodne. Bo sam z siebie nikt nie
może być aż tak głupi.

--
AJK (A cytować się dalej nie nauczył. Kurczę, jak to jest, że
piętnastoletnie dzieci opanowują tę sztukę, koza by się przez ten czas

Data: 2011-03-01 15:30:59
Autor: Andrzej Zbierzchowski

O ile oczywiście robi się naiwne założenie, że ów "głupi" wierzy w to, co mówi lub pisze :)

--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-03-01 17:09:29
Autor: AJK
Dnia Tue, 01 Mar 2011 15:30:59 +0100, Andrzej Zbierzchowski napisał:

Stadionowe żyły wodne, nic tylko żyły wodne. Bo sam z siebie nikt nie
może być aż tak głupi.

O ile oczywiście robi się naiwne założenie, że ów "głupi" wierzy w to, co mówi lub pisze :)

Sądzisz, że on tylko udaje dla żartu czy że to konkurencja usiłuje
skompromitować kibiców Cracovii ? ;-)

--
AJK

Data: 2011-02-28 14:11:32
Autor: maciej
AJK napisał:

O, rany boskie... A ja naiwny myślałem, że są jakieś granice...
[...]
Żyły wodne. Tam na pewno są jakieś żyły wodne :-)

Jak głosi legenda dawno, dawno temu, bywał tutaj przedstawiciel pasiastego klubu o nicku Crax i według tej legendy o ile był również dość twardym obrońcą swojego klubu to robił to inteligentnie i rozmowa z nim nie przypominała dyskusji z mało rozumnym workiem po portlandzkim cemencie....
Ja tego niestety nie pamiętam, trafiłem tu jak pałęczkę po nim przejął "Pasiak", i od tego czasu nie przypominam sobie tutaj żadnego kibica pasiaków, który nie zaprzeczałby faktom, a wiele lat już upłynęło.

Taki ich urok :-) a w istnienie legendarnego Craxa od dawna wątpię ;-)

Data: 2011-03-01 15:29:28
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-02-28 14:11, maciej pisze:
Taki ich urok :-) a w istnienie legendarnego Craxa od dawna wątpię ;-)

To ja poświadczam :)

Data: 2011-03-01 15:33:21
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)
W dniu 2011-02-28 14:11, maciej pisze:
Aa w istnienie legendarnego Craxa od dawna wątpię ;-)

Poprawka: Crac a nie Crax.

http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.pilka-nozna/browse_thread/thread/cf4ab19637a9f80b/b43e2f0b3397ad3b?q=pl.rec.sport.pilka-nozna+crax#b43e2f0b3397ad3b

Data: 2011-03-01 16:01:33
Autor: maciej
Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)
Andrzej Zbierzchowski napisał:

Poprawka: Crac a nie Crax.

Coś mi z tym "x" nie pasowało właśnie, zawodna pamięć...

Data: 2011-02-26 12:38:42
Autor: Sklavin

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik99u7$21d$1@news.onet.pl...

3. Bramki Cracovii - pierwsza i trzecia na wcisk (warunki, niezdecydowanie piłkarzy Legii). Drugiej nie powinno być - ręka Ntibazonkizy.

IMO wszystkie trzy mocno kontrowersyjne. Niestety mecz oglądałem w Orange Sport a tam jakoś dziwnie ubogo z powtórkami i kometatorzy pi... głupoty. Przy pierwszej wydaje mi się, że Skaba miał już opanowaną piłkę oburącz na ziemi gdy ktoś z Krakusów po chamsku mu ja nogą wybił. Przy trzeciej pomimo braków powtórek mogę postawić czteropak, że był spalony. Zobaczymy w L+E co tam jutro powiedzą. Z drugą wiadomo jak było.

Data: 2011-02-26 13:03:50
Autor: yamma
Sklavin wrote:
[...]

Nie byłoby tych kontrowersji gdyby para środkowych obrońców nie kopała się po czołach (ten Kelhar to jeszcze gorszy niż Kumbev). To w ogóle jest jakiś koszmar! Popatrzcie sami:
Sezon 2007/2008 - 17 straconych bramek
Sezon 2008/2009 - 17 straconych bramek
Sezon 2009/2010 - 22 straconych bramek
W tym sezonie po 16 (!) kolejce Legia już ma 22 stracone bramki. Ostatnio tyle bramek nałapała jak trenerem został Zieliński. Ja nie mam pojęcia co ten Skorża odp**ala na treningach ale to już się robi mała masakra.
yamma

Data: 2011-02-26 17:29:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ikaq8k$72s$1inews.gazeta.pl...
Sklavin wrote:
[...]

Ale co to ma wspólnego z obroną czy ze Skorżą?
Obrona Legii zawsze była do luftu, trener też, jedyna różnica to Mucha.

Data: 2011-02-26 11:44:09
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 25 Lut, 21:16, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Takiego drukowania ju dawno nie widzia em. Znaczy, Filipiak zadzia a i
chyba jeszcze nie raz zobaczymy cuda na ich stadionie.
yamma
PS. Co nie zmienia, e Legia gra niez a chujni .

Wielkiej Legii :) nikt się nie kłania???? Ilość fauli tzw. taktcznych
po stronie Legii była taka, że powinna być przynajmniej jedna czerwona
kartka. Prawie wszystkie bramki strzeliliście po błędach obrony.
Najbardziej 2-2 bo to była asysta Jarabicy której być nie powinno.
I były przynajmniej dwie takie sytuacje gdzie ja już sobie liczyłem
8,9,10 i nie gwizda??? Bo gdyby było odwrotnie to kto wie...

Data: 2011-02-26 14:00:42
Autor: Przemek Budzyński
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 21:16, yamma pisze:

kilka zdjęć:

http://www.weszlo.com/fotonews/1298672439_spalony2.jpg

Jeśli spalony, to bardzo niewielki, IMHO nie do wychwycenia przez sędziego, niby taki trend, żeby rozstrzygać na korzyść atakujących....hm.

http://www.weszlo.com/fotonews/1298675152_gol.jpg

jak dla mnie to nie jest cały obwód, ale zdjęcie to nie film, może być wyrywkowe.

http://www.weszlo.com/fotonews/1298673254_spalony.jpg

Skaba trzyma ręce na piłce, gol nie powinien być uznany.

No i ręka Saidiego przy przyjęciu przy trzeciej bramce ewidentna. Podobnie jak kontakt nogi Astiza z nogą Dudzica przy karnym.

Data: 2011-02-26 11:52:58
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 26 Lut, 14:00, Przemek Budzyński <bat_oc...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-02-25 21:16, yamma pisze:

kilka zdj :

http://www.weszlo.com/fotonews/1298672439_spalony2.jpg

Je li spalony, to bardzo niewielki, IMHO nie do wychwycenia przez
s dziego, niby taki trend, eby rozstrzyga na korzy atakuj cych....hm.

http://www.weszlo.com/fotonews/1298675152_gol.jpg

jak dla mnie to nie jest ca y obw d, ale zdj cie to nie film, mo e by
wyrywkowe.

http://www.weszlo.com/fotonews/1298673254_spalony.jpg

Oglądałeś mecz??? To zdjęcie jest tak dobre jak i samo weszło.  Ja
siedzę na sektorze rodzinnym tak, że widziałem to mniej więcej tak jak
fotograf. Nowatczyński dotknął piłkę ale Skawa jej nie złapał..
Lepiej widać to tu
http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/10,91668,9169641,16__kolejka__Cracovia___Legia_3_3__Jarabica__1_0_.html

Data: 2011-02-27 12:54:21
Autor: PB
Craxa nie spadnie
On 26 Lut, 20:52, Roberto <cal...@vp.pl> wrote:
 Nowatczyński dotknął piłkę ale Skawa jej nie złapał.
nie ,musiał. Wystarczyło, że położył na niej ręce.

Oceny Stempniewskiego z kontrowersji w C+:

1. Bramka strzelona przez Mariana Jarabicę. Wcześniej Łukasz
Nawotczyński faulował Wojciecha Skabę, a po chwili za protesty arbiter
ukarał Ivicę Vrdoljaka żółtą kartką. - Kiedy w powietrzu zawodnik
Cracovii zderzył się z bramkarzem Legii faulu nie było - decydował o
tym przypadek, nie było umyślnego zagrania. Natomiast w drugiej fazie
tej akcji Skaba położył już obie ręce na piłce leżącej na ziemi i
wtedy wybijać golkiperowi futbolówki nie wolno. Sędzia popełnił też
błąd w ustawieniu przy tej sytuacji, pobiegł w niewłaściwą stronę.
Wracając do meritum - błędna decyzja arbitra, napastnik nie może tak
wybijać piłki bramkarzowi - stwierdził Sławomir Stempniewski.

2. Rzut karny po faulu Astiza i bramka dla Cracovii z jedenastki.
Chwilę wcześniej Ntibazonkiza pomaga sobie ręką w opanowaniu piłki. -
Takie zagranie ręką musi sędzia zobaczyć. Dyspozycja sędziego w całym
meczu często jest postrzegana przez pryzmat takich sytuacji. To duży
błąd, arbiter nie miał prawa tego puścić. Jeśli źle się ustawił, nie
miał pewności to powinien się skonsultować z sędzią asystentem lub
nawet technicznym. Sam faul oczywiście potem był, choć zawodnik trochę
od siebie dołożył. Zahaczenie było, ale reakcja trochę wyolbrzymiona -
powiedział Stepmniewski.

3. Gol dla Cracovii na 3:2. Jarabica zagrywa do Gizy a potem Giza do
Ntibazonkizy. W obu przypadkach zachodzi podejrzenie spalonego. - Nie
było spalonego w pierwszej fazie akcji, zawodnicy byli blisko siebie
ale tendencje są takie aby takie akcje puszczać. W drugiej fazie
napastnik był w linii z piłką, a to ona wyznaczała linię spalonego.
Trudna do wychwycenia sytuacja i cieszę się, że asystent stanął na
wysokości zadania. W moim przekonaniu bramka prawidłowa - ocenił
Stempniewski.

Wynik meczu powinien brzmieć 3:1 dla Legii, co tu dużo gadać.

Data: 2011-02-27 14:08:14
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 27 Lut, 21:54, PB <batoc...@gmail.com> wrote:
On 26 Lut, 20:52, Roberto <cal...@vp.pl> wrote:>  Nowatczyński dotknął piłkę ale Skawa jej nie złapał.

nie ,musiał. Wystarczyło, że położył na niej ręce.

To tym bardziej zobacz ten filmik który dałem w linku.

Data: 2011-02-27 22:24:24
Autor: PB
Craxa nie spadnie
On 27 Lut, 23:08, Roberto <cal...@vp.pl> wrote:
> [...]

> nie ,musiał. Wystarczyło, że położył na niej ręce.

To tym bardziej zobacz ten filmik który dałem w linku.

widziałem. Ewidentnie Skaba opiera ręce na piłce a Nawotczyński kopie
go w przegub.

Data: 2011-02-28 09:52:28
Autor: Cavallino
Craxa nie spadnie
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a2d8fd0-7dcc-478b-820a-07f405f26067u14g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

To tym bardziej zobacz ten filmik który dałem w linku.

widziałem. Ewidentnie Skaba opiera ręce na piłce a Nawotczyński kopie

On go nawet kopnąć nie musiał.
Samo wybicie piłki już stanowiło faul.

Data: 2011-02-28 14:00:32
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 28 Lut, 09:52, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:8a2d8fd0-7dcc-478b-820a-07f405f26067u14g2000vbg.googlegroups.com...
On 27 Lut, 23:08, Roberto <cal...@vp.pl> wrote:

> On 27 Lut, 21:54, PB <batoc...@gmail.com> wrote:> On 26 Lut, 20:52,
> Roberto <cal...@vp.pl> wrote:> Nowatczy ski dotkn pi k ale Skawa jej
> nie z apa .

> To tym bardziej zobacz ten filmik kt ry da em w linku.
>widzia em. Ewidentnie Skaba opiera r ce na pi ce a Nawotczy ski kopie
>go w przegub.

On go nawet kopn nie musia .
Samo wybicie pi ki ju stanowi o faul.

Zgadza się. Ale ja nie twierdzę, że on ją wybił bo moim zdaniem Skaba
nie dotknął tej piłki. Dla mnie to były milimetry. W innym przypadku
byłby faul.

Data: 2011-02-28 23:26:46
Autor: Cavallino
Craxa nie spadnie
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Samo wybicie pi ki ju stanowi o faul.

Zgadza się. Ale ja nie twierdzę, że on ją wybił bo moim zdaniem Skaba
nie dotknął tej piłki.

Tak, tak to już przerabialiśmy i już wszyscy mają dość stylu Fortuny.

Data: 2011-02-27 14:28:51
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
[...]

Nie będę się spierał. Z mojej stadionowej perspektywy i po analizie
wideo w domu wynika że Nowatczyński nie faulował Skaby bo ten nie
położył rąk na piłce. Decydowały sekundy i tu szybszy był
Nowatczyński. To moim zdaniem wyraźnie widać na filmikach, ale nie
będę się spierał. Zresztą Skaba też się nie przeciwstawiał tej decyzji.

Data: 2011-02-28 08:16:34
Autor: AJK
Craxa nie spadnie
27-02-2011, 23:28, Roberto napisał:

[...]

Pomijając kwestię kopania, bo to wczoraj załatwili fachowcy -
Nowatczyński na pewno nie faulował Skaby. Nowatczyński nawet nie grał
tym meczu. Nie ma takiego w kadrze Cracovii.
Nie wie, o czym pisze, nie wie, o kim pisze...

--
AJK

Data: 2011-02-28 08:18:45
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
AJK wrote:

[...]

A co powiesz, drogi AJK, o postawie Chinyamy? W dalszym ciągu będziesz się upierał, że to jeden z najlepszych napastników Legii?
:-)
yamma

Data: 2011-02-28 13:16:32
Autor: AJK
Craxa nie spadnie
28-02-2011, 08:18, yamma napisał:

[...]

A ja ma wyglądać i grać po tak długim rozbracie z piłką? Oczywiście,
cienko. Znaczy, przez te parę minut pobytu na boisku grał cienko, bo
wyglądał przeciwnie :-)
Ale nadal będę się upierał, że ktoś, kto stawia na piedestale
Saganowskiego, a tak jedzie po Chinyamie (porównanie cyferkowe oby panów
- patrz niżej) wypada bardziej cienko ;-)

--
AJK

Data: 2011-02-28 13:54:32
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 28 Lut, 13:16, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:
28-02-2011, 08:18, yamma napisa :

> A co powiesz, drogi AJK, o postawie Chinyamy? W dalszym ci gu b dziesz
> si upiera , e to jeden z najlepszych napastnik w Legii?
> :-)

A ja ma wygl da i gra po tak d ugim rozbracie z pi k ? Oczywi cie,
cienko. Znaczy, przez te par minut pobytu na boisku gra cienko, bo
wygl da przeciwnie :-)
Ale nadal b d si upiera , e kto , kto stawia na piedestale
Saganowskiego, a tak jedzie po Chinyamie (por wnanie cyferkowe oby pan w
- patrz ni ej) wypada bardziej cienko ;-)

--
AJK
Może bym Cię i poparł, ale gdzie mi tam do takiego fachowca:)

Data: 2011-03-01 00:31:51
Autor: AJK
Craxa nie spadnie
28-02-2011, 22:54, Roberto napisał:

[...]

Ty się nie podlizuj, tylko się __wreszcie__ cytować naucz i sprawiać, by
twoje posty były choć trochę czytelne. Netykieta to prosta rzecz, sam ci
tu linki podsyłałem i odpowiednie fragmenty, tłumaczące co i jak,
podawałem. Przez ten cały czas nawet kaloryfer nauczyłby się cytować,
nawet kura podwórkowa opanowałaby te proste zasady, dzieci z podstawówki
łapią to po tygodniu, a ty co? Głupszy jesteś od nich, czy aż tak
leniwy? --
AJK (kurde, jeszcze w życiu nikogo nie splonkowałem za kaszanienie
cytatów, ale już po prostu nie wytrzymuję... Pomijając inne "atuty"
powyższego, dawno nie spotkałem osobnika tak odpornego na... w zasadzie
na wszystko)

Data: 2011-02-28 22:24:49
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 1 Mar, 00:31, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:
28-02-2011, 22:54, Roberto napisa :

> Mo e bym Ci i popar , ale gdzie mi tam do takiego fachowca:)

Ty si nie podlizuj, tylko si __wreszcie__ cytowa naucz i sprawia , by
twoje posty by y cho troch czytelne. Netykieta to prosta rzecz, sam ci
tu linki podsy a em i odpowiednie fragmenty, t umacz ce co i jak,
podawa em. Przez ten ca y czas nawet kaloryfer nauczy by si cytowa ,
nawet kura podw rkowa opanowa aby te proste zasady, dzieci z podstaw wki
api to po tygodniu, a ty co? G upszy jeste od nich, czy a tak
leniwy?

--
AJK (kurde, jeszcze w yciu nikogo nie splonkowa em za kaszanienie
cytat w, ale ju po prostu nie wytrzymuj ... Pomijaj c inne "atuty"

- Pokaż cytowany tekst -

Hahaha. To niby komu miałbym się podlizywać??? Tobie??? Sam jesteś
kaloryfer więc masz to wszystko za sobą. pomyslałeś, że nie np. leniwy
tylko zwyczajnie nie mam czasmi czasu na siedzeia nad tym w
internecie??? Spokojnie. Jak to zrobię to Tobie pierwszemu dam znać:)
dano nie spotkałeś kogoś tak odpornego na siebie??? No to się
doczekałeś

Data: 2011-03-01 11:03:18
Autor: AJK
Craxa nie spadnie
Dnia Mon, 28 Feb 2011 22:24:49 -0800 (PST), Roberto napisał(a):

[...]

Panowie, ogłaszam konkurs: "ile lat ma nasz uroczy Roberto?" Nagród
matrialnych się nie przewiduje, regulamin przewiduje jedynie satysfakcję
niematerialną, ew. szczękę opadniętą na wieść, ile naprawdę :-)

Stawiam na piętnaście.
--
AJK

Data: 2011-03-01 02:44:43
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 1 Mar, 12:03, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:
Dnia Mon, 28 Feb 2011 22:24:49 -0800 (PST), Roberto napisa (a):

> Hahaha. To niby komu mia bym si podlizywa ??? Tobie??? Sam jeste
> kaloryfer wi c masz to wszystko za sob . pomysla e , e nie np.
> leniwy tylko zwyczajnie nie mam czasmi czasu na siedzeia nad tym w
> internecie??? Spokojnie. Jak to zrobi to Tobie pierwszemu dam zna :)
> dano nie spotka e kogo tak odpornego na siebie??? No to si
> doczeka e

Panowie, og aszam konkurs: "ile lat ma nasz uroczy Roberto?" Nagr d
matrialnych si nie przewiduje, regulamin przewiduje jedynie satysfakcj
niematerialn , ew. szcz k opadni t na wie , ile naprawd :-)

Stawiam na pi tna cie.
--
AJK- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Bo ty masz szesnaście??? Nic się nie mart. Zawsze bedziesz młodszy.
Dawaj dalej.

Data: 2011-03-01 02:50:25
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie

Wielkie ciach bo rozmowa nie warta świeczki. Wracam do pracy a ty?

Data: 2011-03-01 11:43:30
Autor: tester
Craxa nie spadnie

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1d70h7hbc234n.dlgajk.cija...
[...]

A nie bawimy się w najdłuższe cytowanie? :)

Data: 2011-03-01 17:03:35
Autor: AJK
Craxa nie spadnie
Dnia Tue, 1 Mar 2011 11:43:30 +0100, tester napisał:

[...]

Nie, tym razem było to celowe i premedytacyjne zilustrowanie problemu
:-)
 --
AJK

Data: 2011-02-28 13:59:42
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
AJK wrote:

Ale nadal będę się upierał, że ktoś, kto stawia na piedestale
Saganowskiego, a tak jedzie po Chinyamie (porównanie cyferkowe oby
panów - patrz niżej) wypada bardziej cienko ;-)

Tylko nie zapominaj, że Chinyama jak strzelał bramki to miał za sobą Rogera. Saganowski miał Surmę. To jednak inna półka, nieprawdaż? Zresztą, ja nie deprecjonuję osiągnięć bramkowych Chinyamy tylko bardzo mi się nie podoba jego stosunek do wykonywania zawodu. Podpisał kontrakt przed sezonem 2008/2009, wspólnie z Brozkiem zdobył koronę króla strzelców i... odechciało mu się grać. Zresztą, z tego co pamiętam on niedługo po podpisaniu kontraktu nagle zaczął chorować na kolano i ten tytuł zdobył rzutem na taśmę (AFAIR w meczu z Ruchem). Ten gość od 2 lat bierze kasę za nic i, niestety, będzie to robił jeszcze przez rok, dlatego wybacz ale ja go w swoim panteonie sław nie umieszczę.
yamma

Data: 2011-02-27 22:01:37
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
PB wrote:

Wynik meczu powinien brzmieć 3:1 dla Legii, co tu dużo gadać.

To jeszcze do kompletu, znalezione na forum Legii, chyba z poprzedniego sezonu:
"Sędzia Włodzimierz Bartos, który w meczu Polonii Warszawa z Odrą niesłusznie podyktował rzut karny dla gości odpocznie na razie od meczów ekstraklasy - poinformował na łamach "Przeglądu Sportowego" szef Kolegium Sędziów PZPN Kazimierz Stępień.
Arbiter popełnił błąd w 93. minucie meczu, bowiem Piotr Dziewicki w polu karnym czysto wybił piłkę spod nóg Marcina Wodeckiego. Na domiar złego Bartos stał zaledwie kilka metrów od akcji i dokładnie musiał ją widzieć. Polonia prowadziła w tym momencie 2:1.
- Popełnił najbardziej rażący błąd w kolejce. Na pewno w najbliżych tygodniach odpocznie od ekstraklasy - zapowiedział Stępień.
Na szczęście dla Czarnych Koszul Sebastian Przyrowski obronił jedenastkę wykonywaną przez Jacka Kowalczyka. Po zawodach sędzia Bartos przeprosił Piotra Dziewickiego za pomyłkę.
Włodzimierz Bartos gwiżdże w Ekstraklasie od poprzedniego sezonu. "

To musi być jakiś niezły Stevie Wonder z tego Bartosa.
yamma

Data: 2011-02-27 14:12:48
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 27 Lut, 22:01, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
PB wrote:
> Wynik meczu powinien brzmie 3:1 dla Legii, co tu du o gada .

To jeszcze do kompletu, znalezione na forum Legii, chyba z poprzedniego
sezonu:
"S dzia W odzimierz Bartos, kt ry w meczu Polonii Warszawa z Odr
nies usznie podyktowa rzut karny dla go ci odpocznie na razie od mecz w
ekstraklasy - poinformowa na amach "Przegl du Sportowego" szef Kolegium
S dzi w PZPN Kazimierz St pie .
Arbiter pope ni b d w 93. minucie meczu, bowiem Piotr Dziewicki w polu
karnym czysto wybi pi k spod n g Marcina Wodeckiego. Na domiar z ego
Bartos sta zaledwie kilka metr w od akcji i dok adnie musia j widzie .
Polonia prowadzi a w tym momencie 2:1.
- Pope ni najbardziej ra cy b d w kolejce. Na pewno w najbli ych
tygodniach odpocznie od ekstraklasy - zapowiedzia St pie .
Na szcz cie dla Czarnych Koszul Sebastian Przyrowski obroni jedenastk
wykonywan przez Jacka Kowalczyka. Po zawodach s dzia Bartos przeprosi
Piotra Dziewickiego za pomy k .
W odzimierz Bartos gwi d e w Ekstraklasie od poprzedniego sezonu. "

To musi by jaki niez y Stevie Wonder z tego Bartosa.
yamma

Nie kłana się na Łazienkowskiej. Nie przekręcił dla was wyniku więc
zły?? Od lat to słyszę. Przeglądnij jeszcze raz brami w tym meczu. Już
nie mówiąc, że przynajmniej jedna czerwień Legia powinna dostać. A o
tym karnym to już nie powiem.

Data: 2011-02-27 22:16:18
Autor: Cavallino
Craxa nie spadnie
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Wynik meczu powinien brzmieć 3:1 dla Legii, co tu dużo gadać.

Nie ściemniaj, był jeszcze nieodgwizdany karny dla Craxy.

Data: 2011-02-27 13:29:21
Autor: PB
Craxa nie spadnie
On 27 Lut, 22:16, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisa w wiadomo ci news:

>Wynik meczu powinien brzmie 3:1 dla Legii, co tu du o gada .

Nie ciemniaj, by jeszcze nieodgwizdany karny dla Craxy.

W 43. minucie w polu karnym Dejan Kelhar starł się z Ntibazonkizą.
Gospodarze domagali się rzutu karnego. - Chyba jednak faul, była
nakładka. W Anglii nikt by się nie zająknął nawet na temat tej
sytuacji, ale w Polsce dość konsekwentnie takie wejścia są
odgwizdywane. Nie wiem w którą stronę powinniśmy pójść, ale jestem
zwolennikiem tej angielskiej piłki i sposobu sędziowania. Moim zdaniem
takie sytuacje powinno się puszczać pod warunkiem, iż ta nakładka nie
spowoduje tego, że zawodnik drużyny przeciwnej zrezygnuje z zagrania w
obawie o własne zdrowie - ocenił Stempniewski.

nie był zdecydowany, więc....

Niech nawet, w każdym razie zwycięstwo Legii się należało.

Data: 2011-02-27 22:35:08
Autor: Cavallino
Craxa nie spadnie
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4148343e-b2d3-495e-a5f3-44fb1faf0918p3g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

W 43. minucie w polu karnym Dejan Kelhar starł się z Ntibazonkizą.
Gospodarze domagali się rzutu karnego. - Chyba jednak faul, była

Nie, nakładka to już kolejne wejście Kelhara, w następnego zawodnika.
Faul na Saidim zdaniem Paniesławku ewidentny.

Data: 2011-02-28 09:33:43
Autor: Mane
Craxa nie spadnie
Sędzia oddał to co zabrał na Łazienkowskiej :)

Data: 2011-02-26 14:58:29
Autor: Sklavin
Craxa nie spadnie

Tak BTW, zauważyliście, że tzw. kibice Cracovii nie odśpiewali ani razu swojego hymnu ? W ogóle bluzgów nie dało się słyszeć, chyba że Orange podawał dźwięk z innego stadionu ;-)

Data: 2011-02-26 15:28:17
Autor: Mamak z Galicji
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-26 14:58, Sklavin pisze:

Tak BTW, zauważyliście, że tzw. kibice Cracovii nie odśpiewali ani razu
swojego hymnu ? W ogóle bluzgów nie dało się słyszeć, chyba że Orange
podawał dźwięk z innego stadionu ;-)

Stołeczni kibice dali popis dawno nie widziany na Pasach. Już przed meczem rynsztokowe śpiewy zdominowały doping. Potem było tylko gorzej.

Mamak z Galicji

Data: 2011-02-27 20:23:30
Autor: Mark
Craxa nie spadnie
Dnia Sat, 26 Feb 2011 15:28:17 +0100, Mamak z Galicji napisał(a):

Stołeczni kibice dali popis dawno nie widziany na Pasach. Już przed meczem rynsztokowe śpiewy zdominowały doping

ROTFL

Nie no, ale takiej hipokryzji to ja dawno nie widzialem. Kibic druzyny
spiewajacej co mecz swoj nieoficjalny hymn, zarzuca innym bluzgi :D

--
Mark

Data: 2011-02-27 13:26:25
Autor: Marek W.
Craxa nie spadnie
On 27 Lut, 20:23, Mark <x...@op.pl> wrote:
Dnia Sat, 26 Feb 2011 15:28:17 +0100, Mamak z Galicji napisa (a):

> [...]

Nie no, ale takiej hipokryzji to ja dawno nie widzialem. Kibic druzyny
spiewajacej co mecz swoj nieoficjalny hymn...>

To _dużyny_ śpiewają w czasie meczu jakieś hymny? Jeszcze czegoś
takiego nie widziałem, ale może w Krakowie tak się dzieje :)

Data: 2011-03-01 13:07:03
Autor: Mamak z Galicji
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-27 20:23, Mark pisze:
Dnia Sat, 26 Feb 2011 15:28:17 +0100, Mamak z Galicji napisał(a):

Nie no, ale takiej hipokryzji to ja dawno nie widzialem. Kibic druzyny
spiewajacej co mecz swoj nieoficjalny hymn, zarzuca innym bluzgi :D

Na myśli miałem kibiców przyjezdnych.

Mamak z Galicji

Data: 2011-02-28 11:12:06
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
yamma wrote:
Takiego drukowania już dawno nie widziałem. Znaczy, Filipiak
zadziałał i chyba jeszcze nie raz zobaczymy cuda na ich stadionie.

Jak ktoś nie oglądał Kontrowersji, to proszę: http://www.youtube.com/watch?v=vCFu8Twlyo0
yamma

Data: 2011-02-28 14:28:06
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 28 Lut, 11:12, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
yamma wrote:
> Takiego drukowania ju dawno nie widzia em. Znaczy, Filipiak
> zadzia a i chyba jeszcze nie raz zobaczymy cuda na ich stadionie.

Jak kto nie ogl da Kontrowersji, to prosz :http://www.youtube.com/watch?v=vCFu8Twlyo0
yamma

I mam większe wątpliwości co do tej pierwszej bramki, może nie mam
racji ale odowiedz i na pytanie ile razy wam sędziowie puszczali takie
akcje. Wybacz, ale jest to już strasznie przykre. Ile takich bramek
jest w lidze angielskiej??? Co do meczu to już w I połowie ścięty był
kilka razy Saidi bez reakcji sędziego. A w II to przynajmniej jeda
czerwień powinna być. Dodatkowo faul na Saidim o który tak specjalnie
się nie czepiałem bo gdybyśmy wykorzystali to co mieliśmy np w I
połowie (Nowotczyński, Giza) to nie byłoby tej śmiesznej gadki. A ty z
tym drukowaniem. Wszystkie trzy bramki zdobyliście po naszych
babolach.
To ile lat drukowano wszystko pod was??? W każdym sezonie coś
śmierdzi. Liczyłeś sekundy jak w II połowie Skaba wybijał piłkę???
Mnie się nie chiało... A ten program to co tu gadać, dziennikarz
legionista, trener Legii i fachowiec Wieszczycki, były zawodnik Legii,
który ... szkoda, że o piłce nie wiedział tyle co teraz jak w nią
grał. To nawet Skorża już tak się nie zapierał przy swoim w spornych
sytuacjach.

Craxa nie spadnie