Craxa nie spadnie

Data: 2011-02-25 22:25:32
Autor: Aman
Craxa nie spadnie

PS. Co nie zmienia, że Legia gra niezła chujnię.

mnie to zastanawia co skłania Skorżę do uporczywego wystawiania Manu. Gość jest cienki a w dodatku nawet mu sie nie chce nadrabiac ambicja. Prawie wcale sie nie wraca , stoi na tym skrzydle i tylko czeka az dostanie pilke do nogi , a potem klapki na oczy i przed siebie długa. Chyba lepiej ustawic na skrzydlach Radovica i Kucharczyka , a do Srodka dac Cabrala i Gola (dopoki Vdorljak sie nie wyleczy). Borysiukowi tez mogliby w koncu przetlumaczyc zeby nie strzelal z dystansu bo po prostu nie umie tego robic i kazdy strzal to strata pilki. Ze stalymi fragmentami niech tez sobie da spokoj .
A jesli chodzi o Astiza i Skabe to mam nadzieje ze to 1razowe wybryki.
Kelhar mnie nie przekonuje.
Na duży plus Hubnik i Rzezniczak . Maly plus dla Cabrala i Wawrzyniaka za bramkę
A Chinyama to juz teraz chyba by i w okregowce sobie nie poradzil . Pilka odbijala sie od niego jak od drzewa :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-02-25 22:34:24
Autor: rotax
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 22:25, Aman pisze:

> [...]

fragmentami niech tez sobie da spokoj .
> A jesli chodzi o Astiza i Skabe to mam nadzieje ze to 1razowe wybryki.

Miałem napisać to samo, ale mnie wyręczyłeś :)

Kelhar mnie nie przekonuje.

Początek miał niezły. Dajmy mu szansę :)

A Chinyama to juz teraz chyba by i w okregowce sobie nie poradzil .
Pilka odbijala sie od niego jak od drzewa :)

Za krótko grał :) W końcu jak zawsze coś by tam wbił :)

--
Pzdr
rotax

Data: 2011-02-25 22:35:25
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
Aman wrote:
PS. Co nie zmienia, że Legia gra niezła chujnię.

mnie to zastanawia co skłania Skorżę do uporczywego wystawiania Manu.
Gość jest cienki a w dodatku nawet mu sie nie chce nadrabiac ambicja.

Radziłbym jednal zdjąć "klapki niechęci do małych szybkich piłkarzy" z oczu. Większość akcji Legii szła jego stroną.

A jesli chodzi o Astiza i Skabe to mam nadzieje ze to 1razowe wybryki.
Kelhar mnie nie przekonuje.

Ja czekam na powtórki. Bardzo mnie interesuje 3 bramka dla Craxy. Albo tam był spalony albo Kelhar w porę nie wyszedł.

Na duży plus Hubnik i Rzezniczak . Maly plus dla Cabrala i
Wawrzyniaka za bramkę

O to mi chodziło właśnie pisząc o Hubnik w innym wątku. Dostał "patelnie" i po prostu strzelił. Szkoda, że to pierwsze uderzenie mu nie poszło z pół metra w bok - byłaby piękna bramka.

A Chinyama to juz teraz chyba by i w okregowce sobie nie poradzil .
Pilka odbijala sie od niego jak od drzewa :)

A to fakt. Kompletnie nie rozumiem tej zmiany. No ale problemy Skorży z odpowiednią selekcją są znane nie od dzisiaj. A ponieważ dobry trener, to przede wszystkim odpowiednia selekcja więc, IMO, Maciuś raczej poza Polską kariery nie zrobi. W ogóle bardzo mi się nie podoba jego taktyka. Legia gra zbyt otwartą piłkę, zbyt mało piłkarzy idzie do asekuracji i bardzo łatwo daje się wypunktować. Jest wręcz bezbronna w kontratakach.
yamma

Data: 2011-02-25 22:42:34
Autor: Aman
Craxa nie spadnie

Radziłbym jednal zdjąć "klapki niechęci do małych szybkich piłkarzy" z oczu.
Większość akcji Legii szła jego stroną.

raczej strona Kucharczyka ,dopoki gral. A Manu... 16 meczow i 0 asyst i 0 goli. Ogladales pewnie wczoraj mecz LEcha i porownaj sobie skrzydlowego Bragi - Alana z Manu...  Robil z Arboleda co chcial. Tez jest maly i szybki

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-02-25 22:47:12
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
Aman wrote:
[...]

Wiesz, to tak jakby nie ta półka. Ja do Manu nie mam zbyt wielkich zastrzeżeń. Gra dokładnie tak ile jest warty.
yamma

Data: 2011-02-25 23:14:06
Autor: Aman
Craxa nie spadnie

[...]

Braga budżet ma na poziomie Legii i Lecha. Ja do Manu zastrzeżenia mam  , bo od skrzydlowego wymagam przede wszystkim asyst a gdy nadarzy się okazja (np taka jak w Krakowie) to i gola. Manu tylko biega  i to tez jak mu sie chce . Dzis ze 2 razy odprowadzal tylko wzrokiem pilakrzy Cracovii gdy atakowali. A na przykladzie Ntibazonkizy bylo widac jak skrzydlowy potrafi przydac sie w obronie.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-02-26 00:15:36
Autor: TheBest
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 23:14, Aman pisze:

Braga budżet ma na poziomie Legii i Lecha.

12M Euro wiec nawet mniej od Lecha

Data: 2011-02-26 00:25:18
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
TheBest wrote:
W dniu 2011-02-25 23:14, Aman pisze:

Braga budżet ma na poziomie Legii i Lecha.

12M Euro wiec nawet mniej od Lecha

 I to jest dla mnie wielka zagadka. Przecież oni o klasę przewyższali Lecha pod względem zwykłych piłkarskich umiejętności.
yamma

Data: 2011-02-26 11:10:48
Autor: Cavallino
Craxa nie spadnie
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ik9dqc$okl$1inews.gazeta.pl...
TheBest wrote:
[...]

Technicznych - to raz.
Wystarczy sprawdzić skąd biorą zawodników, zagadka się wyjaśni.

Są w rytmie meczowym - to dwa.
A w Lechu powtarza się sytuacja sprzed rundy jesiennej, do tego treneiro potraktował ten mecz jako sparing, w którym można sobie eksperymenty porobić.
Chociaż chodzą słuchy, że po porażce z Polonią dostał taki prikaz z góry, bo w lidze Lech ma do stracenia więcej niż do zyskania w kolejnej rundzie LE.

Data: 2011-02-26 12:49:24
Autor: Fidelio
Craxa nie spadnie
TheBest wrote:
[...]

Bo to jest zespół z kraju innej kultury piłkarskiej.

Data: 2011-02-25 22:50:37
Autor: Fidelio
Craxa nie spadnie
 A Manu... 16 meczow i 0 asyst

Bzdura.

Data: 2011-02-25 23:00:09
Autor: tester
Craxa nie spadnie
A Manu... 16 meczow i 0 asyst

Bzdura.

Ale pewnie w granicach błędu statystycznego :)

Data: 2011-02-25 23:10:27
Autor: Aman
Craxa nie spadnie

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik987f$sdg$1@news.onet.pl...
A Manu... 16 meczow i 0 asyst

Bzdura.

to w jakim meczu mial te asysty ? a jak byla z 1 to widocznie przeoczylem , co i tak nie zmienia faktu ze pilkarzem jest miernym

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-02-25 23:22:36
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-25 23:10, Aman pisze:

[...]

Co najmniej dwie: Z Lechem (Kucharczyk) i z Koroną (Radović).
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-02-25 23:36:54
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
Andrzej Zbierzchowski wrote:
[...]

I ze Śląskiem w PP.
yamma

Data: 2011-02-26 12:55:15
Autor: Fidelio
Craxa nie spadnie
[...]

No właśnie ja zapamiętałem właśnie tę, bo to była asysta, która pogrążyła Lecha.

Data: 2011-03-11 20:59:54
Autor: Cavallino
Craxa nie spadnie
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:

Borysiukowi tez mogliby w koncu przetlumaczyc zeby nie strzelal z dystansu bo po prostu nie umie tego robic i kazdy strzal to strata pilki.

Chyba przeczytał i się wkurzył. ;-)

Craxa nie spadnie