Craxa nie spadnie

Data: 2011-02-26 14:58:29
Autor: Sklavin
Craxa nie spadnie

Tak BTW, zauważyli¶cie, że tzw. kibice Cracovii nie od¶piewali ani razu swojego hymnu ? W ogóle bluzgów nie dało się słyszeć, chyba że Orange podawał dĽwięk z innego stadionu ;-)

Data: 2011-02-26 15:28:17
Autor: Mamak z Galicji
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-26 14:58, Sklavin pisze:

Tak BTW, zauważyli¶cie, że tzw. kibice Cracovii nie od¶piewali ani razu
swojego hymnu ? W ogóle bluzgów nie dało się słyszeć, chyba że Orange
podawał dĽwięk z innego stadionu ;-)

Stołeczni kibice dali popis dawno nie widziany na Pasach. Już przed meczem rynsztokowe ¶piewy zdominowały doping. Potem było tylko gorzej.

Mamak z Galicji

Data: 2011-02-27 20:23:30
Autor: Mark
Craxa nie spadnie
Dnia Sat, 26 Feb 2011 15:28:17 +0100, Mamak z Galicji napisał(a):

Stołeczni kibice dali popis dawno nie widziany na Pasach. Już przed meczem rynsztokowe ¶piewy zdominowały doping

ROTFL

Nie no, ale takiej hipokryzji to ja dawno nie widzialem. Kibic druzyny
spiewajacej co mecz swoj nieoficjalny hymn, zarzuca innym bluzgi :D

--
Mark

Data: 2011-02-27 13:26:25
Autor: Marek W.
Craxa nie spadnie
On 27 Lut, 20:23, Mark <x...@op.pl> wrote:
Dnia Sat, 26 Feb 2011 15:28:17 +0100, Mamak z Galicji napisa (a):

> [...]

Nie no, ale takiej hipokryzji to ja dawno nie widzialem. Kibic druzyny
spiewajacej co mecz swoj nieoficjalny hymn...>

To _dużyny_ ¶piewaj± w czasie meczu jakie¶ hymny? Jeszcze czego¶
takiego nie widziałem, ale może w Krakowie tak się dzieje :)

Data: 2011-03-01 13:07:03
Autor: Mamak z Galicji
Craxa nie spadnie
W dniu 2011-02-27 20:23, Mark pisze:
Dnia Sat, 26 Feb 2011 15:28:17 +0100, Mamak z Galicji napisał(a):

Nie no, ale takiej hipokryzji to ja dawno nie widzialem. Kibic druzyny
spiewajacej co mecz swoj nieoficjalny hymn, zarzuca innym bluzgi :D

Na my¶li miałem kibiców przyjezdnych.

Mamak z Galicji

Craxa nie spadnie