Craxa nie spadnie

Data: 2011-02-28 11:12:06
Autor: yamma
Craxa nie spadnie
yamma wrote:
Takiego drukowania już dawno nie widziałem. Znaczy, Filipiak
zadziałał i chyba jeszcze nie raz zobaczymy cuda na ich stadionie.

Jak ktoś nie oglądał Kontrowersji, to proszę: http://www.youtube.com/watch?v=vCFu8Twlyo0
yamma

Data: 2011-02-28 14:28:06
Autor: Roberto
Craxa nie spadnie
On 28 Lut, 11:12, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
yamma wrote:
> Takiego drukowania ju dawno nie widzia em. Znaczy, Filipiak
> zadzia a i chyba jeszcze nie raz zobaczymy cuda na ich stadionie.

Jak kto nie ogl da Kontrowersji, to prosz :http://www.youtube.com/watch?v=vCFu8Twlyo0
yamma

I mam większe wątpliwości co do tej pierwszej bramki, może nie mam
racji ale odowiedz i na pytanie ile razy wam sędziowie puszczali takie
akcje. Wybacz, ale jest to już strasznie przykre. Ile takich bramek
jest w lidze angielskiej??? Co do meczu to już w I połowie ścięty był
kilka razy Saidi bez reakcji sędziego. A w II to przynajmniej jeda
czerwień powinna być. Dodatkowo faul na Saidim o który tak specjalnie
się nie czepiałem bo gdybyśmy wykorzystali to co mieliśmy np w I
połowie (Nowotczyński, Giza) to nie byłoby tej śmiesznej gadki. A ty z
tym drukowaniem. Wszystkie trzy bramki zdobyliście po naszych
babolach.
To ile lat drukowano wszystko pod was??? W każdym sezonie coś
śmierdzi. Liczyłeś sekundy jak w II połowie Skaba wybijał piłkę???
Mnie się nie chiało... A ten program to co tu gadać, dziennikarz
legionista, trener Legii i fachowiec Wieszczycki, były zawodnik Legii,
który ... szkoda, że o piłce nie wiedział tyle co teraz jak w nią
grał. To nawet Skorża już tak się nie zapierał przy swoim w spornych
sytuacjach.

Craxa nie spadnie