Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)

Data: 2011-02-25 23:19:43
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)
W dniu 2011-02-25 21:16, yamma pisze:
Takiego drukowania już dawno nie widziałem. Znaczy, Filipiak zadziałał i
chyba jeszcze nie raz zobaczymy cuda na ich stadionie.
yamma
PS. Co nie zmienia, że Legia gra niezła chujnię.

Weź poprawkę na warunki.

Na szybko, tyle ile wiedziałem, a widziałem skrót na ekstraklasa.tv:

1. Nieuznany gol Wawrzyniaka: Bramka może być uznana, jeżeli piłka CAŁYM OBWODEM przekroczy linię bramkową czyli jeśli między piłką i linią jest prześwit. Z powtórki nie moiżna za cholerę ustalić, czy piłka całym obwodem przekroczyła linię bramkową. Może później będą lepsze ujęcia, w tej chwili nie wiadomo.

2. Bramki Legii: Napiszę tyle: Ładne i nieprzypadkowe. Najładniejsza Kucharczyka moim zdaniem choć na legijnym forum zachwycaja się trafieniem Wawrzyniaka.

3. Bramki Cracovii - pierwsza i trzecia na wcisk (warunki, niezdecydowanie piłkarzy Legii). Drugiej nie powinno być - ręka Ntibazonkizy. Faul Astiza na Dudzicu dosyć przypadkowy, nie podejmuję się oceny czy sędzia gwizdnął słusznie, zresztą nie ma znaczenia. Moment wcześniejszy, czyli niedostrzezona ręka był kluczowy.
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-02-25 23:49:39
Autor: yamma
Andrzej Zbierzchowski wrote:
[...]

Warunki w II połowie raczej się nie zmieniły a po wejściu Cabrala gra zaczęła wyglądać o niebo lepiej. Kto wie jakim wynikiem zakończyłby się ten mecz gdyby nie upadek Vrdoljaka. Skorża po prostu popełnił błąd przy ustalaniu meczowej 11-tki. Kurcze, coś mi to przypomina... A, już wiem! Początek sezonu. Maciuś potrzebował kilka meczów żeby dopasować do siebie piłkarzy. Niestety, końcówka rundy jesiennej umocniła Skorżę na stołku i całe odium spadło na Bogu ducha winnego Jóżwiaka. Nie wiem czy to jest niedosyt po tym meczu ale bardzo mi się nie podoba taktyka defensywna Legii.
Vrdoljakowi na szczęście nic się nie stało więc podejrzewam, że już w meczu z Ruchem (w PP) Borysiuk zacznie wyciągać drzazgi z tyłka bo dzisiaj przy kontrach Craxy zachowywał się jak dziecko we mgle.
yamma

Data: 2011-02-26 11:38:44
Autor: Roberto
On 25 Lut, 23:19, Andrzej Zbierzchowski <a...@vp.pl> wrote:

2. Bramki Legii: Napiszę tyle: Ładne i nieprzypadkowe. Najładniejsza
Kucharczyka moim zdaniem choć na legijnym forum zachwycaja się
trafieniem Wawrzyniaka.

Po błędach obrony. Bramkana 2-2 to asysta Jarabicy. Jej nie powinno
być na 100 %
[...]

Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa. To był błąd bramkarza i nikt
tam nikogo nie kopał. Piłka była na ziemi. Jarabica nie atakował
bramkarza, nawet nie skakał do piłki. Na 2-1 faul i tyle. Co do ręki
to gdzie się zaczyna ręka??? Między ręką a resztą jest jeszcze bark. A
nawet gdyby to Saidi był sam a obrona Legii stała. Idealne podanie do
Dudzica.

Data: 2011-02-27 20:00:19
Autor: tester
Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)
Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa.

Wiem, że poziom c+ jest niski ale ponoć Cracovii nie powinien być uznany żaden gol.

Data: 2011-02-27 11:44:55
Autor: Roberto
On 27 Lut, 20:00, "tester" <tester...@onet.pl> wrote:
> Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawid owa.

Wiem, e poziom c+ jest niski ale pono Cracovii nie powinien by uznany
aden gol.

No oczywiście. Wielka Legia:)

Data: 2011-02-27 20:48:39
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-02-27 20:00, tester pisze:
Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa.

Wiem, że poziom c+ jest niski ale ponoć Cracovii nie powinien być uznany
żaden gol.

Druga na 100% nie. Pierwsza - wydaje mi się prawidłowa, jeśli Skaba nie został kopnięty w rękę. Trzecia - mam wrażenie że ze spalonego.

A widzieliście, jak się w którymś momencie Hubnik obrócił z piłką i uderzył z ostrego kąta? :)))
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-02-27 21:06:56
Autor: yamma
tester wrote:
Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa.

Wiem, że poziom c+ jest niski ale ponoć Cracovii nie powinien być
uznany żaden gol.

Słuchaj, jak Filipiak potrafił doprowadzić do tego aby spuszczono ŁKS żeby tylko Cracovia nie spadła to co to dla niego jakiś Bartos? Mogę się założyć, że jeszcze nie raz będziemy świadkami drukarni w Krakowie. A dlaczego? Ano dlatego, że jedynymi klubami, które możnaby teraz spuścić z ligi przy zielonym stoliku są kluby śląskie. A kluby śląskie są pod ochroną nadtrenera Piechniczka. Filipiak ma troszkę za krótkie ręce na Piechniczka.
yamma

Data: 2011-02-27 14:30:54
Autor: Roberto
On 27 Lut, 21:06, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
tester wrote:

> Wiem, e poziom c+ jest niski ale pono Cracovii nie powinien by
> uznany aden gol.

S uchaj, jak Filipiak potrafi doprowadzi do tego aby spuszczono KS eby
tylko Cracovia nie spad a to co to dla niego jaki Bartos? Mog si za o y ,
e jeszcze nie raz b dziemy wiadkami drukarni w Krakowie. A dlaczego? Ano
dlatego, e jedynymi klubami, kt re mo naby teraz spu ci z ligi przy
zielonym stoliku s kluby l skie. A kluby l skie s pod ochron nadtrenera
Piechniczka. Filipiak ma troszk za kr tkie r ce na Piechniczka.
yamma

Wszyscy są spiskowcami i wszyscy przeciw Legii. A teoria z
Piechniczkiem. Miodzio:)

Data: 2011-02-27 22:17:53
Autor: Cavallino
Użytkownik "tester" <tester324@onet.pl> napisał w wiadomości news:4d6a9f42$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawidłowa.

Wiem, że poziom c+ jest niski ale ponoć Cracovii nie powinien być uznany żaden gol.

Ale tylko zdaniem Skorży.

Data: 2011-02-28 08:18:02
Autor: AJK
26-02-2011, 20:38, Roberto napisał:

[...]

O, rany boskie... A ja naiwny myślałem, że są jakieś granice... Już
odpuszczę to wykopywanie Skabie piłki, bo to wczoraj załatwiły powtórki,
zbliżenia i przepisy, ale to "Gdzie sie zaczyna ręka?" i "a nawet gdyby,
to..." mnie zabiło. To już nawet nie jest fanatyzm, ani ślepota, to już
czysta, żywa i bezdenna. I jeszcze ten uroczy brak strachu, że
publicznie się wyjdzie na głupka i brnięcie głębiej i głębiej... Ubaw
najlepszy od czasu, gdy Fortuna w jednym poście zacytował oficjalne
pismo Cracovii, a w następnym zaprzeczył, że Cracovia napisał w nim, to
co napisała i co on sam zacytował.
Żyły wodne. Tam na pewno są jakieś żyły wodne :-)

--
AJK ("Gdzie się zaczyna ręka?" No, w sumie racja - w łokciu na pewno się
nie zaczyna :-))

Data: 2011-02-28 13:48:57
Autor: Roberto
On 28 Lut, 08:18, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:
26-02-2011, 20:38, Roberto napisa :

> Po b dach obrony. Bramkana 2-2 to asysta Jarabicy. Jej nie powinno
> by na 100 %

> Wcisk, nie wcisk ale na 1-0 prawid owa. To by b d bramkarza i nikt
> tam nikogo nie kopa . Pi ka by a na ziemi. Jarabica nie atakowa
> bramkarza, nawet nie skaka do pi ki. Na 2-1 faul i tyle. Co do r ki
> to gdzie si zaczyna r ka??? Mi dzy r k a reszt jest jeszcze bark.
> A nawet gdyby to Saidi by sam a obrona Legii sta a. Idealne podanie
> do Dudzica.

O, rany boskie... A ja naiwny my la em, e s jakie granice... Ju
odpuszcz to wykopywanie Skabie pi ki, bo to wczoraj za atwi y powt rki,
zbli enia i przepisy, ale to "Gdzie sie zaczyna r ka?" i "a nawet gdyby,
to..." mnie zabi o. To ju nawet nie jest fanatyzm, ani lepota, to ju
czysta, ywa i bezdenna. I jeszcze ten uroczy brak strachu, e
publicznie si wyjdzie na g upka i brni cie g biej i g biej... Ubaw
najlepszy od czasu, gdy Fortuna w jednym po cie zacytowa oficjalne
pismo Cracovii, a w nast pnym zaprzeczy , e Cracovia napisa w nim, to
co napisa a i co on sam zacytowa .
y y wodne. Tam na pewno s jakie y y wodne :-)

--
AJK ("Gdzie si zaczyna r ka?" No, w sumie racja - w okciu na pewno si
nie zaczyna :-))- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Mam bać się ciebie??? A kim ty jesteś. Zresztą poczytaj sobie inne
moje wypowiedzi na temat tej bramki. Poczytaj ze zrozumieniem czasami.
Nie potrafisz, nie czytaj. Ale powtórzę ci jeszcze raz że nie jestem
pewny czy była ręka czy nie. Przy pierwszej bramce tak. Jestem pewny
że nie było faulu. A te twoje płaczliwe komentarze to zostaw dla
siebie. A jak nie wiesz co to znaczy czytanie ze zrozumieniem, tylko
będziesz się tu wszystkim pod publiczę wydurniał, to twoja sprawa, ale
po co czas marnować.

Data: 2011-03-01 00:25:45
Autor: AJK
28-02-2011, 22:48, Roberto napisał:

[...]

Stadionowe żyły wodne, nic tylko żyły wodne. Bo sam z siebie nikt nie
może być aż tak głupi.

--
AJK (A cytować się dalej nie nauczył. Kurczę, jak to jest, że
piętnastoletnie dzieci opanowują tę sztukę, koza by się przez ten czas

Data: 2011-03-01 15:30:59
Autor: Andrzej Zbierzchowski

O ile oczywiście robi się naiwne założenie, że ów "głupi" wierzy w to, co mówi lub pisze :)

--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-03-01 17:09:29
Autor: AJK
Dnia Tue, 01 Mar 2011 15:30:59 +0100, Andrzej Zbierzchowski napisał:

Stadionowe żyły wodne, nic tylko żyły wodne. Bo sam z siebie nikt nie
może być aż tak głupi.

O ile oczywiście robi się naiwne założenie, że ów "głupi" wierzy w to, co mówi lub pisze :)

Sądzisz, że on tylko udaje dla żartu czy że to konkurencja usiłuje
skompromitować kibiców Cracovii ? ;-)

--
AJK

Data: 2011-02-28 14:11:32
Autor: maciej
AJK napisał:

O, rany boskie... A ja naiwny myślałem, że są jakieś granice...
[...]
Żyły wodne. Tam na pewno są jakieś żyły wodne :-)

Jak głosi legenda dawno, dawno temu, bywał tutaj przedstawiciel pasiastego klubu o nicku Crax i według tej legendy o ile był również dość twardym obrońcą swojego klubu to robił to inteligentnie i rozmowa z nim nie przypominała dyskusji z mało rozumnym workiem po portlandzkim cemencie....
Ja tego niestety nie pamiętam, trafiłem tu jak pałęczkę po nim przejął "Pasiak", i od tego czasu nie przypominam sobie tutaj żadnego kibica pasiaków, który nie zaprzeczałby faktom, a wiele lat już upłynęło.

Taki ich urok :-) a w istnienie legendarnego Craxa od dawna wątpię ;-)

Data: 2011-03-01 15:29:28
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-02-28 14:11, maciej pisze:
Taki ich urok :-) a w istnienie legendarnego Craxa od dawna wątpię ;-)

To ja poświadczam :)

Data: 2011-03-01 15:33:21
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)
W dniu 2011-02-28 14:11, maciej pisze:
Aa w istnienie legendarnego Craxa od dawna wątpię ;-)

Poprawka: Crac a nie Crax.

http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.pilka-nozna/browse_thread/thread/cf4ab19637a9f80b/b43e2f0b3397ad3b?q=pl.rec.sport.pilka-nozna+crax#b43e2f0b3397ad3b

Data: 2011-03-01 16:01:33
Autor: maciej
Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)
Andrzej Zbierzchowski napisał:

Poprawka: Crac a nie Crax.

Coś mi z tym "x" nie pasowało właśnie, zawodna pamięć...

Data: 2011-02-26 12:38:42
Autor: Sklavin

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik99u7$21d$1@news.onet.pl...

3. Bramki Cracovii - pierwsza i trzecia na wcisk (warunki, niezdecydowanie piłkarzy Legii). Drugiej nie powinno być - ręka Ntibazonkizy.

IMO wszystkie trzy mocno kontrowersyjne. Niestety mecz oglądałem w Orange Sport a tam jakoś dziwnie ubogo z powtórkami i kometatorzy pi... głupoty. Przy pierwszej wydaje mi się, że Skaba miał już opanowaną piłkę oburącz na ziemi gdy ktoś z Krakusów po chamsku mu ja nogą wybił. Przy trzeciej pomimo braków powtórek mogę postawić czteropak, że był spalony. Zobaczymy w L+E co tam jutro powiedzą. Z drugą wiadomo jak było.

Data: 2011-02-26 13:03:50
Autor: yamma
Sklavin wrote:
[...]

Nie byłoby tych kontrowersji gdyby para środkowych obrońców nie kopała się po czołach (ten Kelhar to jeszcze gorszy niż Kumbev). To w ogóle jest jakiś koszmar! Popatrzcie sami:
Sezon 2007/2008 - 17 straconych bramek
Sezon 2008/2009 - 17 straconych bramek
Sezon 2009/2010 - 22 straconych bramek
W tym sezonie po 16 (!) kolejce Legia już ma 22 stracone bramki. Ostatnio tyle bramek nałapała jak trenerem został Zieliński. Ja nie mam pojęcia co ten Skorża odp**ala na treningach ale to już się robi mała masakra.
yamma

Data: 2011-02-26 17:29:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ikaq8k$72s$1inews.gazeta.pl...
Sklavin wrote:
[...]

Ale co to ma wspólnego z obroną czy ze Skorżą?
Obrona Legii zawsze była do luftu, trener też, jedyna różnica to Mucha.

Craxa spadnie (Bylo: Re: Craxa nie spadnie)