Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme SB1040 czy SB0820?

Data: 2009-12-12 11:24:42
Autor: Rafa³
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme SB1040 czy SB0820?
Pytanie do fachowców od Creative Sound Blaster

Czym ró¿ni± siê karty d¼wiêkowe X-Fi Xtreme SB1040 od SB0820?
Wygl±daj± tak samo...
Nie wiem, któr± kupiæ...

Data: 2009-12-12 23:45:30
Autor: Feromon
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme SB1040 czy SB0820?

U¿ytkownik "Rafa³" <bezspamuXXX@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4B236F6A.4E25E26Cgazeta.pl...

Dro¿sz± ;))
A oprócz wygl±du czym siê ró¿ni±?
Masz absolutyny s³uch?

Feromon

Data: 2009-12-13 11:11:26
Autor: Rafa³
Feromon wrote:

> [...]
> Pytanie do fachowców od Creative Sound Blaster
>
> Czym ró¿ni± siê karty d¼wiêkowe X-Fi Xtreme SB1040 od SB0820?

Dro¿sz± ;))

tylko, ¿e one s± w³a¶ciwie w tej samej cenie.

A oprócz wygl±du czym siê ró¿ni±?

wg wygl±dem nie ró¿ni± sie niczym...
a czy czym¶ innym, to w³asnie pytam :)

Masz absolutyny s³uch?

wystarczaj±cy...
W ka¿dym razie komputer mam pod³±czony do audiofilskiego sprzetu,
wiec jak± kartê nie za³o¿ê to i tak nie dorówna p³ycie graj±cej
w odtwarzaczu CD. Jednak jak mam juz kupowac co¶ w tej cenie,
to ju¿ co¶ najlepszego.

Data: 2009-12-13 11:16:40
Autor: Andrzej Libiszewski
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme SB1040 czy SB0820?
W dniu 2009-12-13 11:11, Rafał pisze:

wystarczajÄ…cy...
W każdym razie komputer mam podłączony do audiofilskiego sprzetu,
wiec jaką kartę nie założę to i tak nie dorówna płycie grającej
w odtwarzaczu CD.

Bzdura.

Jednak jak mam juz kupojwac coÅ› w tej cenie,
to już coś najlepszego.

ZwÅ‚aszcza jak siÄ™ weźmie pod uwagÄ™ Loudness War i wynikajÄ…cÄ… z tego jakość CD  :)

A do "audiofilskiego" sprzętu lepiej podłączyć któregoś z Xonarów niż X-Fi.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2009-12-13 11:25:04
Autor: Rafa³
Andrzej Libiszewski wrote:

> [...]

> W każdym razie komputer mam podłączony do audiofilskiego sprzetu,
> wiec jaką kartę nie założę to i tak nie dorówna płycie grającej

Bzdura.

jak ja widze róznice na kablach, zastosowanych w odtwarzaczu,
to nie ma takiej karty, która zagra³aby tak samo.
W ka¿dym razie ¶lepy test w moim udzia³em to wykaza³.
CD grane w odwarzaczu i ten sam wave w komputerze wychodzi
na karzy¶æ CD.
U¿yta karta do testów :  Asus Xonar Essence STC
Audiolab 8000S, Dali 606

> Jednak jak mam juz kupojwac coÅ› w tej cenie,
> to już coś najlepszego.

Zwłaszcza jak się weźmie pod uwagę Loudness War i wynikającą z tego
jakość CD  :)

A do "audiofilskiego" sprzętu lepiej podłączyć któregoś z Xonarów niż X-Fi.

testowa³em. jw.
dlatego wychodze z za³ozenia ¿e za³o¿e co¶ tañszego.

R.

Data: 2009-12-13 11:30:09
Autor: Andrzej Libiszewski
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme SB1040 czy SB0820?
W dniu 2009-12-13 11:25, Rafał pisze:
Andrzej Libiszewski wrote:

W dniu 2009-12-13 11:11, Rafa� pisze:

wystarczaj�cy...
W kaşdym razie komputer mam pod��czony do audiofilskiego sprzetu,
wiec jak� kart� nie za�oş� to i tak nie dorówna p�ycie graj�cej
w odtwarzaczu CD.

Bzdura.

jak ja widze róznice na kablach, zastosowanych w odtwarzaczu,
to nie ma takiej karty, która zagrałaby tak samo.

Ach tak, różnice na kablu. I tu możemy mniej więcej skończyć, bo audiovoodoo to NTG.

W każdym razie ślepy test w moim udziałem to wykazał.

Bo ci jeszcze uwierzÄ™ :)

Znasz taki słynny ślepy test gdzie nie dało się wykazać, że kable za parę tys. dolarów grają lepiej od drutu wyciągniętego z wieszaka na ubranie?

CD grane w odwarzaczu i ten sam wave w komputerze wychodzi
na karzyść CD.

Taaaa... jasne.

Użyta karta do testów :  Asus Xonar Essence STC
Audiolab 8000S, Dali 606

:)

testowałem. jw.
dlatego wychodze z załozenia że założe coś tańszego.

Na pewno wtedy będziesz w stanie wykazać, że sensownie wydawałeś kasę n
na sprzęt audiofilski :)

Ale tak PS: słuchasz jeszcze muzyki, czy już tylko dźwięków?

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2009-12-13 11:27:26
Autor: G Nowak
[...]

Nie kazdemu slon na ucho nadepnal. Ja kiedys tez sie smialem z forum dla audiofili (no moze artykul z owijaniem kabla pocietym plaszczem versace to juz lekka przesada) a teraz pochodze powaznie do kwestii karty dzwiekowej, czy kabla syglanowego/glosnikowego.

--
pozdr

Data: 2009-12-13 13:30:03
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 2009-12-13 12:27, G Nowak pisze:
[...]

Mi nie nadepnął na ucho. Kiedy różnica istnieje, to przyznam że istnieje. Ale różnice na kablach są jak wielu udowadnia (IMO słusznie) niezgodne z fizyką.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2009-12-13 11:52:23
Autor: qwerty
Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hg2fs7$kev$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Bo ci jeszcze uwierzÄ™ :)

Znasz taki słynny ślepy test gdzie nie dało się wykazać, że kable za parę tys. dolarów grają lepiej od drutu wyciągniętego z wieszaka na ubranie?

A przypomnisz jaka była długość? Bo na kilku centymetrach może nie być różnicy, ale na większej długości jest różnica. Tak samo przewód antenowy. Według ciebie nie ma różnicy między tanią chińszczyzną, a porządnym przewodem.

Data: 2009-12-13 12:19:14
Autor: Andrzej Libiszewski
napisał w wiadomości grup
[...]

Weź nie żartuj. Drut jest drutem. Ile też tego drutu masz w domu, kilka kilometrów? Czy raczej metr do paru metrów?

  Tak samo przewód
antenowy. Według ciebie nie ma różnicy między tanią chińszczyzną, a
porzÄ…dnym przewodem.

Jeśli przewód jest zrobiony _porządnie_, to nie ma.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2009-12-13 11:59:13
Autor: Rafa³
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme SB1040 czy SB0820?

Andrzej Libiszewski wrote:

Bo ci jeszcze uwierzÄ™ :)

róznice s± i to ogromne!
kwest± sporn± jest tylko gdzie jest lepiej.
Ja jestem przyzwyczajony do brzemienia swojego odtwarzacza,
i ka¿da inna rzecz która gra inaczej, wg mnie gra gorzej.

Ale tak PS: słuchasz jeszcze muzyki, czy już tylko dźwięków?

no w³a¶nie ca³y czas muzyki, a ¿e z komputera tak dopadem,
bez zbêdnej celebracji to podj±³em decyzjê o zakupie taniej karty.

i teraz SB1040 czy SB0820?
jak± s± róznice?

Data: 2009-12-13 12:21:58
Autor: Andrzej Libiszewski
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme SB1040 czy SB0820?
W dniu 2009-12-13 11:59, Rafał pisze:

Andrzej Libiszewski wrote:

Bo ci jeszcze uwierz� :)

róznice są i to ogromne!
kwestÄ… spornÄ… jest tylko gdzie jest lepiej.
Ja jestem przyzwyczajony do brzemienia swojego odtwarzacza,
i każda inna rzecz która gra inaczej, wg mnie gra gorzej.

Tu się zgodzę, może zagrać inaczej. I zgoda, że przyzwyczajenie może być decydujące do uznania czy coś gra gorzej czy lepiej.

Ale tak PS: s�uchasz jeszcze muzyki, czy juş tylko dźwi�ków?

no właśnie cały czas muzyki, a że z komputera tak dopadem,
bez zbędnej celebracji to podjąłem decyzję o zakupie taniej karty.

i teraz SB1040 czy SB0820?
jaką są róznice?

Szczerze, nie wiem. WolÄ™ taniego Xonara DX. Cena podobna do X-Fi ale gra jednak lepiej.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2009-12-13 13:26:05
Autor: MAR
W dniu 2009.12.12 11:24, Rafa³ pisze:
Pytanie do fachowców od Creative Sound Blaster

Czym ró¿ni± siê karty d¼wiêkowe X-Fi Xtreme SB1040 od SB0820?

Jedna jest retail a druga OEM, czyli nie ma ró¿nicy.

Tyle ¿e to modele Audio, a wiêc oszukane x-fi.

--
Mar

Data: 2009-12-13 14:07:58
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 2009-12-13 13:26, MAR pisze:
W dniu 2009.12.12 11:24, Rafał pisze:
Pytanie do fachowców od Creative Sound Blaster

Czym różnią się karty dźwiękowe X-Fi Xtreme SB1040 od SB0820?

Jedna jest retail a druga OEM, czyli nie ma różnicy.

Tyle że to modele Audio, a więc oszukane x-fi.

Kolejne życie Sb Live 24bit.