Credit Agricole - jeszcze jeden 1000

Data: 2014-12-03 22:41:10
Autor: mx
Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
Nowa edycja 0d 1 do 31 grudnia. 100 za wpływ, 300 za rachunki, 600 z zaokrągleń. Tablet odebrany, 3% z rachunków skasowane, osad z pensji profitów nie przynosi, czas na zębiska gada. Rachunki szanuje, zaokrągleniami łatwo sterować.
Tak samo było wcześniej, czy nie? Warto w to wchodzić?
Pewnie tak, Eneuel wpadł w paszczę krokodyla, a on wie co robi

Pzdr.
mx

Data: 2014-12-04 08:26:16
Autor: 666
Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
A mógłbyś po polsku?

-- -- -

Data: 2014-12-04 20:38:12
Autor: mx
Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
On 04/12/2014 08:26,  666 wrote:

-- -- -
> [...]
przynosi, czas na zębiska gada.
Rachunki szanuje, zaokrągleniami łatwo sterować.

A to na grupie polski obowiązkowy? Myślałem, że usenetowy?
Poczytaj Eneuela, wtedy zrozumiesz. Ale, niech tam:

Tak można z CA cały 1000 wyciągnąć

Paribasa dotyczy, tablet dali, za płacenie rachunków zwrot skasowali, praktycznie tylko Allegro pozostało

Żaden bank nie premiuje wpływu prawdziwego wynagrodzenia

Czas do Credit Agricole się udać

Zwrot 5% od opłaconych rachunków (do 300 zł)

Możesz zapłacić 4,99 i 1 grosz zyskasz, a możesz 5,01 i 4,99 zyskujesz (do 600)

Data: 2014-12-04 23:44:42
Autor: knrdz
W dniu 2014-12-04 o 20:38, mx pisze:

Możesz zapłacić 4,99 i 1 grosz zyskasz, a możesz 5,01 i 4,99 zyskujesz
(do 600)

Zyskuje się połowę kwoty zaokrąglenia. No i kwoty trzeba podzielić przez 18 (miesięcy) i obelkować (/0.81), z czego wynika że aby uzyskać maksymalny miesięczny zwrot brutto (41.15) trzeba natłuc 82.30 zaokrągleń.

Data: 2014-12-05 18:53:27
Autor: mx
On 04/12/2014 23:44, knrdz wrote:

> [...]

18 (miesięcy) i obelkować (/0.81), z czego wynika że aby uzyskać
maksymalny miesięczny zwrot brutto (41.15) trzeba natłuc 82.30 zaokrągleń.

Z tym (/0.81) to przesadziłeś:
"Wartość Premii promocyjnej wynosi 61,72% brutto (50% netto) dla transakcji zrealizowanych w ramach usługi „Oszczędzam na okrągło”

Wystarczy 66.66, nie 82.30

Tylko sklepy, czy płatności internetowe też zaokrąglają? (wg. regulaminu powinni)

Data: 2014-12-05 09:22:43
Autor: 666
Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
W moim rozumieniu "osad" to stan rachunku (wpłaciłeś i leży).
Dla odmiany przelewane wynagrodzenie to stałe comiesięczne wpływy.

-- -- -
Żaden bank nie premiuje wpływu prawdziwego wynagrodzenia

Data: 2014-12-05 10:41:25
Autor: Piotr
Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
W dniu 2014-12-03 22:41, mx pisze:
Warto w to wchodzić?

Gdyby nie "wisienki" w postaci 4% na lokacie to bym nie wziął, mało co się zmieniło od czasów Lucasa. I taka uwaga - opłatę za kartę kasują już od pierwszego miesiąca kalendarzowego, nawet jak nie była jeszcze aktywowana.

pozdrawiam

Data: 2014-12-05 15:30:52
Autor: Waldek

Użytkownik "Piotr" <brak.emaila@gov.ru> napisał w wiadomości news:m5rujm$rvv$1node2.news.atman.pl...
[...]

E..... niekoniecznie, karta za free, wyplaty za free
sms-y za free, konto za free
No ale trzeba 10k obrotu zrobic (suma wplywow)
inaczej  krokodyl kłapnie zebiskami ;)
- konto premium

Pozdro

Data: 2014-12-05 19:13:00
Autor: mx
On 05/12/2014 15:30, Waldek wrote:

E..... niekoniecznie, karta za free, wyplaty za free
sms-y za free, konto za free
No ale trzeba 10k obrotu zrobic (suma wplywow)
inaczej  krokodyl kłapnie zebiskami ;)
- konto premium

A te "wpływy" to w praktyce co? Wystarczy wypłata zwielokrotniona własnym (ew. żony, dzieci) przelewem z innego banku?
10k, jak tyle bym zarabiał, to kasę bym pod łóżkiem trzymał ;)

Data: 2014-12-06 11:58:53
Autor: Waldek
W dniu 2014-12-05 o 19:13, mx pisze:

A te "wpływy" to w praktyce co? Wystarczy wypłata zwielokrotniona
własnym (ew. żony, dzieci) przelewem z innego banku?
10k, jak tyle bym zarabiał, to kasę bym pod łóżkiem trzymał ;)

Wpływ to wpływ - Krokodyl nie pyta skąd dolano
- przy zakladaniu konta IMO bezpieczniej wybrac
inna "forme" zatrudnienia to nie bedzie kłapał paszczą o przelew firmowy
Dolewam gadzinie z innego (wlasnego) do koryta i jest OK  ;)

Data: 2014-12-06 17:07:48
Autor: mx
On 06/12/2014 11:58, Waldek wrote:

[...]

Dzięki, w takim przypadku zdecyduje się pewnie na dedykowanego doradcę finansowego i ekskluzywną kartę debetową z CA.
Za brak wpływu 16/m-c, ale nie potrzeba z kartą do 500 skakać, aby 6,90 uniknąć, zawsze za free. To co prostsze?

Data: 2014-12-07 02:40:11
Autor: Waldek
W dniu 2014-12-06 o 17:07, mx pisze:

[...]

No i bankomaty all country za free
do awaryjnej wyplaty gotowki moze sie przydac
- awaryjnej bo zwykle w kantorze taniej  ;)

Data: 2015-03-27 03:25:55
Autor: jakdorobic.com
Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
Krokodyl znowu rozdaje 1000 wisienek. Tym razem 100 zł za zamknięcie konta w innym banku i otwarcie w CA. Coś jak przeniesienie telefonu do innego operatora.

Pozdrawiam,
jakdorobic.com

Credit Agricole - jeszcze jeden 1000