Credit Agricole - jeszcze jeden 1000

Data: 2014-12-04 08:26:16
Autor: 666
Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
A mógłby¶ po polsku?

-- -- -
100 za wpływ, 300 za rachunki, 600 z zaokr±gleń.
Tablet odebrany, 3% z rachunków skasowane, osad z pensji profitów nie przynosi, czas na zębiska gada.
Rachunki szanuje, zaokr±gleniami łatwo sterować.

Data: 2014-12-04 20:38:12
Autor: mx
Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
On 04/12/2014 08:26,  666 wrote:

-- -- -
> [...]
przynosi, czas na zębiska gada.
Rachunki szanuje, zaokr±gleniami łatwo sterować.

A to na grupie polski obowi±zkowy? My¶lałem, że usenetowy?
Poczytaj Eneuela, wtedy zrozumiesz. Ale, niech tam:

Tak można z CA cały 1000 wyci±gn±ć

Paribasa dotyczy, tablet dali, za płacenie rachunków zwrot skasowali, praktycznie tylko Allegro pozostało

Żaden bank nie premiuje wpływu prawdziwego wynagrodzenia

Czas do Credit Agricole się udać

Zwrot 5% od opłaconych rachunków (do 300 zł)

Możesz zapłacić 4,99 i 1 grosz zyskasz, a możesz 5,01 i 4,99 zyskujesz (do 600)

Data: 2014-12-04 23:44:42
Autor: knrdz
W dniu 2014-12-04 o 20:38, mx pisze:

Możesz zapłacić 4,99 i 1 grosz zyskasz, a możesz 5,01 i 4,99 zyskujesz
(do 600)

Zyskuje się połowę kwoty zaokr±glenia. No i kwoty trzeba podzielić przez 18 (miesięcy) i obelkować (/0.81), z czego wynika że aby uzyskać maksymalny miesięczny zwrot brutto (41.15) trzeba natłuc 82.30 zaokr±gleń.

Data: 2014-12-05 18:53:27
Autor: mx
On 04/12/2014 23:44, knrdz wrote:

Możesz zapłacić 4,99 i 1 grosz zyskasz, a możesz 5,01 i 4,99 zyskujesz
(do 600)

Zyskuje się połowę kwoty zaokrąglenia. No i kwoty trzeba podzielić przez
18 (miesięcy) i obelkować (/0.81), z czego wynika że aby uzyskać
maksymalny miesięczny zwrot brutto (41.15) trzeba natłuc 82.30 zaokrągleń.

Z tym (/0.81) to przesadziłeś:
"Wartość Premii promocyjnej wynosi 61,72% brutto (50% netto) dla transakcji zrealizowanych w ramach usługi „Oszczędzam na okrągło”

Wystarczy 66.66, nie 82.30

Tylko sklepy, czy płatności internetowe też zaokrąglają? (wg. regulaminu powinni)

Data: 2014-12-05 09:22:43
Autor: 666
Credit Agricole - jeszcze jeden 1000
W moim rozumieniu "osad" to stan rachunku (wpłaciłe¶ i leży).
Dla odmiany przelewane wynagrodzenie to stałe comiesięczne wpływy.

-- -- -