Credit Agricole - opłata za sms'y

Data: 2016-12-03 15:54:47
Autor: wiatrak
Credit Agricole - opłata za sms'y
W dniu 2016-12-03 o 11:41, jakson pisze:
W lato zalozylem w CA Konto PROSTOoszczędzające PLUS.
Ostatnio zauwazylem, ze zaczeli naliczac oplaty za hasla sms (czego
wczesniej nie bylo):

Opis  Hasła SMS: 0, pozostałe: 29
Tytułem  Prowizja za SMSy
Data i godzina księgowania  2016-11-30  03:02:00
Kwota  -5.70  PLN

Opis  Hasła SMS: 1, pozostałe: 30
Tytułem  Prowizja za SMSy
Data i godzina księgowania  2016-10-31  03:35:01
Kwota  -6.00  PLN

Co to? :)
Da sie to jakos wylaczyc?

Za smsy autoryzacyjne do przelewów krokodyl nie pobiera opłat.

Masz włączone powiadomienia sms typu:
          Przekroczenie salda
Blokada środków
Obciążenie rachunku
          Zasilenie rachunku
          Realizacja zlecenia itp, itd.

Wyłącz je: serwis tekstowwy CA 24 -- aktywny  -- lista funkcji

Data: 2016-12-04 12:11:28
Autor: jakson
Credit Agricole - opłata za sms'y
Wyłącz je: serwis tekstowwy CA 24 -- aktywny  -- lista funkcji

A to gnoje - przez kilka miesiecy nie pobierali zadnych oplat i nagle zaczeli :).

Zreszta pan w CA nie mowil mi nic o takich oplatach, co wiecej na ich stronie jest:
"Ile kosztuje?
Każdy przesłany przez Bank SMS, czy to z informacją wysyłaną automatycznie,
czy z odpowiedzią na zapytanie, kosztuje jedynie  30 groszy."

Co jest klamstwem, bo biora od razu za jakis pakiet a nie za pojedyncze sms-y.

Jutro ide zamknac tego gada.

Data: 2016-12-04 05:26:43
Autor: Kris
W dniu niedziela, 4 grudnia 2016 12:11:31 UTC+1 użytkownik jakson napisał:
> [...]

czy z odpowiedzią na zapytanie, kosztuje jedynie  30 groszy."

Co jest klamstwem, bo biora od razu za jakis pakiet a nie za pojedyncze sms-y.

Zamknąć możesz ale czytanie ze zrozumieniem by się przydało.

Data: 2016-12-04 14:05:23
Autor: wiatrak
Credit Agricole - opłata za sms'y

A to gnoje - przez kilka miesiecy nie pobierali zadnych oplat i nagle
zaczeli :).

Zreszta pan w CA nie mowil mi nic o takich oplatach, co wiecej na ich

"Opłata nie jest pobierana do końca miesiąca kalendarzowego, w którym nastąpiło pierwsze uruchomienie serwisu tekstowego CA24 oraz przez dwa kolejne miesiące kalendarzowe."

Credit Agricole - opłata za sms'y