Credit Agricole - zmiana interfejsu

Data: 2019-08-20 15:13:19
Autor: Arek
Credit Agricole - zmiana interfejsu
  Kolejny bank popełnił nowy interfejs. Na oko pstrokaty, taki dla
dzieci. Jest możliwość użycia starego po kliknięciu w prawym górnym
roku na link (niestety dopiero po zalogowaniu).
  Wcześniej kazali wybrać jakiś obrazek, że niby go potem rozpoznam,
że to strona banku a nie inna. To, że trzeba mieć przy tym jakiś
telefon komórkowy i to akurat z numerem podanym bankowi to wyczytałem
dopiero po klinięciu na "Masz problemy z zalogowaniem?".
  A problem jest bo po chwili komunikat "Wystąpił błąd, sesja została
przerwana. Zaloguj się ponownie" i wywala na stronę główną banku.
 Działa to komuś? Pytanie dotyczy normalnych komputerów i Firefoxa.

Arek

Data: 2019-08-20 07:37:20
Autor: Dawid Rutkowski
Credit Agricole - zmiana interfejsu
Ja mam krokodyla "na pustaka", wszystko pozamykane, ale dostęp netowy mi zostawili.
"Po staremu" można się logować z https://e-bank.credit-agricole.pl/
A ten nowy rzeczywiście ramkowo-pstrokaty, taka moda niestety, ale działa.

bnpp też ma zamiar wprowadzić nową wersję, ale póki co do testów jedynie zaprasza wybranych klientów, czyli "family&friends" - to o wiele rozsądniejsza forma niż "idź na całość", co ostatnio pokazał kantor aliora (i to w szczycie sezonu).

Właściwie jak tak na to spojrzałem, to ostatnio wszędzie zmiany na gorsze, ST taki, z jakim zaczynałem, pozostał tylko w santanderze (tzn. zmienił się z zielonego na czerwony) - ale tu mam dopiero nieco ponad 1,5 roku; inteligo oraz wspomniany bnpp, który właśnie ma się zmieniać. No i może ing, który też mam pusty, ale to jeszcze roku nie ma. Oraz N26 - ale to ich pierwsza wersja ;>
milek na szczęście zmienił tylko stronę główną ST.
mBąk to wiadomo.
citi był fatalny i nowy jest fatalny.
idea - miałem lion's, mam cloud - i nie używam.
kantor aliora - echhh...

A z byłych - db poszedł w dół, eb też, żubr coś podobno szykuje, w neście nowej wersji nie zdążyłem jeszcze obejrzeć - a nawet stareńki VW miał zrobić coś nowego, ale konto mi zamknęli...

Data: 2019-08-22 01:15:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Credit Agricole - zmiana interfejsu

"Dawid Rutkowski" 3dc05074-abb6-434e-8ad3-49990ec6b46e@googlegroups.com

: ostatnio wszędzie zmiany na gorsze

IMO najgorsza zmianą ST była zmiana ST w mBanku.
Nie próbowałem nowego CA -- nie mam tam konta.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-08-22 03:18:14
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 01:16:04 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Nie próbowałem nowego CA -- nie mam tam konta.

Jeśli miałeś - a z poprzedniego posta można domniemywać, że miałeś - to jest spora szansa, że nie wyłączyli Ci dostępu przez net przy zamykaniu konta - mi nie wyłączyli już dwa razy, choć przy drugim "zamykacz" w kasie (zdecydowanie niezadowolony z tego, że zmusiłem go do tej czynności) twierdził, że się zamknie...

Data: 2019-08-22 08:52:16
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5dd0b2$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
"Dawid Rutkowski" 3dc05074-abb6-434e-8ad3-49990ec6b46e@googlegroups.com
: ostatnio wszędzie zmiany na gorsze

IMO najgorsza zmianą ST była zmiana ST w mBanku.

No jak, a nagrody ze strony zadowolonych klientow ? :-P

Po latach uzywania idzie sie do mbanku przyzwyczaic, a w glosowaniu .... nie mozna bylo przyznac ujemnych punktow :-P

J.

Data: 2019-08-20 15:33:50
Autor: Lisciasty
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 15:13:25 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
 Działa to komuś? Pytanie dotyczy normalnych komputerów i Firefoxa.

Ja nadal uparcie wchodzę przez lukasbank.com.pl ;)

Nowy interfejs działa. Drażni mnie więc póki co loguję na starym,
ale pewnie za kilka dni ubiją starego.
Win7, firefox z adblockami i innymi cudami, wszystko powłączane, działa.

L.

Data: 2019-08-21 18:51:30
Autor: Arek
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości
[...]

U mnie przekierowuje na https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni
Ten https://e-bank.credit-agricole.pl/ ok. To mi przypomina grę w
ciuciubabkę
z Getinem ale w końcu namierzyli "spryciarzy" i po podaniu loginu
przekierowywali do nowego. Chociaż dla firm stary podobno jeszcze
działał. Podobnie w Idei.

To w ogóle jakiś kretynizm, tu np. obrazek z górami, w ogóle ciężkie strony,
wyżywanie się w JS i animacjach itp.
Dawno temu na jednej z uczelni projektowanie prostej strony Na początku
ostrzeżenie: zrobienie cokolwiek co bez ostrzeżenia narazi na większy
transfer i nie da wyboru alternatywnego np. zamiast tekstu da obrazek,
i w ogóle jakikolwiek bajer zanim bezbłędnie zrealizuje 100%
podstawowego zadania to ćwiczenie nie zaliczone bez możliwości
poprawy czyli uwalenie przedmiotu.
Wziąłem jako obierkę ale kierunek informatyczny miał obowiązkowo
i musieli go zaliczyć najpóźniej w tym semestrze więc nie zaliczenie
to w najlepszym przypadku wznowienie studiów (chyba, ze ktoś mógł
zadeklarować i próbować zaliczyć wcześniej).

Win7, firefox z adblockami i innymi cudami, wszystko powłączane, działa.

Wyszperałem na starszej maszynie Google Chrome i działają.
Na FF v. 47  (najnowsza) po podaniu hasła się loguje, po czym po chwili
na sekundę znowu obrazek "z górami" i komunikatem "Wystąpił błąd!
Sesja została zakończona" zaloguj ponownie lub przejdź na stronę
banku. Co po chwili sam czyni. I tak w kółko.
Na stary (pod w/w linkiem) da się zalogować ale zgodnie z zapowiedzią
nie ma na nim poczty (tzn. był alert poczty nieprzeczytanej bo wysłałem
zapytanie w tej sprawie) ale później wiadomości są niedostępne.

Ktoś pamięta gdzie w starym informacje o ostatnich logowaniach?
W nowym to Dziennik zdarzeń na górze, co ciekawe próby z FF
zapisane jako wylogowanie bez zalogowania.
: ! ( ) - + : ; ? , = @ / %

Arek

Data: 2019-08-22 03:16:08
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 18:51:34 UTC+2 użytkownik Arek napisał:

Na FF v. 47  (najnowsza) po podaniu hasła się loguje, po czym po chwili

47 najnowsza? Chyba 67?
Ja używam 60.7.0esr (trzeba zrobić upgrade do 60.8esr).

Data: 2019-08-23 13:07:17
Autor: Arek
Użytkownik "Dawid Rutkowski" <drutkow1@wp.pl> napisał w wiadomości news:d743c1e0-4d77-44e6-967c-12982f1aa38agooglegroups.com...
[...]

Hmm... o ile pamiętam informował o nowej wersji 47.0.2.
Na stronie Mozilli proponuje 52.9.0esr (maszyna 32-bitowa).

Arek

Data: 2019-08-23 04:25:59
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 23 sierpnia 2019 13:07:26 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał:

>47 najnowsza? Chyba 67?
>Ja używam 60.7.0esr (trzeba zrobić upgrade do 60.8esr).

Hmm... o ile pamiętam informował o nowej wersji 47.0.2.
Na stronie Mozilli proponuje 52.9.0esr (maszyna 32-bitowa).

XP?
A już miałem pytać o sposób na podróże w czasie.
Ale za zasilany microsoftem dziękuję ;>

Data: 2019-08-23 13:59:52
Autor: Arek
Użytkownik "Dawid Rutkowski" <drutkow1@wp.pl> napisał w wiadomości news:860e75b6-6d2b-4696-8c39-553bd463944dgooglegroups.com...
> [...]

Na stronie Mozilli proponuje 52.9.0esr (maszyna 32-bitowa).

XP?
A już miałem pytać o sposób na podróże w czasie.

Stara maszyna, ale z pewnych powodów lepsza od nowszej. Tak więc pozostanie off-line.
Bo wrzuciłem 52. Bez poprawy.
Ciekawe tylko, dlaczego na tej samej maszynie nie przeszkadza to Google Chrome?

Arek

Data: 2019-08-22 01:13:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Credit Agricole - zmiana interfejsu

"Arek" 5d5bf1f3$0$531$65785112@news.neostrada.pl

Co CA teraz daje? Kiedyś dawał dużo, później mniej...
Teraz znów coś daje?

--