Credit Agricole - zmiana interfejsu

Data: 2019-08-20 07:37:20
Autor: Dawid Rutkowski
Credit Agricole - zmiana interfejsu
Ja mam krokodyla "na pustaka", wszystko pozamykane, ale dostęp netowy mi zostawili.
"Po staremu" można się logować z https://e-bank.credit-agricole.pl/
A ten nowy rzeczywiście ramkowo-pstrokaty, taka moda niestety, ale działa.

bnpp też ma zamiar wprowadzić nową wersję, ale póki co do testów jedynie zaprasza wybranych klientów, czyli "family&friends" - to o wiele rozsądniejsza forma niż "idź na całość", co ostatnio pokazał kantor aliora (i to w szczycie sezonu).

Właściwie jak tak na to spojrzałem, to ostatnio wszędzie zmiany na gorsze, ST taki, z jakim zaczynałem, pozostał tylko w santanderze (tzn. zmienił się z zielonego na czerwony) - ale tu mam dopiero nieco ponad 1,5 roku; inteligo oraz wspomniany bnpp, który właśnie ma się zmieniać. No i może ing, który też mam pusty, ale to jeszcze roku nie ma. Oraz N26 - ale to ich pierwsza wersja ;>
milek na szczęście zmienił tylko stronę główną ST.
mBąk to wiadomo.
citi był fatalny i nowy jest fatalny.
idea - miałem lion's, mam cloud - i nie używam.
kantor aliora - echhh...

A z byłych - db poszedł w dół, eb też, żubr coś podobno szykuje, w neście nowej wersji nie zdążyłem jeszcze obejrzeć - a nawet stareńki VW miał zrobić coś nowego, ale konto mi zamknęli...

Data: 2019-08-22 01:15:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Credit Agricole - zmiana interfejsu

"Dawid Rutkowski" 3dc05074-abb6-434e-8ad3-49990ec6b46e@googlegroups.com

: ostatnio wszędzie zmiany na gorsze

IMO najgorsza zmianą ST była zmiana ST w mBanku.
Nie próbowałem nowego CA -- nie mam tam konta.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'       eneuel@gmail.com     '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-08-22 03:18:14
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 01:16:04 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Nie próbowałem nowego CA -- nie mam tam konta.

Jeśli miałeś - a z poprzedniego posta można domniemywać, że miałeś - to jest spora szansa, że nie wyłączyli Ci dostępu przez net przy zamykaniu konta - mi nie wyłączyli już dwa razy, choć przy drugim "zamykacz" w kasie (zdecydowanie niezadowolony z tego, że zmusiłem go do tej czynności) twierdził, że się zamknie...

Data: 2019-08-22 08:52:16
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d5dd0b2$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
"Dawid Rutkowski" 3dc05074-abb6-434e-8ad3-49990ec6b46e@googlegroups.com
: ostatnio wszędzie zmiany na gorsze

IMO najgorsza zmianą ST była zmiana ST w mBanku.

No jak, a nagrody ze strony zadowolonych klientow ? :-P

Po latach uzywania idzie sie do mbanku przyzwyczaic, a w glosowaniu .... nie mozna bylo przyznac ujemnych punktow :-P

J.

Credit Agricole - zmiana interfejsu