Credit Agricole - zmiana interfejsu

Data: 2019-08-20 15:33:50
Autor: Lisciasty
Credit Agricole - zmiana interfejsu
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 15:13:25 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
 Działa to komuś? Pytanie dotyczy normalnych komputerów i Firefoxa.

Ja nadal uparcie wchodzę przez lukasbank.com.pl ;)

Nowy interfejs działa. Drażni mnie więc póki co loguję na starym,
ale pewnie za kilka dni ubiją starego.
Win7, firefox z adblockami i innymi cudami, wszystko powłączane, działa.

L.

Data: 2019-08-21 18:51:30
Autor: Arek
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości
[...]

U mnie przekierowuje na https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni
Ten https://e-bank.credit-agricole.pl/ ok. To mi przypomina grę w
ciuciubabkę
z Getinem ale w końcu namierzyli "spryciarzy" i po podaniu loginu
przekierowywali do nowego. Chociaż dla firm stary podobno jeszcze
działał. Podobnie w Idei.

To w ogóle jakiś kretynizm, tu np. obrazek z górami, w ogóle ciężkie strony,
wyżywanie się w JS i animacjach itp.
Dawno temu na jednej z uczelni projektowanie prostej strony Na początku
ostrzeżenie: zrobienie cokolwiek co bez ostrzeżenia narazi na większy
transfer i nie da wyboru alternatywnego np. zamiast tekstu da obrazek,
i w ogóle jakikolwiek bajer zanim bezbłędnie zrealizuje 100%
podstawowego zadania to ćwiczenie nie zaliczone bez możliwości
poprawy czyli uwalenie przedmiotu.
Wziąłem jako obierkę ale kierunek informatyczny miał obowiązkowo
i musieli go zaliczyć najpóźniej w tym semestrze więc nie zaliczenie
to w najlepszym przypadku wznowienie studiów (chyba, ze ktoś mógł
zadeklarować i próbować zaliczyć wcześniej).

Win7, firefox z adblockami i innymi cudami, wszystko powłączane, działa.

Wyszperałem na starszej maszynie Google Chrome i działają.
Na FF v. 47  (najnowsza) po podaniu hasła się loguje, po czym po chwili
na sekundę znowu obrazek "z górami" i komunikatem "Wystąpił błąd!
Sesja została zakończona" zaloguj ponownie lub przejdź na stronę
banku. Co po chwili sam czyni. I tak w kółko.
Na stary (pod w/w linkiem) da się zalogować ale zgodnie z zapowiedzią
nie ma na nim poczty (tzn. był alert poczty nieprzeczytanej bo wysłałem
zapytanie w tej sprawie) ale później wiadomości są niedostępne.

Ktoś pamięta gdzie w starym informacje o ostatnich logowaniach?
W nowym to Dziennik zdarzeń na górze, co ciekawe próby z FF
zapisane jako wylogowanie bez zalogowania.
: ! ( ) - + : ; ? , = @ / %

Arek

Data: 2019-08-22 03:16:08
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 18:51:34 UTC+2 użytkownik Arek napisał:

Na FF v. 47  (najnowsza) po podaniu hasła się loguje, po czym po chwili

47 najnowsza? Chyba 67?
Ja używam 60.7.0esr (trzeba zrobić upgrade do 60.8esr).

Data: 2019-08-23 13:07:17
Autor: Arek
Użytkownik "Dawid Rutkowski" <drutkow1@wp.pl> napisał w wiadomości news:d743c1e0-4d77-44e6-967c-12982f1aa38agooglegroups.com...
[...]

Hmm... o ile pamiętam informował o nowej wersji 47.0.2.
Na stronie Mozilli proponuje 52.9.0esr (maszyna 32-bitowa).

Arek

Data: 2019-08-23 04:25:59
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 23 sierpnia 2019 13:07:26 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał:

>47 najnowsza? Chyba 67?
>Ja używam 60.7.0esr (trzeba zrobić upgrade do 60.8esr).

Hmm... o ile pamiętam informował o nowej wersji 47.0.2.
Na stronie Mozilli proponuje 52.9.0esr (maszyna 32-bitowa).

XP?
A już miałem pytać o sposób na podróże w czasie.
Ale za zasilany microsoftem dziękuję ;>

Data: 2019-08-23 13:59:52
Autor: Arek
Użytkownik "Dawid Rutkowski" <drutkow1@wp.pl> napisał w wiadomości news:860e75b6-6d2b-4696-8c39-553bd463944dgooglegroups.com...
> [...]

Na stronie Mozilli proponuje 52.9.0esr (maszyna 32-bitowa).

XP?
A już miałem pytać o sposób na podróże w czasie.

Stara maszyna, ale z pewnych powodów lepsza od nowszej. Tak więc pozostanie off-line.
Bo wrzuciłem 52. Bez poprawy.
Ciekawe tylko, dlaczego na tej samej maszynie nie przeszkadza to Google Chrome?

Arek

Credit Agricole - zmiana interfejsu