Credit Agricole zwraca opłatę za kartę

Data: 2014-06-27 19:42:30
Autor: Aicha
Credit Agricole zwraca opłatę za kartę
Mam ci ja KK Credit Agricola, ale ostatnio zamieniłam ją na KK Tesco Clubcard/Meritum (a przynajmniej taki miałam zamiar). Meritum spłacił mi należność główną, ja dopłaciłam jakieś drobniaki do zera, a dwa dni temu ostatnie kilka zł, które się naliczyły na kolejnym wyciągu i nagle dzwoni do mnie Pani z CA. Pani kusi, żeby nie likwidować karty, a oni zwrócą dotychczasowe opłaty za drugi rok użytkowania (dwa czy trzy cykle jak dotąd) i na dodatek będę miała kartę bez opłat.
Świat się kończy, CA walczy o klienta :D

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

Credit Agricole zwraca opłatę za kartę