Creeping Death...

Data: 2009-06-24 18:26:06
Autor: Jerzy Tabortowski
Creeping Death...
A ty kurna agentem jeste Hetfielda et consortes ??
Broni si sami muzyk, bez potrzeby "adwokatury" Cfela.

Data: 2009-06-24 09:31:51
Autor: Tzva Adonai
Creeping Death...
On 24 Cze, 18:26, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:
A ty kurna agentem jeste Hetfielda et consortes ??
Broni si sami muzyk, bez potrzeby "adwokatury" Cfela.

Jestem niczym Patrick Bateman recenzujcy szlagiery Genesis...

Data: 2009-06-25 10:24:35
Autor: Vic
Creeping Death...
Tzva Adonai wrote:
Jestem niczym Patrick Bateman recenzujący szlagiery Genesis...

Jesli masz takie ambicje, to wysil sie i napisz cos swojego. To co do tej pory tutaj zaprezentowales widzialem w wiki...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 12:59:04
Autor: Tzva Adonai
Creeping Death...
Jesli masz takie ambicje, to wysil sie i napisz cos swojego.

Jestem za leniwy..

Data: 2009-06-25 13:14:22
Autor: Vic
Creeping Death...
Tzva Adonai wrote:
Jestem za leniwy..

:)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 13:25:37
Autor: raff
Creeping Death...
Tzva Adonai wrote:
Jestem niczym Patrick Bateman recenzujący szlagiery Genesis...

Jesli masz takie ambicje, to wysil sie i napisz cos swojego. To co do tej pory tutaj zaprezentowales widzialem w wiki...

Kupa stara sie byc wielki. Stara sie byc WIELKĄ Kupą.

R.

Creeping Death...