Cressi Big Eyes Evo Crystal Mask

Data: 2010-07-31 23:39:50
Autor: Pszemol
Cressi Big Eyes Evo Crystal Mask
Czy ktoś tutaj używa takiej maski?
http://www.leisurepro.com/Prod/CSBMBEC.html
Jeśli tak, to podzielcie się swoimi opiniami/wrażeniami...

Data: 2010-08-01 18:36:26
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-08-01 06:39, Pszemol wrote:
Czy ktoś tutaj używa takiej maski?
http://www.leisurepro.com/Prod/CSBMBEC.html
Jeśli tak, to podzielcie się swoimi opiniami/wrażeniami...

My używamy trochę starsze modele.
To sprawdzony model Cressi Big Eyes który zgodnie z zasadą "co roku nowy model" jest ciągle "rewolucyjnie ulepszany".
Za rok ma być podobno model z światełkiem między oczami a potem za rok z automatem który Ci sam maskę założy oraz młoteczkiem sprzężonym z komputerem nurkowym, który będzie Cię pukał w czoło jak coś mocno sknocisz. Następna faza (za rok) dociągnie pasek. Za następny dociągnie go SŁABIEJ tak że już Ci oczy nie będą wychodziły na wierzch.
Biuro konstrukcyjne firmy jest otwarte na sugestie klientów oczekujących na kolejne rewolucyjne ulepszenia.

Pozdrawia

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-08-01 18:42:58
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-08-01 18:36, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-01 06:39, Pszemol wrote:
[...]

Poprawka.
Mam Cressi BE od lat ale teraz tylko pływam w masce BARE (najwyższy model) którą wygrałem w konkursie rozpoznawania wraku na tej liście.
Byłem pierwszy wśród specjalistów wrakowych z całej Polski (i nie Polski :-))
Teraz pływam praktycznie wyłącznie w masce BARE.

Data: 2010-08-01 13:49:45
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:i344lv$jcm$1news.onet.pl...
Mam Cressi BE od lat ale teraz tylko pływam w masce BARE (najwyższy model) którą wygrałem w konkursie rozpoznawania wraku na tej liście.

A która?
http://www.barescubadiving.com/intl/bare-masks-snorkels-fins/masks/default.asp
Najtańsza jest za $26.95 a najdroższa za $32.95 :-)

Teraz pływam praktycznie wyłącznie w masce BARE.

Co Ci w niej bardziej pasuje niż w Cressi BE?

Data: 2010-08-01 23:23:11
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-08-01 20:49, Pszemol wrote:
[...]

Duo B

Teraz pływam praktycznie wyłącznie w masce BARE.

Co Ci w niej bardziej pasuje niż w Cressi BE?

Lepiej leży mi na buzi... Wygodniejsza. :-)

Data: 2010-08-01 19:05:37
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-08-01 18:36, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-01 06:39, Pszemol wrote:
[...]

Są "przecieki". Zwykły pasek, który jak wiadomo nie nadaje się do niczego i jest wyjątkowo niebezpieczny ze względu na swoja nadzwyczajna podatność na uszkodzenie, zerwanie ma być zastąpiony sprężyną tak jak w   płetwach "paskowych" ???? Opss. SPRĘŻYNOWYCH :-)

Pozdrawia

Data: 2010-08-01 22:57:01
Autor: Daniel Kowalski
Pszemol pisze:
Czy ktoś tutaj używa takiej maski?
http://www.leisurepro.com/Prod/CSBMBEC.html
Jeśli tak, to podzielcie się swoimi opiniami/wrażeniami...

Jak na Cressi BE nieco droga... A tak jak Ci napisał Janek, chyba nie ma wielkich różnic. W tej cenie wziąłbym np. Micromask z technisuba lub jakiegoś Seemanna z nie dzieloną szybką blisko oczu. Fajne maski ma też Mares. I raczej brałbym czarny silikon - po pierwsze nie żółknie, a po drugie nie ma odbłysków. i podstawowa sprawa (uwaga truizm)- przymierz!!! ;-) pozdrawiam KOWI

Data: 2010-08-02 09:31:39
Autor: Pszemol

"Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> wrote in message news:4C55DF9D.6030800gazeta.pl...
Pszemol pisze:
[...]

Cena rzeczywiście duża. Zerknę na "standardowy" model. Dzięki.

Cressi Big Eyes Evo Crystal Mask