Cross Enduro Z Rejestracją HELP!!

Data: 2011-04-26 17:23:40
Autor: Norbi
Cross Enduro Z Rejestracją HELP!!
W dniu 2011-04-26 16:41, noxtro19 pisze:
A więc witam wszystkich mam dylemat zabieram się za zakup motoru tak jak
w temacie mój budżet to 9tyś zł ogólnie naczytałem się wszędzie
wszystkiego i nie wiem nic z tego miałem zamiar kupić KTM 400 EXC ale
opisują tak ze musiał bym mieć następne 9 tyś na ten sezon . A więc czy
ktoś ma jakiś pomysł i moto które mnie nie zrujnuje odrazy dopiero
zaczynam przygodę więc ... A koniecznie musi być z homologacją
pozdrawiam i dzięki za odp.

Kupic i sie nie zrujnowac na dziendobry
DRZ 400 lub XR 400

Norbi