Data: 2014-10-08 19:19:11 | |
Autor: daniuoel | |
Cross/Enduro do 6000zł | |
Witam. Mam zamiar kupić crossa/enduro 125 do kwoty 6 tyś. (Nie wliczając ubioru) Miałem już doczynienia z tego typu moto ale uważam siebie jako jeszcze początkującego.
Mam 16 lat, 175cm wzrostu, 60kg wagi. A więc jakie modele moglibyście mi doradzić pod względem kosztów utrzymania, jakości? Dodam że najlepiej byłoby gdyby moto było z możliwością rejestracji oraz, że jeździłbym po lasach, polach, wzgórzach (niezbyt trudne tereny) oraz czasem po drobnych asfaltówkach. Z góry dziękuje ;D -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2014-10-08 22:42:48 | |
Autor: Johnny | |
Cross/Enduro do 6000zł | |
Użytkownik "daniuoel" idzie na łatwizne:
jeździłbym czasem po drobnych asfaltówkach. Tu musisz uważać. Czasami zdarzają sie naprawde cycate babska. |
|
Data: 2014-10-09 19:33:19 | |
Autor: daniuoel | |
Cross/Enduro do 6000zł | |
Tu musisz uważać. Czasami zdarzają sie naprawde cycate babska. Hahaha będę uważał :D Możesz może coś polecić, doradzić? :D -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2014-10-09 23:57:59 | |
Autor: Konspirator | |
Cross/Enduro do 6000zďż˝ | |
W dniu 2014-10-09 21:33, daniuoel pisze:
MoĹźe zdecyduj siÄ najpierw czy chcesz crossa czy enduro? Wbrew pozorom to dwa róşne rodzaje motocykli. Jaki teren? GĂłrzysty czy rĂłwninny? Na pewno coĹ z dobrym dostÄpem do czÄĹci, czyli coĹ popularnego. PrzeglÄ dnij allegro. -- âŻ(ââ _â )⯠︾ âťââť |
|
Data: 2014-10-12 18:35:09 | |
Autor: daniuoel | |
Cross/Enduro do 6000zďż˝ | |
Zalezy mi miedzy innymi na homologoacji, a z tego co wiem to hard enduro i softy ją mają. Teren bardziej równinny. Zastanawiam sie nad yamaha dt 125. Podobno malo awaryjne i calkiem mocne. Jaka twoja opinia? -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2014-10-13 10:04:27 | |
Autor: KillJohn | |
Cross/Enduro do 6000zďż˝ | |
W dniu niedziela, 12 października 2014 20:35:09 UTC+2 użytkownik daniuoel napisał:
detek jest dobry na początek, za 6 tysi powinien być techncicznie w miarę OK. W pitolenie ogłoszeniodawców jakoby miał nie wiadomo ile mocy nie wierz, ale tyle co ma normalnie jest w sam raz na jeden sezon jeżdżenia, potem można siadać na coś lepszego. Nie kupuj kastrata, bo odblokowanie to jest zmiana modułu (no chyba że kupisz naprawde wiekowy egzemplarz) i parę stów. Jak przeszukasz ta listę to jest tu co nieco o detku a w sieci jeszcze więcej. KJ |
|