Cross a dziecko (w foteliku)

Data: 2012-07-04 00:54:09
Autor: PJ
Cross a dziecko (w foteliku)
//Z drugiej strony mam obawy jak zachowają się na korzeniach i
dziurach cienkie 28 calowe koła (w szczególności tylne) obciążone
dodatkowo kilkunastokilowym dzieciakiem.

u mnie w treku za niecale 300 ojro z supermarketu kola/opony
wytrzymaly 3 sezony, moje 85 kg i syn (jezdzil do oporu tzn 24 kg plus
fotelik Prophete), teren Puszczy Bukowej

//No i przyzwyczaiłem się też trochę do tej sportowej geometrii MTB..

ja mam odwrotnie, po przesiadce na crossa jest dyskomfort

//Dziwi mnie też, że większość crossów wygląda jak przerośnięte MTB
(siodełko na tej samej wysokości co kierownica), jedynie nieliczne
mają dłuższy, zagięty do góry, regulowany wspornik kierownicy. A może
coś mi umyka?

TTTM

//Może ktoś rozwieje moje wątpliwości w temacie cross + dziecko?

mi ten wariant nie pasowal i teraz mam treka na rodzinne wyprawy i
crossa na krotkie jazdy solo

P.

Cross a dziecko (w foteliku)