Cross, sztywny - szukam i ciężko mi to idzie...

Data: 2013-06-24 07:40:04
Autor: Dominik Mirowski
Cross, sztywny - szukam i ciężko mi to idzie...
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 16:08:09 UTC+2 użytkownik rzymo napisał:

Rower ma jeździć po asfaltach (także tych zapomnianych, gdzie o ubytki w
nawierzchni nietrudno), szutrach, ubitych gruntówkach i leśnych ścieżkach.
Nic więcej. Myślę więc o sztywnym crossie, opony max 1.6", może 1.75".

Nie ma dobrych crosów na allegro - jedyna rama warta uwagi i mój zeszłoroczny zakup to Specialized Crosstrail (kupiłem cały rower na części) do tego poszedł widelec RST (ale headshock) :
http://allegro.pl/nowy-amortyzowany-widelec-rst-bontrager-shock-28-i3340596577.html
30 mm ale warto, choć czuje jak się poddaje przy hamowaniu ( czasem nawet widzę :p). Napęd u mnie to Sora Compact Road 50z + piasta wielobiegowa Alfine 8'

Oczywiście na V-kach, z błotnikami i bagażnikiem tubus ;). Idealny na szosę i miasto.
--
Dominik

Data: 2013-06-24 11:39:09
Autor: rzymo
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 16:40:04 UTC+2 użytkownik Dominik Mirowski napisał:
http://allegro.pl/nowy-amortyzowany-widelec-rst-bontrager-shock-28
i3340596577.html
30 mm ale warto, choć czuje jak się poddaje przy hamowaniu ( czasem nawet
widzę :p).

Możesz napisać coś więcej odnośnie tego widelca? Jak z miejscem na oponę i jak wygląda regulacja twardości (jeśli jest).
Miałem kiedyś podobny wynalazek, cały stalowy, 1.5kg czy 1.6kg, skok 25mm, w środku sprężyna a regulacja od góry. Nie dało się skrócić rury sterowej o dowolną długość.

Cross, sztywny - szukam i ciężko mi to idzie...