Data: 2013-08-12 06:31:30 | |
Autor: Baudinho Junior da Silva | |
Crossmax SL SSC V-brake vvibracje | |
Czołem. Podczas hamowania nowymi klockami po niezniszczonej okładzinie ceramicznej przednie koło wpada w wibracje (wcale nie takie lekkie). Piasta nie ma luzów, felga jest odtłuszczona i prosta (robiona przez znanego w Polsce inż. Szprychę z Krakowa), klocki - jak wspominałem - nowe.
Chodzi o taki zestaw sprzed paru lat: http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wheels/wheelset/mavic/crossmax-sl-ust/prd_415773_157crx.aspx |
|
Data: 2013-08-12 06:36:43 | |
Autor: Dominik Mirowski | |
Crossmax SL SSC V-brake vvibracje | |
Czołem. Podczas hamowania nowymi klockami po niezniszczonej okładzinie Sprawdź czy ramiona hamulców są dobrze dokręcone i ewentualnie zmień kąt ustawienia klocków względem obręczy. -- Dominik |
|
Data: 2013-08-12 15:49:50 | |
Autor: bans | |
Crossmax SL SSC V-brake vvibracje | |
W dniu 2013-08-12 15:31, Baudinho Junior da Silva pisze:
Czołem. Podczas hamowania nowymi klockami po niezniszczonej okładzinie ceramicznej przednie koło wpada w wibracje (wcale nie takie lekkie). Jesteś pewien, że to hamulce, a nie problem ze sterami? -- bans |
|
Data: 2013-08-13 05:44:21 | |
Autor: Rycki | |
Crossmax SL SSC V-brake vvibracje | |
Simano,
Najprawdopodobniej znany w Polsce inż. Szprycha z Krakowa za mocno podciągnął szprychy i nyple zaczynają wyłazić, przez co delikatnie deformują obręcz, która to terkocze/szarpie na hamowaniu. Przyjrzyj się czy nie jest jak piszę i jeśli jest popuść szprychy, bo będziesz miała zaraz obręcz do wymiany. SL'ki pod V'ki (z resztą jak i XLki i SLRki) są bardzo wrażliwe na zbyt silny naciąg ze względu alu szprychy i zaplot na słońce (poza tyłem z jednej strony). |