Crosso

Data: 2011-08-19 13:18:18
Autor: Albert Stonoga
Crosso
Witam,

tak się złożyło, że wyrwany został (mechaniczne uszkodzenie) pasek mocujący
zewnętrzną kieszeń w sakwie Clasic. Ciężko to wszyć z powrotem bo miejsce
trudno dostępne a szwy pozaklejane, więc napisałem do Crosso z pytaniem o
koszt naprawy. Odpowiedziano mi, że jeśli sakwy są na gwarancji (były) to
zrobią to nieodpłatnie i odeślą na swój koszt. Sakwę wysłałem w ubiegły
piątek. Dziś odebrałem od kuriera paczkę. Pasek wszyty. Gratisowo uzupełnili
brakujący uchwyt do paska i dali smycz. Mnie to kosztowało 13zł za przesyłkę. Brawo dla Crosso, za podejście do klienta! Albert Stonoga

--

Crosso