Crosso - bagażnik tylny

Data: 2009-04-24 21:27:42
Autor: RomekS
Crosso - bagażnik tylny
Otrzymałem właśnie nowiutki bagażnik tylny Crosso i mam pytanie do użytkowników: czy wyszczególnione na stronie, wymienne dolne blachy mocujące (do różnych kół) są standardowo dostarczane z tym bagażnikiem?  U mnie nic takiego nie było i wydaje mi się, po zamontowaniu,  że bagażnik jest trochę za wysoko (ok. 7 cm)  nad oponą.

RomekS

Data: 2009-04-24 13:21:51
Autor: miok
Crosso - bagażnik tylny
On 24 Kwi, 21:27, "RomekS" <roswi...@poczta.onet.pl> wrote:
Otrzymałem właśnie nowiutki bagażnik tylny Crosso i mam pytanie do
użytkowników: czy wyszczególnione na stronie, wymienne dolne blachy mocujące
(do różnych kół) są standardowo dostarczane z tym bagażnikiem?

One sa juz zamontowane w bagazniku (uniwersalny rozmiar). To te
trojkaciki z "oczkami" na haki mocujace. Jak sie ich pytalem o te
blachy przy zakupie odpisali mi:

Crosso:
Bagażnik dostarczamy w wielkości przystosowanej do kół 26 i 28".
Wielkość tę można obniżyć o ok 2 cm dzięki wymianie dolnej blaszki
montażowej na krótszą, którą można u nas nabyć za 10zł/kpl i wtedy
bagażnik będzie pasował tylko do kół 26".

Data: 2009-04-24 23:29:49
Autor: Andrzej
Crosso - bagażnik tylny
RomekS pisze:
[...]

Też tak mam. Później dokupiłem w Crosso te krótsze blaszki (o ile dobrze pamiętam 2cm zamiast 4cm oryginalnie) ale zanim zamonowałem to okazało się, że oryginalne będą jednak lepsze :-) Wydaje mi się, że pracownik Crosso z którym wtedy rozmawiałem twierdził, że w nowych bagażnikach montują już te 2cm.

Andrzej

Data: 2009-04-25 14:00:41
Autor: RomekS
Crosso - bagażnik tylny
Dzięki, szkoda że nie ma tych informacji na stronie croosso.

Pozdrawiam

RomekS

Crosso - bagażnik tylny