Crosso - czy firma upada?

Data: 2009-04-13 21:28:56
Autor: lenicz
Crosso - czy firma upada?
Panowie euro czy ojro a dla rozładowania zaciekłej dyskusji jakie wrazenia z Paris-Roubaix? Ostro było:-)

Data: 2009-04-13 21:38:02
Autor: T.Weigt
Crosso - czy firma upada?

Panowie euro czy ojro a dla rozładowania zaciekłej dyskusji jakie wrazenia z Paris-Roubaix? Ostro było:-)

Stawialem na Boonena i sie nie zawiodlem.

Data: 2009-04-14 21:48:30
Autor: RK
Crosso - czy firma upada?

Użytkownik "lenicz" <lenicz@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gs04bj$obc$1mx1.internetia.pl...
Panowie euro czy ojro a dla rozładowania zaciekłej dyskusji
Ja się chciałem tylko pożalić, że niestety znów będę musiał zrezygnować z zakupu nowych sakw (planowałem kupić w tym roku ale niestety moje zarobki nie wzrosły) a wywołałem jakąś dyskusję polityczną :-(  Szykuje mi się wyprawa do Szwecji i nowe sakwy na przód by się przydały. Oczywiście kupię jakieś ale raczej nie będzie to wyrób Crosso. Szkoda, bo mam sakwy Crosso na tył i jestem z nich zadowolony.

Crosso - czy firma upada?