Cruiser na codzienne dojazdy do pracy

Data: 2012-08-12 09:47:17
Autor: cezy
Cruiser na codzienne dojazdy do pracy
Cześć,
chce na dniach kupić motor, którym codziennie (o ile pogoda pozwoli) jeździć do pracy. Część miastem część obwodnicą.
Ponieważ mam możliwość okazyjnie kupić cruisera Kawasaki VN900, stąd pytanie czy takim motorem da się sensownie i często jeździć po mieście?

Alternatywnie rozważałem Hondę Hornet lub Kawasaki ER6 F (ponieważ są dostępne w rozsądnych pieniądzach. używane).

Data: 2012-08-12 10:02:49
Autor: Lovtza
Cruiser na codzienne dojazdy do pracy

Alternatywnie rozważałem Hondę Hornet lub Kawasaki ER6 F (ponieważ są
dostępne w rozsądnych pieniądzach. używane).

To zdecydowanie lepszy pomysł od cruiserach, szczególnie ER6. Codziennie jeżdżę po mieście w korkach i widzę jak się męczą koledzy na cruiserach. Jeśli już na prawdę chcesz coś klasycznego, to może coś ala Triumph Boneville, albo Kawasaki W800? Da się tym przynajmniej sprawnie lawirować między samochodami.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-08-12 12:22:42
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-12 12:02, Lovtza pisze:

Alternatywnie rozważałem Hondę Hornet lub Kawasaki ER6 F (ponieważ są
dostępne w rozsądnych pieniądzach. używane).

To zdecydowanie lepszy pomysł od cruiserach, szczególnie ER6.

ER6?
R6!!

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-13 00:04:09
Autor: Szymon Machel
Cruiser na codzienne dojazdy do pracy

Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości

ER6?
R6!!

Jak już R to R1 :)

Szymon

Data: 2012-08-12 12:21:38
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-12 11:47, cezy pisze:
Cześć,
chce na dniach kupić motor, którym codziennie (o ile pogoda pozwoli)
jeździć do pracy. Część miastem część obwodnicą.

Primo: jaka praca (jaki strĂłj)?
Motocykl (jednoślad) z założenia jest dobry do jazdy po (zwłaszcza zakorkowanym) mieście. Dlatego do sensownej porady potrzeba szczegółów.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-12 14:51:03
Autor: Wiesiek

Użytkownik "cezy" <c.lejkowski@_NOSPAM_zielonamarka.pl> napisał w wiadomości news:16db115faedccd942bc57c3bdb9a6934$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Cruiser, chopper to nie są maszyny którymi się jeździ do pracy lub po bułki maślane.
Posiadanie tych maszyn zobowiązuje. Tymi maszynami się lata. Można nimi ewentualnie TEŻ jeździć do pracy i przy okazji po piwo ale piwo typu mocny full.

;-)))

Wiesiek Yamaha DS650

Data: 2012-08-12 15:52:05
Autor: Kuczu
W dniu 2012-08-12 14:51, Wiesiek pisze:

Cruiser, chopper to nie są maszyny którymi się jeździ do pracy lub po
bułki maślane.

Ale dlaczego ?

Posiadanie tych maszyn zobowiązuje.

Do czego ?

Tymi maszynami się lata.

Nie, tymi motocyklami sie jezdzi. Normalnie jezdzi.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-08-12 18:08:02
Autor: Arbiter
[...]

na dojazdy do pracy to kup lepiej skuter np Honda SH300i. Motocykl słabo się nadaje na dojazdy do pracy z kilku przyczyn - nieodporny na warunki atmosferyczne - wodę łapiesz w buty, wieje w nogi. Dodatkowo do miasta ze względu na rozmiary taki cruiser nie nadaje się bo nie poprzeciskasz się między samochodami oraz nie zmienisz pasa w korku. Ogólnie w motocyklach zmiana biegów w jezdzie po mieście to też średnia atrakcja

Data: 2012-08-13 00:11:40
Autor: marider
W dniu 2012-08-12 18:08, Arbiter pisze:
[...]

Czy nie wala teraz mandatow za jazde miedzy samochodami? Cos mi sie o uszy obilo ze jakies nowe przepisy weszly w zycie w Polsze.

I racja ze ciezkim szerokim czopem ciezko jest w miescie sie poruszac, zwlaszcza w korku. Ale co kto lubi.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-08-13 00:36:47
Autor: ȷ(ಠ.ಠ)ȷ ︵ ┻━┻
UĹźytkownik "cezy"<c.lejkowski@_NOSPAM_zielonamarka.pl>  napisał w

[...]

No to warto sprawdzić, ale nie chce mi się wierzyć, by zabronili _omijania_. Jedni biorą na celownik rowerzystów po piwku, inni pieszych na czerwonych, a może gdzieś się jacyś wzięli za wyprzedzających w korku z prawej, albo jazdę po linii czy inne śmiertelne zagrożenie dla ogółu społeczeństwa.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-08-13 09:07:41
Autor: Mariusz Wozniak
Użytkownik "marider" <2marider@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k099mv$8fd$1@inews.gazeta.pl...
Czy nie wala teraz mandatow za jazde miedzy samochodami?

Dlaczego mieliby? Poki omijasz stojące samochody i nie przekraczasz linii ciagłej, to nie łamiesz żadnych przepisów.

X.

Data: 2012-08-13 07:41:29
Autor: Roman Niewiarowski
Cruiser na codzienne dojazdy do pracy
W dniu 2012-08-12 11:47, cezy pisze:
Cześć,

czesc
Ponieważ mam możliwość okazyjnie kupić cruisera Kawasaki VN900, stąd
pytanie czy takim motorem da się sensownie i często jeździć po mieście?

Dlatego ze okazyjnie czy dlatego ze Ci sie podoba  i dobrze na nim jezdzie? Jesli to pierwsze to szukaj czegos innego, jesli to drugie to kupuj i ciesz sie jazda.

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-13 08:56:09
Autor: mf
W dniu 12.08.2012 11:47, cezy pisze:
[...]

Jeśli motocykl ma ci służyć głównie do jazdy po zakorkowanym mieści to poszukaj coś bardziej zwrotnego.
Sam codziennie przejeżdżam wzdłuż Wrocław do pracy hondą shadow 750 i z korkami nie mam większego problemu jeśli da się przejechać między samochodami. Jeśli już trzeba przeskoczyć na inny pas w korku to jest za mało zwrotny i trzeba trochę odstać ;)

--
Maciek

Cruiser na codzienne dojazdy do pracy