Cruiser na codzienne dojazdy do pracy

Data: 2012-08-12 10:02:49
Autor: Lovtza
Cruiser na codzienne dojazdy do pracy

Alternatywnie rozważałem Hondę Hornet lub Kawasaki ER6 F (ponieważ są
dostępne w rozsądnych pieniądzach. używane).

To zdecydowanie lepszy pomysł od cruiserach, szczególnie ER6. Codziennie jeżdżę po mieście w korkach i widzę jak się męczą koledzy na cruiserach. Jeśli już na prawdę chcesz coś klasycznego, to może coś ala Triumph Boneville, albo Kawasaki W800? Da się tym przynajmniej sprawnie lawirować między samochodami.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-08-12 12:22:42
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-12 12:02, Lovtza pisze:

Alternatywnie rozważałem Hondę Hornet lub Kawasaki ER6 F (ponieważ są
dostępne w rozsądnych pieniądzach. używane).

To zdecydowanie lepszy pomysł od cruiserach, szczególnie ER6.

ER6?
R6!!

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$