Crunchpad - już niedługo na rynku?

Data: 2009-07-28 00:02:18
Autor: Ajoka
Crunchpad - już niedługo na rynku?
Crunchpad -
notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem. A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach. Zwykłe netbooki pójdą w zapomnienie, jak myslicie?

http://www.proline.pl/sklep.php?n=crunchpad-8211-juz-niedlugo-na-rynku

Data: 2009-07-27 18:12:46
Autor: rs
Crunchpad - już nie długo na rynku?
On Tue, 28 Jul 2009 00:02:18 +0200, "Ajoka"
<ajoka.adam@wp.pl.TNIJOGON> wrote:

[...]

ale to urzadzenie, przeciez,  nie konkuruje z netbookami, ktore jednak
maja o wiele wieksze mozliwosci. juz na rynku jest kindle DX, w
japonii jest juz dostepna FLEPia. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

Data: 2009-07-28 08:09:40
Autor: Waldek M.
Dnia Tue, 28 Jul 2009 00:02:18 +0200, Ajoka napisał(a):

Crunchpad -
notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem. A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.

Nie jestem taki przekonany, że go mają.
Te zdjęcia - z wyjątkiem zawartości strony - są identyczne jak
te, które krążyły po sieci jeszcze niedawno, ale też nie są
identyczne z najnowszymi zdjęciami Crunchpada na stronie
TechCrunch. Dlatego też coś mi się wydaje, że to montaż
w celach reklamowych.

Co nie zmienia faktu, że samo urządzenie wygląda bardzo ciekawie
i jeśli tylko cena będzie znośna, to sobie je sprawię - nie liczyłbym
jednak, że będzie u nas dostępne w tym roku...

Pozdrawiam,
Waldek

Data: 2009-07-28 09:52:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-07-28 00:02, Użytkownik Ajoka napisał:
[...]

Brednie.
Nie notebook tylko tablet.
Jego fotki publikowali już w styczniu.
Gdzieś niedawno czytałem że będzie to na VIA nano (wolniejsze od
Atoma) z rozdzielczością 1024x768 i przypuszczalną ceną u nas 2 tyś.

Wejdź sobie na allegro do działu notebooki, wpisz w wyszukiwarkę
tablet i zobaczysz jaka jest konkurencja, do kupienia od dawna.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-28 20:02:06
Autor: KILu
Ajoka wrote:
notebook tylko z wirtualną klawiaturą i dotykowym ekranem.
A ze zdjęć widać że już go mają - tylko czekać aż pojawi się w sklepach.
Zwykłe netbooki pójdą w zapomnienie, jak myslicie?

Nie ma to jak gadka pod publiczke. Jakie "zniechęcenie Arringtona do coraz
to droższych zabawek"? Przeciez takie gadzety sa coraz tansze, a popyt
stale rosnie. Poza tym... aluminiowa obudowa? Aluminium nadaje sie (od
biedy) do malych gadzetow, a i w nich lubi sie odksztalcac. Nie wyobrazam
sobie aluminiowej obudowy takiego kolosa. Co innego magnez, tytan... ale
te sa drogie i stosunkowo kruche.

Co nie zmienia faktu, ze wyglada to calkiem interesujaco. :) Choc i tak
wolalbym cos z e-inkiem.

k,

Data: 2009-07-29 00:20:07
Autor: rs
On Tue, 28 Jul 2009 20:02:06 +0200, "KILu" <byter@wp.pl> wrote:

Co nie zmienia faktu, ze wyglada to calkiem interesujaco. :) Choc i tak
wolalbym cos z e-inkiem.

tylko, ze ta technologia nie nadaje sie na co bardziej dynamiczne
wyswietlanie ze wzgledu na dlugi czas przerysowywania ekranu. filmu na youtubie to bys nie obejrzal. <rs>

Data: 2009-07-29 10:16:15
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
[...]

Nie. To jest po prostu niewygodne. Swgo czasu miałem okazję ciut
pobawić się taką "klawiaturą" holograficzną. Wyświetla toto na stole
siatkę klaiwszy i można pisać. Tylko że to koszmarnie niewygoden.
Jednak klasyczna klawiatura ma jednka wydzielone klawisze w które
zdecydowanie łatwiej trafić. Ma wyczuwalny klik. Na płaskiej
powierzchni  nic z tego sie  nei wyczuwa. Pisałem na tym wolniej nizna
klawiaturze kciukowej do telefonu i poełniałem mase literówek.

Zdrówko

Data: 2009-07-29 11:07:19
Autor: rs
Crunchpad - już nie długo na rynku?
On Wed, 29 Jul 2009 10:16:15 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

[...]

to zalezy. mnie sie ta klawiatura tez nie podobala, chociaz doceniam
pomysl. nie podobaja mi sie rowniez klawiatury wirtualne w PDA-ach czy
iphonach itp. ale znam ludzi, ktorzy jak sie dowiedzieli, ze maja w
laptopach dotykowy ekran to dziubia wirualne klawiatury na zlozonym
ekranie. moze bedzie tak, ze kiedys sie trzeba przyzwyczaic, a nowe
klawiatury beda mniej sredniowieczne. <rs>

Crunchpad - już niedługo na rynku?