Cruzer 8 GB i zerowanie?

Data: 2014-02-01 09:42:00
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Cruzer 8 GB i zerowanie?
Witam.
Mam od jakiegoś czasu paluszek Cruzer 8 GB i za każdym razem po włożeniu go
do portu USB następuje montowanie napędu i uruchamianie "Launchpad"
Formatowałem już tego paluszka ale to nie zmieniło niczego. Jest jakiś
sposób na usunięcie totalnie wszystkiego nawet z jakiejś ukrytej partycji
na tym paluszku żeby mi się nic nie uruchamiało?
--
....:::WISKOLER:::...
Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia, ale Stirlitz je przechytrzył. Uciekł

Data: 2014-02-01 13:06:36
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Cruzer 8 GB i zerowanie?
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 1 Feb 2014 09:42:00 +0100  doszła do mnie wiadomość  <cvxzz2vxt3sv.mtse82rq52jq.dlg@40tude.net>  od " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>  :
[...]

U3tool i ewentualnie u3flash:
http://sourceforge.net/projects/u3-tool/?source=recommended
http://sourceforge.net/projects/u3flash/?source=recommended

Data: 2014-02-01 15:26:58
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Cruzer 8 GB i zerowanie?
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiov
Skiorvensen naskrobał(a):

U3tool i ewentualnie u3flash:
http://sourceforge.net/projects/u3-tool/?source=recommended
http://sourceforge.net/projects/u3flash/?source=recommended

Dzięki, U3_flash załatwił sprawnie wszystko.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół:

Data: 2014-02-02 04:38:39
Autor: Kamil
Cruzer 8 GB i zerowanie?
Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał:

> http://sourceforge.net/projects/u3-tool/?source=recommended
> http://sourceforge.net/projects/u3flash/?source=recommended

Dzięki, U3_flash załatwił sprawnie wszystko.

A teraz sprawdź czy nie nabyłeś trojana. Ta witryna stosuje wrednego
downloadera. Należy ją omijać z daleka.

Pzdr

Data: 2014-02-03 13:01:47
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Cruzer 8 GB i zerowanie?
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 2 Feb 2014 04:38:39 +0100  doszła do mnie wiadomość <52ef7902$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Kamil" <nospam@tlen.pl>  :
> [...]

Dzięki, U3_flash załatwił sprawnie wszystko.

A teraz sprawdź czy nie nabyłeś trojana. Ta witryna stosuje wrednego

Ja w tych linkach nie widzę downloadera, jedno to zip a drugie dosowy
exec, jak by był downloader, to bym podał linki bez niego.

Cruzer 8 GB i zerowanie?