[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orient ali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz 膮tkuj膮cych.

Data: 2014-08-27 21:38:14
Autor: ppontek
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orient ali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz 膮tkuj膮cych.
Cze艣膰!

W ostatnich dniach pokr臋cili艣my si臋 troch臋 po rumu艅skich Karpatach Wschodnich.

Na rozgrzewk臋 (zupe艂nie niepotrzebnie bo upa艂y by艂y nie do zniesienia), a raczej po drodze w g贸ry, przejechali艣my przez bardzo malownicze wzg贸rza w p贸艂nocnej cz臋艣ci R贸wniny Transylwa艅skiej (C芒mpia
Transilvaniei), kt贸ra r贸wnin膮 jest tylko z nazwy. Wzg贸rza - kiepskie (czytaj kamienne) drogi, strome podjazdy i upa艂y da艂y nam troch臋 w ko艣膰, ale zahartowa艂y nas przed czekaj膮cych na nas prawdziwymi g贸rami.

Potem by艂y ju偶 w zasadzie tylko g贸ry. Nie wiedzieli艣my jak nam p贸jdzie
w g贸rach, dlatego plan by艂 dynamiczny i zak艂ada艂 (jak si臋 okaza艂o
bardzo s艂usznie), 偶e apetyt b臋dzie r贸s艂 w miar臋 jedzenia.

Po kilku pomniejszych incydentach z terenem i prze艂臋czami, najpierw
podjechali艣my drog膮 na Prze艂臋cz Rotunda - da艂o si臋 no to ruszyli艣my
na najwy偶szy szczyt G贸r Suhard (Omul - 1.932m). Po Suhardach by艂y
Kelimeny (Mun葲ii C膬limani) - uda艂o si臋 zdoby膰 najwy偶szy szczyt
(Pietros 2.100) a p贸藕niej jeszcze wjecha膰 na 2.020m. Tym razem
trzymali艣my si臋 grzbietu i przepi臋knym trawersem przejechali艣my przez
malownicze poiany. Z Kelimen贸w ruszyli艣my w stron臋 G贸r Haszmasz
(Mun葲ii H膬葯ma葯) - przeje偶d偶aj膮c po drodze grzbietem g贸r Giurgeu
(Mun葲ii Giurgeu). Z ka偶dym dniem coraz 艣mielej sobie poczynali艣my z
g贸rami i wi臋ksz膮 cz臋艣膰 trasy pokonywali艣my po prostu grzbietami. Od
tej pory na prze艂臋cze nietypowo zamiast podje偶d偶a膰 - zje偶d偶ali艣my z
g贸ry i podje偶d偶ali艣my z nich pod g贸r臋. Najbardziej wymagaj膮cy by艂
przejazd przez G贸ry Haszmasz - po drodze sporo ska艂, wymagaj膮ce
艣cie偶ki, sporo przewy偶sze艅, itp. Kiedy zosta艂o jeszcze troch臋 czasu
poci膮gn臋li艣my jeszcze przez G贸ry Ciuc.

Kr贸lem podjazd贸w zosta艂 kr贸tki, ale stromy wjazd na prze艂臋cz 1.270 m
na lokalnej drodze z Gura Glodului do Bilbor. Polecam!

Dojazd z Polski kombinowany - troch臋 rowerem, troch臋 poci膮gami tak,
偶eby nie by艂o zbyt nudno i drogo. W drodze tam przez S艂owacj臋 i W臋gry,
w drodze powrotnej obowi膮zkowo przez Ukrain臋 i dalej przez S艂owacj臋.

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji:

https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/CuBicicletaPrinCarpatiiOrientali

https://picasaweb.google.com/112219045945291407894/CuBicicletaPrinCarpatiiOrientali

PABLO
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Zapraszam na stron臋 WWW Klubu Karpackiego: http://www.klub-karpacki.org

Data: 2014-08-28 10:04:10
Autor: Marek
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
u縴tkownik ppontek napisa:

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji

Rewelacja.
Rosn ch硂paki, rosn trudno禼i :).

--
Marek

Data: 2014-08-29 07:44:00
Autor: bans
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
Data: 2014-08-29 15:37:18
Autor: Titus Atomicus
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
In article <ltp521$rik$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2014-08-27 o 21:38, ppontek pisze:

> Zapraszam do obejrzenia fotorelacji:

> [...]

Pi阫nie :)

A ja ma te uwagi, co zwykle.
Fajna wycieczka, no i te dzieciaki... ale nad zdjeciami a zwlaszcza ich doborem kol. Pontek powinien popracowac.
W obecnej formie - nuda.
--
TA

Data: 2014-08-29 19:43:11
Autor: ppontek
W dniu 2014-08-29 15:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

A ja ma te uwagi, co zwykle.
Fajna wycieczka, no i te dzieciaki... ale nad zdjeciami a zwlaszcza ich
doborem kol. Pontek powinien popracowac.

No to i ja mam to samo wyja秐ienie co zwykle.

Po prostu celem tej galerii jest pokazanie wyjazdu (pod k眛em pr骲y nam體ienia kogo na wsp髄ne wyjazdy - na czym mi bardzo zale縴), a nie osi眊ni阠ie celu artystycznego (lub technicznego jak kto woli).

W obecnej formie - nuda.

Tym bardziej mi硂 mi, 縠 po秝i阠i砮 czas i rzuci砮 okiem.

PABLO

Data: 2014-08-29 22:33:12
Autor: Titus Atomicus
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
In article <ltqe41$t39$1@usenet.news.interia.pl>,
 ppontek <ppontek@interia.pl> wrote:

> [...]

Po prostu celem tej galerii jest pokazanie wyjazdu (pod k眛em pr骲y nam體ienia kogo na wsp髄ne wyjazdy - na czym mi bardzo zale縴), a nie osi眊ni阠ie celu artystycznego (lub technicznego jak kto woli).

Ale prezentujac 1/3 tych zdjec osiagnalbys podobny, a moze nawet lepszy efekt.

> W obecnej formie - nuda.

Tym bardziej mi硂 mi, 縠 po秝i阠i砮 czas i rzuci砮 okiem.

Coz za wysublimowana ironia...
A tak powaznie - wciaz rzucam i wciaz jak widzisz wciaz mam podobne zdanie.
--
TA

Data: 2014-09-01 10:05:36
Autor: Marek
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
W dniu pi眛ek, 29 sierpnia 2014 22:33:12 UTC+2 u縴tkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa:

A tak powaznie - wciaz rzucam i wciaz jak widzisz wciaz mam podobne

Trudno robi album pod Tw骿 gust. Tak produkcj - je秎i to nie komercha - robi si przede wszystkim dla siebie i po swojemu. I tak zawsze znajd si i entuzja禼i i krytycy.
Dla mnie ta "nuda" jest interesuj眂a i wcale nie nudna, bo opowiada o dwutygodniowej podr罂y, a nie serwuje niusa czy jaki koncentrat z najlepszych k眘k體. Bo to dobre raczej do autolansu na fuj zbuku.
Wa縩e, by album nie by niechlujny. Kiepski technicznie, bez selekcji formy i tre禼i. A przecie nie jest :). Nie przeszkadza mi te picasowe "poprawianie" fotek, je秎i nie przeszkadza autorowi. Cho sam - po pr骲ach wy潮czenia lub obej禼ia tego kiczowego dobrodziejstwa - podda砮m si i za硂縴砮m na fotki dodatkowe konto z plusem, do kt髍ego linkuj z "bazowej" galerii.     --
Marek

Data: 2014-09-02 04:39:18
Autor: Titus Atomicus
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
In article <7608f95c-02c2-4d6f-bba6-2ad00d34b333@googlegroups.com>,
 Marek <h.art@op.pl> wrote:

W dniu pi眛ek, 29 sierpnia 2014 22:33:12 UTC+2 u縴tkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa:

> A tak powaznie - wciaz rzucam i wciaz jak widzisz wciaz mam podobne Trudno robi album pod Tw骿 gust. Tak produkcj - je秎i to nie komercha - robi si przede wszystkim dla siebie i po swojemu. I tak zawsze znajd si i entuzja禼i i krytycy.
E tam, robi sie dla blizszych i dalszych znajomych.

Dla mnie ta "nuda" jest interesuj眂a i wcale nie nudna, bo opowiada o dwutygodniowej podr罂y, a nie serwuje niusa czy jaki koncentrat z najlepszych k眘k體.
I naprawde nie nudzi cie ogladanie kolejnych podobnych zdjec?

Bo to dobre raczej do autolansu na fuj zbuku.

Bez jaj. Musisz nie miec za grosz poczucia estetyki.
Ja nie mam duzych wymagan.
Na przyklad relacje kol. bansa ogladam z przyjemnoscia. Zwlaszcza ze widze ze chlopak sie rozwija i stara robic ciekawe zdjecia i poswiecic troche czasu na wybor.

Wa縩e, by album nie by niechlujny. Kiepski technicznie, bez selekcji formy i tre禼i. A przecie nie jest :).
Dla mnie - taki wlasnie jest. Wlasnie o te selekcje mam najwieksza pretensje do autora.
--
TA

Data: 2014-09-02 04:18:37
Autor: Slawomir Gorniak
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
W dniu wtorek, 2 wrze秐ia 2014 05:39:18 UTC+3 u縴tkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa:
> Wa锟絥e, by album nie by锟 niechlujny. Kiepski technicznie, bez selekcji formy i > tre锟絚i. A przecie锟 nie jest :). Dla mnie - taki wlasnie jest. Wlasnie o te selekcje mam najwieksza pretensje do autora.

To po co z uporem maniaka ogladasz? Masochizm? :)

Pablo, bardzo fajne zdjecia! Ich ogladanie to zawsze przyjemnosc.

pozdrowienia,
S.

Data: 2014-09-02 13:53:44
Autor: Titus Atomicus
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
In article <ac1e8adb-9461-4096-af4c-1c8949007738@googlegroups.com>,
 Slawomir Gorniak <slawomir.gorniak@gmail.com> wrote:

W dniu wtorek, 2 wrze秐ia 2014 05:39:18 UTC+3 u縴tkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa:

To po co z uporem maniaka ogladasz? Masochizm? :)

Zeby sobie wyrobic zdanie. A co, nie wolno?

Pablo, bardzo fajne zdjecia! Ich ogladanie to zawsze przyjemnosc.

Masochista.
--
TA

Data: 2014-09-02 09:30:37
Autor: Marek
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa艂:

E tam, robi sie dla blizszych i dalszych znajomych.

Nooo... je艣li tak, to trzeba si臋 stara膰 :). Ale idea nadal jest autorska. A "pokazuj臋 to, co uwa偶am za wa偶ne" to dobra idea.
Sam robi臋 albumy d艂u偶sze i obszerniej opisane, bo to jednak g艂贸wnie osobisty "dziennik podr贸偶y" i baza do wspominek.. To, co s膮dz膮 o tym ogl膮daj膮cy, ma wp艂yw na form臋 tylko wtedy, gdy dostrzegaj膮 i wskazuj膮 merytoryczne b艂臋dy, a nie wtedy, kiedy chc膮 mi kszta艂towa膰 styl. Rozumiem zatem stanowisko autora tytu艂owej relacji. Twoja krytyka ma tylko tyle sensu, 偶e daje Ci okazj臋 do wyklikania kolejnego posta. I p贸藕niejszych - po偶al si臋 Bo偶e - polemicznych.
Ko艅czymy w艂a艣nie fotorelacj臋 pasuj膮c膮 do pierwszej cz臋艣ci tytu艂u tego w膮tku, ciutk臋 tylko przesuni臋t膮 w czasie i przestrzeni. Ale wobec majestatu preclowego arbitra elegantiarum strach tu wrzuci膰 linka ;).

I naprawde nie nudzi cie ogladanie kolejnych podobnych zdjec?

Nie nudzi, je艣li s艂u偶y opowiedzeniu d艂ugiej historii.
Przecie偶 taka wycieczka to g艂贸wnie jazda w tym samym sk艂adzie, prawie tak膮 sam膮 drog膮, w podobnych do siebie g贸rach. A fotografuje si臋 j膮 tylko przy okazji realizacji g艂贸wnego celu, jakim jest turystyka. Gdyby si臋 przej膮膰 Twoj膮 krytyk膮, to trzeba by to zamkn膮膰 w czterech fotkach, lub przekszta艂ci膰 wycieczk臋 rowerow膮 w plener fotograficzny. A potem - zamiast zaj膮膰 si臋 dzie膰mi - kreowa膰 w sieci wypieszczone dzie艂o.
Ta relacja ma dla mnie dodatkow膮 warto艣膰. Ju偶 w tym roku mieli艣my by膰 w g贸rach Suhard i H膬葯ma葯, ale poci膮gn臋li艣my na zach贸d. Je艣li pozostaniemy przy kierunku rumu艅skim, to w relacji ogl膮dali艣my spory kawa艂ek naszej porzysz艂orocznej wycieczki.  Nudzi, je艣li nic nie wnosi do tematu.
Ogl膮da艂em kiedy艣 pierwsz膮 cz臋艣膰 relacji ze sp艂ywu Wis艂膮. By艂o w niej 999 zdj臋膰 (to limit w jednym albumie na Picasie). Wysz艂a jedna fotka na p贸艂 kilometra rzeki. Z trudem da艂em rad臋 dotrze膰 do Krakowa. Album by艂 nieopisany, a fotki r贸偶ne. Tak偶e nieostre, obr贸cone, bez czytelnego tematu lub niemal seri膮 pokazuj膮ce ten sam temat w takim samym uj臋ciu, fatalnie zakomponowane. To by艂 tylko zrzut z karty pami臋ci aparatu kiepskiego fotografa. Zaproszenie do obejrzenia tych zasob贸w mo偶na nazwa膰 nonszlancj膮, a przekaz - nudziarstwem. We wpisie na forum kajakowym by艂 jeszcze link do drugiej cz臋艣ci, ale to ju偶 raczej nie艣mieszny 偶art.
Bez jaj. Musisz nie miec za grosz poczucia estetyki.

Bez jaj. Wygl膮da na to, 偶e studia plastyczne to by艂a dla mnie strata czasu. Albo wyci膮gasz zbyt pochopne wnioski.
Ja nie mam duzych wymagan.

Na przyklad relacje kol. bansa ogladam z przyjemnoscia. Zwlaszcza ze widze ze chlopak sie rozwija

Masz wyg贸rowane wymagania. A kolega Bans je藕dzi na kr贸tkie wycieczki i tworzy kr贸tkie relacje. Kolega Bans mo偶e te偶 by膰 jednocze艣nie pasjonatem turystyki rowerowej i fotografii. A przecie偶 to nie jest kombinacja obowi膮zkowa.

> Wa膹偶藵ne, by album nie by膹偶藵 niechlujny. Kiepski technicznie, bez selekcji formy i tre膹偶藵ci. A przecie膹偶藵 nie jest :). Dla mnie - taki wlasnie jest. Wlasnie o te selekcje mam najwieksza pretensje do autora.

Gust - rzecz wzgl臋dna. Nie ma problemu, je艣li wyra偶asz swoje zdanie, czyli gustem si臋 dzielisz. Ale pouczanie i pretensje... to trzeba mie膰 tupet. Czy偶by Pawe艂 by艂 Ci co艣 winien, albo zrobi艂 Ci jak膮艣 krzywd臋 publikacj膮 swoich wspomnie艅 z wakacji?
Co innego, gdyby ten w膮tek pojawi艂 si臋 na pl.rec.foto.cyfrowa. Tam na dzie艅 dobry tutejsza duperela jest tematem numer jeden. A tamtejsi klikacze lubi膮 dzieli膰 w艂os na czworo. Klikasz tu i tam, wi臋c mo偶e tu jest pies pogrzebany?

Przy okazji... Ogl膮dam Twoje rzadkie fotorelacje, cho膰 wydaj膮 mi si臋 zbyt ekshibicjonistyczne i przegadane, a styl uprawianej turystyki - z mojego punktu widzenia - ma艂o interesuj膮cy. Ale nie wpad艂bym na to, by to publicznie krytykowa膰. To po prostu Twoja brocha i tyle.

--
Marek

Data: 2014-09-02 19:39:07
Autor: Titus Atomicus
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
In article <03464e0a-da7a-4bb9-a223-0890c405cbff@googlegroups.com>,
 Marek <h.art@op.pl> wrote:

Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa:
 > E tam, robi sie dla blizszych i dalszych znajomych.

Nooo... je秎i tak, to trzeba si stara :). Ale idea nadal jest autorska. A "pokazuj to, co uwa縜m za wa縩e" to dobra idea.
o, po wan wrunkiem ze sie jest artysta awangardowym.

Sam robi albumy d硊縮ze i obszerniej opisane, bo to jednak g丑wnie osobisty "dziennik podr罂y" i baza do wspominek. To, co s眃z o tym ogl眃aj眂y, ma wp硑w na form tylko wtedy, gdy dostrzegaj i wskazuj merytoryczne b酬dy, a nie wtedy, kiedy chc mi kszta硉owa styl.

Co to sa dla ciebie bledy merytoryczne?

Rozumiem zatem stanowisko autora tytu硂wej relacji. Twoja krytyka ma tylko tyle sensu, 縠 daje Ci okazj do wyklikania kolejnego posta. I p蠹niejszych - po縜l si Bo縠 - polemicznych.

Uwazasz ze nie mam prawa do wyrazania swojej opinii?

Ko馽zymy w砤秐ie fotorelacj pasuj眂 do pierwszej cz甓ci tytu硊 tego w眛ku, ciutk tylko przesuni阾 w czasie i przestrzeni. Ale wobec majestatu preclowego arbitra elegantiarum strach tu wrzuci linka ;).

Widze ze nie zrozumiales. Wrzucajac cokolwiek w przestrzen publiczna powinnismy sie liczyc z krytyka.
    > I naprawde nie nudzi cie ogladanie kolejnych podobnych zdjec?

Nie nudzi, je秎i s硊縴 opowiedzeniu d硊giej historii.
Przecie taka wycieczka to g丑wnie jazda w tym samym sk砤dzie, prawie tak sam drog, w podobnych do siebie g髍ach. A fotografuje si j tylko przy okazji realizacji g丑wnego celu, jakim jest turystyka. Gdyby si przej辨 Twoj krytyk, to trzeba by to zamkn辨 w czterech fotkach, lub przekszta砪i wycieczk rowerow w plener fotograficzny. A potem - zamiast zaj辨 si dzie鎚i - kreowa w sieci wypieszczone dzie硂.

Przesadzasz. Wystarczyloby dokonac bardziej uwaznej selekcji zdjec przed ich prezentacja.

Ta relacja ma dla mnie dodatkow warto舵. Ju w tym roku mieli秏y by w g髍ach Suhard i H?ma?, ale poci眊n阬i秏y na zach骴. Je秎i pozostaniemy przy kierunku rumu駍kim, to w relacji ogl眃ali秏y spory kawa砮k naszej porzysz硂rocznej wycieczki.  Nudzi, je秎i nic nie wnosi do tematu.

Spora ilosc zdjec z omawianego albumu nic nie wnosi do tematu.

Ogl眃a砮m kiedy pierwsz cz甓 relacji ze sp硑wu Wis潮. By硂 w niej 999 zdj赕 (to limit w jednym albumie na Picasie). Wysz砤 jedna fotka na p蟪 kilometra rzeki. Z trudem da砮m rad dotrze do Krakowa. Album by nieopisany, a fotki r罂ne. Tak縠 nieostre, obr骳one, bez czytelnego tematu lub niemal seri pokazuj眂e ten sam temat w takim samym uj阠iu, fatalnie zakomponowane. To by tylko zrzut z karty pami阠i aparatu kiepskiego fotografa. Zaproszenie do obejrzenia tych zasob體 mo縩a nazwa nonszlancj, a przekaz - nudziarstwem. We wpisie na forum kajakowym by jeszcze link do drugiej cz甓ci, ale to ju raczej nie秏ieszny 縜rt.        > Bez jaj. Musisz nie miec za grosz poczucia estetyki.

Bez jaj. Wygl眃a na to, 縠 studia plastyczne to by砤 dla mnie strata czasu.

Wyglada na to ze tak.

Albo wyci眊asz zbyt pochopne wnioski.  > Ja nie mam duzych wymagan.

Masz wyg髍owane wymagania. A kolega Bans je糳zi na kr髏kie wycieczki i tworzy kr髏kie relacje. Kolega Bans mo縠 te by jednocze秐ie pasjonatem turystyki rowerowej i fotografii. A przecie to nie jest kombinacja obowi眤kowa.

Oczywiscie ze nie.
Ale ja mam prawo do krytyki. A kol. Pontek ma prawo sie ta krytyka nie przejmowac.
Ciekawe, ile jeszcze osob podziela moja opinie nt tych albumow.
I ciekawe, czy gdyby byly sklonne podzielic sie tymi opiniami, to kol Pontek wzialby pod uwage glos opinii publicznej.

Gust - rzecz wzgl阣na. Nie ma problemu, je秎i wyra縜sz swoje zdanie, czyli gustem si dzielisz. Ale pouczanie i pretensje... to trzeba mie tupet.

A jak wg ciebie w inny sposob moza wyrazic negawtywna opinie. Sadze ze wyrzalazalen sie w sposob delikatny.

Czy縝y Pawe by Ci co winien, albo zrobi Ci jak倍 krzywd publikacj swoich wspomnie z wakacji?

Bardzo slaby zabieg erystyczny. :-(
Czy jestes w jakis sposob zwiazany z Pawlem, ze imie przyjazni czy znajomosci nie jestes w stanie ocenic jego albumow w sposob obiektywny?
Imho robisz krzywde sobie i jemu.

Co innego, gdyby ten w眛ek pojawi si na pl.rec.foto.cyfrowa. Tam na dzie dobry tutejsza duperela jest tematem numer jeden. A tamtejsi klikacze lubi dzieli w硂s na czworo. Klikasz tu i tam, wi阠 mo縠 tu jest pies pogrzebany?

Nie, sadze, ze to nie ma znaczenia.

Przy okazji... Ogl眃am Twoje rzadkie fotorelacje, cho wydaj mi si zbyt ekshibicjonistyczne i przegadane, a styl uprawianej turystyki - z mojego punktu widzenia - ma硂 interesuj眂y. Ale nie wpad砨ym na to, by to publicznie krytykowa. To po prostu Twoja brocha i tyle.

A krytykuj sobie. Byle merytorycznie. Nawiasem mowiac - wrzucam cos nowego przynajmniej raz w roku. Sadzisz, ze to za rzadko?
LOL
--
TA

Data: 2014-09-02 14:14:41
Autor: Marek
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa:

Co to sa dla ciebie bledy merytoryczne?

Nazywanie prze酬czy szczytem, rosiczki ros體k, Turbacza torbaczem itp.
Uwazasz ze nie mam prawa do wyrazania swojej opinii?

A gdzie to napisa砮m? Odwracasz kota ogonem.
Widze ze nie zrozumiales. Wrzucajac cokolwiek w przestrzen publiczna powinnismy sie liczyc z krytyka.

Widz, 縠 nie widzisz. Emotikony " ;) " na ko馽u zdania. Rozumienie te przychodzi Ci z trudem. I nie w tym przypadku. Na dodatek puentujesz komuna砮m.
Jak zlepimy album, to b阣zie link. Moja cz甓 jest ju gotowa.
Przesadzasz. Wystarczyloby dokonac bardziej uwaznej selekcji zdjec przed ich prezentacja.

A gdzie si zaczyna przesada? Album nie robi wra縠nia zestawionego przypadkowo i "jak leci". Nie jest te zbyt du縴 jak na dwa tygodnie przyg骴. Szymonowi nawet brakuje w nim opis體. A mi - fotek. To pi阫ne g髍y, a pogoda ich za bardzo nie maskowa砤 mg潮 i chmurami.

Spora ilosc zdjec z omawianego albumu nic nie wnosi do tematu.

To mo縠 podziel si z b潮dz眂ymi wiedz o tym kt髍e? I koniecznie to uzasadnij.
Bo na razie tylko rzucasz og髄nikami.

Wyglada na to ze tak.

I zn體 糽e patrzysz.

Ale ja mam prawo do krytyki. A kol. Pontek ma prawo sie ta krytyka nie przejmowac.

Masz wielkie serce. Przyznasz mi te takie prawo? Interesuje mnie to pierwsze. Obiecuj, 縠 nie wezm z Ciebie przyk砤du i nikomu kto my秎i inaczej nie zarzuc dewiacji seksuanej lub braku zmys硊 estetycznego.
Ciekawe, ile jeszcze osob podziela moja opinie nt tych albumow.

I ciekawe, czy gdyby byly sklonne podzielic sie tymi opiniami, to kol Pontek wzialby pod uwage glos opinii publicznej.

:D Co to ma by? Szukasz wsparcia? G硂s opinii przecie s硑cha. A milczenie opinii to tylko materia do fantazjowania.
A jak wg ciebie w inny sposob moza wyrazic negawtywna opinie. Sadze ze wyrzalazalen sie w sposob delikatny.

Masz czyba z硑 s眃 o delikatno禼i.
Po pierwsze, to grupa o g髍ach, wpis i album jest o g髍ach, u縴tkownicy chwal mo縧iwo禼i ch硂pak體 i odnosz si do turystycznego wymiaru tej relacji, a Ty pitolisz o wydumanym z硑m doborze fotek. NTG.
Po drugie, je秎i masz potrzeb krytyki, to daj sobie spok骿 z arbitralnym tonem. Nie jeste w jury konkursu na najlepsze podsumowanie wakacji. To Twoja prywatna opinia, wi阠 operuj zwrotami "wed硊g mnie" moim zdaniem" itp. Tym bardziej, 縠 "konstruktywnej krytyki" nikt od Ciebie nie oczekuje.
Po trzecie, trzymaj si tematu i dyskutuj merytorycznie. Nie s眃z, by kto, kto troch czyta precla, traktowa Twoj opini powa縩ie, ale usi硊jesz obra縜 ludzi maj眂ych inne zdanie.

Bardzo slaby zabieg erystyczny. :-(

Czy jestes w jakis sposob zwiazany z Pawlem, ze imie przyjazni czy znajomosci nie jestes w stanie ocenic jego albumow w sposob obiektywny?

Imho robisz krzywde sobie i jemu.

O, jest "IMHO". Robisz post阷y. Reszta tego wywodu to w砤秐ie prymitywna erystyka. Kawa砮k o robieniu krzywdy rzuca oponenta na kolana. Dlatego nie b阣 ci眊na tej ja硂wej wymiany zda, cho oczywi禼ie licz na wyb髍 zb阣nych fotek i jego uzasadnienie. Ale wielkiej nadziei nie mam, bo specjalizujesz si raczej w biciu piany. Nie znam Paw砤 osobi禼ie, lecz imponuje mi to, co robi z dzieciakami, a forma fotorelacji z imprez Klubiku Karpackiego mi odpowiada. Maj rozpoznawalny styl, a ka縟a jest swoistym wydarzeniem. Oceniam te albumy r體nie subiektywnie jak Ty. A na dodatek przyk砤dam zupe硁ie inn miar, bo "czuj klimat".
To zreszt multimedium - s硂wo i obraz. Obraz mo縠 by nawet tylko pretekstem do kolejnej porcji tekstu. Je秎i mia砨ym si czego czepia, to seryjnego powtarzania nazw. Ale to duperela, kt髍ej czepia si b阣 tylko poszukiwacze dziury w ca硑m.
Nie, sadze, ze to nie ma znaczenia.

Nie "sadzisz", a przesadzasz. Zacznij pisa na pl.rec.foto.cyfrowa o g髍ach i zapytaj, co tam o tym s眃z.
A krytykuj sobie. Byle merytorycznie. Nawiasem mowiac - wrzucam cos nowego przynajmniej raz w roku. Sadzisz, ze to za rzadko?

Rzecz w tym, 縠 nie mam takiej potrzeby. Czego i Tobie 縴cz.
Napisa砮m "rzadkich", nie "zbyt rzadkich". Jak dla mnie - jest w sam raz. Mo縠 by nawet rzadziej.

--
Marek

Data: 2014-09-03 01:48:36
Autor: TW Dziobak
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.

Oj tam , oj tam zaraz ci Titus powie , 縠 nie jeste partnerem do dyskusji.

Na szcz甓cie to zmienia faktu, 縠 Pablo a w zasadzie to ca硑 zestaw Pontk體 jest wielki  :)

pozdrawiam lekko wazelinuj眂   ;)

Pieszy

Data: 2014-09-03 06:14:03
Autor: Titus Atomicus
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
In article <01dd797b-ac8f-418b-88d8-007eb09c4f8b@googlegroups.com>,
 Marek <h.art@op.pl> wrote:

Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa:

> Uwazasz ze nie mam prawa do wyrazania swojej opinii?

A gdzie to napisa砮m? Odwracasz kota ogonem.

No, skoro atakujesz mnie za wyrazanie opinii, i to w tak niemerytoryczny sposob, to nalezy tak domniemywac. Wiec sam odwracasz kota ogonem.

Swoja droga zdanie ktore wyciales o tym swiadczy: 'Twoja krytyka ma tylko tyle sensu, 縠 daje Ci okazj do wyklikania kolejnego posta. I p蠹niejszych - po縜l si Bo縠 - polemicznych.' jest pozal sie Boze godne trolla.

cbdu

> [...]

Widz, 縠 nie widzisz. Emotikony " ;) " na ko馽u zdania. Rozumienie te przychodzi Ci z trudem. I nie w tym przypadku. Na dodatek puentujesz komuna砮m.
 Nie siedze w twojej glowie i nie wiem co niej siedzi.
Widze tylko ze dowcipkowanie przychodzi ci z trudem.

> Przesadzasz. Wystarczyloby dokonac bardziej uwaznej selekcji zdjec przed > ich prezentacja.

A gdzie si zaczyna przesada?

Przesada jest twoje zdanie, ktore znowu wyciales:
Cytuje:
Gdyby si przej辨 Twoj krytyk, to trzeba by to zamkn辨 w czterech fotkach, lub przekszta砪i wycieczk rowerow w plener fotograficzny. A potem - zamiast zaj辨 si dzie鎚i - kreowa w sieci wypieszczone dzie硂.
Te wlasnie opinie uwazam za przesade.

Jak widac to ty masz klopoty ze zrozumieniem.
Albo probujesz manipulowac.

[...]

A co maja wspolnego piekno gor z ich fotografiami oraz ich selekcja?
Naprawde nie potrafisz oddzielic tematu od realizacji?

> Spora ilosc zdjec z omawianego albumu nic nie wnosi do tematu.

To mo縠 podziel si z b潮dz眂ymi wiedz o tym kt髍e? I koniecznie to uzasadnij.
Bo na razie tylko rzucasz og髄nikami.

He, he. To przeciez ty masz plastyczne wyksztalcenie. Mam ci dawac korepetycje?

> Wyglada na to ze tak.

I zn體 糽e patrzysz.

Znowu wyciales zdanie do ktorego sie odnosilem.
To ja powtorze: 'wyglada na to, ze studia plastyczne to dla ciebie strata czasu'.
> [...]

Masz wielkie serce. Przyznasz mi te takie prawo? Interesuje mnie to pierwsze. Obiecuj, 縠 nie wezm z Ciebie przyk砤du i nikomu kto my秎i inaczej nie zarzuc dewiacji seksuanej lub braku zmys硊 estetycznego.

Ale mnie twoje fantazje seksualne naprawde nie interesuja.
Na dodatek piszesz calkiem od rzeczy.

> Ciekawe, ile jeszcze osob podziela moja opinie nt tych albumow.

:D Co to ma by? Szukasz wsparcia? G硂s opinii przecie s硑cha. A milczenie opinii to tylko materia do fantazjowania.

Pewnie niektorzy obawiaja sie trolli podobnych do ciebie.
Nie szukam wsparcia, jak glupio pytasz, tylko wyrazam wlasne zdanie. A ty nie mozesz przebolec ze zamachnalem sie na Twojego Bohatera.

> A jak wg ciebie w inny sposob moza wyrazic negawtywna opinie. Sadze ze > > wyrzalazalen sie w sposob delikatny.

Masz czyba z硑 s眃 o delikatno禼i.

Skadze. Ja napisalem tylko, ze kol. Pontek moglby sie bardziej przylozyc do zdjec przeprowadzic selekcje. A ty zachowujesz sie jakbym ci siostre zgwalcil.

Po pierwsze, to grupa o g髍ach, wpis i album jest o g髍ach, u縴tkownicy chwal mo縧iwo禼i ch硂pak體 i odnosz si do turystycznego wymiaru tej relacji, a Ty pitolisz o wydumanym z硑m doborze fotek. NTG.

Owszem. To jest TA grupa.
A ja nie pisalem nic na temat mozliwosci chlopakow etc tylko o sposobie przekazu.
Znaczy filmow gorskich czy prezentacji nie mozna oceniac pod katem ich poziomu, no chyba ze podczas festiwalu filmow gorskich? Chowasz swoje poczucie estetyki do kieszeni?
Zadziwiasz mnie.

[...]

Nie sadze zebym musial za kazdym razem podkreslac ze 'moim zdaniem'. To chyba oczywiste, ze wyrazam swoje zdanie a nie na przyklad twoje.
Rozumiem, ze na polski tez sie nie chodzilo. :-(
To teraz na studia plastyczne bez matury biora?

Po trzecie, trzymaj si tematu i dyskutuj merytorycznie.

A ty dyskutujesz merytorycznie?
LOL
Dla mnie to co reprezentujesz, to trolling w czystej postaci.

Nie s眃z, by kto, kto troch czyta precla, traktowa Twoj opini powa縩ie, ale usi硊jesz obra縜 ludzi maj眂ych inne zdanie.

Jak moge powaznie traktowac trolla ktory zawraca mi glowe na dodatek odwracajac kota ogonem?

>Bardzo slaby zabieg erystyczny. :-(

O, jest "IMHO". Robisz post阷y. Reszta tego wywodu to w砤秐ie prymitywna erystyka.

Mam calkiem inne zdanie.

[...]

Mozesz sobie liczyc.  Swoja droga moglbys sie zdecydowac. Raz piszesz ze liczysz a jednoczesnie dajesz do zrozumienia ze to cie nie interesuje.
To chyba da sie leczyc?

Nie znam Paw砤 osobi禼ie, lecz imponuje mi to, co robi z dzieciakami,

To czesciowo uzasadnia twoj calkowity brak krytycyzmu co do jego tworczosci.

[...]

A na dodatek jestes egzaltowany czego nie cierpie.

Je秎i mia砨ym si czego czepia, to seryjnego powtarzania nazw. Ale to duperela, kt髍ej czepia si b阣 tylko poszukiwacze dziury w ca硑m.    > Nie, sadze, ze to nie ma znaczenia.

Nie "sadzisz", a przesadzasz. Zacznij pisa na pl.rec.foto.cyfrowa o g髍ach i zapytaj, co tam o tym s眃z.

Raczysz zartowac.

> [...]

Napisa砮m "rzadkich", nie "zbyt rzadkich". Jak dla mnie - jest w sam raz. Mo縠 by nawet rzadziej.

Skoro tak cie to meczy to naprawde musisz tam zagladac?
Zwlaszcza ze merytorycznej krytyki (na ktora wielokrotnie sie powolujesz) z twojej strony jakos nie zrejestrowalem.

No nic, moj czas przeznaczony dla ciebie dobiegl konca.
Czuj sie zaszczycony.
A teraz plonk, bo, jak powiedzial klasyk, nie chce mi sie z toba gadac - przyjmij to dzielnie i badz laskaw nie zmieniac nicka.
Pa!
--
TA

Data: 2014-09-03 21:57:48
Autor: Jacek G.
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
W dniu 2014-09-02 19:39, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisa(a)::
Ciekawe, ile jeszcze osob podziela moja opinie nt tych albumow.
I ciekawe, czy gdyby byly sklonne podzielic sie tymi opiniami, to kol
Pontek wzialby pod uwage glos opinii publicznej.
Chcesz, masz. Generalnie te nie jestem zwolennikiem wrzucania w sie 500 zdj赕 z 1 weekendu, prosto z karty. Ale galerii Paw砤 nie zaliczam do takiej kategorii. Ju fakt, 縠 niemal ka縟e zdj阠ie jest podpisane 秝iadczy, 縠 jego umieszczenie w galerii by硂 przemy秎ane. Przejrza砮m jeszcze raz galeri i mo縠 o kilkana禼ie sztuk da硂by si j zmniejszy, ale czy to mia硂by jakie znaczenie?
Co do technicznej strony zdj赕, to reporta rz眃zi si nieco innymi prawami ni fotografia artystyczna, a zreszt jeste秏y w ko馽u amatorami, a nie zawodowcami. A zdj阠ia Paw砤 s co najmniej poprawne, a niekt髍e nawet bardzo ciekawe. Np. to:
https://picasaweb.google.com/klubik.karpacki/CuBicicletaPrinCarpatiiOrientali#6051620677335597954
i par innych.
Owszem jest troch "przedobrzonych" - by mo縠 przez Picas - o czym pisa砮m na pl.rec.rowery, ale - jak wspomnia砮m - to tylko relacja, a nie galeria sztuki.

--
Jacek G.

Data: 2014-09-03 22:46:06
Autor: ppontek
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
Ale si w眛ek rozwin背 :-)

Wszystkim szanownym krytykom bardzo dzi阫uj za zainteresowanie i uwag.

Dzi阫uj za dobre s硂wo! To bardzo mi砮.
PABLO

Data: 2014-09-04 00:57:54
Autor: Titus Atomicus
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
In article <540772bf$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Jacek G." <"jginter[wytnij]"@wp.pl> wrote:

> [...]
Chcesz, masz. Generalnie te nie jestem zwolennikiem wrzucania w sie 500 zdj赕 z 1 weekendu, prosto z karty. Ale galerii Paw砤 nie zaliczam do takiej kategorii.

A ja wlasnie czesciowo do tej kategorii je zaliczam (powtarzam po raz n-ty - moje glowne zarzuty to brak selekcji, powtarzajace sie zdjecia, za duze albumy).

Ju fakt, 縠 niemal ka縟e zdj阠ie jest podpisane 秝iadczy, 縠 jego umieszczenie w galerii by硂 przemy秎ane.

Nie, to nie jest zaden dowod.
A poza tym - bez jaj -  podpisy, typu 'widoczek', 'droga', 'arbuz' sie nie licza.
Przejrza砮m jeszcze raz galeri i mo縠 o kilkana禼ie sztuk da硂by si j zmniejszy, ale czy to mia硂by jakie znaczenie?

Owszem, lepiej by sie ogladalo. Ja bym _zostawil_ jedna trzecia. 100-150 zdjec w jednym albumie to max.

Co do technicznej strony zdj赕, to reporta rz眃zi si nieco innymi prawami ni fotografia artystyczna,

Litosci. Kto tu mowi o fotografii artystycznej?
Czy zdjecia kol. bansa to fotografia artystyczna?
A co do 'reportazu' to World Press Photo to wlasnie reportaz. I co z tego?

a zreszt jeste秏y w ko馽u amatorami, a nie zawodowcami.

I co z tego? Poza tym chyba nalezy wzorowac sie na lepszych? Ja sobie czasem ogladam zdjecia na plfoto etc i tam wlasnie glownie amatorzy sie produkuja.

[...]

Ja nie przecze, ze jest tam kilka zdjec ciekawych. Ale tez sporo ponizej normy, i te moznaby spkojnie wywalic. Poza tym - powtorki, powtorki, powtorki. Co wiecej, czasami po prostu trzeba podjac decyzje i wywalic niektore dobre zdjecia - bo jest ich po prostu za duzo. I wiem z doswiadczenia ze to sa trudne decyzje.
Wiesz, ile dobrego matrialu wywala sie przy produkcji filmow?

Owszem jest troch "przedobrzonych" - by mo縠 przez Picas - o czym pisa砮m na pl.rec.rowery,

Nie przypatrywalem sie jak te zdjecia byly wrzucane, ale na picasie (tej on-line) zupelnie nie mozna polegac przy czynnosci zmniejszaniu rozmiaru zdjec. Znaczy, trzeba je zmmniejszyc przed wrzuceniem.

ale - jak wspomnia砮m - to tylko relacja, a nie galeria sztuki.

Kazda relacja/prezentacja moze byc ciekawa albo nie. I to zalezy od autora.
Kol. Pontek twierdzi, ze on nic nie bedzie z tym robil, bo mu sie nie chce czy tez nie ma czasu. I ok. Choc szkoda. Bo potencjal jest.
Ale wiekszosc tych obronczych tekstow w tym watku jest zenujaca.
--
TA

Data: 2014-09-04 09:13:22
Autor: Olin
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
Dnia Thu, 04 Sep 2014 00:57:54 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa(a):

na picasie (tej on-line) zupelnie nie mozna polegac przy czynnosci zmniejszaniu rozmiaru zdjec. Znaczy, trzeba je zmmniejszyc przed wrzuceniem.

Zaciekawi砮 mnie, bo ja akurat zmniejszam programem Picasa do 1600 px przy
przesy砤niu.
Mniej wi阠ej rok temu co si porobi硂 i zauwa縴砮m, 縠 przy okazji zdj阠ia
trac na jako禼i. Eksperymentalnie doszed砮m, 縠 takie zjawisko nie
zachodzi, je秎i najpierw przes砤 zdj阠ia bez zmniejszania, a zaraz potem
wybra opcj pomniejszania. By mo縠 teraz ju nie trzeba tak si m阠zy, ale nie sprawdza砮m.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptom體 nadchodz眂ego za砤mania nerwowego jest przekonanie,
 縠 nasza praca jest szalenie wa縩a"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-09-04 17:17:27
Autor: Titus Atomicus
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
In article <1j2pmmkyc5ywe.67cmfqkszdln$.dlg@40tude.net>,
 Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

> [...]

wybra opcj pomniejszania. By mo縠 teraz ju nie trzeba tak si m阠zy, ale nie sprawdza砮m.

OK, odwoluje.
Nigdy nie uzywalem picasy (programu) do obrobki (to znaczy odpalilem, przetestowalem, ale w praktyce nie korzystalem).
Za to kiedys (jakos kolo 2006/2007) probowalem wrzucac do albumow jpgi prosto z aparatu. A takze obrabiac wstepnie w Photoshopie (Elements i CS2 chyba). W obu wypadkach, ile zdawalem sie na skalowanie przez picase (znaczy picasa uploader), wyniki byly mocno niezadawalajace wiec zarzucilem.
Zreszta, od dawna robie wszytsko przez LR, i z LR wypuszczam juz przyciete do wielkosci docelowej.
--
TA

Data: 2014-09-04 16:34:17
Autor: Tomasz S骿ka
[...]

To zabawne, ale "za moich czas體" by硂 wszem i wobec wiadome 縠 max co mo縠
znie舵 publika to jeden, dwa magazynki. W dodatku ze speechem - przewa縩ie
to co wi阠ej ni podpis pod fotk. Wi阠 te 100-150 to chyba i tak gruba
przesada. Ale mo縠 jest i tak 縠 je秎i dla ciebie taka jest subiektywna
granica przyzwoito禼i, to r體nie uprawnione jest 250 czy 500? Chyba 縠 s
jakie skodyfikowane rozmiary galerii, o czym nie wiem/wiemy...

Pzdr. Tomek

Data: 2014-09-04 17:07:56
Autor: Titus Atomicus
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
In article <1dhgfdhd1enut$.1398boe1ghiyg$.dlg@40tude.net>,
 Tomasz S骿ka <nobody@gmail.com> wrote:

> [...]

> To zabawne, ale "za moich czas體" by硂 wszem i wobec wiadome 縠 max co mo縠
znie舵 publika to jeden, dwa magazynki. W dodatku ze speechem - przewa縩ie
No, ale ze spiczem to trwa z godzine.
Ale to inna kategoria.

Wi阠 te 100-150 to chyba i tak gruba
przesada. Ale mo縠 jest i tak 縠 je秎i dla ciebie taka jest subiektywna
granica przyzwoito禼i, to r體nie uprawnione jest 250 czy 500?

Powiedz z reka na sercu. Jestes w stanie przebrnac przez 500 zdjec?

Chyba 縠 s
jakie skodyfikowane rozmiary galerii, o czym nie wiem/wiemy...

Ktos juz podal.
picasa - 999
--
TA

Data: 2014-09-04 17:50:42
Autor: Stefan
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.

U縴tkownik  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-E4A8CC.17075604092014@node2.news.atman.pl...

Ktos juz podal.
picasa - 999
--
TA
*********************

Data: 2014-09-05 10:35:02
Autor: Olin
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
Dnia Thu, 4 Sep 2014 17:50:42 +0200, Stefan napisa(a):

Wykorzysta砮m oko硂 3,5 tysi眂a zdj赕.

Poczu砮m, 縠 musz wyrazi swe wyrazy uznania. Osobi禼ie, trac
koncentracj, kiedy zbli縜m si do 200. fotki, nawet je秎i zdj阠ia s
wybitne, czego akurat o galeriach omawianych w niniejszym w眛ku nie da si
powiedzie.
Podobnie jak Tomek wyznaj pogl眃, 縠 ilo舵 nie przechodzi w jako舵, cho
W骴z Wielkiej Rewolucji Pa糳ziernikowej g硂si co innego.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"B骻 stworzy cz硂wieka, poniewa rozczarowa si ma硃.
Z dalszych eksperyment體 zrezygnowa."
Mark Twain

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-09-05 11:37:17
Autor: Stefan
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.

U縴tkownik "Olin"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:1wglzeg9gk3qx.1g19fymjx1xtd$.dlg@40tude.net...

[...]

***************************
d硊ba砮m to prawie p蟪 roku, masz racj, te mnie co si dzia硂 :)))
pozdr
Stefan

Data: 2014-09-05 12:50:49
Autor: Olin
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
Dnia Fri, 5 Sep 2014 11:37:17 +0200, Stefan napisa(a):

d硊ba砮m to prawie p蟪 roku, masz racj, te mnie co si dzia硂

Ju nawet nie wspominam o przygotowaniu takiego pokazu, ale samo ogl眃anie
zaczyna nu縴, je秎i trwa zbyt d硊go. Ja tam po 150.-160. zdj阠iu zaczynam
mimowolnie ziewa.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Potrzeba jednej iskry, by spali las, ale ca砮j paczki zapa砮k,
縠by rozpali grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2014-09-04 19:53:54
Autor: Tomasz S骿ka
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz tkuj眂ych.
Dnia Thu, 04 Sep 2014 17:07:56 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa(a):

[...]

Z r阫 na sercu (lew, jak mam stuka w klawisze jedn to wol praw) -
縜den problem. Zreszt - je秎i mog brn辨 przez setki swoich, to mog brn辨
i przez cudze? To ju b阣zie troch szowinizm, ale wystarczy 縠 b阣zie o
(fajnych) g髍ach.

Chyba 縠 s
jakie skodyfikowane rozmiary galerii, o czym nie wiem/wiemy...

Ktos juz podal.
picasa - 999

My秎a砮m o jakim kodeksie etycznym alboco, a nie o ograniczeniach
technicznych :)

Pzdr. Tomek

Data: 2014-09-02 13:37:49
Autor: Szymon
[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orientali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz眛kuj眂ych.
W dniu 2014-08-27 21:38, ppontek napisal(a):
Cze舵!

W ostatnich dniach pokr阠ili秏y si troch po rumu駍kich Karpatach
Wschodnich.

[...]

Mnie si podoba硂, nieraz nawet bardzo. Sensownie pokazana fotorelacja (no, mo縠 ciut wi阠ej opis體 mog硂 by by, ale i tak jest dobrze).
Z do秝iadczenia wiem, 縠 na rowerze nie zawsze chce si zatrzyma i co uchwyci. Ty co prawda mia砮 砤twiej, jako 縠 pierwszy jecha砮 / ostatni wyrusza砮, st眃 mi砮 dla oka dalekie zbli縠nia.

Nieco zazdroszcz i 縴cz zdrowia, bo wytrwa硂舵 macie we krwi!

Szymon R.

Klub G髍ski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bac體ka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

-- -
Ta wiadomo舵 e-mail jest wolna od wirus體 i z硂秎iwego oprogramowania, poniewa ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

[foto] "Cu Bicicleta Prin Carpatii Orient ali" ... czyli "bikepacking with kids" dla pocz 膮tkuj膮cych.