Cud - Jan Paweł II uratował samolot

Data: 2011-11-02 14:34:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud - Jan Paweł II uratował samolot
Relikwie Jana Pawła II były na pokładzie Boeinga 767 lecącego z USA do Polski, który wczoraj, w dniu Wszystkich Świętych lądował awaryjnie w Warszawie. Relikwie błogosławionego papieża miał przy sobie redemptorysta ojciec Piotr Rychło.

 - Całą podróż zawierzyłem Janowi Pawłowi II. Za jego wstawiennictwem modliłem się gdy pilot poinformował nas, że będzie lądował awaryjnie - opowiada duchowny. - Myślę, że ręka Jana Pawła II była z nami - podkreśla redemptorysta.
http://niezalezna.pl/18403-cud-jan-pawel-ii-uratowal-samolot

Czy nie lepiej wyposażyć każdy samolot w relikwie błogosławionego papieża, niż bezmyślnie wydawać pieniądze na szkolenie pilotów i tym podobne pierdoły?

Data: 2011-11-02 11:50:24
Autor: Antenka

==================================================>
Czy nie lepiej wyposażyć każdy samolot w relikwie błogosławionego papieża,
niż bezmyślnie wydawać pieniądze na szkolenie pilotów i tym podobne
pierdoły?

Bardzo mądry pomysł. Na fałszywych "cudaków" z POlszewickiej bandy nie
można zbytnio liczyć. Lepiej oddać polskie lotnictwo w "ręce"
prawdziwego cudotwórcy bł. J.P.II!

Antenka

Data: 2011-11-02 19:52:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1a7475f7-799a-41a6-98c0-770245258a5ec1g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

Nie pieprz trans. JP II nie był pilotem. Nie zajmował się też bombami barycznymi i rozpylaniem helu w brzozowym lesie. To wszystko powstało w waszych durnych łbach.

BomBel

Data: 2011-11-02 14:05:37
Autor: Antenka
Cud - Jan Paweł II uratował samolot
On 2 Lis, 19:52, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> >

Nie pieprz trans. <

Masz wonty he?  :-E

Antenka

Data: 2011-11-02 22:13:15
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 2 Lis, 19:52, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> >

Nie pieprz trans. <

Masz wonty he?  :-E

No ja mam, trans.

I też się 11 do W-wy wybieram.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-02 14:22:44
Autor: Antenka
On 2 Lis, 22:13, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> On 2 Lis, 19:52, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> >

> Masz wonty he?  :-E

No ja mam, trans.<

Twoja szkopska wataha zostanie wgnieciona moją osobistą szpileczką w
bruk  :-o)))

Antenka

Data: 2011-11-02 22:27:14
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

aaa... i koniecznie szalika "Wiary" nie zapomnij zabrać. Bo zimno.

Data: 2011-11-02 14:47:45
Autor: Neko
Cud - Jan Paweł II uratował samolot
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Czy nie lepiej wyposażyć każdy samolot w relikwie błogosławionego papieża, niż bezmyślnie wydawać pieniądze na szkolenie pilotów i tym podobne pierdoły?

:-)

Data: 2011-11-02 15:12:16
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

Czy nie lepiej wyposażyć każdy samolot w relikwie błogosławionego papieża, niż bezmyślnie wydawać pieniądze na szkolenie pilotów i tym podobne pierdoły?

Czy w samolocie lecącym do Smoleńska nie było krzyżyków, obrazków i
relikwii?

Data: 2011-11-02 15:50:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:q2pwzri6xppd$.aovevo1jfcdf$.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Jeśli się rozbił? Widocznie nie, albo było ich za mało lub były niewłaściwe, ewentualnie po gwarancji.

Data: 2011-11-02 16:02:00
Autor: WW
W dniu 2011-11-02 15:12, Grzegorz Z. pisze:
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Były, widocznie wierzących w nie zabrakło.

Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
   Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-11-02 22:56:43
Autor: wolim
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Może i były, ale nie takie... W tym 767 była ręka papieża. To nie byle jaka relikwia!

Data: 2011-11-02 21:43:25
Autor: MH
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

Gupiś cyco ??  Toś łotym niewiedzioł , ze totylko cudowna remka
JanaPawłaDrugiego łocaliła tego Bojęga-767 ??  Widziołześ , kiej łon piknie i
mientko psycupnoł na acfaltowym posie , imskry musiem spotdupy posypoły i
niezapoliłsiem ??  Hęę !!  I umis to syćko wyjośnić ??  Guwno , nieumis !!
Łopytaj siem łoto AMTEMKEM , łona  łokrutnie wiernom i wiezoncom jez..  Syćko
Ci wybeblo jakiesik siły ponadpsyrodzone za tym syćkim za pseproseniem stoły..

MH

--

Cud - Jan Paweł II uratował samolot