Cud - Jan Paweł II uratował samolot

Data: 2011-11-02 21:43:25
Autor: MH
Cud - Jan Paweł II uratował samolot
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Relikwie Jana Pawła II były na pokładzie Boeinga 767 lecącego z USA do Polski, który wczoraj, w dniu Wszystkich Świętych lądował awaryjnie w Warszawie. Relikwie błogosławionego papieża miał przy sobie redemptorysta ojciec Piotr Rychło.

 - Całą podróż zawierzyłem Janowi Pawłowi II. Za jego wstawiennictwem modliłem się gdy pilot poinformował nas, że będzie lądował awaryjnie - opowiada duchowny. - Myślę, że ręka Jana Pawła II była z nami - podkreśla redemptorysta.
http://niezalezna.pl/18403-cud-jan-pawel-ii-uratowal-samolot

Gupiś cyco ??  Toś łotym niewiedzioł , ze totylko cudowna remka
JanaPawłaDrugiego łocaliła tego Bojęga-767 ??  Widziołześ , kiej łon piknie i
mientko psycupnoł na acfaltowym posie , imskry musiem spotdupy posypoły i
niezapoliłsiem ??  Hęę !!  I umis to syćko wyjośnić ??  Guwno , nieumis !!
Łopytaj siem łoto AMTEMKEM , łona  łokrutnie wiernom i wiezoncom jez..  Syćko
Ci wybeblo jakiesik siły ponadpsyrodzone za tym syćkim za pseproseniem stoły..

MH

--

Cud - Jan Paweł II uratował samolot