Cud. Skradziony rower się odnalazł

Data: 2011-06-07 13:14:11
Autor: marekosz
Cud. Skradziony rower się odnalazł
Witam wszystkich.

Jestem Waszym cichym czytaczem.
W Lublinie skradziono mi marketowy rower spod bloku. Marketowy, ale jednak szkoda:(
I cudem po 3 tygodniach Policja (celowo z dużej litery) go odnalazła u złodzieja "przy okazji". Jakież było moje zdziwienie gdy zadzwonili że się znalazł (już się z nim powoli pożegnałem).
Nie był oznakowany (w myśli: kto ukradnie używany rower za 300 zł; a jednak ukradł), miałem tylko jakieś zdjęcia.
Chciałem Wam powiedzieć, że mimo wszystko warto zgłaszać kradzież roweru na policję. Cuda się zdarzają.

Szczęśliwy ponowny właściciel roweru:)
Pozdrawiam

Data: 2011-06-07 11:34:13
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 07 Jun 2011 13:14:11 +0200, marekosz napisał(a):

Chciałem Wam powiedzieć, że mimo wszystko warto
zgłaszać kradzież roweru na policję. Cuda się zdarzaj±.

No pewnie, że warto. Też kiedy¶ odzyskałem swój rower który ukradli mi z piwnicy. I też został znaleziony przy okazji. Tak wygl±dało z mojej strony bo może to była jaka¶ bardziej zakrojona sprawa.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-06-07 13:16:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-06-07 13:14, marekosz pisze:
Witam wszystkich.

Jestem Waszym cichym czytaczem.
W Lublinie skradziono mi marketowy rower spod bloku. Marketowy, ale
jednak szkoda:(

A stał tam tak luzem, czy jakoś "zabezpieczony"?

--
Liwiusz

Data: 2011-06-07 13:53:48
Autor: marekosz
Cud. Skradziony rower się odnalazł
"JakoĹ›" zabezpieczony.
Słaby rower, słabe zamknięcie.
Jednakże brak zamknięcia też nikogo nie upoważnia do "wzięcia sobie" cudzej własności. Mnie przynajmniej to przez myśl nie przechodzi

Data: 2011-06-07 14:03:09
Autor: Kapsel
Cud. Skradziony rower się odnalazł
Tue, 07 Jun 2011 13:53:48 +0200, marekosz napisał(a):

"Jako¶" zabezpieczony.
Słaby rower, słabe zamknięcie.
Jednakże brak zamknięcia też nikogo nie upoważnia do "wzięcia sobie" cudzej własno¶ci. Mnie przynajmniej to przez my¶l nie przechodzi

Często tutaj o to pada pytanie w celach czysto edukacyjnych.
Ludzie różnie zabezpieczaj± rowery, a i złodzieje na różne rowery się
łasz±, st±d informacja o tym jak zabezpieczyłe¶ swój jest cenna dla grupy
(pozwala ocenić, czy stosowane przez nas zabezpieczenia s± OK :)

--
Kapsel
  http://galeria.kapselek.net

Data: 2011-06-08 20:50:35
Autor: Titus Atomicus
Cud. Skradziony rower się odnalazł
In article <4dee1120$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>,
 marekosz <marekosz@poczta.onet.pl> wrote:

"Jako¶" zabezpieczony.
Słaby rower, słabe zamknięcie.

He, he.
Zgodnie z kretynska zasada, ze zapiecie rowerowe powinno kosztowac 1/10 wartosci roweru.
Ciekawe kto wymyslil i propaguje takie zasady?

TA

Data: 2011-06-07 13:43:11
Autor: Wojciech Waga
Cud. Skradziony rower się odnalazł
Mnie nie dalej jak 3 dni temu zatrzymała policja jak jechałem na
rowerze, spisali moje dane i... numer ramy. Tak, że zgłaszać na pewno
warto, raz na takie właśnie "przy okazji" a dwa żeby popsuć im
statystyki :). Bo jak nie wiadomo, ĹĽe jest Ĺşle to jest dobrze.

pozdrawiam
w.

Data: 2011-06-07 13:45:08
Autor: Paveu
Cud. Skradziony rower się odnalazł
W dniu 2011-06-07 13:43, Wojciech Waga:
[...]

Mnie tak potraktowali ponad miesiąc temu, tzn. spisali z ramy. NAwet mi się podobało.

P.

Data: 2011-06-07 13:46:56
Autor: Piotr P.
Wojciech Waga <adun_wywalto_@o2.pl> wrote:
[...]

Z ciekawości, jakie miasto?

Data: 2011-06-07 13:52:16
Autor: Wojciech Waga
Cud. Skradziony rower się odnalazł
W dniu 07.06.2011 13:46, Piotr P. pisze:
Z ciekawości, jakie miasto?

Wrocław pl.Staszica, mówili, że mają teraz "taką akcję". Byli bardzo mili.

pozdrawiam
w.

Data: 2011-06-07 20:09:15
Autor: Rafał Wawrzycki
Cud. Skradziony rower się odnalazł
Dnia 07 cze 2011 w li¶cie [news:isl3e2$ece$1z-news.wcss.wroc.pl]
Wojciech Waga [adun_wywalto_@o2.pl] napisał(a):
Wrocław pl.Staszica, mówili, że maj± teraz "tak± akcję". Byli
bardzo mili.

I bardzo dobrze. Podobn± akcję kiedy¶ w [wAw] mieli z komórkami. "Prosili" o wpisanie kodu do komórki, że się IMEI pokazał i sprawdzali pod bateri± czy to ten sam. Mogliby takie rzeczy czę¶ciej robić...

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadaj±c na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

Data: 2011-06-07 20:15:59
Autor: Fabian
W dniu 07.06.2011 20:09, Rafał Wawrzycki pisze:
[...]

Że co, sprawdzać numery IMEI przechodniów na ulicy? Prawdopodobieństwo
sukcesu IMHO niskie. Ja bym się nie obraził o regularne patrole-kontrole
na wszelkiego rodzaju giełdach i targowiskach.

Fabian.

Data: 2011-06-07 20:22:44
Autor: Rafał Wawrzycki
Cud. Skradziony rower się odnalazł
Dnia 07 cze 2011 w li¶cie [news:islpsv$100$2inews.gazeta.pl] Fabian
[fabian1234567890@gazeta.pl] napisał(a):
Że co, sprawdzać numery IMEI przechodniów na ulicy?
Prawdopodobieństwo sukcesu IMHO niskie. Ja bym się nie obraził o
regularne patrole-kontrole na wszelkiego rodzaju giełdach i
targowiskach.

Nie, to co mi i kilku znajomym swego czasu sprawdzali, to przy okazjach typu mandat było. Czyli przy okazji :)

Data: 2011-06-07 21:09:10
Autor: Kamikaze
[...]

A mnie dwa razy tak sprawdzili i to było "zatrzymanie" tylko w tym celu.

Data: 2011-06-08 06:36:49
Autor: Ryszard Mikke
Kamikaze <marcin_net@pocztaNOSPAM.fm> napisał(a):

> Nie, to co mi i kilku znajomym swego czasu sprawdzali, to przy okazjach
> typu mandat było. Czyli przy okazji

A mnie dwa razy tak sprawdzili i to było "zatrzymanie" tylko w tym celu.

Musialo zle Ci z geby patrzec :D

rmikke

Data: 2011-06-08 15:18:22
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Wed, 08 Jun 2011 06:36:49 +0000, Ryszard Mikke napisał(a):

Musialo zle Ci z geby patrzec :D
Cyklista, to wystarczy :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-06-08 20:35:37
Autor: Kamikaze
Cud. Skradziony rower się odnalazł

Musialo zle Ci z geby patrzec :D

Nie no, gębę mam raczej wyj¶ciow± ;)

Data: 2011-06-08 19:56:59
Autor: Publius
Cud. Skradziony rower się odnalazł
W dniu 2011-06-07 13:46, Piotr P. pisze:

Z ciekawości, jakie miasto?

Dwa, trzy tygodnie temu również zostaliśmy z kumplem zatrzymani w tej sprawie w Warszawie na Bielanach. Spisanie danych i numerków, sprawdzenie przez radio. Rzecz się działa po 2 nad ranem, więc pewnie dlatego na nas trafiło. Panowie bardzo uprzejmi, nie zabrali dużo czasu. Dobrze że są takie akcje.

Karol

Cud. Skradziony rower się odnalazł