Cud. Skradziony rower się odnalazł

Data: 2011-06-07 13:43:11
Autor: Wojciech Waga
Cud. Skradziony rower się odnalazł
Mnie nie dalej jak 3 dni temu zatrzymała policja jak jechałem na
rowerze, spisali moje dane i... numer ramy. Tak, że zgłaszać na pewno
warto, raz na takie właśnie "przy okazji" a dwa żeby popsuć im
statystyki :). Bo jak nie wiadomo, ĹĽe jest Ĺşle to jest dobrze.

pozdrawiam
w.

Data: 2011-06-07 13:45:08
Autor: Paveu
Cud. Skradziony rower się odnalazł
W dniu 2011-06-07 13:43, Wojciech Waga:
[...]

Mnie tak potraktowali ponad miesiąc temu, tzn. spisali z ramy. NAwet mi się podobało.

P.

Data: 2011-06-07 13:46:56
Autor: Piotr P.
Wojciech Waga <adun_wywalto_@o2.pl> wrote:
[...]

Z ciekawości, jakie miasto?

Data: 2011-06-07 13:52:16
Autor: Wojciech Waga
Cud. Skradziony rower się odnalazł
W dniu 07.06.2011 13:46, Piotr P. pisze:
Z ciekawości, jakie miasto?

Wrocław pl.Staszica, mówili, że mają teraz "taką akcję". Byli bardzo mili.

pozdrawiam
w.

Data: 2011-06-07 20:09:15
Autor: Rafał Wawrzycki
Cud. Skradziony rower się odnalazł
Dnia 07 cze 2011 w li¶cie [news:isl3e2$ece$1z-news.wcss.wroc.pl]
Wojciech Waga [adun_wywalto_@o2.pl] napisał(a):
Wrocław pl.Staszica, mówili, że maj± teraz "tak± akcję". Byli
bardzo mili.

I bardzo dobrze. Podobn± akcję kiedy¶ w [wAw] mieli z komórkami. "Prosili" o wpisanie kodu do komórki, że się IMEI pokazał i sprawdzali pod bateri± czy to ten sam. Mogliby takie rzeczy czę¶ciej robić...

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadaj±c na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

Data: 2011-06-07 20:15:59
Autor: Fabian
W dniu 07.06.2011 20:09, Rafał Wawrzycki pisze:
[...]

Że co, sprawdzać numery IMEI przechodniów na ulicy? Prawdopodobieństwo
sukcesu IMHO niskie. Ja bym się nie obraził o regularne patrole-kontrole
na wszelkiego rodzaju giełdach i targowiskach.

Fabian.

Data: 2011-06-07 20:22:44
Autor: Rafał Wawrzycki
Cud. Skradziony rower się odnalazł
Dnia 07 cze 2011 w li¶cie [news:islpsv$100$2inews.gazeta.pl] Fabian
[fabian1234567890@gazeta.pl] napisał(a):
Że co, sprawdzać numery IMEI przechodniów na ulicy?
Prawdopodobieństwo sukcesu IMHO niskie. Ja bym się nie obraził o
regularne patrole-kontrole na wszelkiego rodzaju giełdach i
targowiskach.

Nie, to co mi i kilku znajomym swego czasu sprawdzali, to przy okazjach typu mandat było. Czyli przy okazji :)

Data: 2011-06-07 21:09:10
Autor: Kamikaze
[...]

A mnie dwa razy tak sprawdzili i to było "zatrzymanie" tylko w tym celu.

Data: 2011-06-08 06:36:49
Autor: Ryszard Mikke
Kamikaze <marcin_net@pocztaNOSPAM.fm> napisał(a):

> Nie, to co mi i kilku znajomym swego czasu sprawdzali, to przy okazjach
> typu mandat było. Czyli przy okazji

A mnie dwa razy tak sprawdzili i to było "zatrzymanie" tylko w tym celu.

Musialo zle Ci z geby patrzec :D

rmikke

Data: 2011-06-08 15:18:22
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Wed, 08 Jun 2011 06:36:49 +0000, Ryszard Mikke napisał(a):

Musialo zle Ci z geby patrzec :D
Cyklista, to wystarczy :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-06-08 20:35:37
Autor: Kamikaze
Cud. Skradziony rower się odnalazł

Musialo zle Ci z geby patrzec :D

Nie no, gębę mam raczej wyj¶ciow± ;)

Data: 2011-06-08 19:56:59
Autor: Publius
Cud. Skradziony rower się odnalazł
W dniu 2011-06-07 13:46, Piotr P. pisze:

Z ciekawości, jakie miasto?

Dwa, trzy tygodnie temu również zostaliśmy z kumplem zatrzymani w tej sprawie w Warszawie na Bielanach. Spisanie danych i numerków, sprawdzenie przez radio. Rzecz się działa po 2 nad ranem, więc pewnie dlatego na nas trafiło. Panowie bardzo uprzejmi, nie zabrali dużo czasu. Dobrze że są takie akcje.

Karol

Cud. Skradziony rower się odnalazł