Cud Tuska

Data: 2009-03-14 12:32:22
Autor: flying.robak
Cud Tuska
Data: 2009-03-14 16:20:01
Autor: Antenka
Cud Tuska
Jedynym "cudem" Tuska jest to, że polski lud obserwując jego przemożny
brak kompetencji w każdej dziedzinie, chwycił za pióro i spłodził
setki, tysiące, a może miliony takich smutnych wierszyków.:((

Antenka

P.s. Gratuluje Babciu Antonino (78) i witam w "KLUBIE ATRAMENTOWYCH
POGROMCÓW  Tusku-Tusku" :DDD

Data: 2009-03-15 02:47:27
Autor: Andrzej Kokakolski
Cud Tuska
flying.robak <flying.robak@gazeta.pl> napisał(a):
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2,ID367777570,DA2009-03-
06,index.html

Biedna ta babcia. Dziewiaty krzyzyk prawie na karku a ona musi ciezko pracowac.

Na siebie, na dzieci, na brata...

;)

AK

Data: 2009-03-15 01:21:06
Autor: Antenka
Cud Tuska

Biedna ta babcia. Dziewiaty krzyzyk prawie na karku a ona musi ciezko
pracowac.

Na siebie, na dzieci, na brata...

;)

AK

A czy ma inny wybór? Bidulka, nawet na stare zamiast odpoczywać, musi
się codziennie denerwować, patrząc na wyczyny obecnej ekipy rządzącej
i pracować na chleb ze smalcem dla całej rodziny.... :(( chlip

Antenka :(

Data: 2009-03-16 11:40:33
Autor: ColgatesBilly
Cud Tuska

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:f426aad8-9ba3-4ebb-a137-61dc3e61a06ec36g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To nie tak jak myslisz.....

P-Kol

*Crisis, my ass!"

Data: 2009-03-15 11:58:01
Autor: boukun
Cud Tuska

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gphq7v$epi$1inews.gazeta.pl...
[...]

He, he, he, na mnie nie robi, na mnie robi moja żona.

boukun

Data: 2009-03-15 13:06:50
Autor: Andrzej Kokakolski
Cud Tuska

> [...]
>
> ;)
>
> AK

He, he, he, na mnie nie robi, na mnie robi moja żona.

Tez zaden powod do chwaly. Ale tez i nie calkiem prawda - jesli nie placi podatkow w Polsce to tym samym nie pracuje na polska budzetowke, z ktorej uslug Pan i panskie dzieci korzystaja.

AK

Data: 2009-03-15 14:56:04
Autor: boukun
Cud Tuska

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpiuha$pnm$1inews.gazeta.pl...

> [...]

samym nie pracuje na polska budzetowke, z ktorej uslug Pan i panskie dzieci

A to, to ja już nadpłaciłem w PRL-u na zaś. Normalnie to mi się za moją wysługę jeden zakład pracy należał, który poszedł do Żyda.

boukun

Data: 2009-03-15 16:35:28
Autor: Andrzej Kokakolski
Cud Tuska

> [...]

A to, to ja już nadpłaciłem w PRL-u na zaś. Normalnie to mi się za moją wysługę jeden zakład pracy należał, który poszedł do Żyda.

Prawie wszyscy pracujacy w PRL byli stanowczo za malo wynagradzani za swoja prace. W dodatku wielu pracowalo zmacznie dluzej od Pana. Pan ma 47 lat a wiec tak dlugo to sie Pan w PRL nie napracowal.
Jak Pan wyliczyl, ze nalezy sie Panu zaklad? I skad Pan wie, ze akurat ten, ktory sie Panu "nalezal", poszedl do Zyda?

Narzeka Pan na Zydow i komunistow a sam wcale Pan nie lepszy.
Przejawia Pan mentalnosc roszczeniowa i uwaza za naturalne i sprawiedliwe, ze inni na Pana pracuja kiedy Pan jest na permanentnych wczasach. Wstyd!

AK

Data: 2009-03-15 18:54:39
Autor: ColgatesBilly
Cud Tuska

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gpjaog$o1l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wolalbym sie w tym niewygodnym dla mnie temacie nie wypowiadac...
( acz, czuje pewna solidarnosc....   ;)

P-Kol

Data: 2009-03-15 21:42:26
Autor: boukun
Cud Tuska

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpjaog$o1l$1inews.gazeta.pl...

> [...]

ze inni na Pana pracuja kiedy Pan jest na permanentnych wczasach. Wstyd!

Ja bym wolał pracować, tak jak w PRLu, a nie siedzieć przed komputerem i pisać bazgroły. Ale dzisiaj takie czasy, że pracy dla mnie nie ma. Ja to se to tak wyliczyłem, że od 1989 roku, od Mazowieckiego jakieś kilkaset tysięcy zakładów pracy wiadome rządy między sobą rozdały, przechandlowały, a one były społeczną własnością, społeczną krwawicą. To jak już moi koledzy poumierali, reszta została wypędzona na banicję, to ja jestem w tych kilkusettysiącach, co to w pierwszej linii powinienem być odszkodowany, za zlikwidowany, ukradziony zakład pracy.

boukun

Data: 2009-03-15 13:14:55
Autor: ColgatesBilly
Cud Tuska

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gpin3j$r41$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Oj, to-to !

Nie dosyc ze w... mojej podobie, to jeszcze robi!
( Ty nie badz frajer, Ty sie rozwiedz i podziel majatek ;)
A propoz
Musze se jakas finke ... na posadzce przygruchac,
albo nawet... z wypasiona emerytura ;)

P-Kol

Data: 2009-03-15 12:17:23
Autor: Panslavista
Cud Tuska

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

( Ty nie badz frajer, Ty sie rozwiedz i podziel majatek ;)
A propoz
Musze se jakas finke ... na posadzce przygruchac,

Z majątkiem, lasem i łyżwami. Bo emeryturki same pójdą szczekać.

Data: 2009-03-15 12:18:43
Autor: Panslavista
Cud Tuska

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

Musze se jakas finke ...

Co ci z kozika, już tartak lepszy...

Data: 2009-03-15 13:28:09
Autor: ColgatesBilly
Cud Tuska

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gpione$rnr$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

Musze se jakas finke ...

Co ci z kozika, już tartak lepszy...

Nie wozi sie ...finek do lasu  ;)

Kol

Data: 2009-03-16 10:22:37
Autor: Panslavista
Cud Tuska

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message

> [...]

Finką to sobie można kołka ostrugać....

Data: 2009-03-16 11:35:06
Autor: ColgatesBilly
Cud Tuska

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gpl5sg$n6v$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Niemowlak jeszcze nie ma takiej swiadomosci jak Ty
wiec musi sie wyreczac rodzina ;)

Kol

Data: 2009-03-15 13:02:51
Autor: Andrzej Kokakolski
Cud Tuska
ColgatesBilly <Sir_kolgejts@op.pl> napisał(a):
Musze se jakas finke ... na posadzce przygruchac,

Lepsza najtwardsza posciel niz najbardziej miekka posadzka :)

AK

Data: 2009-03-16 11:17:52
Autor: ColgatesBilly
Cud Tuska

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gpiu9r$ok4$1inews.gazeta.pl...
ColgatesBilly <Sir_kolgejts@op.pl> napisał(a):

Musze se jakas finke ... na posadzce przygruchac,

Lepsza najtwardsza posciel niz najbardziej miekka posadzka :)

AK

Tradycjonalista i Misjonasz!

Oj, nie znasz zycia, nie znasz...

Kol

Data: 2009-03-15 22:21:01
Autor: boukun
Cud Tuska

Uzytkownik "flying.robak" <flying.robak@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:eaa28bce-a391-4389-9d4f-40e4df29a7ecj8g2000yql.googlegroups.com...
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2,ID367777570,DA2009-03-06,index.html

Mama ma 76 lat,a nie 78!
Jak ja ponad 17 lat na emigracji sie tulalem, to o mnie mama takich wierszy nie pisala...

boukun

Cud Tuska