Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)

Data: 2011-04-08 22:40:31
Autor: Lorn
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)

Niewiarygodne... ;-) Normalnie, szok cenowy...

Data: 2011-04-09 08:24:19
Autor: Tomaszek
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
W dniu 2011-04-08 22:40, Lorn pisze:

Niewiarygodne... ;-) Normalnie, szok cenowy...

Fajnie, nie? Jednego dnia po 7zł prawie, a teraz nagle po 3.90zł. Naturalnie to jest oczywiście wolny, całkowicie wolny rynek i nic, ale to nic tym nie steruje;)

Data: 2011-04-09 08:42:40
Autor: pluton
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
Fajnie, nie? Jednego dnia po 7zł prawie, a teraz nagle po 3.90zł.
Naturalnie to jest oczywiście wolny, całkowicie wolny rynek i nic, ale
to nic tym nie steruje;)

oprocz podazy i popytu.

Nullification

Data: 2011-04-09 09:14:45
Autor: Tomaszek
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
W dniu 2011-04-09 08:42, pluton pisze:
Fajnie, nie? Jednego dnia po 7zł prawie, a teraz nagle po 3.90zł.
Naturalnie to jest oczywiście wolny, całkowicie wolny rynek i nic, ale
to nic tym nie steruje;)

oprocz podazy i popytu.

W tak krótkim czasie - nie wierzę.

Data: 2011-04-09 09:31:32
Autor: news
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:inp113$qu7$3news.onet.pl...
[...]

Tomciu, to nie ma nic wspólnego z wiarą. Po prostu zbyt ciasny berecik nie pozwala ci myśleć. Zdejm berecik, wyłącz Radio MaRyja - przewietrz makówkę. No i może przestań klepać różańce. Może ci się deczko poprawi.

Data: 2011-04-09 09:40:45
Autor: Tomaszek
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
W dniu 2011-04-09 09:31, news pisze:
Tomciu, to nie ma nic wspólnego z wiarą. Po prostu zbyt ciasny berecik
nie pozwala ci myśleć. Zdejm berecik, wyłącz Radio MaRyja - przewietrz
makówkę. No i może przestań klepać różańce. Może ci się deczko poprawi.

Pudło ( ale doceniam, że próbowałeś ) jestem niewierzący.

Data: 2011-04-09 10:33:04
Autor: pluton
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
Pudło ( ale doceniam, że próbowałeś ) jestem niewierzący.

Nie wierzysz w Lecha Wielkiego, w dwójcy jedynego, brata Jarosława ?

Nullification

Data: 2011-04-09 11:06:04
Autor: Tomaszek
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
W dniu 2011-04-09 10:33, pluton pisze:
Pudło ( ale doceniam, że próbowałeś ) jestem niewierzący.

Nie wierzysz w Lecha Wielkiego, w dwójcy jedynego, brata Jarosława ?

Też nie, ale nie wylewam litrów pomyj na braci K. :)

Data: 2011-04-09 11:27:41
Autor: pluton
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
> Nie wierzysz w Lecha Wielkiego, w dwójcy jedynego, brata Jarosława ?

Też nie, ale nie wylewam litrów pomyj na braci K. :)

No tak. Lizanie rowa komus oblanemu pomyjami to juz by byla przesada.

Nullification

Data: 2011-04-09 11:45:57
Autor: Tomaszek
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
W dniu 2011-04-09 11:27, pluton pisze:
No tak. Lizanie rowa komus oblanemu pomyjami to juz by byla przesada.

Nie wiem, nie znam się na tych Twoich perwersjach. Pewnie każdemu wg. uważania, co kto lubi. Lubisz takie rzeczy, Twoja sprawa, ale moim zdaniem  nie ma się czym chwalić.

Data: 2011-04-09 13:11:55
Autor: pluton
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
> [...]

Nie wiem, nie znam się na tych Twoich perwersjach. Pewnie każdemu wg.
uważania, co kto lubi. Lubisz takie rzeczy, Twoja sprawa, ale moim

No nie badz taki skromny. Rowa kaczce lizesz jak malo kto z pisiorkow
na tej grupie.

Nullification

Data: 2011-04-09 13:34:38
Autor: Tomaszek
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
W dniu 2011-04-09 13:11, pluton pisze:
[...]

Mnie Twoje fantazje *naprawdę* nie interesują. Robi się off-topic.

Data: 2011-04-09 17:39:55
Autor: the_foe
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
W dniu 2011-04-09 11:06, Tomaszek pisze:
W dniu 2011-04-09 10:33, pluton pisze:
Pudło ( ale doceniam, że próbowałeś ) jestem niewierzący.

Nie wierzysz w Lecha Wielkiego, w dwójcy jedynego, brata Jarosława ?

Też nie, ale nie wylewam litrów pomyj na braci K. :)

no jakbys mogl, przeciez wspieraja Twoja wizje swiata socjalistycznego.

--
the_foe

Data: 2011-04-11 12:23:42
Autor: Tomaszek
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
W dniu 2011-04-09 17:39, the_foe pisze:
no jakbys mogl, przeciez wspieraja Twoja wizje swiata socjalistycznego.

Wolę "socjalizm" braci K. niż "demokrację" pana T.

Data: 2011-04-09 09:52:49
Autor: A. Filip
Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
Fajnie, nie? Jednego dnia po 7zł prawie, a teraz nagle po 3.90zł.
Naturalnie to jest oczywiście wolny, całkowicie wolny rynek i nic, ale
to nic tym nie steruje;)

oprocz podazy i popytu.

Azaliż bowiem w Polszcze TUska żadnej zmowy cenowej (ujawnionej) być nie może! :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Każdy człowiek tworzy samego siebie.

Cud Tuska... Cukier po 3.79 :)