Cud cudaczny

Data: 2013-01-18 18:18:11
Autor: pluton_
Cud cudaczny
Wedle wprawnych w liczeniu, panowie dominikanie zebrali już ze dwa i pół
kilo srebra, no i złota będzie z pół kilo.

Ambergolda jak nic zakladaja.

Nullification

Data: 2013-01-18 19:02:48
Autor: u2
Cud cudaczny
W dniu 2013-01-18 18:18, pluton_ pisze:
Ambergolda jak nic zakladaja.

-- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting
and Online Nullification

Znowu WSI i UB ?

Data: 2013-01-18 19:33:05
Autor: pluton_
Cud cudaczny
Znowu WSI i UB ?

i KK. Dokladnie.

Nullification

Data: 2013-01-18 19:38:07
Autor: u2
Cud cudaczny
W dniu 2013-01-18 19:33, pluton_ pisze:
Znowu WSI i UB ?
i KK. Dokladnie.

E niemozliwe, znowu Krzysztof Kwiatkowski :)

Data: 2013-01-18 19:54:37
Autor: jr
Cud cudaczny

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f98e4a$0$1313$65785112news.neostrada.pl...

| Znowu WSI i UB ?

Nieodlaczne siostry dwie: Kosciół i SB

Data: 2013-01-18 19:58:25
Autor: u2
Cud cudaczny
W dniu 2013-01-18 19:54, jr pisze:

| Znowu WSI i UB ?

Nieodlaczne siostry dwie: Kosciół i SB

E, nie sądzę, że w Amber G. zainwestował KRK. Oczywiście dla zmyłki Marcin P. zainwestował z renowację kościoła.

Co innego specsłużby rodem z PRL. One rzeczywiście prały "dirty money" w Amber G.

Data: 2013-01-18 21:31:31
Autor: jr
Cud cudaczny

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f99b52$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |

| E, nie sądzę, że w Amber G. zainwestował KRK. Oczywiście dla zmyłki
| Marcin P. zainwestował z renowację kościoła.

Wszyscy jestescie siebie warci - peerelczyki.

Data: 2013-01-18 21:32:04
Autor: jr
Cud cudaczny

Troubleshooting
| > |
| > |

Data: 2013-01-18 21:35:39
Autor: u2
Cud cudaczny
W dniu 2013-01-18 21:32, jr pisze:
Wszyscy jestescie siebie warci - peerelczyki.

Ale to ty stawiasz znak rownosci miedzy SB i KRK. Widac zes ubek :-)

Data: 2013-01-18 22:42:03
Autor: jr
Cud cudaczny

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f9b21d$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

| Ale to ty stawiasz znak rownosci miedzy SB i KRK.

 W ktorym miejscu?

 Widac zes ubek :-)

chcesz sie poprzezywac?..

Data: 2013-01-18 22:50:13
Autor: u2
Cud cudaczny
W dniu 2013-01-18 22:42, jr pisze:
chcesz sie poprzezywac?

Stawiasz znak rownosci miedzy KRK i SB. Dla mnie jestes zwyklym ubeckim wypierdkiem.

Data: 2013-01-19 08:06:13
Autor: pluton_
Cud cudaczny
Dla mnie jestes zwyklym ubeckim
wypierdkiem.

No, jak dla ciebie ubek to wypierdek, to w niezlych sluzbach
musiales byc. Co najmniej SS lub Gestapo.

Nullification

Cud cudaczny