Cud grudniowy

Data: 2012-08-27 11:16:21
Autor: zdumiony
Cud grudniowy
Rok 1981: po jednej stronie mamy partię, wojsko i milicję, po drugiej 10-milionową Solidarność. Jedną stronę popiera ZSRR a drugą USA. Mogła być wojna domowa jak nic.
A tymczasem 13 grudnia stał się cud, stan wojenny praktycznie bez ofiar.

Data: 2012-08-27 11:31:20
Autor: Trybun
Cud grudniowy
W dniu 2012-08-27 11:16, zdumiony pisze:
[...]

Oczywista sprawa. I tylko generałowi Jaruzelskiemu zawdzięczamy że do niej nie doszło.

Data: 2012-08-27 20:53:06
Autor: Trybun
Cud grudniowy
W dniu 2012-08-27 14:27, Gringo pisze:

[...]

Jaruzelskiemi i Geremkowi, że wprowadzili ten kurewski kapitalizm, napadając na Polaków.

Wręcz przeciwnie - to solidarni podburzeni przez określone czynniki imperialistów wypowiedzieli wojnę ładowi i porządkowi w PRLu. Jaruzelski jak mógł tak bronił dawnego porządku.

Data: 2012-08-27 20:56:32
Autor: Gringo
Cud grudniowy

"Trybun" <rg@yachoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k1gfmk$4lp$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jaruzelski bandzior załatwił prawdziwego patriotę i Polaka Gierka i tak się skończył w Polsce socjalizm. A ci solidarni zostali nasłani przez wiadome czynniki Kiszczaka. Dawny porządek Jaruzelski zburzył, odsuwając Gierka i napadając na polski naród. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-28 22:28:46
Autor: Trybun
Cud grudniowy

[...]

Ależ ty masz wypaczony obraz rzeczywistości tamtych lat! Ty po prostu nie możesz pogodzić się z tym że twoi idole wygrali, obalili pseudokomunę. A patriotę który przegrał ciągają po sądach.

Data: 2012-08-29 13:46:38
Autor: Trybun
Cud grudniowy
W dniu 2012-08-29 10:36, Gringo pisze:

Ależ ty masz wypaczony obraz rzeczywistości tamtych lat! Ty po prostu nie możesz pogodzić się z tym że twoi idole wygrali, obalili pseudokomunę. A patriotę który przegrał ciągają po sądach.

Nie talmudyzuj, Gierek to socjalizm, Jaruzelski to bandyta, które wykończył socjalizm przy pomocy SB i swoich agentów. Qrwa qrwie łba nie urwie, szopka dobra dla tępaków.

To ty ze swoją kompaniją spod znaku "S" go wykończyliście. Tyle ryków - "precz z komuną", no i słowo stało się ciałem - macie to czego chcieliście.

Data: 2012-08-27 15:34:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud grudniowy

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k1fdui$93p$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Właśnie! I dlatego mają Jaruzelskiemu za złe. A już okrągły stół - to była porażka. Jak to możliwe, żeby bezkrwawo przejąć władzę? Przecież im więcej ofiar, im więcej niepotrzebnych śmierci, tym lepiej.
Powstanie Wielkopolskie godne pogardy, bo wygrane.
Powstanie Warszawskie - tutaj pienia zachwytu nie mają granic. Tyle bezsensownych śmierci i uzysk zerowy. To jest to!

Data: 2012-08-27 06:39:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
Cud grudniowy
On 27 Sie, 09:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:k1fdui$93p$1usenet.news.interia.pl...

> Rok 1981: po jednej stronie mamy partiê, wojsko i milicjê, po drugiej
> 10-milionow± Solidarno¶æ. Jedn± stronê popiera ZSRR a drug± USA. Mog³a byæ
> wojna domowa jak nic.
> A tymczasem 13 grudnia sta³ siê cud, stan wojenny praktycznie bez ofiar.

W³a¶nie! I dlatego maj± Jaruzelskiemu za z³e. A ju¿ okr±g³y stó³ - to by³a

w zadnym panstwie bloku sowieckiego, nie bylo ofiar, poza gensekami:)

Tylko w Polsce gensekom udalo sie durniow zrobic w bambuko i nadal
uwazaja sowieckiego patriote za bohatera>

Data: 2012-08-27 22:25:15
Autor: matusm
Cud grudniowy

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Cud grudniowy