Cud odwo³any. Warzywko pozosta³o warzywkiem.

Data: 2010-02-21 02:11:22
Autor: Grzegorz Z.
Cud odwo³any. Warzywko pozosta³o warzywkiem.
Nie chce mi siê grzebaæ w archiwum, ale móg³bym teraz ³adnie poprosiæ parê
osób o "odszczekanie".

=========================

Lekarze my¶leli, ¿e wybudzony ze ¶pi±czki pisze. Teraz siê z tego wycofuj±.

46-letni mê¿czyzna, który po spêdzeniu 23 lat w ¶pi±czce mia³ zacz±æ siê
komunikowaæ za pomoc± komputera, zdaniem lekarzy wcale tego nie robi³.
Teraz podwa¿aj± oni metodê, która mia³a byæ rewolucj± w nawi±zywaniu
kontaktów z osobami przebywaj±cymi w ¶pi±czce - pisze BBC. Pod koniec listopada ub.r. Rom Houbens mia³ nawi±zaæ kontakt z otoczeniem i
przekazaæ, ¿e przez ten czas by³ ¶wiadomy otaczaj±cej go rzeczywisto¶ci.
Belg mia³ dawaæ znaki za pomoc± palca, który dawa³ impulsy prowadz±cej go
rêce lekarza. W ten sposób wskazywa³ odpowiednie znaki na klawiaturze
komputera.

Teraz ten sam lekarz, który og³osi³ ¶wiatu rewelacjê, podwa¿y³ skuteczno¶æ
metody. Dr Steven Laureys powiedzia³ BBC, ¿e po przeprowadzeniu dok³adnych
badañ tej metody u wielu pacjentów trzeba przyznaæ, ¿e jest ona fa³szywa i
mo¿e wprowadziæ w powa¿ny b³±d. - Nawet je¶li wiemy, ¿e pacjent by³ przez
ten ca³y czas przytomny, to nic nie wiemy, w jakim stopniu cierpi i co w
ogóle odczuwa - powiedzia³ lekarz.

Matka Houbensa, który w 1983 r. uczestniczy³ w wypadku samochodowym, po
którym lekarze uznali, ¿e zapad³ w ¶pi±czkê, twierdzi³a, ¿e syn za pomoc±
swojego palca na klawiaturze i jej rêki, pisa³ jej, ¿e przez 23 lata by³
przytomny. Houbens mia³ opowiadaæ te¿ o ciê¿kich prze¿yciach i mówiæ, ¿e
najtrudniejsze by³y chwile kiedy cierpia³, a nikt nie by³ w stanie go
us³yszeæ. Okaza³o siê, ¿e to raczej rêka prowadzi³a palec, a nie odwrotnie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,98993,7584313,Lekarze_mysleli__ze_wybudzony_ze_spiaczki_pisze__Teraz.html

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-02-20 17:21:47
Autor: Mariusz Merta
znaczy siê co ? do gazu ? auchswitz reaktywacja ?
w ka¿dym razie bêdê popiera³ pana kandydaturê na czynownika
mi³osierdzia wg politycznej poprawno¶ci za pomoca sprawdzonych metod
takich jak cyklon b
fenol, benzyna...albo strza³ w ty³ g³owy...pewnie ¿al wielki ¿e
cz³owieka nie mo¿na pos³aæ na sybir
do roboty...
ale widzê, ¿e towarzysz dyszy ochot± i¶æ w ¶lady wasilija b³ochina
gdyby pan udawa³ to http://pl.wikipedia.org/wiki/Wasilij_B%C5%82ochin
poza tym gdzie pan widzi tu cud, bo ja widzê tylko nierzetelno¶æ
lekarza,
widaæ ¿e nauka schodzi na psy co szczególnie jest widoczne z tzw.
globciem
i CO2...

Mariusz Merta

Data: 2010-02-21 07:04:12
Autor: Alex
znaczy siê co ? do gazu ? auchswitz reaktywacja ?
Wytlumaczenie jest prostsze.
Lekarz dostal prikaz przez odpowiednie naciski wywierane przez bankrutujace fundusze ubezpieczeniowe i bankrutujace zyrujace im rzady, no i zmienil zdanie.
W koncu jakie mial wyjscie: na bruk z wilczym biletem albo jakas marchewka.
I tak trzeba to tlumaczyc.

Alex

Data: 2010-02-21 04:07:55
Autor: Mariusz Merta
a wie pan, tu siê mogê zgodziæ
On 21 Feb, 06:04, "Alex" <pa...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

i w koñcu sumienie mog³o go ruszyæ...
albo inny wariant, go¶æ siê wybudza ale nie ca³kiem, koszty leczenia
rosn±, wiêc ten tego...nie wybudza siê
no i...rodzina decyduje...zabiæ, za sowit± premiê zreszt±...
ja tak± opiekê medyczna to mam gdzie¶...

Data: 2010-02-21 10:22:47
Autor: Grzegorz Z.
Cud odwo³any. Warzywko pozosta³o warzywkiem.
Dnia Sat, 20 Feb 2010 17:21:47 -0800 (PST), Mariusz Merta napisa³(a):

A co was to obchodzi Merta? Niech rodzina zdecyduje.

I nie zadawajcie pytañ z tez±, to nie komisja.

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-02-21 04:07:36
Autor: Mariusz Merta
je¿eli jest pan zamo¿ny...

A co was to obchodzi Merta? Niech rodzina zdecyduje.
gwoli ¶cis³o¶ci móg³bym zadaæ wam towariszczi to samo pytanie
np. rodzina zadecyduje podtrzymywaæ ¿ycie...tyle, ¿e ca³a masa
grandziarzy
dziennikarskich i dzia³aczy spod sztandaru w/w b³ochina nie odpu¶ci

I nie zadawajcie pytañ z tez±, to nie komisja.

i vice versa...poza tym proszê czytaæ ze zrozumieniem...
jak tam szkolenie w u¿yciu strzykawki z benzyn± i fenolem ?
czy czuje pan ten dreszcz emocji kiedy min finansów wynagrodzi
pana sowicie za wydatn± pomoc w obciêciu wydatków bud¿etowych ?
a pan sobie bêdzie móg³ t³umaczyæ, ¿e zabija³ pan warzywa a nie np.
takie insekty spo³eczne jak ¯ydzi... :-)

a propos, pañskiego wpisu...
w niedzielê w ko¶ciele dzwony bij± na Chwa³ê Bo¿±
a nie z powodu zakupów
a swoj± drog± czemu siê pan nie czepisz ¯ydów którzy zakupów nie robi±
w sobotê (woln± ?)
ma³o tego w Izraelu s± ca³e systemy zasilania tudzie¿ informatyczne
prze³±czane na hmmm
tryb szabasowy, ¿e tak powiem...

czy¿by starsi i m±dzrzejsi panu zakazali czepiaæ siê ¯ydów ?
Mariusz Merta

Data: 2010-02-21 13:09:40
Autor: Grzegorz Z.
Cud odwo³any. Warzywko pozosta³o warzywkiem.
Dnia Sun, 21 Feb 2010 04:07:36 -0800 (PST), Mariusz Merta napisa³(a):

A co was to obchodzi Merta? Niech rodzina zdecyduje.
gwoli ¶cis³o¶ci móg³bym zadaæ wam towariszczi to samo pytanie
np. rodzina zadecyduje podtrzymywaæ ¿ycie...

Zostawmy im decyzjê. No chyba ¿e wy Merta uwa¿acie ¿e jeste¶cie od rodziny
lepiej predestynowani do podjêcia tej decyzji.

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-02-21 11:45:15
Autor: Mariusz Merta
On 21 Feb, 12:09, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Zostawmy im decyzjê. No chyba ¿e wy Merta uwa¿acie ¿e jeste¶cie od rodziny
lepiej predestynowani do podjêcia tej decyzji.
towarzyszu, w astrii by³ taki go¶ciu co to córce robi³ dzieci i
maltretowa³
j±...czemu zak³ócono spokój tej rodzinie...trzeba zostawiæ im decyzjê
a tu policja, s±dy i do wiêzienia...
co¶ za ³atwo wami idzie decydowanie o ludzkim ¿yciu...
jak zabiæ to szybko i ³atwo jak odebraæ dziecko to jeszcze szybciej i
³atwiej

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/02/20/ratujmy-dzieci-4/

nie zamierzam z panem wiêcej dyskutowaæ
bo to niema sensu, za to ¿yczê panu stanu warzywnego
i dobrego s³uchu kiedy rodzinka wyda na pana wyrok...

Mariusz Merta

Data: 2010-02-22 14:31:26
Autor: Grzegorz Z.
Cud odwo³any. Warzywko pozosta³o warzywkiem.
Dnia Sun, 21 Feb 2010 11:45:15 -0800 (PST), Mariusz Merta napisa³(a):

[...]

Pewnie nie w smak by³o peda³om ¿e jest rodzina - a oni nie mog±.

co¶ za ³atwo wami idzie decydowanie o ludzkim ¿yciu..

A dlaczego tylko nam ma nie byæ wolno, a wam ju¿ tak?

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-02-21 16:36:29
Autor: cyc
Cud odwo³any. Warzywko pozosta³o warzywkiem.

U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:t0lplbzzqep4.xaz80n4qttc5.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 21 Feb 2010 04:07:36 -0800 (PST), Mariusz Merta napisa³(a):

Po co odpisujesz glabowi , ktory lekcewazy zasady ? .
Tak dlugo jak dlugo notorycznie bedzie zmienial tytuly cudzych watkow nie pownien miec tu adwersazy do dyskusji !.
Nawet mkarwan zachowuje sie poprawniej , choc spamer z niego jak malo ktory ..

cyc

Data: 2010-02-21 11:39:52
Autor: Mariusz Merta
yntelygent da³ g³os...
a propos...czy pan tez szkoli siê w dziedzinie u¿ycia cyklonu b
tudzie¿ zastrzyków
z fenolem albo benzynk±...
Mariusz Merta

Data: 2010-02-21 16:22:29
Autor: cyc
Cud odwo³any. Warzywko pozosta³o warzywkiem.
Myslalem , ze ten w Sokolce !!

cyc

Data: 2010-02-21 18:51:21
Autor: sofu
Cud odwo³any. Warzywko pozosta³o warzywkiem.

U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Myslalem , ze ten w Sokolce !!

cyc

Nie, no tamten to juz cud na ca³ego ¿yje w³asnym ¿yciem.

sofu

Cud odwo³any. Warzywko pozosta³o warzywkiem.