Cud purymowy

Data: 2010-03-20 16:15:20
Autor: boukun
Cud purymowy
Mam już 48 lat i będąc ostatnio u swojej 79 letniej mamy dowiaduję się oficjalnie od niej, że jej ojciec, a mój dziadek Michał Romaniuk miał ojca Ukraińca i matkę Polkę z domu Jaśkiewicz. Co prawda wziął ślub w kościele w Krakowie, był ochrzczony w wierze katolickiej i pozostałcałe życie Polakiem i także po wojnie zamieszkał już rozstając się nawet z babcią w Wałbrzychu, gdzie zmarł. Całe życie byłem przeświadczony, że pochodzę tylko z rodziców i przodków Polaków, a tu taki nagle rewelacyjny wyskok mojej matki... Pytając się jej, dlaczego to całe życie przede mną ukrywała i nigdy wcześniej nie uświadamiała nas stanowczo z tymi faktami, twierdziła, że nie uważała tego za istotne i że nie ma się czym chwalić.. Byłem i jestem nadal przeświadczony, że urodzony i wychowany wyłącznie jako Polak, z polskich rodziców, jestem wyłącznie Polakiem. Nie zmienia to jednak faktu, iż w moich żyłach płynie po części również ukraińska krew. Będę wobec tego musiał zrewidować swoje oświadczenie tożsamości narodowej ze swojego
Projektu ustawy o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne
http://boukun-pl.blogspot.com/2007/01/projekt-ustawy-o-ujawnieniu-pochodzenia.html
Ja Jarosław Niedźwiecki
(imię i nazwisko, nazwisko rodowe, inne imiona i nazwiska używane od urodzenia)
urodzony 23.07.1961 r., Jelenia Góra
(data i miejsce urodzenia)
(...)
2. świadom/świadoma odpowiedzialności za złożenie niezgodnego z prawdą oświadczenia, po zapoznaniu się z treścią definicji tożsamości narodowej, w brzmieniu artykułu 3 ustawy z dnia ... o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne (Dz. U. Nr .., poz. ...) oświadczam, że nie jestem narodowości tylko polskiej w rozumieniu artykułu 3 powołanej ustawy, albowiem mam pochodzenie narodowościowe.........., lub moi przodkowie mieli pochodzenie narodowościowe.......... . także ukraińskie...

Powyższe okoliczności nie zmieniają jednak faktu, iż czuję się i pozostanę wyłącznie Polakiem i tylko z polskością będę utożsamiał swoją przynależność narodową...

Jestem ciekaw, ilu ludziw Polsce musi być często zaskoczonych, odkrywając po wielu latach, swoje korzenie narodowościowe...
Ale, żeby choć te osoby publiczne mieli odwagę się do tego przyznać...

boukun

Data: 2010-03-20 16:21:47
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 16:15, boukun pisze:
a mój dziadek Michał Romaniuk miał ojca Ukraińca

Czyli żaden z ciebie Polak :)

Data: 2010-03-20 16:22:05
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2ps4$3i5$2nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-20 16:15, boukun pisze:
a mój dziadek Michał Romaniuk miał ojca Ukraińca

Czyli żaden z ciebie Polak :)

A to niby czemu?

boukun

Data: 2010-03-20 16:37:00
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 16:22, boukun pisze:

a mój dziadek Michał Romaniuk miał ojca Ukraińca

Czyli żaden z ciebie Polak :)

A to niby czemu?

Boukun, ty Romaniuk, czyli swojak, kogo najbardziej nienawidzą jankescy
rezuni :)

Data: 2010-03-20 17:05:34
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2q7q$dhn$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja jestem w pierwszej linii Niedźwiecki... i takim już pozostanę do śmierci...

boukun

Data: 2010-03-20 17:12:38
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 17:05, boukun pisze:
Boukun, ty Romaniuk, czyli swojak, kogo najbardziej nienawidzą jankescy
rezuni :)

Ja jestem w pierwszej linii Niedźwiecki... i takim już pozostanę do
śmierci...

Tak, ale w drugiej linii jesteś Romaniuk, a w trzeciej linii, sądząc po
twoim wyglądzie, jesteś Mosiek :]

Data: 2010-03-20 17:15:24
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2srg$4t4$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Po owocach ich poznajemy. Sądząc po wstawianiu się za syjonistami Kaczyńskimi, jesteś sam Mosiek, no i działasz jak prymitywny Mosiek...
Anonimy żadnej mocy przekazu nie mają...

boukun

Data: 2010-03-20 09:31:05
Autor: Mariusz Merta
Cud purymowy

Po owocach ich poznajemy. Sądząc po wstawianiu się za syjonistami Kaczyńskimi,
jesteś sam Mosiek, no i działasz jak prymitywny Mosiek...
Anonimy żadnej mocy przekazu nie mają...

no widzisz pan, Żyd Jezus nie śpi i czuwa nad panem...
jakby nie patrzeć ten owocowy tekst jest Jego autorstwa...
od kiedy to pan wzorujesz się na Żydach ?? :-D

Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 17:36:45
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:39780aa9-b387-46d1-b0f4-96684b5c2f3ak17g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

A teraz mnie kurwa Jezus oskarży o plagiat...

boukun

Data: 2010-03-21 13:55:26
Autor: Mariusz Merta
Cud purymowy

A teraz mnie kurwa Jezus oskarży o plagiat...
on nie jest małostkowy i drobiazgowy...
z pewnością nie wytoczy ci procesu o prawa autorskie

Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 17:23:14
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 17:15, boukun pisze:
Po owocach ich poznajemy. Sądząc po wstawianiu się za syjonistami
Kaczyńskimi, jesteś sam Mosiek, no i działasz jak prymitywny Mosiek...
Anonimy żadnej mocy przekazu nie mają...

No co ty, ty żadnej mocy nie masz choć podpisujesz się z imienia i
nazwiska vel Boukun (a dla znajomych boczek) :] A wręcz przeciwnie jebią
ciebie jak chcą :]

Data: 2010-03-20 17:25:50
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2tfc$54i$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kto cię jebie, ten cię jebie, wirtualnie ja też...

boukun

Data: 2010-03-20 17:38:32
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 17:25, boukun pisze:

Kto cię jebie, ten cię jebie, wirtualnie ja też...

Jakoś nie spotkaliśmy się w sądzie :) A ciebie wydymali bez jajc :)

Data: 2010-03-20 17:50:20
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2tr6$oum$2atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-20 17:25, boukun pisze:

Kto cię jebie, ten cię jebie, wirtualnie ja też...

Jakoś nie spotkaliśmy się w sądzie :) A ciebie wydymali bez jajc :)

Ale kto mnie wydymał? Ten co się ze ną spotkał w niemieckim sądzie już tu nie nadaje, przynajmniej nie jako Realo, a ja piszę dalej...

boukun

Data: 2010-03-20 18:00:42
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 17:50, boukun pisze:
Ale kto mnie wydymał? Ten co się ze ną spotkał w niemieckim sądzie już
tu nie nadaje, przynajmniej nie jako Realo, a ja piszę dalej...

A co mnie niemiecki sąd obchodzi ? To twój problem :)

Data: 2010-03-20 18:23:16
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2vll$6dp$4nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To o jakim dymaniu w końcu pieprzysz?

boukun

Data: 2010-03-20 18:33:09
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:23, boukun pisze:
To o jakim dymaniu w końcu pieprzysz?

A co, nie wydymali ciebie za pisaninę ma grupach ?

Data: 2010-03-20 18:49:35
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho311k$6i9$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-20 18:23, boukun pisze:
To o jakim dymaniu w końcu pieprzysz?

A co, nie wydymali ciebie za pisaninę ma grupach ?

Nie, to ja jestem ten, co dyma...

boukun

Data: 2010-03-20 18:52:49
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:49:35 +0100, boukun napisał(a):

A co, nie wydymali ciebie za pisaninę ma grupach ?

Nie, to ja jestem ten, co dyma...

No, chyba, żeby nie:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-20 18:55:09
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:17z0cx3pugbi6.13b78da02tici.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:49:35 +0100, boukun napisał(a):

A co, nie wydymali ciebie za pisaninę ma grupach ?

Nie, to ja jestem ten, co dyma...

No, chyba, żeby nie:

O głupi Piotruś się teraz nadstawia, żeby jego dymać, a nawet laskę ma ochotę ciągnąć...

boukun

Data: 2010-03-20 19:04:28
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:55, boukun pisze:
O głupi Piotruś się teraz nadstawia, żeby jego dymać, a nawet laskę ma
ochotę ciągnąć...

Panowie, spadajcie na priwa :)

Data: 2010-03-20 17:28:07
Autor: raff
Cud purymowy
u2 pisze:
[...]

To Boukun to znieksztalcone Baum. Wiadomo od czego.

R.

Data: 2010-03-20 18:13:19
Autor: sofu
Cud purymowy

> Czyli żaden z ciebie Polak :)

A to niby czemu?

boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Boukun ja nie che nic mówic bo wiesz jaka cie lubie,  ale kto wie czy czasem
twoja mama sama nie zostala wprowadzona w bład, albo moze skrywac przed toba
rózne inne fakty, tak jak to robiła do tej pory? Może sie okazac np. że
faktycznie twoja rodzina ma zydowskie korzenie. To może być prawdopodobne.
Na Ukrainie mieszkało wielu Żydów przed wojna. Po takiej tragedii jaka ich
spotkała nie chcieli wyjawiac swojej faktycznej narodowości. Przyznaja sie
do kazdej narodowosci byleby nie do żydowskiej.
Kto wie czy twoja mam nie uznała, ze mniejszym złem będzie powiedzieć ci ze
jestes Ukraincem a nie Żydem? Albo moze przed nia to ukrywano? Cos w tym
jednak musi być skoro dopiero teraz uchylono przed toba rąbka tajemnicy
rodzinnej.
Mam nadzieje, ze twoje spojrzenie na swoje pochodzenie nie zaowocuje kiedyś
UPA-owska nienawiścia do Polaków, albo rytmicznym kiwaniem sie przy scianie?

sofu

Data: 2010-03-20 18:31:27
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2vbu$4fk$1node1.news.atman.pl...

> Czyli żaden z ciebie Polak :)

A to niby czemu?

boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

W Brodach, gdzie urodziła się ojja mamy, było bardzo dużo Żydów i wszystkich Niemcy wymordowali.
"Spisane wlasnorecznie przez moja matke, w maju 2001 roku (drugi raz).

Bylo to w Brodach, obecnie Ukraina.
W roku 1939 przysli do nas Rosjanie, a po dwoch latach przyjechalo do
nas
niemieckie wojsko. Na poczatek zarzadzili Zydom nosic biala opaske na
rekawie z wyszyta niebieska nitka gwiazde. A po niedlugim czasie
robili tak
zwana oblawe na Zydow. ..."

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/6938954a07a74d9d/c0e78ad76a817086?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=boukun+-+pogrom+%C5%BByd%C3%B3w#c0e78ad76a817086

boukun

Data: 2010-03-20 18:41:10
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:31, boukun pisze:
W Brodach, gdzie urodziła się ojja mamy, było bardzo dużo Żydów i
wszystkich Niemcy wymordowali.
"Spisane wlasnorecznie przez moja matke, w maju 2001 roku (drugi raz).

Wygląda na to, że niemieccy siepacze wymordowali wszystkich Żydów w
pierwszym pokoleniu, a w drugim puścili żywymi.

Data: 2010-03-20 18:49:00
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho31gk$80d$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

I stąd mamy holocaust industry...

boukun

Data: 2010-03-20 19:05:23
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:49, boukun pisze:
I stąd mamy holocaust industry...

No cóż, naziści nie zostali ukarani za swoje zbrodnie.

Data: 2010-03-20 16:24:51
Autor: wirefree
Cud purymowy
Obawiam sie ze zarowno w twoich zylach jak i wiekszosci "polakow" plynie tez krew poddanych czyngis hana, podobno robiono badania i 60% populacji EU ma geny mongolow.

Data: 2010-03-20 16:25:26
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "wirefree" <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:ho2pc3$g36$1news.onet.pl...
Obawiam sie ze zarowno w twoich zylach jak i wiekszosci "polakow" plynie tez krew poddanych czyngis hana, podobno robiono badania i 60% populacji EU ma geny mongolow.

A to niewątpliwie! Takie podejrzenia miałem już u siebie od dawna. Jeszcze jak pracowałem jako młody chłopak w rzeźni, koledzy na uboju mówili mi, że pochodzę od mongołów...

boukun

Data: 2010-03-20 10:06:50
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 20 Mar, 16:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

, koledzy na uboju mówili mi, że pochodzę
od mongołów...

Nu fakt, mordę masz jak tatar dupę. Ale to wśród semitów rzecz
normalna, po mordach was właśnie poznajemy Barenbach ;).
J-23

Data: 2010-03-20 18:16:35
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:06, Hans Kloss pisze:
Nu fakt, mordę masz jak tatar dupę. Ale to wśród semitów rzecz
normalna, po mordach was właśnie poznajemy Barenbach

Tffffu, ale z ciebie rasista.

Data: 2010-03-20 18:33:59
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fdc67d65-94c6-4a26-9f2b-9f24c830fa65b7g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Ha, ha, ha, pokaż swoją, to wyjdzie z ciebie cały Kaczyński, zakonspirowany niczym Ariel Sharon...

boukun

Data: 2010-03-20 12:54:25
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 20 Mar, 18:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ha, ha, ha, pokaż swoją,

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fb2c09093ee326bb/f5360b36b9a32294?hl=pl&lnk=gst&q=pachciarzem#f5360b36b9a32294

Otóż mój dziadek zwykł tego żyda "niedzwieckiego" z Zaleszczyk bijać
po twarzy za złodziejstwo i głupotę. I chętnie wierze że owemu
"niedźwieckiemu" z czasem od tego bicia morda  opuchła na podobieństwo
mongoła, co być może jakimiś pokrętnymi sposobami stało się owych
"niedźwieckich" cechą dziedziczną.
J-23

Data: 2010-03-20 20:58:50
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c6843970-7126-45ff-aee5-4f64210c5688t23g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

Jakiś ty głupi anonim Hans. Na samym profilu Nasza Klasa jest w jednym 1309 Niedźwieckich zarejestrowanych http://nasza-klasa.pl/#profile/8486221

na innym 265 http://nasza-klasa.pl/#profile/7298795

Jeszcze innych też setki...

A kim jest pojebany anonim Hans Klos? Nikim, wyporkiem bez tożsamości...

boukun

Data: 2010-03-20 13:56:27
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 20 Mar, 20:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

. Na samym profilu Nasza Klasa jest w jednym 1309
Niedźwieckich zarejestrowanych

A mnożyło się to żydostwo że szok, jak szczury. Choć na pewno  wielu z
tych naszoklasowych Niedźwieckich  to potomkowie polskiej szlachty
herbu Śreniawa albo Topór a tylko część to semici tacy jak ty.
J-23

Data: 2010-03-21 09:55:47
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:dbf36fc2-fdbc-4147-a6fa-740000116452g11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Tylko dlaczego tacy Żydzi jak ty i Kaczyńscy boją się zlustrować na pochodzenie? No i co znamienne, jak to już tu nie raz wspominano, właśnie Żydzi syjoniści odwracają kota ogonem i pieprzą w kółko o wyimaginowanym wrogu żydowskim czy rosyjskim, by tylko odwrócić od siebie uwagę i choć w części pobudzić wiarygodność...

boukun

Data: 2010-03-21 05:52:47
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 21 Mar, 09:55, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tylko dlaczego tacy Żydzi jak ty i Kaczyńscy boją się zlustrować na pochodzenie?
Nikt się durniu nie boi tylko tego zwyczajnie się zrobić nie da.
Niejeden żydowin zełga bezczelnie że z niego czysty Polak i co mu
zrobisz? Większość papierów ze wschodnich terenów RP szlag trafił więc
nie zweryfikujesz. Stanie taki cham  podobny tobie, z gębą kałmucką na
zewnątrz  i wrodzoną semitom nienawiścią do chrześcijaństwa, krzyża i
wiary katolickiej w środku-  i będziesz na 100% pewny co on za jeden a
w papierach trzeba będzie zapisać "Polak" wbrew elementarnej
przyzwoitości. To już lepiej oceniać ludzi nie według takich bzdurnych
papierów tylko po mordzie, obyczajach, po tym co mówią a zwłaszcza po
tym co (i czy w ogóle cokolwiek) robią.
J-23

Data: 2010-03-21 19:00:35
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f1438c81-8663-4827-8bad-ffea17c382f6q21g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Np. takich obyczajach żydowskich?
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2010-03-21 12:27:28
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 21 Mar, 19:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Np. takich obyczajach żydowskich?

Tak! Na przykład jak zobaczysz typa spluwającego albo czyniącego inne
pogardliwe gesty  na widok Krzyża to możesz być na 100% pewny że
żydowin, albowiem tak im talmud czynić nakazuje wobec symbolu męki
Pańskiej. I nawet gdyby sie nazywał Koniecpolski czy Potocki to nikogo
rozsądnego ukradzionym nazwiskiem nie oszuka. Niedźwiecki, dobre
sobie  ;))
J-23

Data: 2010-03-21 20:45:26
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2abef900-22ef-4de5-adbb-9df553da820bg4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A co mnie obchodzą symbole żydowskie, jak krucyfiksy z przybitymi do nich Żydami i ich wewnętrzne zagrywki?

Ładnie nas (mnie już nie) Żydzi w chuja zrobili i zniewolili swoimi historycznymi bajeczkami i talmudycznymi zagrywkami...

I rzekiomum sztucznie wykreowanym konfliktem religijnym przeciągnęli Hansów na swoją modłę i poddaństwo, he, he, he...
"Żydowinom" na przekór odmrażasz sobie uszy i służysz narodowi wybranemu, bijąc mu stale pokłony, jak nakazuje stary testament!

Data: 2010-03-20 17:48:02
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 16:25:26 +0100, boukun napisał(a):

A to niewątpliwie! Takie podejrzenia miałem już u siebie od dawna. Jeszcze jak pracowałem jako młody chłopak w rzeźni, koledzy na uboju mówili mi, że pochodzę od mongołów...

Tę konstatację pewnie z lustracji twojej gęby brali, pluszowy ogierku.
Aaa, i wcale nie trzeba być z Mongolii, he, he.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Downa

Data: 2010-03-20 17:51:37
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qzhxqcshgyun$.cd0zjz4jynst.dlg40tude.net...
[...]

Oooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i przyszedł po jeszcze...

boukun

Data: 2010-03-20 18:01:55
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 17:51:37 +0100, boukun napisał(a):

Oooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i przyszedł po jeszcze...

Łoj, pluszowy ogierku, wspomniało ci się jak ciągnąłeś lachę Willy'emu za
10 DM?
No wspominaj, wspominaj stary capie.

Data: 2010-03-20 18:32:52
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:163odwr93e0s0$.1kcgp4oci8d1m$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 20 Mar 2010 17:51:37 +0100, boukun napisał(a):

Oooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i przyszedł po jeszcze...

Łoj, pluszowy ogierku, wspomniało ci się jak ciągnąłeś

Jak ciągniesz mi lachę na okrągło głupi Piotrusiu... i prosisz się ciągle o jeszcze...

boukun

Data: 2010-03-20 18:39:51
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:32:52 +0100, boukun napisał(a):

Jak ciągniesz mi lachę na okrągło głupi Piotrusiu... i prosisz się ciągle o jeszcze...

Łoj, pluszowy ogierku, to są twoje projekcyjne marzenia i pijackie
konfabulacje. Naprawde tak bardzo piszczysz do tego, żeby ci jakiś facet zrobił laskę?
No, żal mi ciebie ale naprawdę nie mogę ci pomóc, he, he.
A ja ci przypominam o twoich rzeczywistych, homseksualnych przygodach,
jakie sam opisywałeś.

Data: 2010-03-20 18:47:53
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qcyssy7gxhsn$.10w125a8sxoqu$.dlg40tude.net...
[...]

No i do pały głupi Piotrusiu, ssij dalej...

boukun

Data: 2010-03-20 18:51:23
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:47:53 +0100, boukun napisał(a):

Łoj, pluszowy ogierku, to są twoje projekcyjne marzenia i pijackie
konfabulacje.

No i do pały głupi Piotrusiu, ssij dalej...

Tak, dokładnie, to są twoje projekcyjne marzenia i pijackie konfabulacje.
O tu, opisujesz swoje prawdziwe homoseksualne przygody, pluszowy ogierku:

Data: 2010-03-20 18:51:13
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:fpn8hdp23i2t.zqnoujqu4dji.dlg40tude.net...
[...]

To całkiem tak jak ty, lubisz mi pałę ssać, co czynisz na okrągło głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2010-03-20 19:06:37
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:55:40 +0100, boukun napisał(a):

:-)
[...]

Tu masz, pluszowy ogierku, własnoręczny opis twojej drogi do pijackich
konfabulacji:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/7db1fbe8bfd76fea?dmode=source
i powód homseksualnych tesknot:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
Myślałeś kiedy o odwyku, wałkun?

Data: 2010-03-20 19:06:21
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:uxdhfhc0mkce.br35ij7732ce.dlg40tude.net...
[...]

No i ssij, ssij głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2010-03-20 19:12:30
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 19:06:21 +0100, boukun napisał(a):

No i ssij, ssij głupi Piotrusiu...

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
"Ten bankier stawiał nam alkohol, a potem się chcial wycofać, zagoniłem go do pały, bo nie chciał stawiać, aloe nie mogłem mu
sie w ryja zlać, taka blokada jakaś
boukun" --

Data: 2010-03-20 19:24:51
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 19:12:30 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A już nie jesteś "synem bożym"? :-)
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/7db1fbe8bfd76fea?dmode=source
"Kiedyś, jak kilka ładnych dni z rzędu dobrze pochlałem i w domu miałem niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po
wszystkich pokojach, trzeźwiejąc, musiałem na kacu zabrać się do sprzątania
chałupy, bo lada chwila miały wrócić do domu dzieci z ferii i żona z
Niemiec.

W szafce w kuchni znalazłem jakiś środek do prania dywanów, piankę aktywną jakiejś firmy i zacząłem gołymi rękami wcierać ją w chodniki i dywany. Po
jakimś czasie, a minął już dzień, jak przestałem chlać, zacząłem słuszeć
jak z licznika gazowego wydziela się głos Radia Maryja. To samo słyszałem z
wentylatora w łazience. A nawet jak włączyłem odkurzacz, to słyszałem jakąś
muzykę i wiadomości Radia Maryja. Potem jak kładłem się spać, a zasnąć nie
mogłem po tylu dniach chlania, słyszałem głos Boży, który mówił do mnie, że
jestem synem Bożym i takie tam inne wyrocznie."

Data: 2010-03-20 18:16:54
Autor: sofu
Cud purymowy

> [...]

jak
pracowałem jako młody chłopak w rzeźni, koledzy na uboju mówili mi, że

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale oni może mieli cos zupełnie innego na mysli?
"Mongoł" mówiło sie potocznie na faceta uposledzonego psychicznie, ciezko
myslącego.

sofu

Data: 2010-03-20 18:34:59
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2vik$4gq$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Ale oni może mieli cos zupełnie innego na mysli?
"Mongoł" mówiło sie potocznie na faceta uposledzonego psychicznie, ciezko

Ja pamiętam, co mieli na myśli...

boukun

Data: 2010-03-20 20:22:57
Autor: raff
Cud purymowy
sofu pisze:
[...]

"Mongolizm" czyli "kretynizm" czyli "matołectwo".

R.

Data: 2010-03-20 19:23:41
Autor: Krzysiek
Cud purymowy
Hallo,

"wirefree" <mtspam@magicbox.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ho2pc3$g36$1news.onet.pl...
Obawiam sie ze zarowno w twoich zylach jak i wiekszosci "polakow" plynie tez krew poddanych czyngis hana, podobno robiono badania i 60% populacji EU ma geny mongolow.

zaraz, jakich znowu mongolow?? Takie badania maja raster na tysiaclecia, a Chan ze swoimi
Mongolami to juz wlasciwie nowozytna historia, mogli troche "dopomagac", ale nie wynika,
ze sa czegos powodem. Moim zdaniem bardziej chodzi tu o bylych mieszkancow Europy,
bo przeciez biale przybledy przywlokly sie droga polnocna jako Germanie i poludniowa
jako Celtowie wyzynajac miejscowych, jak wynika niedokladnie, mozna sie domyslic, ze
zachowano co ciekawsze osobniki zenskie. Tyle i nie wiecej wynika z tych badan, o bylych
mieszkancach Europy wiadomo bardzo niewiele, np: Huosi, w siebie bedacy tam, gdzie
dzis jest Bayern, mieli ciemna skore, ciemne wlosy, skosne oczy, ogolnie mongoidalny typ,
ale przeciez chodzi o ludzi ktorzy tu mieszkali przed tysiacleciami zanim przepedzily
ich bialasy. A kto wie - mozliwe, ze cofali sie az do Mongolii?? Tego oczywiscie nie wiem,
nikt nie wie, ale jest mozliwe.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-20 16:33:25
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Bolek Walizka" <bolekwalizka@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho2ppa$pr1$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message
Mam już 48 lat i będąc ostatnio u swojej 79 letniej mamy dowiaduję się oficjalnie od niej, że jej ojciec, a mój dziadek Michał Romaniuk miał ojca Ukraińca i matkę Polkę z domu Jaśkiewicz.

No i szlag trafil cala kariere polityczna. Teraz trzeba matke przycisnac
do plota, bo moze sie okazac, ze dziadek Ukrainiec, mial na nazwisko
Rombaubaum. W naturze nic nie ginie, a szczegolnie semickie rysy twarzy.

Jeśli już, to mongolskie... A bo to ja polityk? I niby dlaczego takie deliktum miałoby przeszkadzać w polityce?

boukun

Data: 2010-03-20 17:09:46
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Bolek Walizka" <bolekwalizka@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho2q7m$qik$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ho2pve$4qn$1mx1.internetia.pl...

[...]

No wlasnie o to chodzi, wspolczesny "zyd" to w prostej linii potomek
mongolow ktorzy w pewnym okresie zaczeli praktykowac judaizm.

Już ty nie bądź taki panslavista i przestań zaprzeczać żydowskiej narodowości...

A bo to ja polityk? I niby dlaczego takie deliktum miałoby przeszkadzać w polityce?

Chociazby dlatego, ze wedlug twojej teorii, Polska powinni rzadzic
Polacy a nie jakies zydowsko-ukrainskie cwaniczki.

Nie ma u mnie takiej teorii. Kto ma rządzić Polską wybierają i tak wyborcy. Moja teoria jest tylko taka, że należy dać mozliwość wyborcom całej oceny kandydatów, wraz z ich wszelkimi danymi wrażliwymi, jak pochodzenie narodowościowe, których to tajnych danych zawzięcie bronią Kaczyńscy...

boukun

Data: 2010-03-20 17:35:23
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Bolek Walizka" <bolekwalizka@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho2t38$gc$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ho2s3j$k1k$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie wykrecaj kotka ogonkiem, tylko duren uwierzy ze wspolczesny "zyd"
pojawil sie masowo w Europie za sprawa pogromow w Palestynie. Twoi
mongolscy rodacy zmienili jedynie wiare, co w zaden sposob nie czyni
ich ani zydowska narodowoscia, ani narodem z czasow Chrystusa. Popatrz
na zdjecia Urbana, i Michnika, taki sam tym Mongola jak ty.

Widzisz młotku, uż lepszy wywód w tymkierunku dał tu niejaki "wirefree": "Obawiam sie ze zarowno w twoich zylach jak i wiekszosci "polakow" plynie
[...]

Nie chce mi sie grzebac w twojej tworczosci, ale chyba kazdy ja tutaj
nie raz czytal i pamieta, ze slowo "Polak" przewija sie u ciebie na
kazdym kroku, a skoro jestes Mongolem, to moze bys napisal nam cos
o sposobach gotowania kobylego mleka, a rzadzenie zostawil Polakom.

Ale dlaczego miałbym być mongołem, skoro urodziłem się i jestem Polakiem?
A którym "Polakom" pozostawić rządzenie czy raczej jak do tej pory nierządzenie?

których to tajnych danych zawzięcie bronią Kaczyńscy...

Jak bronia ? Przejeli wszystkie kartoteki i zamkneli PO w piwnicy ?
Przeciez wlasnie podales, ze jestes Mongolem i niczego ci nie zabronili,
to samo moze zrobic kazdy inny mongolski "zyd". W czym widzisz problem ?

A kto, jak nie Kaczyńsy uwalił lustrację i zaplanowali w swoim spapranym i spierdolonym projekcie utajnienie danych wrażliwych takich jak pochodzenie narodowościowe osób publicznych? Gdzie ja podałem, że jestem mongołem?

boukun

Data: 2010-03-20 18:40:27
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Bolek Walizka" <bolekwalizka@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho2usi$47s$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ho2tjk$ul3$1mx1.internetia.pl...

[...]

Zrozum kretynie, ze to nie ja dociekam kim jestes, a skoro podajesz
ze jestes z pochodzenia Mongolem, to ja jedynie przypominam ci, ze
poza piciem kobylego mleka, twoi przodkowie przeszli na judaizm, zanim
pojawili sie w Polsce.

Zrozum matole, że ja nigdzie nie podaję, że jestem z pochodzenia Mongołem. A jest na ten temat wiele dociekań, że wśród Polaków jest więcej genów mongolskich, niż wśród Żydów...

[...]

Z tego samego powodu, dla ktorego Geremek tez nie byl Polakiem,
o czym pisales nie jeden raz. Zmieniles poglady i teraz "zydzi"
sa cacy i uwarzasz ich za Polakow ?

A teraz do czego nawiązujesz? Ni przypiął ni przyłatał...

A którym "Polakom" pozostawić rządzenie czy raczej jak do tej pory nierządzenie?

Zapytaj Bubla, on wszystko wie.

To Bubel tu pieprzy bez sensu, czy ty?

[...]

Lustracje kogo ? PO przy wladzy czy SLD bez wladzy w Polsce ?

Syjonistów z PiS przede wszystkim, czyli Poale i Syjon...

To widac po twarzy, tytul watku brzmi "cud purymowy" a napisales:

"Jeszcze jak pracowałem jako młody chłopak w rzeźni, koledzy na uboju mówili
mi, że pochodzę od mongołów..."

Cos jeszcze jest dla ciebie niezbyt jasne ?

I chuj z tego co piszesz, a raczej bazgrasz sam rozumiesz...

boukun

Data: 2010-03-20 19:09:48
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Bolek Walizka" <bolekwalizka@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho32lu$bce$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ho31dl$9gr$1mx1.internetia.pl...

Zrozum matole, że ja nigdzie nie podaję, że jestem z pochodzenia Mongołem.

Do tej pory upierales sie, ze jestes 100% Polakiem, okazuje sie ze
jestes typowym przykladem "zyda"  ktory nagle dowiaduje sie o swoim
pochodzeniu od rodzicow.

Bo i jestem! O tym, że domniemałem, iż wśród moich przodków są również Ukraińcy, wiedziałem chociażby po nazwisku panieńskim matki...

A jest na ten temat wiele dociekań, że wśród Polaków jest więcej genów mongolskich, niż wśród Żydów...

Nie wiedziales kim jestes, ale wiesz kto jest kim wsrod Polakow?
Zaczynasz dorabiac sobie nowa wersje do swoich zydowskich bajek.

A teraz do czego nawiązujesz? Ni przypiął ni przyłatał...

Do tego:

No i chuj z tego można zrozumieć, do czego nawiązujesz...

boukun

Data: 2010-03-20 19:27:31
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 13:15:51 -0500, Bolek Walizka napisał(a):

EOT, a teraz spadaj odwiedzic najblizsza synagoge, nie mam czasu
na tlumaczenie ci wszystkiego jak zyd koniowi na granicy.

Hm, z wałkunem trzeba grzecznie, bo on może być "synem bożym"... :-)

Piotr

Data: 2010-03-20 19:36:29
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Bolek Walizka" <bolekwalizka@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho33co$con$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ho334m$gbv$1mx1.internetia.pl...

No i chuj z tego można zrozumieć, do czego nawiązujesz...

EOT, a teraz spadaj odwiedzic najblizsza synagoge, nie mam czasu
na tlumaczenie ci wszystkiego jak zyd koniowi na granicy.

Tak myślałem, ni chuj z tego nie rozumiesz co czytasz...

boukun

Data: 2010-03-20 18:04:25
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 10:31:52 -0500, Bolek Walizka napisał(a):

No i szlag trafil cala kariere polityczna. Teraz trzeba matke przycisnac
do plota, bo moze sie okazac, ze dziadek Ukrainiec, mial na nazwisko
Rombaubaum. W naturze nic nie ginie, a szczegolnie semickie rysy twarzy.

Teraz czakamy, az Grzegorz Z. ujawni ze tatus byl proboszczem.

Hm, a tenże wałkun dawał tu zdjęcia z wizyty mamusi na żydowskim
cmentarzu... Się nam niezły mieszaniec kroi z tego "czystego" Polaka. :-)
Piotr