Cud purymowy

Data: 2010-03-20 16:21:47
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 16:15, boukun pisze:
a mój dziadek Michał Romaniuk miał ojca Ukraińca

Czyli żaden z ciebie Polak :)

Data: 2010-03-20 16:22:05
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2ps4$3i5$2nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-20 16:15, boukun pisze:
a mój dziadek Michał Romaniuk miał ojca Ukraińca

Czyli żaden z ciebie Polak :)

A to niby czemu?

boukun

Data: 2010-03-20 16:37:00
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 16:22, boukun pisze:

a mój dziadek Michał Romaniuk miał ojca Ukraińca

Czyli żaden z ciebie Polak :)

A to niby czemu?

Boukun, ty Romaniuk, czyli swojak, kogo najbardziej nienawidzą jankescy
rezuni :)

Data: 2010-03-20 17:05:34
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2q7q$dhn$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja jestem w pierwszej linii Niedźwiecki... i takim już pozostanę do śmierci...

boukun

Data: 2010-03-20 17:12:38
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 17:05, boukun pisze:
Boukun, ty Romaniuk, czyli swojak, kogo najbardziej nienawidzą jankescy
rezuni :)

Ja jestem w pierwszej linii Niedźwiecki... i takim już pozostanę do
śmierci...

Tak, ale w drugiej linii jesteś Romaniuk, a w trzeciej linii, sądząc po
twoim wyglądzie, jesteś Mosiek :]

Data: 2010-03-20 17:15:24
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2srg$4t4$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Po owocach ich poznajemy. Sądząc po wstawianiu się za syjonistami Kaczyńskimi, jesteś sam Mosiek, no i działasz jak prymitywny Mosiek...
Anonimy żadnej mocy przekazu nie mają...

boukun

Data: 2010-03-20 09:31:05
Autor: Mariusz Merta
Cud purymowy

Po owocach ich poznajemy. Sądząc po wstawianiu się za syjonistami Kaczyńskimi,
jesteś sam Mosiek, no i działasz jak prymitywny Mosiek...
Anonimy żadnej mocy przekazu nie mają...

no widzisz pan, Żyd Jezus nie śpi i czuwa nad panem...
jakby nie patrzeć ten owocowy tekst jest Jego autorstwa...
od kiedy to pan wzorujesz się na Żydach ?? :-D

Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 17:36:45
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:39780aa9-b387-46d1-b0f4-96684b5c2f3ak17g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

A teraz mnie kurwa Jezus oskarży o plagiat...

boukun

Data: 2010-03-21 13:55:26
Autor: Mariusz Merta
Cud purymowy

A teraz mnie kurwa Jezus oskarży o plagiat...
on nie jest małostkowy i drobiazgowy...
z pewnością nie wytoczy ci procesu o prawa autorskie

Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 17:23:14
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 17:15, boukun pisze:
Po owocach ich poznajemy. Sądząc po wstawianiu się za syjonistami
Kaczyńskimi, jesteś sam Mosiek, no i działasz jak prymitywny Mosiek...
Anonimy żadnej mocy przekazu nie mają...

No co ty, ty żadnej mocy nie masz choć podpisujesz się z imienia i
nazwiska vel Boukun (a dla znajomych boczek) :] A wręcz przeciwnie jebią
ciebie jak chcą :]

Data: 2010-03-20 17:25:50
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2tfc$54i$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kto cię jebie, ten cię jebie, wirtualnie ja też...

boukun

Data: 2010-03-20 17:38:32
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 17:25, boukun pisze:

Kto cię jebie, ten cię jebie, wirtualnie ja też...

Jakoś nie spotkaliśmy się w sądzie :) A ciebie wydymali bez jajc :)

Data: 2010-03-20 17:50:20
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2tr6$oum$2atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-20 17:25, boukun pisze:

Kto cię jebie, ten cię jebie, wirtualnie ja też...

Jakoś nie spotkaliśmy się w sądzie :) A ciebie wydymali bez jajc :)

Ale kto mnie wydymał? Ten co się ze ną spotkał w niemieckim sądzie już tu nie nadaje, przynajmniej nie jako Realo, a ja piszę dalej...

boukun

Data: 2010-03-20 18:00:42
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 17:50, boukun pisze:
Ale kto mnie wydymał? Ten co się ze ną spotkał w niemieckim sądzie już
tu nie nadaje, przynajmniej nie jako Realo, a ja piszę dalej...

A co mnie niemiecki sąd obchodzi ? To twój problem :)

Data: 2010-03-20 18:23:16
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2vll$6dp$4nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To o jakim dymaniu w końcu pieprzysz?

boukun

Data: 2010-03-20 18:33:09
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:23, boukun pisze:
To o jakim dymaniu w końcu pieprzysz?

A co, nie wydymali ciebie za pisaninę ma grupach ?

Data: 2010-03-20 18:49:35
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho311k$6i9$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-20 18:23, boukun pisze:
To o jakim dymaniu w końcu pieprzysz?

A co, nie wydymali ciebie za pisaninę ma grupach ?

Nie, to ja jestem ten, co dyma...

boukun

Data: 2010-03-20 18:52:49
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:49:35 +0100, boukun napisał(a):

A co, nie wydymali ciebie za pisaninę ma grupach ?

Nie, to ja jestem ten, co dyma...

No, chyba, żeby nie:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-20 18:55:09
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:17z0cx3pugbi6.13b78da02tici.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:49:35 +0100, boukun napisał(a):

A co, nie wydymali ciebie za pisaninę ma grupach ?

Nie, to ja jestem ten, co dyma...

No, chyba, żeby nie:

O głupi Piotruś się teraz nadstawia, żeby jego dymać, a nawet laskę ma ochotę ciągnąć...

boukun

Data: 2010-03-20 19:04:28
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:55, boukun pisze:
O głupi Piotruś się teraz nadstawia, żeby jego dymać, a nawet laskę ma
ochotę ciągnąć...

Panowie, spadajcie na priwa :)

Data: 2010-03-20 17:28:07
Autor: raff
Cud purymowy
u2 pisze:
[...]

To Boukun to znieksztalcone Baum. Wiadomo od czego.

R.

Data: 2010-03-20 18:13:19
Autor: sofu
Cud purymowy

> Czyli żaden z ciebie Polak :)

A to niby czemu?

boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Boukun ja nie che nic mówic bo wiesz jaka cie lubie,  ale kto wie czy czasem
twoja mama sama nie zostala wprowadzona w bład, albo moze skrywac przed toba
rózne inne fakty, tak jak to robiła do tej pory? Może sie okazac np. że
faktycznie twoja rodzina ma zydowskie korzenie. To może być prawdopodobne.
Na Ukrainie mieszkało wielu Żydów przed wojna. Po takiej tragedii jaka ich
spotkała nie chcieli wyjawiac swojej faktycznej narodowości. Przyznaja sie
do kazdej narodowosci byleby nie do żydowskiej.
Kto wie czy twoja mam nie uznała, ze mniejszym złem będzie powiedzieć ci ze
jestes Ukraincem a nie Żydem? Albo moze przed nia to ukrywano? Cos w tym
jednak musi być skoro dopiero teraz uchylono przed toba rąbka tajemnicy
rodzinnej.
Mam nadzieje, ze twoje spojrzenie na swoje pochodzenie nie zaowocuje kiedyś
UPA-owska nienawiścia do Polaków, albo rytmicznym kiwaniem sie przy scianie?

sofu

Data: 2010-03-20 18:31:27
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2vbu$4fk$1node1.news.atman.pl...

> Czyli żaden z ciebie Polak :)

A to niby czemu?

boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

W Brodach, gdzie urodziła się ojja mamy, było bardzo dużo Żydów i wszystkich Niemcy wymordowali.
"Spisane wlasnorecznie przez moja matke, w maju 2001 roku (drugi raz).

Bylo to w Brodach, obecnie Ukraina.
W roku 1939 przysli do nas Rosjanie, a po dwoch latach przyjechalo do
nas
niemieckie wojsko. Na poczatek zarzadzili Zydom nosic biala opaske na
rekawie z wyszyta niebieska nitka gwiazde. A po niedlugim czasie
robili tak
zwana oblawe na Zydow. ..."

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/6938954a07a74d9d/c0e78ad76a817086?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=boukun+-+pogrom+%C5%BByd%C3%B3w#c0e78ad76a817086

boukun

Data: 2010-03-20 18:41:10
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:31, boukun pisze:
W Brodach, gdzie urodziła się ojja mamy, było bardzo dużo Żydów i
wszystkich Niemcy wymordowali.
"Spisane wlasnorecznie przez moja matke, w maju 2001 roku (drugi raz).

Wygląda na to, że niemieccy siepacze wymordowali wszystkich Żydów w
pierwszym pokoleniu, a w drugim puścili żywymi.

Data: 2010-03-20 18:49:00
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho31gk$80d$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

I stąd mamy holocaust industry...

boukun

Data: 2010-03-20 19:05:23
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:49, boukun pisze:
I stąd mamy holocaust industry...

No cóż, naziści nie zostali ukarani za swoje zbrodnie.

Cud purymowy