Cud purymowy

Data: 2010-03-20 16:24:51
Autor: wirefree
Cud purymowy
Obawiam sie ze zarowno w twoich zylach jak i wiekszosci "polakow" plynie tez krew poddanych czyngis hana, podobno robiono badania i 60% populacji EU ma geny mongolow.

Data: 2010-03-20 16:25:26
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "wirefree" <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:ho2pc3$g36$1news.onet.pl...
Obawiam sie ze zarowno w twoich zylach jak i wiekszosci "polakow" plynie tez krew poddanych czyngis hana, podobno robiono badania i 60% populacji EU ma geny mongolow.

A to niewątpliwie! Takie podejrzenia miałem już u siebie od dawna. Jeszcze jak pracowałem jako młody chłopak w rzeźni, koledzy na uboju mówili mi, że pochodzę od mongołów...

boukun

Data: 2010-03-20 10:06:50
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 20 Mar, 16:25, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

, koledzy na uboju mówili mi, że pochodzę
od mongołów...

Nu fakt, mordę masz jak tatar dupę. Ale to wśród semitów rzecz
normalna, po mordach was właśnie poznajemy Barenbach ;).
J-23

Data: 2010-03-20 18:16:35
Autor: u2
Cud purymowy
W dniu 2010-03-20 18:06, Hans Kloss pisze:
Nu fakt, mordę masz jak tatar dupę. Ale to wśród semitów rzecz
normalna, po mordach was właśnie poznajemy Barenbach

Tffffu, ale z ciebie rasista.

Data: 2010-03-20 18:33:59
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fdc67d65-94c6-4a26-9f2b-9f24c830fa65b7g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Ha, ha, ha, pokaż swoją, to wyjdzie z ciebie cały Kaczyński, zakonspirowany niczym Ariel Sharon...

boukun

Data: 2010-03-20 12:54:25
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 20 Mar, 18:33, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ha, ha, ha, pokaż swoją,

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fb2c09093ee326bb/f5360b36b9a32294?hl=pl&lnk=gst&q=pachciarzem#f5360b36b9a32294

Otóż mój dziadek zwykł tego żyda "niedzwieckiego" z Zaleszczyk bijać
po twarzy za złodziejstwo i głupotę. I chętnie wierze że owemu
"niedźwieckiemu" z czasem od tego bicia morda  opuchła na podobieństwo
mongoła, co być może jakimiś pokrętnymi sposobami stało się owych
"niedźwieckich" cechą dziedziczną.
J-23

Data: 2010-03-20 20:58:50
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c6843970-7126-45ff-aee5-4f64210c5688t23g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

Jakiś ty głupi anonim Hans. Na samym profilu Nasza Klasa jest w jednym 1309 Niedźwieckich zarejestrowanych http://nasza-klasa.pl/#profile/8486221

na innym 265 http://nasza-klasa.pl/#profile/7298795

Jeszcze innych też setki...

A kim jest pojebany anonim Hans Klos? Nikim, wyporkiem bez tożsamości...

boukun

Data: 2010-03-20 13:56:27
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 20 Mar, 20:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

. Na samym profilu Nasza Klasa jest w jednym 1309
Niedźwieckich zarejestrowanych

A mnożyło się to żydostwo że szok, jak szczury. Choć na pewno  wielu z
tych naszoklasowych Niedźwieckich  to potomkowie polskiej szlachty
herbu Śreniawa albo Topór a tylko część to semici tacy jak ty.
J-23

Data: 2010-03-21 09:55:47
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:dbf36fc2-fdbc-4147-a6fa-740000116452g11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Tylko dlaczego tacy Żydzi jak ty i Kaczyńscy boją się zlustrować na pochodzenie? No i co znamienne, jak to już tu nie raz wspominano, właśnie Żydzi syjoniści odwracają kota ogonem i pieprzą w kółko o wyimaginowanym wrogu żydowskim czy rosyjskim, by tylko odwrócić od siebie uwagę i choć w części pobudzić wiarygodność...

boukun

Data: 2010-03-21 05:52:47
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 21 Mar, 09:55, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tylko dlaczego tacy Żydzi jak ty i Kaczyńscy boją się zlustrować na pochodzenie?
Nikt się durniu nie boi tylko tego zwyczajnie się zrobić nie da.
Niejeden żydowin zełga bezczelnie że z niego czysty Polak i co mu
zrobisz? Większość papierów ze wschodnich terenów RP szlag trafił więc
nie zweryfikujesz. Stanie taki cham  podobny tobie, z gębą kałmucką na
zewnątrz  i wrodzoną semitom nienawiścią do chrześcijaństwa, krzyża i
wiary katolickiej w środku-  i będziesz na 100% pewny co on za jeden a
w papierach trzeba będzie zapisać "Polak" wbrew elementarnej
przyzwoitości. To już lepiej oceniać ludzi nie według takich bzdurnych
papierów tylko po mordzie, obyczajach, po tym co mówią a zwłaszcza po
tym co (i czy w ogóle cokolwiek) robią.
J-23

Data: 2010-03-21 19:00:35
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f1438c81-8663-4827-8bad-ffea17c382f6q21g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Np. takich obyczajach żydowskich?
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2010-03-21 12:27:28
Autor: Hans Kloss
Cud purymowy
On 21 Mar, 19:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Np. takich obyczajach żydowskich?

Tak! Na przykład jak zobaczysz typa spluwającego albo czyniącego inne
pogardliwe gesty  na widok Krzyża to możesz być na 100% pewny że
żydowin, albowiem tak im talmud czynić nakazuje wobec symbolu męki
Pańskiej. I nawet gdyby sie nazywał Koniecpolski czy Potocki to nikogo
rozsądnego ukradzionym nazwiskiem nie oszuka. Niedźwiecki, dobre
sobie  ;))
J-23

Data: 2010-03-21 20:45:26
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2abef900-22ef-4de5-adbb-9df553da820bg4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A co mnie obchodzą symbole żydowskie, jak krucyfiksy z przybitymi do nich Żydami i ich wewnętrzne zagrywki?

Ładnie nas (mnie już nie) Żydzi w chuja zrobili i zniewolili swoimi historycznymi bajeczkami i talmudycznymi zagrywkami...

I rzekiomum sztucznie wykreowanym konfliktem religijnym przeciągnęli Hansów na swoją modłę i poddaństwo, he, he, he...
"Żydowinom" na przekór odmrażasz sobie uszy i służysz narodowi wybranemu, bijąc mu stale pokłony, jak nakazuje stary testament!

Data: 2010-03-20 17:48:02
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 16:25:26 +0100, boukun napisał(a):

A to niewątpliwie! Takie podejrzenia miałem już u siebie od dawna. Jeszcze jak pracowałem jako młody chłopak w rzeźni, koledzy na uboju mówili mi, że pochodzę od mongołów...

Tę konstatację pewnie z lustracji twojej gęby brali, pluszowy ogierku.
Aaa, i wcale nie trzeba być z Mongolii, he, he.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Downa
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-20 17:51:37
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qzhxqcshgyun$.cd0zjz4jynst.dlg40tude.net...
[...]

Oooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i przyszedł po jeszcze...

boukun

Data: 2010-03-20 18:01:55
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 17:51:37 +0100, boukun napisał(a):

Oooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i przyszedł po jeszcze...

Łoj, pluszowy ogierku, wspomniało ci się jak ciągnąłeś lachę Willy'emu za
10 DM?
No wspominaj, wspominaj stary capie.

Data: 2010-03-20 18:32:52
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:163odwr93e0s0$.1kcgp4oci8d1m$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 20 Mar 2010 17:51:37 +0100, boukun napisał(a):

Oooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i przyszedł po jeszcze...

Łoj, pluszowy ogierku, wspomniało ci się jak ciągnąłeś

Jak ciągniesz mi lachę na okrągło głupi Piotrusiu... i prosisz się ciągle o jeszcze...

boukun

Data: 2010-03-20 18:39:51
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:32:52 +0100, boukun napisał(a):

Jak ciągniesz mi lachę na okrągło głupi Piotrusiu... i prosisz się ciągle o jeszcze...

Łoj, pluszowy ogierku, to są twoje projekcyjne marzenia i pijackie
konfabulacje. Naprawde tak bardzo piszczysz do tego, żeby ci jakiś facet zrobił laskę?
No, żal mi ciebie ale naprawdę nie mogę ci pomóc, he, he.
A ja ci przypominam o twoich rzeczywistych, homseksualnych przygodach,
jakie sam opisywałeś.

Data: 2010-03-20 18:47:53
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qcyssy7gxhsn$.10w125a8sxoqu$.dlg40tude.net...
[...]

No i do pały głupi Piotrusiu, ssij dalej...

boukun

Data: 2010-03-20 18:51:23
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:47:53 +0100, boukun napisał(a):

Łoj, pluszowy ogierku, to są twoje projekcyjne marzenia i pijackie
konfabulacje.

No i do pały głupi Piotrusiu, ssij dalej...

Tak, dokładnie, to są twoje projekcyjne marzenia i pijackie konfabulacje.
O tu, opisujesz swoje prawdziwe homoseksualne przygody, pluszowy ogierku:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

Data: 2010-03-20 18:51:13
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:fpn8hdp23i2t.zqnoujqu4dji.dlg40tude.net...
[...]

To całkiem tak jak ty, lubisz mi pałę ssać, co czynisz na okrągło głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2010-03-20 19:06:37
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:55:40 +0100, boukun napisał(a):

:-)
[...]

Tu masz, pluszowy ogierku, własnoręczny opis twojej drogi do pijackich
konfabulacji:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/7db1fbe8bfd76fea?dmode=source
i powód homseksualnych tesknot:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
Myślałeś kiedy o odwyku, wałkun?

Data: 2010-03-20 19:06:21
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:uxdhfhc0mkce.br35ij7732ce.dlg40tude.net...
[...]

No i ssij, ssij głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2010-03-20 19:12:30
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 19:06:21 +0100, boukun napisał(a):

No i ssij, ssij głupi Piotrusiu...

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
"Ten bankier stawiał nam alkohol, a potem się chcial wycofać, zagoniłem go do pały, bo nie chciał stawiać, aloe nie mogłem mu
sie w ryja zlać, taka blokada jakaś
boukun" --

Data: 2010-03-20 19:24:51
Autor: Piotr
Cud purymowy
Dnia Sat, 20 Mar 2010 19:12:30 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A już nie jesteś "synem bożym"? :-)
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/7db1fbe8bfd76fea?dmode=source
"Kiedyś, jak kilka ładnych dni z rzędu dobrze pochlałem i w domu miałem niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po
wszystkich pokojach, trzeźwiejąc, musiałem na kacu zabrać się do sprzątania
chałupy, bo lada chwila miały wrócić do domu dzieci z ferii i żona z
Niemiec.

W szafce w kuchni znalazłem jakiś środek do prania dywanów, piankę aktywną jakiejś firmy i zacząłem gołymi rękami wcierać ją w chodniki i dywany. Po
jakimś czasie, a minął już dzień, jak przestałem chlać, zacząłem słuszeć
jak z licznika gazowego wydziela się głos Radia Maryja. To samo słyszałem z
wentylatora w łazience. A nawet jak włączyłem odkurzacz, to słyszałem jakąś
muzykę i wiadomości Radia Maryja. Potem jak kładłem się spać, a zasnąć nie
mogłem po tylu dniach chlania, słyszałem głos Boży, który mówił do mnie, że
jestem synem Bożym i takie tam inne wyrocznie."

Data: 2010-03-20 18:16:54
Autor: sofu
Cud purymowy

> [...]

jak
pracowałem jako młody chłopak w rzeźni, koledzy na uboju mówili mi, że

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale oni może mieli cos zupełnie innego na mysli?
"Mongoł" mówiło sie potocznie na faceta uposledzonego psychicznie, ciezko
myslącego.

sofu

Data: 2010-03-20 18:34:59
Autor: boukun
Cud purymowy

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2vik$4gq$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Ale oni może mieli cos zupełnie innego na mysli?
"Mongoł" mówiło sie potocznie na faceta uposledzonego psychicznie, ciezko

Ja pamiętam, co mieli na myśli...

boukun

Data: 2010-03-20 20:22:57
Autor: raff
Cud purymowy
sofu pisze:
[...]

"Mongolizm" czyli "kretynizm" czyli "matołectwo".

R.

Data: 2010-03-20 19:23:41
Autor: Krzysiek
Cud purymowy
Hallo,

"wirefree" <mtspam@magicbox.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ho2pc3$g36$1news.onet.pl...
Obawiam sie ze zarowno w twoich zylach jak i wiekszosci "polakow" plynie tez krew poddanych czyngis hana, podobno robiono badania i 60% populacji EU ma geny mongolow.

zaraz, jakich znowu mongolow?? Takie badania maja raster na tysiaclecia, a Chan ze swoimi
Mongolami to juz wlasciwie nowozytna historia, mogli troche "dopomagac", ale nie wynika,
ze sa czegos powodem. Moim zdaniem bardziej chodzi tu o bylych mieszkancow Europy,
bo przeciez biale przybledy przywlokly sie droga polnocna jako Germanie i poludniowa
jako Celtowie wyzynajac miejscowych, jak wynika niedokladnie, mozna sie domyslic, ze
zachowano co ciekawsze osobniki zenskie. Tyle i nie wiecej wynika z tych badan, o bylych
mieszkancach Europy wiadomo bardzo niewiele, np: Huosi, w siebie bedacy tam, gdzie
dzis jest Bayern, mieli ciemna skore, ciemne wlosy, skosne oczy, ogolnie mongoidalny typ,
ale przeciez chodzi o ludzi ktorzy tu mieszkali przed tysiacleciami zanim przepedzily
ich bialasy. A kto wie - mozliwe, ze cofali sie az do Mongolii?? Tego oczywiscie nie wiem,
nikt nie wie, ale jest mozliwe.

MFG
Krzysiek

 --