Cud wg PiS

Data: 2011-12-27 13:27:43
Autor:
Cud wg PiS

http://wiadomosci.wp.pl/title,To-co-robi-PiS-moze-okazac-sie-niebezpieczna-zabawa,wid,14082495,wiadomosc.html

Do walki o to, by władza w Polsce wróciła do ludzi uczciwych, "którzy myślą kategoriami dobra publicznego" wzywał na spotkaniu z mieszkańcami Kielc prezes PiS Jarosław Kaczyński. Jak mówił, taką władzę może tworzyć jedynie zjednoczona prawica. Po raz kolejny odniósł się także do wystąpienia szefa MSZ Radosława
Sikorskiego w Berlinie. Oddawanie innym decyzji dotyczących
nas oznacza, że inne interesy, często sprzeczne z polskimi, będą
decydować. Trzeba być półgłówkiem, by tego nie rozumieć - mówił."

wychodzi na to, ze wciaz nic nie rozumie ;o)

Kaczyński komplementował świętokrzyską organizację PiS. Jak mówił, praca Przemysława Gosiewskiego i jego przyjaciół doprowadziła tu do "cudu politycznego". - Teraz trzeba zastanawiać się nad tym, jak tego cudu dokonać w całym kraju - powiedział szef PiS."

no i cud sie dokonal. wybudowano jeden peron przy ktorym
nie zatrzymuja sie zadne pociagi. obecnie wiekszosc dzialczy pis pryska do sp i tam sobacza na prezesa ile wlezie ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 13:42:25
Autor: T.
Cud wg PiS

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ugdjf7t0bb33ch9ob3bhe6hmltbrdkc1p74ax.com...

[...]

Wg obecnego rozkładu zatrzymują sie tam 24 pociągi. Dlaczego 10-tys. miasto nie miałoby mieć peronu? Mniejsze pipidówki mają...
T.

Data: 2011-12-27 14:01:40
Autor:
Cud wg PiS
On Tue, 27 Dec 2011 13:42:25 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]
Wg obecnego rozkładu zatrzymują sie tam 24 pociągi. Dlaczego 10-tys. miasto nie miałoby mieć peronu? Mniejsze pipidówki mają...

 z tego co pamietam mialy zatrzymywac sie ekspresowe.  coz, peron byl potrzebny ale zeby zaraz okreslac
 to cudem?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 14:54:03
Autor: stevep
Cud wg PiS
Dnia 27-12-2011 o 13:42:25 T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

UÂżytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

http://wiadomosci.wp.pl/title,To-co-robi-PiS-moze-okazac-sie-niebezpieczna-zabawa,wid,14082495,wiadomosc.html

Do walki o to, by wÂładza w Polsce wrĂłciÂła do ludzi uczciwych,
"ktĂłrzy myÂślÂą kategoriami dobra publicznego" wzywaÂł na spotkaniu
z mieszkaĂącami Kielc prezes PiS JarosÂław KaczyĂąski. Jak mĂłwiÂł,
takÂą wÂładzĂŞ moÂże tworzyĂŚ jedynie zjednoczona prawica. Po raz
kolejny odniĂłsÂł siĂŞ takÂże do wystÂąpienia szefa MSZ RadosÂława
Sikorskiego w Berlinie. Oddawanie innym decyzji dotyczÂących
nas oznacza, Âże inne interesy, czĂŞsto sprzeczne z polskimi, bĂŞdÂą
decydowaÌ. Trzeba byÌ pó³g³ówkiem, by tego nie rozumieÌ - mówi³."

wychodzi na to, ze wciaz nic nie rozumie ;o)

KaczyĂąski komplementowaÂł ÂświĂŞtokrzyskÂą organizacjĂŞ PiS.
Jak mĂłwiÂł, praca PrzemysÂława Gosiewskiego i jego
przyjació³ doprowadzi³a tu do "cudu politycznego".
- Teraz trzeba zastanawiaĂŚ siĂŞ nad tym, jak tego cudu
dokonaĂŚ w caÂłym kraju - powiedziaÂł szef PiS."

no i cud sie dokonal. wybudowano jeden peron przy ktorym
nie zatrzymuja sie zadne pociagi. obecnie wiekszosc dzialczy
pis pryska do sp i tam sobacza na prezesa ile wlezie ;o)

Wg obecnego rozkÂładu zatrzymujÂą sie tam 24 pociÂągi. Dlaczego 10-tys.  miasto
nie miaÂłoby mieĂŚ peronu? Mniejsze pipidĂłwki majÂą....
T.

Serio, to wymień gdzie.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-27 15:55:10
Autor: T.
Cud wg PiS

U?ytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa3 w wiadomo?ci

http://wiadomosci.wp.pl/title,To-co-robi-PiS-moze-okazac-sie-niebezpieczna-zabawa,wid,14082495,wiadomosc.html

Do walki o to, by w3adza w Polsce wróci3a do ludzi uczciwych,
"którzy my?l? kategoriami dobra publicznego" wzywa3 na spotkaniu
z mieszkancami Kielc prezes PiS Jaros3aw Kaczynski. Jak mówi3,
tak? w3adze mo?e tworzya jedynie zjednoczona prawica. Po raz
kolejny odniós3 sie tak?e do wyst?pienia szefa MSZ Rados3awa
Sikorskiego w Berlinie. Oddawanie innym decyzji dotycz?cych
nas oznacza, ?e inne interesy, czesto sprzeczne z polskimi, bed?
decydowaa. Trzeba bya pó3g3ówkiem, by tego nie rozumiea - mówi3."

wychodzi na to, ze wciaz nic nie rozumie ;o)

Kaczynski komplementowa3 ?wietokrzysk? organizacje PiS.
Jak mówi3, praca Przemys3awa Gosiewskiego i jego
przyjació3 doprowadzi3a tu do "cudu politycznego".
- Teraz trzeba zastanawiaa sie nad tym, jak tego cudu
dokonaa w ca3ym kraju - powiedzia3 szef PiS."

no i cud sie dokonal. wybudowano jeden peron przy ktorym
nie zatrzymuja sie zadne pociagi. obecnie wiekszosc dzialczy
pis pryska do sp i tam sobacza na prezesa ile wlezie ;o)

Wg obecnego rozk3adu zatrzymuj? sie tam 24 poci?gi. Dlaczego 10-tys. miasto
nie mia3oby miea peronu? Mniejsze pipidówki maj?...
T.

Serio, to wymień gdzie.

Z choinki się urwałeś? Sprawdź sobie choćby na railmap.net.
Poniżej masz stacje i przystanki z jednego tylko powiatu bolesławickiego. Jak masz ochotę to posprawdzaj, która z tych miejscowości ma więcej niż 10 tys. mieszkańców. Życzę powodzenia.
A resztę powiatów znajdziesz na http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Stacje_i_przystanki_kolejowe_w_Polsce, informacje są także na http://www.kolej.one.pl/.
Aha - na każdym przystanku kolejowym znajduje się przynajmniej jeden peron... Na stacji może być ich nawet kilka.

  a.. Borówki (przystanek kolejowy)
  a.. Chociszowice (przystanek kolejowy)
  a.. Dąbrowa Bolesławiecka (przystanek kolejowy)
  a.. Golnice (przystanek kolejowy)
  b.. Grodzanowiec (przystanek kolejowy)
  c.. Gromadka (stacja kolejowa)
  a.. Karczmarka (przystanek kolejowy)
  b.. Kraśnik Dolny (przystanek kolejowy)
  a.. Modła (stacja kolejowa)
  b.. Modła Wieś
  a.. Nowogrodziec (stacja kolejowa)
  a.. Studzianka (przystanek kolejowy)
  a.. Tomaszów Bolesławiecki (przystanek kolejowy)
  b.. Trzebień (stacja kolejowa)
  a.. Wierzbowa Śląska
  a.. Zebrzydowa (stacja kolejowa)

--
stevep

Data: 2011-12-28 09:07:29
Autor: stevep
Cud wg PiS
Dnia 27-12-2011 o 15:55:10 T. <kuki543@interia.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisaÂł w wiadomoÂści
Dnia 27-12-2011 o 13:42:25 T. <kuki543@interia.pl> napisaÂł(a):

U?ytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa3 w wiadomo?ci

http://wiadomosci.wp.pl/title,To-co-robi-PiS-moze-okazac-sie-niebezpieczna-zabawa,wid,14082495,wiadomosc.html

Do walki o to, by w3adza w Polsce wrĂłci3a do ludzi uczciwych,
"ktĂłrzy my?l? kategoriami dobra publicznego" wzywa3 na spotkaniu
z mieszkancami Kielc prezes PiS Jaros3aw Kaczynski. Jak mĂłwi3,
tak? w3adze mo?e tworzya jedynie zjednoczona prawica. Po raz
kolejny odniĂłs3 sie tak?e do wyst?pienia szefa MSZ Rados3awa
Sikorskiego w Berlinie. Oddawanie innym decyzji dotycz?cych
nas oznacza, ?e inne interesy, czesto sprzeczne z polskimi, bed?
decydowaa. Trzeba bya pĂł3g3Ăłwkiem, by tego nie rozumiea - mĂłwi3."

wychodzi na to, ze wciaz nic nie rozumie ;o)

Kaczynski komplementowa3 ?wietokrzysk? organizacje PiS.
Jak mĂłwi3, praca Przemys3awa Gosiewskiego i jego
przyjaciĂł3 doprowadzi3a tu do "cudu politycznego".
[...]

nie mia3oby miea peronu? Mniejsze pipidĂłwki maj?...
T.

Serio, to wymieĂą gdzie.

Z choinki siĂŞ urwaÂłeÂś? SprawdÂź sobie choĂŚby na railmap.net.
PoniÂżej masz stacje i przystanki z jednego tylko powiatu bolesÂławickiego.
Jak masz ochotĂŞ to posprawdzaj, ktĂłra z tych miejscowoÂści ma wiĂŞcej niÂż  10
tys. mieszkaĂącĂłw. ÂŻyczĂŞ powodzenia.
A resztĂŞ powiatĂłw znajdziesz na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Stacje_i_przystanki_kolejowe_w_Polsce,
informacje sÂą takÂże na http://www.kolej.one.pl/.
Aha - na kaÂżdym przystanku kolejowym znajduje siĂŞ przynajmniej jeden
peron... Na stacji moÂże byĂŚ ich nawet kilka.

  a.. BorĂłwki (przystanek kolejowy)
  a.. Chociszowice (przystanek kolejowy)
  a.. DÂąbrowa BolesÂławiecka (przystanek kolejowy)
  a.. Golnice (przystanek kolejowy)
  b.. Grodzanowiec (przystanek kolejowy)
  c.. Gromadka (stacja kolejowa)
  a.. Karczmarka (przystanek kolejowy)
  b.. KraÂśnik Dolny (przystanek kolejowy)
  a.. ModÂła (stacja kolejowa)
  b.. ModÂła WieÂś
  a.. Nowogrodziec (stacja kolejowa)
  a.. Studzianka (przystanek kolejowy)
  a.. TomaszĂłw BolesÂławiecki (przystanek kolejowy)
  b.. TrzebieĂą (stacja kolejowa)
  a.. Wierzbowa ÂŚlÂąska
  a.. Zebrzydowa (stacja kolejowa)

I na wzystkich tych pipidówkach zatrzymują się expresy?

Data: 2011-12-28 12:16:54
Autor: T.
Cud wg PiS

U?ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa3 w wiadomo?ci
Dnia 27-12-2011 o 13:42:25 T. <kuki543@interia.pl> napisa3(a):

[...]

Serio, to wymien gdzie.

Z choinki sie urwa3e?? Sprawd? sobie choaby na railmap.net.
Poni?ej masz stacje i przystanki z jednego tylko powiatu boles3awickiego.
Jak masz ochote to posprawdzaj, która z tych miejscowo?ci ma wiecej ni? 10
tys. mieszkanców. ?ycze powodzenia.
A reszte powiatów znajdziesz na
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Stacje_i_przystanki_kolejowe_w_Polsce,
informacje s? tak?e na http://www.kolej.one.pl/.
Aha - na ka?dym przystanku kolejowym znajduje sie przynajmniej jeden
peron... Na stacji mo?e bya ich nawet kilka.

  a.. Borówki (przystanek kolejowy)
  a.. Chociszowice (przystanek kolejowy)
  a.. D?browa Boles3awiecka (przystanek kolejowy)
  a.. Golnice (przystanek kolejowy)
  b.. Grodzanowiec (przystanek kolejowy)
  c.. Gromadka (stacja kolejowa)
  a.. Karczmarka (przystanek kolejowy)
  b.. Kra?nik Dolny (przystanek kolejowy)
  a.. Mod3a (stacja kolejowa)
  b.. Mod3a Wie?
  a.. Nowogrodziec (stacja kolejowa)
  a.. Studzianka (przystanek kolejowy)
  a.. Tomaszów Boles3awiecki (przystanek kolejowy)
  b.. Trzebien (stacja kolejowa)
  a.. Wierzbowa |l?ska
  a.. Zebrzydowa (stacja kolejowa)

I na wzystkich tych pipidówkach zatrzymują się expresy?

Nie. A czy we Włoszczowej zatrzymują się tylko ekspresy?
T.

Data: 2011-12-28 14:59:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4efafb30$0$1202$65785112news.neostrada.pl...
I na wzystkich tych pipidówkach zatrzymują się expresy?

Nie. A czy we Włoszczowej zatrzymują się tylko ekspresy?

We Włoszczowej nie zatrzymują się ekspresy, mimo specjalnie w tym celu wybudowanego peronu. Wybudowanie peronu było wiekopomnym, w stylu PRL, osiągnięciem śp. Gosiewskiego.
Z początku zatrzymywały się ekspresy, ale ze względów ekonomicznych od dawna nie zatrzymują się.
Owe przedsięwzięcie, które kosztowało co nieco, było wyłącznie propagandowym przedsięwzięciem śp. Gosiewskiego i jak każda propaganda mając krótkie nóżki (sic!) i zakończyła się fiaskiem.

Data: 2011-12-28 15:20:02
Autor: T.
Cud wg PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4efb20e2$0$1454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Było mocno propagandowe. Ale dlatego, że to miasta od dłuższego czasu zabiegało o wybudowanie peronu. Kosztował tyle, ile pewnie na innych stacjach. Ekspresy nie zatrzymują sie - generalnie mało ekspresów zostało, bo je przeflancowano na IC. Zatrzymują się - poza lokalnuymi do Częstochowy i Kielc, pociagi do Warszawy, Zakopanego, Wrocławia, Świnoujścia, Białegostoku... Jakoś nikt nie krzyczy, że to nieekonomiczne... Więc o żadnym fiasku nie ma mowy.
Fiasko to zakup kilkuset iPadów, na co właśnie rozstrzygnięto przetarg. Oczywiścei z okazji naszej prezydencji - zdaje się, że za 3 dni się kończy...
T.

Data: 2011-12-28 16:20:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4efb261c$0$1198$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I tu masz problem. Gdy PiS wyj....bał pieniądze w błoto to jest wszystko w porządku. Dajesz im rozgrzeszenie. Ale gdy dostrzegasz przejawy niegospodarności w PO to drzesz szaty z oburzenia.
I może mi wyjaśnisz dlaczego fiaskiem jest zakup iPadów?

Data: 2011-12-29 10:11:06
Autor: T.
Cud wg PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4efb33ce$0$1459$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo jego powodem jest nasza prezydencja. To debilne tłumaczenie, bo właśnie się kończy. W dodatku wybrano najdroższy sprzęt i w zasadzie nie wiadomo do czego miałby służyć. Dlaczego nie o połowę tańsze notebooki?
T.
Ps. Cieszę sie, że dostrzegasz przejawy niegospodarności PO.
W sumie jedni wart drugich, choć przeraża mnie szybkość zadłużania Polski przez obecna ekipę. I może uprzedzę Twoje kolejne wątpliwości co do mojej osoby - cieszę sie, że powsatją nowe drogi. Ale martwię - chaosem w planowaniu, ceną w wykonaniu no i kredytami zaciągniętymi na te budowy. Tusek, Sikorski, Drzewiecki i Rostowski sobie wyjadą do USA albo tam, gdzie nie mamy umowy ekstradycyjnej, a reszta Polakó będzie płacić za ich rozrzutność.

Data: 2011-12-29 10:31:56
Autor:
Cud wg PiS
On Thu, 29 Dec 2011 10:11:06 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:
[...]

Tusek, Sikorski, Drzewiecki i Rostowski sobie wyjadą do USA albo tam, gdzie nie mamy umowy ekstradycyjnej, a reszta Polakó będzie płacić za ich rozrzutność.

 sadzisz, ze Polska to Ukraina? rozrzutnosc tuska i w/w?
 to oni korzystaja z tych pieniedzy? trzeba sie zdecydowac
 nie dla budowy drog za 1000 zl wiecej do emerytury.  takie haselko widzialem jadac wczoraj 7 do gdanska.  nie sadze by byl to pomysl tuska. co bys wybral?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 11:25:56
Autor: T.
Cud wg PiS

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:adcof7lhto38q0uce5tg7rpe0sa2j0hc1c4ax.com...
[...]

Jeśli szefem firmy jest debil, nie wróżę powodzenia. Moja była firma splajtowała przez takiego szefa. I nie zostało nic...
Podam Ci inny przykład - w Portugalii zburzono już jeden stadion po Euro - po co nam to było? To są same koszty. W Londynie szacują, że każdy Brytyjczyk dołoży do interesu (olimpiady) minimum 280 funtów. Tyle, że oni zarabiają znacznie więcej i ich na to stać.
Moja mama wydaje ok. 500 zł miesięcznie na lekarstwa - wybieram zatem większe emerytury, a nie drogi, po którje będą jeździć tylko najbogatsi...
T.

Data: 2011-12-29 11:47:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4efc40be$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Może lepiej byłoby wrócić do transportu konnego? Same zalety.

Data: 2011-12-29 12:00:04
Autor:
Cud wg PiS
On Thu, 29 Dec 2011 11:25:56 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]
Jeśli szefem firmy jest debil, nie wróżę powodzenia. Moja była firma splajtowała przez takiego szefa. I nie zostało nic...

 szef zwykle ma swego szefa, a ten swego itd. to najgorsze co
 moze byc w zarzdzaniu. 2-gi element to zwiazki zawodowe
 ktorych dzialacze czuja sie jak swiete krowy.
[...]

 280 to wcale nie tak malo. 1l benzyny to ok 1,5 funta.  co do rezty. w 2008 liverpool byl tzw stolica kultury.
 przebudowano centrum, "na dokach" wybudowano kilka
 okazalych budowli z "kolem rozrywki" wlacznie. dzis
 po pustych placach hula wiatr. u nas stadiony i drogi
 przydadza sie bo praktycznie nie mielismy nic porzadnego.
 wczoraj jechalem 7 z wwy do gdanska. nieremontowane odcinki
 to obraz nedzy i rozpaczy. tam gdzie je przebudowano lub
 wybudowano nowe jedzie sie w miare komfortowo.

Moja mama wydaje ok. 500 zł miesięcznie na lekarstwa - wybieram zatem większe emerytury, a nie drogi, po którje będą jeździć tylko najbogatsi...
T.

czym beda jezdzic biedniejsi? po jakich drogach dotrze do nich zywnosc, lekarstwa, ubrania? kiedys pisalem, niech mi zus odda
moje zostawione u niech pieniadze i raz na zawsze sie ode mnie odpieprzy. sam dbam o siebie i swoich bliskich. z moich podatkow
to co idzie na zus niech idzie na drogi. nie chce w moim kraju
stanu drog jak na bialorusi. nie chce sie wstydzic znajomych
ktorzy odwiedzaja moj kraj za zalosny stan drog. nie twierdze,
ze jest bardzo zle, nie twierdze, ze jest dobrze. to co na drogach zrobilo sie przez ostatnie kilka lat napawa optymizmm.
obawa jet jedna, moze zwyciezyc filozofia jednakowych zoladkow
i samolubnego myslenia wylacznie o sobie. co do koztow lekarstw twojej mamy - dlaczego jej nie wspierasz finansowo?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 10:35:36
Autor: T.
Cud wg PiS

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:0igof7db0g3ar8p0abato5mljmcg9fvpe84ax.com...
> [...]

i samolubnego myslenia wylacznie o sobie. co do koztow
lekarstw twojej mamy - dlaczego jej nie wspierasz finansowo?

Podałeś argumenty na moją korzyść - właśnie o to mi chodzi - jak już gdzieś pisałem, wolałbym 300 m asfaltu tam, gdzie są dziury (jeżdżę po kawałku takiej drogi w drodze do pracy), niż autostrada do Niemiec. Podobnie ze stadionami - nie są mi potrzebne do życia. Lekarstwa - owszem...
T.

Data: 2011-12-30 10:51:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4efd8672$0$1204$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zlikwidować wszystko. Przywrócić trakcję konną. Telefony na korbki. Konni posłańcy z wiadomościami. I żeby nie było nic. Tak, jak swego czasu twierdził Kononowicz. Wielki wizjoner. Mąż opatrznościowy wszechczasów.
Zlikwidować prasę i inne wątpliwe zdobycze cywilizacji. Drukować na ręcznych prasach z forem wycinanych z drewna. Jak za Guten...coś. Itd... W opary absurdu...

Data: 2011-12-30 12:58:02
Autor: stevep
Cud wg PiS
Dnia 30-12-2011 o 10:51:21 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Frustracja, aż kipi z tych wypowiedzi.

--
stevep

Data: 2011-12-30 13:27:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

napisał(a):

[...]

================================

Z których?

Data: 2011-12-30 15:46:38
Autor: stevep
Cud wg PiS

napisał(a):

[...]

===============================>
Z których?

Z wypowiedzi wielbicieli PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-12-30 10:52:10
Autor:
Cud wg PiS
On Fri, 30 Dec 2011 10:35:36 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]
Podałeś argumenty na moją korzyść - właśnie o to mi chodzi - jak już gdzieś pisałem, wolałbym 300 m asfaltu tam, gdzie są dziury (jeżdżę po kawałku takiej drogi w drodze do pracy), niż autostrada do Niemiec. Podobnie ze stadionami - nie są mi potrzebne do życia. Lekarstwa - owszem...

 z twojej wypowiedzi mozna z duzym uproszczeniem wnioskowac,
 ze wiekzosc spoleczenstwa to chorzy ludzie. moj wniosek jest
 inny. to leki  sa za drogie, publiczna opieka zdrowotna mizerna.
 wlasnie trwa wojna o ceny lekow. zauwaz, ze koncerny kupa  rzucily sie na arlukowicz jak kiedys na kopacz. to jest  prawdziwy problem. inne krje maja i dobre drogi i tanie lekarstwa.
 bedac w uk obserwoalm jak do domu staruszki codziennie przyjezdzal
 pielegniarz, przywozil jej leki a ona z usmiechem witala go
 na progu domu. u nas staruszkow gania sie pomiedzy aptekami. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 15:52:49
Autor: rAzor
Cud wg PiS
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

takiej drogi w drodze do pracy), niĹź autostrada do Niemiec. Podobnie ze
stadionami - nie są mi potrzebne do życia. Lekarstwa - owszem...
T.

  z twojej wypowiedzi mozna z duzym uproszczeniem wnioskowac,
  ze wiekzosc spoleczenstwa to chorzy ludzie

Coś w tym jest. Sam zobacz na listę chorych:

"!' heRsk" <euro?bigbred...@interia.pl>
"!heRsk!" <pis?bigbred...@interia.pl>
"" heRsk "" <ue?bigbred...@interia.pl>
""(heRsk)"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
"":heRsk:"" <globalne?bigbred...@interia.pl>
""@heRsk"" <soviet?bigbred...@interia.pl>
""[heRsk]"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
""\\eRsk"" <eu_bigbred...@interia.pl>
""<heRsk>"" <.?bigbred...@interia.pl>
"# heRsk #" <joke?bigbred...@interia.pl>
"#heRsk#" <same?bigbred...@interia.pl>
"$ heRsk" <ue?bigbred...@interia.pl>
"% heRsk %" <%eu_bigbred...@interia.pl>
"(heŽsk)" <:WC15?bigbred...@interia.pl>
"* heRsk *" <fulleuro?bigbred...@interia.pl>
"*.heRsk.*" <joker?bigbred...@interia.pl>
"*heRsk*" <syf?bigbred...@interia.pl>
".'heRsk'." <nato?bigbred...@interia.pl>
".'heŽsk'" <','bigbred...@interia.pl>
"/heRsk/" </WC15?bigbred...@interia.pl>
":heŽsk:" <globalne?bigbred...@interia.pl>
  ":-P heRsk :-P" <'wc15_bigbred...@interia.pl>
"^heRsk^" <pis?bigbred...@interia.pl>
"__'heRsk'__" <__?bigbred...@interia.pl>
"_heRsk_" <joker?bigbred...@interia.pl>
"``heRsk''" <full?bigbred...@interia.pl>
"`heRsk`" <figifago?bigbred...@interia.pl>
"{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl>
"~_heRsk" <#eu_bigbred...@interia.pl>
"~heRsk~" <~?bigbred...@interia.pl>
"<heŽsk>" <<WC15?bigbred...@interia.pl>
"=heRsk=" <ue?bigbred...@interia.pl>
"? heRsk ?" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk" <-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-" <fullue?bigbred...@interia.pl>

Data: 2011-12-29 11:33:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4efc2f34$0$1446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Potwierdziłeś moje obserwacje. W obcym oku - źdźbło, w swoim - belka.

W sprawie iPodów - może lepszy byłby powrót do telefonów na korbkę i przedpotopowych faksów?

Wasze nastawienie do pomyślności Polski wyraził wasz prezes, mówiąc, że cieszyłby się i czeka z utęsknieniem na taki rozpiździaj w Polsce, jaki jest obecnie na Węgrzech, a wtedy naród zwróci się do niego, jedynego - Jarosława-zbawcy, by zbawił Polskę. Kompletny odlot.

W sprawie budowy dróg - widzę, że jesteś fachowcem - oferuj swoją niezwykle przydatną pomoc, a przyjmą ją z pocałowaniem w rękę.

Reszta o obecnie rządzących - political fiction - niewarte komentarza.

Data: 2011-12-28 15:37:34
Autor: stevep
Cud wg PiS

Dnia 27-12-2011 o 15:55:10 T. <kuki543@interia.pl> napisaÂł(a):

[...]

Jak masz ochote to posprawdzaj, ktĂłra z tych miejscowo?ci ma wiecej ni?
10
tys. mieszkancĂłw. ?ycze powodzenia.
A reszte powiatĂłw znajdziesz na
[...]

  a.. TomaszĂłw Boles3awiecki (przystanek kolejowy)
  b.. Trzebien (stacja kolejowa)
  a.. Wierzbowa |l?ska
  a.. Zebrzydowa (stacja kolejowa)

I na wzystkich tych pipidĂłwkach zatrzymujÂą siĂŞ expresy?

Nie. A czy we WÂłoszczowej zatrzymujÂą siĂŞ tylko ekspresy?
T.

Teraz nie wiem, ale tuż powybudowaniu się zatrzymywały.

Data: 2011-12-29 10:12:19
Autor: T.
Cud wg PiS

Dnia 27-12-2011 o 15:55:10 T. <kuki543@interia.pl> napisa3(a):

[...]

I na wzystkich tych pipidówkach zatrzymuj? sie expresy?

Nie. A czy we W3oszczowej zatrzymuj? sie tylko ekspresy?
T.

Teraz nie wiem, ale tuż powybudowaniu się zatrzymywały.

Masz rację - mało tego tylko ten jeden ekspress się zatrzymywał. Teraz przystaje tam kilkadziesiąt pociągów. A efekt propagandowy chyba został osiągnięty - Gosiewska wygrała w cuglach...

--
stevep

Data: 2011-12-29 10:23:16
Autor:
Cud wg PiS
On Thu, 29 Dec 2011 10:12:19 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

 [...]
Masz rację - mało tego tylko ten jeden ekspress się zatrzymywał. Teraz przystaje tam kilkadziesiąt pociągów. A efekt propagandowy chyba został osiągnięty - Gosiewska wygrała w cuglach...

 tyle, ze nie ta gosiewska. do sejmu dostala sie pierwsza zona.
 to druga popadla w nielaske u kempy i prezesa.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 11:27:03
Autor: T.
Cud wg PiS

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:6acof7dg8m7np0pnbclp04892tkif8nptv4ax.com...
[...]

Wygrała z powodu nazwiska kojarzonego z Gosiewskim, który się wypromował na tym peronie :-)
Tak jak młody Wałęsa - tylko nazwisko go wypromowałao, no bo nic innego...
T.

Data: 2011-12-29 12:00:12
Autor:
Cud wg PiS
On Thu, 29 Dec 2011 11:27:03 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

> tyle, ze nie ta gosiewska. do sejmu dostala sie pierwsza zona.
> to druga popadla w nielaske u kempy i prezesa.

Wygrała z powodu nazwiska kojarzonego z Gosiewskim, który się wypromował na tym peronie :-)

 ta 1-wsza zona jest z wwy. byla na 2-gim miejscu listy PiS.

Tak jak młody Wałęsa - tylko nazwisko go wypromowałao, no bo nic innego...
T.

wyglada na to, ze stanowisko posla jest u nas dziedziczne.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 11:44:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

[...]

#Beata Gosiewska z PiS, wdowa po zmarłym w katastrofie smoleńskiej Przemysławie Gosiewskim, uzyskała najwięcej głosów w wyborach do Senatu w okręgu nr 82, obejmującym powiaty: opatowski, ostrowiecki, sandomierski, skarżyski i starachowicki.#
http://forsal.pl/artykuly/555094,wyniki_wyborow_2011_swietokrzyskie_beata_gosiewska_senatorem_w_okregu_nr_82.html

Warto było jechać na trupie męża. Nie ona jedna zresztą.

Data: 2011-12-29 12:00:16
Autor:
Cud wg PiS
On Thu, 29 Dec 2011 11:44:39 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Warto było jechać na trupie męża. Nie ona jedna zresztą.

 wychodzi na to, ze na koryto po trupie meza zalapaly sie obie zony.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 12:40:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:31iof7lolop8jvgcfqg2tl3q763d6o4tv64ax.com...
[...]

Pierwsza żona była posłem w poprzedniej kadencji.

#W wyborach w 2005 z listy PiS uzyskała mandat posła w okręgu warszawskim. W wyborach w 2007 bez powodzenia ubiegała się o reelekcję. Została następnie zatrudniona w Kancelarii Prezydenta RP. W wyborach samorządowych w 2010 uzyskała mandat radnej sejmiku województwa mazowieckiego. W wyniku wyborów w 2011 powróciła do Sejmu jako posłanka VII kadencji.#
http://pl.wikipedia.org/wiki/Małgorzata_Gosiewska

Data: 2011-12-29 16:45:10
Autor:
Cud wg PiS
On Thu, 29 Dec 2011 12:40:38 +0100, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

#W wyborach w 2005 z listy PiS uzyskała mandat posła w okręgu warszawskim. W wyborach w 2007 bez powodzenia ubiegała się o reelekcję. Została następnie zatrudniona w Kancelarii Prezydenta RP. W wyborach samorządowych w 2010 uzyskała mandat radnej sejmiku województwa mazowieckiego. W wyniku wyborów w 2011 powróciła do Sejmu jako posłanka VII kadencji.#

 nie chcialo mi sie grzebac. potwierdza to tylko moja  uwage, ze stanowisko posla staje sie u nas dziedziczne.
 to wszytko swiadczy wylacznie o lekkomyslnosci wyborcow.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 20:09:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik ""<HeRSk>"" <?uro.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia1pf71ef6qvtchmkdcs6atf6eotbm8g5b4ax.com...
> [...]

uwage, ze stanowisko posla staje sie u nas dziedziczne.
to wszytko swiadczy wylacznie o lekkomyslnosci wyborcow.

Pieprzysz jak Piekarski na mękach. Jaki związek ma tu dziedziczenie?
Od wyborców to się odp...ol. Jeśli nie rozumiesz systemu wyborczego w Polsce, to się naumiej, a dopiero potem zabieraj głos.

Data: 2011-12-30 15:53:33
Autor: rAzor
Cud wg PiS
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
  nie chcialo mi sie grzebac. potwierdza to tylko moja
  uwage, ze stanowisko posla staje sie u nas dziedziczne.
  to wszytko swiadczy wylacznie o lekkomyslnosci wyborcow.

O właśnie, wyborców. Nie brak ich na psp:

Data: 2011-12-27 16:08:03
Autor: WW
Cud wg PiS
W dniu 2011-12-27 13:27, "<HeÂŽSk>" pisze:

Oddawanie innym decyzji dotyczących
nas oznacza, że inne interesy, często sprzeczne z polskimi, będą
decydować. Trzeba być półgłówkiem, by tego nie rozumieć - mówił."

Nie sposób się z tym nie zgodzić.

Pozdrawiam
WW
"Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-12-27 16:42:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdcn0n$n02$1node2.news.atman.pl...
[...]

KaĹźda spółka jest ograniczeniem swobody i niezaleĹźności wszystkich należących do spółki. Spółka jest przeciwieństwem niezaleĹźności. Jeśli to zrozumiecie, to zrozumiecie takĹźe, Ĺźe w spółce czasami jeden z należących do spółki musi zmienić coś u siebie lub zrezygnować z czegoś dla dobra wszystkich  należących do spółki.
UE jest taką swoistą spółką.
W spółce nic nie można brać, nie dając nic w zamian. Takie są koszty, nie do uniknięcia.

Data: 2011-12-28 09:59:52
Autor: WW
Cud wg PiS

[...]

Każda spółka jest ograniczeniem swobody i niezależności wszystkich
należących do spółki. Spółka jest przeciwieństwem niezależności. Jeśli
to zrozumiecie, to zrozumiecie także, że w spółce czasami jeden z
[...]

Jeśli odpowiada Ci taka analogia, to teraz jesteśmy w spółce, płacimy krocie, dostajemy to, co spółka zechce nam dać i nie mamy prawa głosu.

To kiepski interes.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
   Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-12-28 10:55:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdelqd$o26$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ile płacimy, ile dostajemy? Konkretnie!
Wiesz doskonale, że piszesz duby smalone, ale tak już macie, małe ludziki zapatrzone w prezia. Inaczej nie potraficie.

Data: 2011-12-28 11:01:59
Autor: WW
Cud wg PiS

Ile płacimy, ile dostajemy? Konkretnie!

No właśnie, dobrze że o tym wspomniałeś.
Skoro tak wiele dostajemy, to dlaczego nie ma nigdzie bilansu kosztĂłw i zyskĂłw naszego uczestnictwa w UE?

Skoro tak wiele "dostajemy za nic", to dlaczego się nie chwalimy?

Nigdy Cie to nie zastanowiło?

Data: 2011-12-28 11:56:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Cud wg PiS

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdepes$s77$1node2.news.atman.pl...

[...]

Z przykrością muszę stwierdzić, że jesteś idiotą i jakakolwiek dyskusja z tobą nie ma najmniejszego sensu.
Nie będę kopał się z koniem.

Data: 2011-12-28 12:15:18
Autor: T.
Cud wg PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4efaf5d7$0$1205$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdepes$s77$1node2.news.atman.pl...

Ile płacimy, ile dostajemy? Konkretnie!

No właśnie, dobrze że o tym wspomniałeś.
Skoro tak wiele dostajemy, to dlaczego nie ma nigdzie bilansu kosztów i zysków naszego uczestnictwa w UE?

[...]

Gdzieś czytałem tekst, w którym autor dokładnie wylicza, że więcej nas kosztują pieniądze z UE, niż są warte (oczywiście razem z kosztami obsługi tych pieniędzy).
T.

Data: 2011-12-28 12:35:37
Autor: WW
Cud wg PiS
W dniu 2011-12-28 12:15, T. pisze:

GdzieÂś czytaÂłem tekst, w ktĂłrym autor dokÂładnie wylicza, Âże wiĂŞcej nas
kosztujÂą pieniÂądze z UE, niÂż sÂą warte (oczywiÂście razem z kosztami obsÂługi
tych pieniĂŞdzy).
T.

Mam taki, ale kończy się na roku 2006. Potem danych niema.

Ciekawe, prawda?

Jak dojdzie jeszcze opłata za CO2, to dopiero będą tajne   :-P