Cuda Tuska ciag dalszy: od nowego roku ceny za kurs prawa jazdy ostro w góre

Data: 2010-10-19 12:06:41
Autor: Neko
Cuda Tuska ciag dalszy: od nowego roku ceny za kurs prawa jazdy ostro w góre
Data: 2010-10-19 12:55:00
Autor: gofi
Cuda Tuska ciag dalszy: od nowego roku ceny za kurs prawa jazdy ostro w góre
W dniu 19.10.2010 12:06, Neko pisze:
http://motoryzacja.interia.pl/prawo_jazdy/news/prawo-jazdy-ostro-w-gore,1545901,3461

Myślą przyszłościowo, po ich nieudolnej polityce mieszkaniowej pozostaną ludziom jedynie wozy Drzymały, przygotowują grunt pod nową strefę zysków.

Data: 2010-10-19 13:08:53
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-19 12:06, Neko pisze:
http://motoryzacja.interia.pl/prawo_jazdy/news/prawo-jazdy-ostro-w-gore,1545901,3461

Widzisz do czego doprowadziły rządy kaczora? Teraz trzeba podnosić podatki żeby ratować państwo przed ruiną.

Data: 2010-10-19 13:30:07
Autor: Neko
Cuda Tuska ciag dalszy: od nowego roku ceny za kurs prawa jazdy ostro w góre
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Widzisz do czego doprowadziły rządy kaczora? Teraz trzeba podnosić podatki żeby ratować państwo przed ruiną.

Ja trzymam sie faktow, a nie opowiesci na dobranoc.
Za Kaczynskiego nie bylo tak ogromnego zadluzenia.
Dopiero za Tuska spirala sie nakrecila. Zreszta kazdy moze
sam sobie sprawdzic.

Data: 2010-10-19 13:53:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i9jvi0$bll$1news.onet.pl...
[...]

A na ile miliardów Kaczyński zadłużył Polskę?

Data: 2010-10-19 13:56:35
Autor: Neko
Cuda Tuska ciag dalszy: od nowego roku ceny za kurs prawa jazdy ostro w góre
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

A na ile miliardów Kaczyński zadłużył Polskę?

Na mniej niz Tusk. I to jeszcze nie jest ostateczne
slowo Tuska. Strach sie bac...

Data: 2010-10-19 14:12:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i9k13s$gf5$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

A na ile miliardów Kaczyński zadłużył Polskę?

Na mniej niz Tusk. I to jeszcze nie jest ostateczne
slowo Tuska. Strach sie bac...

A w jakim czasie? Porównywalnym? Przecież za Jarusia był olbrzymi dobrobyt. Nauczył nas grilować. To dlaczegao zadłużał Polskę?

Data: 2010-10-19 14:08:57
Autor: Neko
Cuda Tuska ciag dalszy: od nowego roku ceny za kurs prawa jazdy ostro w góre
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w

A w jakim czasie? Porównywalnym? Przecież za Jarusia był olbrzymi dobrobyt. Nauczył nas grilować. To dlaczegao zadłużał Polskę?

Zapytaj swoich towarzyszy z SLD. Powinni znac odpowiedz.

Data: 2010-10-19 14:16:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i9k1r1$irn$1news.onet.pl...
[...]

Pytam ciebie, bo to ty poruszyłeś ten temat.

Data: 2010-10-19 14:24:59
Autor: Neko
Cuda Tuska ciag dalszy: od nowego roku ceny za kurs prawa jazdy ostro w góre
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Pytam ciebie, bo to ty poruszyłeś ten temat.

Ale przeciez to ty masz poteznych protektorow
z czerwonymi ksiazeczkami. A to TĘGIE glowy.
Zapytaj, nie boj sie. Na Sybir juz nie wywioza... ;)

Data: 2010-10-19 14:32:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i9k2p1$lvs$1news.onet.pl...
[...]

Nie weksluj. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, to lepiej zamilknij. Choć raz nie zachowuj się jak pisiaczek.

Data: 2010-10-19 14:33:51
Autor: Neko
[...]

Skoro ty sie zachowujesz jak POspolity to nie dziw sie reakcji...

Data: 2010-10-19 15:58:47
Autor: cirrus
[...]

Tych co przeszli do PiS-u?

--
stevep

Data: 2010-10-19 17:14:31
Autor: heÂŽsk
Cuda Tuska ciag dalszy: od nowego roku ceny za kurs prawa jazdy ostro w góre
On Tue, 19 Oct 2010 13:53:55 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]
> Dopiero za Tuska spirala sie nakrecila. Zreszta kazdy moze
> sam sobie sprawdzic.

A na ile miliardów Kaczyński zadłużył Polskę?

 dokladnie na 547 mld.

Cuda Tuska ciag dalszy: od nowego roku ceny za kurs prawa jazdy ostro w góre