Cudaaa, panie....

Data: 2009-03-16 18:18:02
Autor: matador
Cudaaa, panie....
#
...za styczeń 2009 roku
Ujemne saldo transferów z Unią Europejską
Saldo transferów z Unią Europejską było ujemne i
wyniosło 272 mln EUR. Napływ środków z Unii
Europejskiej, w ujęciu bilansu płatniczego,
wykazany w transferach bieżących wyniósł 3 mln
EUR. W tym samym czasie Polska wpłaciła 275 mln
EUR dobudżetu Unii Europejskiej z tytułu składek i
opłat członkowskich.
Dane te są dostępne na stronie NBP.

W grudniu byliśmy też platnikiem netto.
Wpłaciliśmy 69 mln euro wiecej niż otrzymaliśmy.
#

TRZY miliony euro z Unii.... przez cały styczeń !

Tyle to Gudowaty na papier toaletowy wydaje.

matador.

Data: 2009-03-16 13:09:05
Autor: mwisniewski2008
Cudaaa, panie....
On 16 Mar, 18:18, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
#
[...]

Moze powiedz,...kiedy NIE  bylismy platnikiem   NETTO...

Data: 2009-03-16 21:09:58
Autor: raff
Cudaaa, panie....
mwisniewski2008@googlemail.com pisze:
[...]

Ciesz sie. Placisz - masz. Teraz nie bedzie Pana ani Pani.

R.

Data: 2009-03-16 13:22:48
Autor: mwisniewski2008
Cudaaa, panie....
On 16 Mar, 21:09, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
mwisniewski2...@googlemail.com pisze:

> Moze powiedz,...kiedy NIE  bylismy platnikiem   NETTO...

Ciesz sie. Placisz - masz. Teraz nie bedzie Pana ani Pani.

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Place- aco mam???
Scheiss

Data: 2009-03-16 23:20:35
Autor: matador
Cudaaa, panie....
raff pisze:

Ciesz sie. Placisz - masz. Teraz nie bedzie Pana ani Pani.

Idąc dalej Twoim tropem - będziemy jeść kogucie jaja?

Pozdrawiam

matador.

Data: 2009-03-16 23:54:26
Autor: raff
Cudaaa, panie....
Ciesz sie. Placisz - masz. Teraz nie bedzie Pana ani Pani.

Idąc dalej Twoim tropem - będziemy jeść kogucie jaja?

Jaja, Panie, to beda wszedzie.

R.

Data: 2009-03-16 23:56:25
Autor: matador
Cudaaa, panie....
raff pisze:
Ciesz sie. Placisz - masz. Teraz nie bedzie Pana ani Pani.

Idąc dalej Twoim tropem - będziemy jeść kogucie jaja?

Jaja, Panie, to beda wszedzie.

R.

Masz rację Waść, byle do Świąt !!!

matador.

Data: 2009-03-17 09:50:44
Autor: cirrus
Cudaaa, panie....
Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gpmjf8$fum$1atlantis.news.neostrada.pl...
raff pisze:
Ciesz sie. Placisz - masz. Teraz nie bedzie Pana ani Pani.
Idąc dalej Twoim tropem - będziemy jeść kogucie jaja?
Pozdrawiam
matador.

Ty to chyba tylko jaja od kaczora. :)

--
stevep

Data: 2009-03-17 00:18:24
Autor: ColgatesBilly
Cudaaa, panie....

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message news:gpmbmn$asc$1news.onet.pl...
[...]

Czyli... juz nie bedzie malzenstw... heteroseksualnych?

Kol

Data: 2009-03-16 19:00:24
Autor: Panslavista
Cudaaa, panie....
#
[...]

Lepiej pompują niż RWPG...

Data: 2009-03-16 12:30:04
Autor: Antenka
Cudaaa, panie....

Lepiej pompują niż RWPG...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jewrokołchozowe skurczybyki!!!  :-E

Antenka

Data: 2009-03-16 20:53:27
Autor: matador
Cudaaa, panie....
Panslavista pisze:

Lepiej pompują niż RWPG...

I pieniądze są "prawdziwe", nie jakieś tam ruble transferowe.

matador.

Data: 2009-03-17 12:56:13
Autor: zbig
Cudaaa, panie....

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gpm258$gst$1nemesis.news.neostrada.pl...
#
[...]

A jaki jest saldo rok do roku ?

Data: 2009-03-17 14:01:32
Autor: matador
Cudaaa, panie....
zbig pisze:

A jaki jest saldo rok do roku ?
Sprawdź na stronie NBP i pochwal się wnioskami. :-)

matador.

Data: 2009-03-17 16:21:57
Autor: zbig
Cudaaa, panie....

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gpo7g8$dcr$1nemesis.news.neostrada.pl...
zbig pisze:

A jaki jest saldo rok do roku ?
Sprawdź na stronie NBP i pochwal się wnioskami. :-)

matador.
Myślałem, ze sprawdziłeś zanim podałeś wybiórcze dane pasujące ci do tezy.

Cudaaa, panie....