Cudo

Data: 2013-09-22 13:04:10
Autor: Trybun
Cudo
Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego niedawno programu TouchPal? Jest jakaś klawiatura, nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

Data: 2013-09-22 13:15:20
Autor: W
Cudo
Trybun wystukał, co następuje:

Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego niedawno programu TouchPal? Jest jakaś klawiatura, nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

Można wiedzieć do czego dokładnie pijesz (mniemam że klawiatura) i co w niej takiego cudownego?

Niemniej: swiftkey?

Data: 2013-09-22 18:10:19
Autor: Trybun
Cudo
W dniu 2013-09-22 15:15, W pisze:
[...]

Do niczego, ot nie mogłem się powstrzymać od wydania recenzji, temu do niedawna przeciętnemu programowi.

Co cudownego? - wszystko, no prawie wszystko - płynność działania, wygląd (wiele skórek do wyboru, i to o nietuzinkowym wyglądzie), słownik PL w którym chyba nie ma nieznanego słowa itd.
Używałem Swiftkey w wersji demo, i raczej w stosunku do niej nie użyłbym określenia - cudo.

Data: 2013-09-22 22:50:24
Autor: A.L.
Cudo
On Sun, 22 Sep 2013 18:10:19 +0200, Trybun <Ilicch@jachu.pl> wrote:

W dniu 2013-09-22 15:15, W pisze:
[...]

A rozmawiac przez niego mozna?...

A.L.

Data: 2013-09-23 08:02:39
Autor: W
Cudo

W dniu 2013-09-22 15:15, W pisze:
[...]

Trochę krótka, i nawet nie wspomniałeś do czego aplikacja służy, wiec recenzja mocno słaba :P

[...]

Kiedyś go próbowałęm - był mocno toporny, chodził strasznie wolno a podpowiedzi miał często z kosmosu. Miliona skórek też nie potrzebuję - może być kilka, byle by były proste i o stonowanej kolorystyce ;)

Swiftkey mnie z kolei bardzo pasuje - używam od bardzo dawna i wtedy jego podpowiedzi były bezkonkurencyjne. A teraz chyba 'nauczył' się mojego sposobu pisania i podpowiedzi są... jeszcze lepsze.

Data: 2013-09-22 18:49:22
Autor: dizel
Cudo
On Sun, 22 Sep 2013 13:04:10 +0200, Trybun <Ilicch@jachu.pl> wrote:

Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego niedawno programu TouchPal? Jest jakaś klawiatura, nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

Nawet fajna klawiatura, tylko jak dla mnie ma jedną podstawową wadę,
piszę smy bez polskich znaków a tu się nie da ich pominiąć z tego co
widzę? Jest na to jakiś sposób?
Mam wersje swype bezogonkową i działa dobrze.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-22 18:55:07
Autor: Trybun
Cudo
W dniu 2013-09-22 18:49, dizel pisze:
[...]

No jeszcze nie wypróbowałem pod tym względem, ale może wystarczy odznaczyć polski słownik i używać tylko angielskiego?, ale wtedy chyba straci się podpowiedzi, no i możliwość pisania "gestami"...

Data: 2013-09-23 09:18:59
Autor: dizel
Cudo
On Sun, 22 Sep 2013 18:55:07 +0200, Trybun <Ilicch@jachu.pl> wrote:

No jeszcze nie wypróbowałem pod tym względem, ale może wystarczy odznaczyć polski słownik i używać tylko angielskiego?, ale wtedy chyba straci się podpowiedzi, no i możliwość pisania "gestami"...

Jak odznaczysz polski to słowa pisze po angielsku. Co do ogonków jest
na to sposób ale trzeba zewnętrzną aplikacje instalować GO Sms Pro,
albo Handcent sms one mają w opcjach że przed wysłaniem sms obcinają
ogonki.
Koniec końców klawiatura fajna ale przez te ogonki wróciłem do swype,
za bardzo się do niego przyzwyczaiłem:)

Pozdrawiam

Data: 2013-09-23 08:01:38
Autor: W
Cudo
dizel wystukał, co następuje:

[...]

No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest, żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

Data: 2013-09-23 10:22:37
Autor: dizel
Cudo
On Mon, 23 Sep 2013 08:01:38 +0000 (UTC), W <wu@wu.pl> wrote:

No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest, żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

W sumie tak ale nie będę instalował stu kolejnych aplikacji po to
tylko żeby mi wycięło ogonki przy wysyłaniu sms.
Mam wersje swype która pisze bez ogonkow od razu i jednak działa
szybciej niż ta klawiatura, tyle że swype to stara wersja.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-23 07:17:15
Autor: Pszemol
Cudo
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:u2uv39lfc52dmaiji70l6g7u29dgg34tcc4ax.com...
[...]

Ja rozumiem niechęć do pisania z ogonkami gdy trzeba ich szukać
gdzieś po klawiaturach specjalnych, ale jak już są, to po co je wycinać?

Data: 2013-09-23 15:02:46
Autor: Maciej Bebenek
Cudo
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Ja rozumiem niechęć do pisania z ogonkami gdy trzeba ich szukać
gdzieś po klawiaturach specjalnych, ale jak już są, to po co je wycinać?

Nie wiesz, bo nie używasz. Hint: Unicode, długość SMS-a

Data: 2013-09-23 22:14:30
Autor: dizel
Cudo

Dokładnie.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-24 09:33:21
Autor: Marek
Cudo
On Mon, 23 Sep 2013 22:14:30 +0200, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
>Nie wiesz, bo nie używasz. Hint: Unicode, długość SMS-a
Dokładnie.

A czy obecnie to ma jakieś znaczenie czy bedzie wysłany 1 czy 2 smsy? Liczba smsow dostępna w cenie większości abonamentów lub jest duża lub wręcz sa za darmo. W prepaidach też już chyba sa spore pakiety sms...

--
Marek

Data: 2013-09-24 12:01:15
Autor: dizel
Cudo
On Tue, 24 Sep 2013 09:33:21 +0200, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

> [...]

A czy obecnie to ma jakieś znaczenie czy bedzie wysłany 1 czy 2 smsy? Liczba smsow dostępna w cenie większości abonamentów lub jest duża lub wręcz sa za darmo. W prepaidach też już chyba sa spore pakiety sms...

Ja akurat w swojej taryfie nie mam możliwości aktywacji
nieograniczonych smsów, zresztą jak się ich pisze 20-30 w miesiącu bez
polskich znaków to się nie opłaca wykupować takiego pakietu.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-24 23:52:42
Autor: Maciej Bebenek
Cudo
[...]

Dla niektĂłrych ma, dla niektĂłrych nie ma. W VMP mam SMSy praktycznie
nielimitowane (2000 do końca roku), gdzie indziej nie

Data: 2013-10-01 18:14:17
Autor: Pszemol
Cudo
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.4706414524490760745news.neostrada.pl...
> [...]

A czy obecnie to ma jakieś znaczenie czy bedzie wysłany 1 czy 2 smsy? Liczba smsow dostępna w cenie większości abonamentów lub jest duża lub wręcz sa za darmo. W prepaidach też już chyba sa spore pakiety sms...

Jak ktoś wysyła je za granicę to wtedy się liczy...
Ale lokalne są już zwykle bez ograniczeń.

Data: 2013-10-01 18:13:20
Autor: Pszemol
Cudo
"Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:52403bf5$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Acha... no jak ktoś płaci za każdą sztukę to chce się w 160 zmieścić.

Data: 2013-09-23 09:34:01
Autor: W
Cudo
[...]

No ja akurat nie używam domyślnej aplikacji bo jest ciut mało funkcjonalna...

Data: 2013-09-25 10:47:33
Autor: atm
Cudo
)

No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest,
żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

Aplikacja SMSowa w SGS2 ma opcje wycinania ogonkow.

Data: 2013-09-25 13:27:14
Autor: dizel
Cudo
On Wed, 25 Sep 2013 10:47:33 +0200, atm <_@vp.pl> wrote:

)

No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest,
żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

Aplikacja SMSowa w SGS2 ma opcje wycinania ogonkow.

Problem w tym że nie każdy ma SGS2 :)

Pozdrawiam

Data: 2013-09-25 14:52:28
Autor: atm
Cudo
On 2013-09-25 13:27, dizel wrote:
[...]

Zgadza sie :]
Wlasnie takie drobiazgi czesto w zyciu codziennym robia roznice.
Wiele osob strasznie jedzie po TouchWiz, ale koniec koncow wcale nie jest to zly pakiet zmian.

Data: 2013-10-01 18:14:55
Autor: Pszemol
Cudo
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:v3i549duml2732148tfkedib3980jm9js54ax.com...
[...]

Cóż... nobody is perfect ;-)

Data: 2013-09-23 02:17:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Cudo

"Trybun" l1miqs$pmr$1@usenet.news.interia.pl

Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego
niedawno programu TouchPal? Jest jakaś klawiatura,
nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

Przepraszam za trudne pytanie -- ale tam są dwie... ;)
Zainstalowałem obie i jedną uruchomiłem.

  https://play.google.com/store/apps/developer?id=CooTek&hl=pl

Którą masz na swej myśli? I przy okazji -- co uczynić, aby
smartfon czytał (na dodatek po polsku, lub raczej w języku
tekstu) tekst ze strony WWW?

Data: 2013-09-25 11:02:10
Autor: atm
Cudo
On 2013-09-22 13:04, Trybun wrote:
Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego niedawno programu
TouchPal? Jest jakaś klawiatura, nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

W stosunku do Swype nie wiedze jakiejs ogromnej roznicy. Aplikacja jest jednak warta uwagi. No i darmowa jesli dla kogos ma to znaczenie (choc
nie wiem gdzie deweloper ma zysk, bo reklam nie uswiadczylem).
Fajna jest opcja lokalnego backupu wlasnego rozszerzonego slownika, zamiast na serwer jak to jest w przypadku Swype.
Jedna rzecz jednak dyskwalifikuje ten program w moim zastosowaniu: spacja na koncu slowa. Owszem, mozna ja wylaczyc w ustawieniach ale
wtedy trzeba ja dodawac recznie. Niby nieduza rzecz ale w przypadku wpisywania loginow na przyklad ta spacja czasami powoduje, ze nazwa nie zostanie rozpoznana. W Swype podoba mi sie bardziej bardzo lekka wibracja, znacznie delikatniejsza od poziomu 1 w TouchPal.
Sa ta jednak kosmetyczne drobiazgi, dla jednych wazne dla innych pomijalne. A dla jeszcze innych osob nieosiagalna abstrakcja jak np wlascicieli sprzetu z Symbianem czy WP ;]

Data: 2013-09-25 16:04:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Cudo

"atm" l1u8qj$5p6$1@node1.news.atman.pl

W stosunku do Swype nie wiedze jakiejs ogromnej roznicy. Aplikacja jest jednak warta uwagi. No i darmowa jesli dla kogos ma to znaczenie (choc
nie wiem gdzie deweloper ma zysk, bo reklam nie uswiadczylem).

Czyżby Swype nie była darmową aplikacją?...
Jakoś u mnie pracuje za free -- oby mnie nie
ścignął jakiś urząd broniący darmowych robotników... ;)

Jak mnie będą przesłuchiwali, powiem, że płacę aplikacji seksem... ;)

pomijalne. A dla jeszcze innych osob nieosiagalna abstrakcja jak np wlascicieli sprzetu z Symbianem czy WP ;]

:)

Data: 2013-09-25 16:27:42
Autor: atm
Cudo
On 2013-09-25 16:04, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

To byla wieczna beta, byc moze nawet nadal jest dostepna na ich stronie, jednak w Google Play jest juz od jakiegos czasu dostepna ostateczna wersja, ktora nie rozni sie zbytnio od bety ale jest juz platna.

Data: 2013-09-26 01:08:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Cudo

"atm" l1ursu$pjh$1@node1.news.atman.pl

To byla wieczna beta, byc moze nawet nadal jest dostepna na ich stronie, jednak w Google Play jest juz od jakiegos czasu dostepna ostateczna wersja, ktora nie rozni sie zbytnio od bety ale jest juz platna.

Jeśli ta aplikacja, o której piszesz, jest aż tak dobra -- któż zapłaci za Swype?

Data: 2013-09-26 12:58:08
Autor: atm
Cudo
On 2013-09-26 01:08, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

To tylko 3.15 PLN...
Przyzwyczajenie i wygoda jest dla wielu osob cenniejsza.

Data: 2013-09-26 15:29:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Cudo

"atm" l21401$3it$1@node1.news.atman.pl

Jeśli ta aplikacja, o której piszesz, jest aż tak dobra -- któż zapłaci za Swype?

Już po wysłaniu zauważyłem, że to nie Ty założyłeś ów wątek. :)

To tylko 3.15 PLN...
Przyzwyczajenie i wygoda jest dla wielu osob cenniejsza.

To fakt -- przyzwyczaiłem się (pod Windows) do bezpłatności. ;)
No i wygodniej, gdy aplikację można wrzucać wielokrotnie... ;)

Na razie testuję tę -- później ocenię, która fajniejsza.
I tak najfajniejsze jest pisanie 'mową'.
Na dodatek -- ortograficzne. ;)

Chcę sprawdzić pisownię wyrazu/słowa -- biorę smartfon do
ręki i wypowiadam to słowo, najlepiej w jego kontekście...
I mam odpowiedź. :) Życie jest dziś łatwiejsze niż 30 lat
temu, gdy niemal żadne słowniki nie były dostępne...

A jednak dziś łatwiej o znalezienie ordynarnych błędów czasopismach...

Data: 2013-09-26 16:45:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Cudo

"atm" l21401$3it$1@node1.news.atman.pl

Przyzwyczajenie i wygoda jest dla wielu osob cenniejsza.

Z płatną Swype jest OK, gdy tymczasem owo Cudo odmówiło posłuchu
i nie chciało curwować... Najwyraźniej samo z siebie. Coś tam
poprzestawiałem, o coś mnie pytano, ale że wzrok bez okularów
(od dwóch miesięcy są przygotowywane nowe) mam zbyt słaby, więc
nie wiem, na co odpowiadałem... Grunt, że cudo znów czyta curwy,
zamieniając je w słowa. :)

Curwica w połączeniu z rozpoznawaniem mowy to doskonałe ułatwienie.

Ciekawe -- prostytutka to kurwa a curwa to krzywa... ;)
Nie lepiej napisać -- krzywytutka? ;)

defraudacja to pochodna od fraudacji, ale
demontaż to coś odwrotnego do montowania...

nie opodal == opodal

Cudo