Cudo

Data: 2013-09-22 18:49:22
Autor: dizel
Cudo
On Sun, 22 Sep 2013 13:04:10 +0200, Trybun <Ilicch@jachu.pl> wrote:

Wręcz szczena opada... Korzystacie z uaktualnionego niedawno programu TouchPal? Jest jaka¶ klawiatura, nawet płatna, która mogłaby mu dorównać?

Nawet fajna klawiatura, tylko jak dla mnie ma jedn± podstawow± wadę,
piszę smy bez polskich znaków a tu się nie da ich pomini±ć z tego co
widzę? Jest na to jaki¶ sposób?
Mam wersje swype bezogonkow± i działa dobrze.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-22 18:55:07
Autor: Trybun
Cudo
W dniu 2013-09-22 18:49, dizel pisze:
[...]

No jeszcze nie wypróbowałem pod tym względem, ale może wystarczy odznaczyć polski słownik i używać tylko angielskiego?, ale wtedy chyba straci się podpowiedzi, no i możliwo¶ć pisania "gestami"...

Data: 2013-09-23 09:18:59
Autor: dizel
Cudo
On Sun, 22 Sep 2013 18:55:07 +0200, Trybun <Ilicch@jachu.pl> wrote:

No jeszcze nie wypróbowałem pod tym względem, ale może wystarczy odznaczyć polski słownik i używać tylko angielskiego?, ale wtedy chyba straci się podpowiedzi, no i możliwo¶ć pisania "gestami"...

Jak odznaczysz polski to słowa pisze po angielsku. Co do ogonków jest
na to sposób ale trzeba zewnętrzn± aplikacje instalować GO Sms Pro,
albo Handcent sms one maj± w opcjach że przed wysłaniem sms obcinaj±
ogonki.
Koniec końców klawiatura fajna ale przez te ogonki wróciłem do swype,
za bardzo się do niego przyzwyczaiłem:)

Pozdrawiam

Data: 2013-09-23 08:01:38
Autor: W
Cudo
dizel wystukał, co następuje:

[...]

No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest, żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

Data: 2013-09-23 10:22:37
Autor: dizel
Cudo
On Mon, 23 Sep 2013 08:01:38 +0000 (UTC), W <wu@wu.pl> wrote:

No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest, żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

W sumie tak ale nie będę instalował stu kolejnych aplikacji po to
tylko żeby mi wycięło ogonki przy wysyłaniu sms.
Mam wersje swype która pisze bez ogonkow od razu i jednak działa
szybciej niż ta klawiatura, tyle że swype to stara wersja.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-23 07:17:15
Autor: Pszemol
Cudo
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:u2uv39lfc52dmaiji70l6g7u29dgg34tcc4ax.com...
[...]

Ja rozumiem niechęć do pisania z ogonkami gdy trzeba ich szukać
gdzie¶ po klawiaturach specjalnych, ale jak już s±, to po co je wycinać?

Data: 2013-09-23 15:02:46
Autor: Maciej Bebenek
Cudo
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Ja rozumiem niechęć do pisania z ogonkami gdy trzeba ich szukać
gdzieś po klawiaturach specjalnych, ale jak już są, to po co je wycinać?

Nie wiesz, bo nie używasz. Hint: Unicode, długość SMS-a

Data: 2013-09-23 22:14:30
Autor: dizel
Cudo
On Mon, 23 Sep 2013 15:02:46 +0200, Maciej Bebenek
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Ja rozumiem niechęć do pisania z ogonkami gdy trzeba ich szukać
gdzie¶ po klawiaturach specjalnych, ale jak już s±, to po co je wycinać?

Nie wiesz, bo nie używasz. Hint: Unicode, długo¶ć SMS-a

Dokładnie.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-24 09:33:21
Autor: Marek
Cudo
On Mon, 23 Sep 2013 22:14:30 +0200, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
>Nie wiesz, bo nie używasz. Hint: Unicode, długość SMS-a
Dokładnie.

A czy obecnie to ma jakieś znaczenie czy bedzie wysłany 1 czy 2 smsy? Liczba smsow dostępna w cenie większości abonamentów lub jest duża lub wręcz sa za darmo. W prepaidach też już chyba sa spore pakiety sms...

--
Marek

Data: 2013-09-24 12:01:15
Autor: dizel
Cudo
On Tue, 24 Sep 2013 09:33:21 +0200, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

On Mon, 23 Sep 2013 22:14:30 +0200, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
>Nie wiesz, bo nie używasz. Hint: Unicode, długo¶ć SMS-a
Dokładnie.

A czy obecnie to ma jakie¶ znaczenie czy bedzie wysłany 1 czy 2 smsy? Liczba smsow dostępna w cenie większo¶ci abonamentów lub jest duża lub wręcz sa za darmo. W prepaidach też już chyba sa spore pakiety sms...

Ja akurat w swojej taryfie nie mam możliwo¶ci aktywacji
nieograniczonych smsów, zreszt± jak się ich pisze 20-30 w miesi±cu bez
polskich znaków to się nie opłaca wykupować takiego pakietu.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-24 23:52:42
Autor: Maciej Bebenek
Cudo
[...]

Dla niektĂłrych ma, dla niektĂłrych nie ma. W VMP mam SMSy praktycznie
nielimitowane (2000 do końca roku), gdzie indziej nie

Data: 2013-10-01 18:14:17
Autor: Pszemol
Cudo
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.4706414524490760745news.neostrada.pl...
> [...]

A czy obecnie to ma jakieś znaczenie czy bedzie wysłany 1 czy 2 smsy? Liczba smsow dostępna w cenie większości abonamentów lub jest duża lub wręcz sa za darmo. W prepaidach też już chyba sa spore pakiety sms...

Jak ktoś wysyła je za granicę to wtedy się liczy...
Ale lokalne są już zwykle bez ograniczeń.

Data: 2013-10-01 18:13:20
Autor: Pszemol
Cudo
"Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:52403bf5$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Acha... no jak ktoś płaci za każdą sztukę to chce się w 160 zmieścić.

Data: 2013-09-23 09:34:01
Autor: W
Cudo
[...]

No ja akurat nie używam domy¶lnej aplikacji bo jest ciut mało funkcjonalna...

Data: 2013-09-25 10:47:33
Autor: atm
Cudo
)

No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest,
żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

Aplikacja SMSowa w SGS2 ma opcje wycinania ogonkow.

Data: 2013-09-25 13:27:14
Autor: dizel
Cudo
On Wed, 25 Sep 2013 10:47:33 +0200, atm <_@vp.pl> wrote:

)

No ale problem ogonków dotyczy tylko wysyłania sms więc chyba sensowne jest,
żeby to aplikacja odpowiedzialna za rzeczone wysyłanie je wycinała? ;)

Aplikacja SMSowa w SGS2 ma opcje wycinania ogonkow.

Problem w tym że nie każdy ma SGS2 :)

Pozdrawiam

Data: 2013-09-25 14:52:28
Autor: atm
Cudo
On 2013-09-25 13:27, dizel wrote:
[...]

Zgadza sie :]
Wlasnie takie drobiazgi czesto w zyciu codziennym robia roznice.
Wiele osob strasznie jedzie po TouchWiz, ale koniec koncow wcale nie jest to zly pakiet zmian.

Data: 2013-10-01 18:14:55
Autor: Pszemol
Cudo
"dizel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:v3i549duml2732148tfkedib3980jm9js54ax.com...
[...]