Cudofix

Data: 2010-11-30 15:47:54
Autor: Ritchie
Cudofix
Mam pytanie do bardziej doswiadczonych kolegow: jak interpretowac fixy, takie jak dzisiejszy? Interpretacja wprost, czyli, ze przyslowiowy grubas, czy zagranica wychodzi z papierow jest zbyt wprost - wg mnie chodzi tu raczej o efekt a nie o samo wyjscie. Wiec jesli nie tak, to jak? Wybicie krotkich pozycji przed zajeciem eLek? Ustawienie niskiej bazy na poczatku grudnia? Nic innego nie przychodzi mi do glowy. Przerabial ktos ten temat historycznie?

A z ciekawostek, to napisze jeszcze, ze obecnie nie ma na rynku grubasow - koncentracja pozycji we wszystkich przedzialach wynosi 0.

Pozdroovka. Ritchie. --

Data: 2010-11-30 17:02:13
Autor: skippy
Cudofix
koncentracja pozycji we wszystkich przedzialach wynosi 0.

to nic nie znaczy, nie mozna z tego wyciągnąć żadnego wniosku oprócz tego, że zaden grubas na jednym rku nie ma koncentracji powyżej progu
te publikacje jedynie ściemniaja obraz sprawy

Data: 2010-11-30 17:15:36
Autor: Jan Werbinski
Cudofix
Popsuli mi wyniki miesięczne, te obleśne grubasy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-30 18:36:33
Autor: marfi
Cudofix
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4cf52335$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
Popsuli mi wyniki miesięczne, te obleśne grubasy.

  Ale jaki imponujący obrót (zwłaszcza zamknięcie) - chyba trzecie miejsce w b.r. :)

--
marfi

Data: 2010-11-30 19:18:00
Autor: george
Cudofix

"Ritchie " <tdepa.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:id36ba$d4i$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja mam niestety wrażenie że komuś sie dość spieszy i jak jest komu sprzedać to sprzedaje.
Ma jeszcze tylko miesiąc na pompkę z OFE.. a potem game is over.

george

Cudofix